Ti διαφορά κάνει ένα blu-ray player; Μια απάντηση από την Classe

Re: Απάντηση: Re: Ti διαφορά κάνει ένα blu-ray player; Μια απάντηση από την Classe

με μια μικρη διαφορα το 2¨40 δεν ειναι καλυτερο του 1¨78 -bye-

Δεν ξέρω αν είναι καλύτερο, είναι όμως σίγουρα σωστότερο! ;)
 

Trisalon

AVClub Addicted Member
30 May 2008
1,367
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Ti διαφορά κάνει ένα blu-ray player; Μια απάντηση από

Όρισε, τι σημαίνει ''καλύτερο''???

δεν ειπα οτι ειναι καλυτερο , αλλα με σωστη επεξεργασια ειναι το ιδιο πραγμα απλα αλλαζει το μεγεθος που προβαλλεται απλα
 

Trisalon

AVClub Addicted Member
30 May 2008
1,367
Re: Απάντηση: Re: Ti διαφορά κάνει ένα blu-ray player; Μια απάντηση από την Classe

Δεν ξέρω αν είναι καλύτερο, είναι όμως σίγουρα σωστότερο! ;)


για τους κατοχους βιντεοπροβολεα σαφως , οχι ομως γιαυτους που εχουν τηλεορασεις
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Ti διαφορά κάνει ένα blu-ray player; Μια απάντηση από

δεν ειπα οτι ειναι καλυτερο , αλλα με σωστη επεξεργασια ειναι το ιδιο πραγμα απλα αλλαζει το μεγεθος που προβαλλεται απλα

Τι είδους "μαγική" επεξεργασία επιτρέπει το "άπλωμα" υλικού 2:40 σε κάδρο 16:9 χωρίς παραμόρφωση και χωρίς απώλεια πληροφορίας;
 
Re: Απάντηση: Re: Ti διαφορά κάνει ένα blu-ray player; Μια απάντηση από την Classe

για τους κατοχους βιντεοπροβολεα σαφως , οχι ομως γιαυτους που εχουν τηλεορασεις

Κριτήριο δεν είναι το οικιακό μέσο προβολής, άσχετα αν είναι tv ή pj. Εξάλλου, και τα δύο panel 16:9 έχουν, οπότε και τα δυο έχουν "μαύρες μπάρες".

Αυτό που παίζει ρόλο είναι το κινηματογραφικό φορμά. Με αυτό στο νου τους γυρίζουν ταινίες οι σκηνοθέτες.
 
19 June 2006
35,671
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Ti διαφορά κάνει ένα blu-ray player; Μια απ

δεν ειπα οτι ειναι καλυτερο , αλλα με σωστη επεξεργασια ειναι το ιδιο πραγμα απλα αλλαζει το μεγεθος που προβαλλεται απλα

Έγραψες:

''με μια μικρη διαφορα το 2¨40 δεν ειναι καλυτερο του 1¨78''

Μ' έναν απλό λογικό συμπερασματικό συνειρμό, η παραπάνω φράση σου επαναδιατυπώνεται ως εξής:

'' 2¨40 δεν ειναι καλυτερο του 1¨78, ΑΡΑ το 1,78:1 είναι καλύτερο από το 2,40:1''

Εκτός, αν δεν καταλαβαίνω καλά Ελληνικά...
 

JL_?

AVClub Fanatic
19 September 2008
15,415
Terra
περα της ποιοτητας αυτο που μου την εχει δωσει πως ακομα επιμενουν στο σπαστικο 2¨40 καδρο αφου ρε χριστιανε το 90% και πανω εχει τηλεορασεις και οχι πανια προσαρμοσου στις απαιτησεις της αγορας ηλιθιε σκηνοθετη :slapface::flipout:και μετεφερε το σε 1¨78
Αυτο το πραγμα με τις μπαρες καταστρεφει ολη την μαγεια της widescreen εικονας να δουμε ποτε θα το καταλαβουν επιτελους

ΕΛΕΟΣ βρε Trisalon, τι άποψη είναι αυτή;! :flipout:

Η τηλεόραση είναι πρωτευόντως φτιαγμένη για να δείχνει τηλεοπτικό πρόγραμμα, όπου υπάρχουν δύο πρότυπα: το 1,33:1 και το 1,78:1.

Δευτερευόντως, ως μέσο προβολής, μπορεί να δείξει και κινηματογραφικές ταινίες. Εκεί τα πρότυπα όμως, ανάλογα με την εποχή, τη μηχανή λήψης και τις αισθητικές επιλογές του σκηνοθέτη, είναι πολύ περισσότερα: 1,33:1, 1,37:1, 1,66:1, 1,78:1, 1,85:1, 2,00:1, 2,20:1, 2,35:1, 2,40:1, 2,66:1, 2,70:1 για να αναφέρω μόνο μερικά.

Για να τα δείξουμε αυτά σε ένα κάδρο αναλογιών 1,78:1, όπως είναι των σύγχρονων τηλεοράσεων, έχουμε τρεις επιλογές:

1) Διατήρηση των αναλογιών του κάδρου της ταινίας και προσθήκη μαύρων μπαρών πάνω-κάτω ή δεξιά-αριστερά.

2) Κόψιμο του κάδρου της ταινίας πάνω-κάτω ή δεξιά-αριστερά και πέταμα πληροφορίας, ώστε να γεμίσει όλη η οθόνη χωρίς μπάρες.

3) Παραμόρφωση των αρχικών αναλογιών του κάδρου της ταινίας με τέντωμα (stretching) ώστε να γεμίσει όλη η οθόνη χωρίς μπάρες.

Προσωπικά, επειδή όταν βλέπω μία ταινία, θέλω να την βλέπω όπως την γύρισε ο σκηνοθέτης της, χωρίς παραμορφώσεις και κοψίματα, προτιμώ το (1)...
 

geodengr

AVClub Addicted Member
Το πιθανότερο είναι όντως κάτι τέτοιο (δεν θα ηταν βεβαια και δυσκολο να το τσεκάρουμε….αν παίζει υψηλότερο BR εννοώ (που δεν νομίζω κι εγω δλδ)).

Απλώς το επισήμανα γιατί όντως φαίνεται να ισχύει.



Το βασίλειο μου να σε δω να τα λέτε με τον Johny1989 :p

(πρέπει να είστε πιο απολαυστικοί απ’ ότι εγώ κι ο Κούλης / βλ. Muppet Show old guys @ balcony tm
:p)



:flipout::flipout::flipout:
Καλά δεν παίζεσαι με τίποτα!!! :grinning-smiley-043


Φιλικά
Γιώργος.
 
Για να τα δείξουμε αυτά σε ένα κάδρο αναλογιών 1,78:1, όπως είναι των σύγχρονων τηλεοράσεων, έχουμε τρεις επιλογές:

1) Διατήρηση των αναλογιών του κάδρου της ταινίας και προσθήκη μαύρων μπαρών πάνω-κάτω ή δεξιά-αριστερά.

2) Κόψιμο του κάδρου της ταινίας πάνω-κάτω ή δεξιά-αριστερά και πέταμα πληροφορίας, ώστε να γεμίσει όλη η οθόνη χωρίς μπάρες.

3) Παραμόρφωση των αρχικών αναλογιών του κάδρου της ταινίας με τέντωμα (stretching) ώστε να γεμίσει όλη η οθόνη χωρίς μπάρες.

For the record, υπάρχει και μια 4η επιλογή, η τεχνική κινηματογράφησης open matte, αλλά συναντάται αρκετά σπάνια.
 

taurus65

AVClub Enthusiast
26 December 2007
870
Αθήνα
..........................................
Αυτο το πραγμα με τις μπαρες καταστρεφει ολη την μαγεια της widescreen εικονας να δουμε ποτε θα το καταλαβουν επιτελους
+ 1000..................ΕΑΝ και ΕΦΟΣΟΝ φαινονται κατα τη θεαση.


ΥΓ Οι κατοχοι Κουρο ξερουν τι εννοω:grinning-smiley-043
 

JL_?

AVClub Fanatic
19 September 2008
15,415
Terra
For the record, υπάρχει και μια 4η επιλογή, η τεχνική κινηματογράφησης open matte, αλλά συναντάται αρκετά σπάνια.

Σωστό Δημήτρη -bye- , ΑΛΛΑ...

Με την τεχνική αυτή, η οποία ευτυχώς δεν έγινε ποτέ mainstream, αν και χρησιμοποιήθηκε και από γνωστούς σκηνοθέτες (ο James Cameron είχε γυρίσει το Aliens, The Abyss και Terminator 2 με αυτήν), πάλι καταλήγουμε με ένα προϊόν που αποκτάει διαφορετική αισθητική στην τηλεοπτική από την κινηματογραφική προβολή...

Επιπλέον δε, όσες ταινίες γυρίστηκαν με αυτή τη λογική, έχουν και χειρότερη ποιότητα εικόνας στον κινηματογράφο, καθώς χρησιμοποιούν, αντί για ολόκληρη την επιφάνεια, ένα μέρος μόνο του φιλμ ή του αισθητήρα για το κομμάτι της εικόνας που προορίζεται για εκεί.
 
Last edited:

Trisalon

AVClub Addicted Member
30 May 2008
1,367
ΕΛΕΟΣ βρε Trisalon, τι άποψη είναι αυτή;! :flipout:

Η τηλεόραση είναι πρωτευόντως φτιαγμένη για να δείχνει τηλεοπτικό πρόγραμμα, όπου υπάρχουν δύο πρότυπα: το 1,33:1 και το 1,78:1.

Δευτερευόντως, ως μέσο προβολής, μπορεί να δείξει και κινηματογραφικές ταινίες. Εκεί τα πρότυπα όμως, ανάλογα με την εποχή, τη μηχανή λήψης και τις αισθητικές επιλογές του σκηνοθέτη, είναι πολύ περισσότερα: 1,33:1, 1,37:1, 1,66:1, 1,78:1, 1,85:1, 2,00:1, 2,20:1, 2,35:1, 2,40:1, 2,66:1, 2,70:1 για να αναφέρω μόνο μερικά.

Για να τα δείξουμε αυτά σε ένα κάδρο αναλογιών 1,78:1, όπως είναι των σύγχρονων τηλεοράσεων, έχουμε τρεις επιλογές:

1) Διατήρηση των αναλογιών του κάδρου της ταινίας και προσθήκη μαύρων μπαρών πάνω-κάτω ή δεξιά-αριστερά.

2) Κόψιμο του κάδρου της ταινίας πάνω-κάτω ή δεξιά-αριστερά και πέταμα πληροφορίας, ώστε να γεμίσει όλη η οθόνη χωρίς μπάρες.

3) Παραμόρφωση των αρχικών αναλογιών του κάδρου της ταινίας με τέντωμα (stretching) ώστε να γεμίσει όλη η οθόνη χωρίς μπάρες.

Προσωπικά, επειδή όταν βλέπω μία ταινία, θέλω να την βλέπω όπως την γύρισε ο σκηνοθέτης της, χωρίς παραμορφώσεις και κοψίματα, προτιμώ το (1)...



Και πως θα καταλαβεις εσυ την ταινια πως την γυρισε ο σκηνοθετης αν δεν την δεις στο σινεμα , και την δεις κατευθειαν σε 1¨78 θα καταλαβεις διαφορες με τηλεπαθεια λογου χαριν :flipout:

Τοσες 1¨78 ταινιες που κυκλοφορουν δεν ειδαμε καμια παραμορφωση

Εσεις οι ιδιοι δεν λεγατε ειναι θεμα επεξεργασιας mastering κλπ για να δεις ποιοτικη εικονα
Τοσες τεχνικες υπαρχουν μια μεση λυση δεν υπαρχει δηλαδη ολα πρεπει να ειναι μαυρο η ασπρο
 
Σωστό Δημήτρη -bye- , ΑΛΛΑ...

Με την τεχνική αυτή, η οποία ευτυχώς δεν έγινε ποτέ mainstream, αν και χρησιμοποιήθηκε και από γνωστούς σκηνοθέτες (ο James Cameron είχε γυρίσει το Aliens, The Abyss και Terminator 2 με αυτήν), πάλι καταλήγουμε με ένα προϊόν που αποκτάει διαφορετική αισθητική στην τηλεοπτική από την κινηματογραφική προβολή...

Επιπλέον δε, όσες ταινίες γυρίστηκαν με αυτή τη λογική, έχουν και χειρότερη ποιότητα εικόνας στον κινηματογράφο, καθώς χρησιμοποιούν, αντί για ολόκληρη την επιφάνεια, ένα μέρος μόνο του φιλμ ή του αισθητήρα για το κομμάτι της εικόνας που προορίζεται για εκεί.

Φυσικά και συμφωνώ! -bye-

Δεν είπα ότι είναι καλή μέθοδος.. ;)
 

JL_?

AVClub Fanatic
19 September 2008
15,415
Terra
Και πως θα καταλαβεις εσυ την ταινια πως την γυρισε ο σκηνοθετης αν δεν την δεις στο σινεμα , και την δεις κατευθειαν σε 1¨78 θα καταλαβεις διαφορες με τηλεπαθεια λογου χαριν :flipout:

Τοσες 1¨78 ταινιες που κυκλοφορουν δεν ειδαμε καμια παραμορφωση

Εσεις οι ιδιοι δεν λεγατε ειναι θεμα επεξεργασιας mastering κλπ για να δεις ποιοτικη εικονα
Τοσες τεχνικες υπαρχουν μια μεση λυση δεν υπαρχει δηλαδη ολα πρεπει να ειναι μαυρο η ασπρο

Ναι, δε σου έχω πει; Διαθέτω κληρονομικό χάρισμα... :flipout:

Πέρα από την πλάκα, το σε τι αυθεντικό κάδρο είναι γυρισμένη μία ταινία δεν αποτελεί κρατικό μυστικό. Και αν μία ταινία έχει κοπεί δεξιά-αριστερά για να γίνει από π.χ. 2,40:1 -> 1,78:1 δεν χρειάζεται τηλεπάθεια για να το καταλάβεις, στα περισσότερα πλάνα θα έχεις την αίσθηση πως κάτι σου λείπει, γιατί χαλάει η αισθητική ισορροπία της εικόνας.

Η επιλογή της παραμόρφωσης, ευτυχώς χρησιμοποιείται πολύ σπάνια πλέον σε τηλεόραση και DVD, στο BluRay όχι ακόμα.

Και βέβαια, υπάρχουν και πολλές ταινίες που είναι γυρισμένες στο 1,78:1 (ελέω IMAX) ή στο πολύ κοντινό του 1,85:1, όπου δεν χρειάζεται κόψιμο ή είναι τόσο μικρό που δεν επηρεάζει σοβαρά...