Σήμερα μου έφερε ο ταχυδρόμος αυτό:
Ο μάλλον άγνωστος Αργεντίνος μαέστρος Carlos Paita, που πέθανε πρόσφατα, ήταν σίγουρα πολύ ελεύθερο πνεύμα. Η 7η του Dvorak ειναι ίσως η καλύτερη που έχω ακούσει. Κάποιες άλλες ερμηνείες του, π.χ. η 8η του Bruckner θεωρούνται αναφοράς. Μετά απο μερικές ηχογραφήσεις που έκανε για την Decca Phase 4, αποφάσισε να ακολουθήσει δικό του εντελώς δρόμο, ίδρυσε δική του δισκογραφική εταιρεία, την Lodia, και ηχογραφούσε τα έργα που ήθελε. Οι ερμηνείες του χαρακτηρίζονται απο τρομερό πάθος και δυναμισμό, είναι συχνά εκκεντρικές, κάποιοι τις μισούν, κάποιοι τις λατρεύουν αλλά δεν αφήνουν κανέναν αδιάφορο. Το ίδιο ισχύει και για αυτό το δισκάκι. Εγώ δεν έχω αποφασίσει ακόμη, θέλω να την ακούσω και στα ηχεία (σήμερα μπόρεσα μόνο απο τα ακουστικά), το σίγουρο είναι ότι δεν έχω ακούσει το έργο έτσι απο κανέναν άλλο μαέστρο. Ο ήχος είναι εξαιρετικός, άλλωστε μιλάμε για ηχογράφηση που έκανε ο μέγιστος Tony Hawkins, της Decca.
Ο μάλλον άγνωστος Αργεντίνος μαέστρος Carlos Paita, που πέθανε πρόσφατα, ήταν σίγουρα πολύ ελεύθερο πνεύμα. Η 7η του Dvorak ειναι ίσως η καλύτερη που έχω ακούσει. Κάποιες άλλες ερμηνείες του, π.χ. η 8η του Bruckner θεωρούνται αναφοράς. Μετά απο μερικές ηχογραφήσεις που έκανε για την Decca Phase 4, αποφάσισε να ακολουθήσει δικό του εντελώς δρόμο, ίδρυσε δική του δισκογραφική εταιρεία, την Lodia, και ηχογραφούσε τα έργα που ήθελε. Οι ερμηνείες του χαρακτηρίζονται απο τρομερό πάθος και δυναμισμό, είναι συχνά εκκεντρικές, κάποιοι τις μισούν, κάποιοι τις λατρεύουν αλλά δεν αφήνουν κανέναν αδιάφορο. Το ίδιο ισχύει και για αυτό το δισκάκι. Εγώ δεν έχω αποφασίσει ακόμη, θέλω να την ακούσω και στα ηχεία (σήμερα μπόρεσα μόνο απο τα ακουστικά), το σίγουρο είναι ότι δεν έχω ακούσει το έργο έτσι απο κανέναν άλλο μαέστρο. Ο ήχος είναι εξαιρετικός, άλλωστε μιλάμε για ηχογράφηση που έκανε ο μέγιστος Tony Hawkins, της Decca.