Να το μαζέψουμε λίγο,όσο πιό απλά και κατανοητά γίνεται; Έτσι για να ενισχυθεί το ενδιαφέρον των νέων μας φίλων κι η κουβέντα συνολικά;
-Πρωταρχική παράμετρος για τους ενισχυτές,είναι το πως οδηγούν.Το τροφοδοτικό τους στάδιο,που είναι και το ακριβότερο κομμάτι τους...Χοντρικά μπορούμε να πούμε,ότι όσο κοντύτερα στο διπλασιασμό απο τα 8 στα 4 ohm κοκ βρίσκεται η ισχύς ενός ενισχυτή,τόσο καλύτερος είναι σε οδήγηση.Προσωπικά, δεν έχω συναντήσει ενισχυτή,με προσεγμένη τροφοδοσία που επίσης δεν απέδιδε σωστά στη μουσική.Ηγουν ,ένα μηχάνημα είναι πολύ δύσκολο(ή κινέζικο :AFADF0
,για να έχει πολύ καλή τροφοδοσία και να είναι παράλληλα...μάπα.Προσπαθείτε να βρίσκετε μετρήσεις από reviews και να τις διασταυρώνετε με τα νούμερα του κατασκευαστή...
-Η καλή τροφοδοσία κοστίζει και μεταφράζεται σε πολλά κιλά κι επομένως μην πιστεύετε ότι βλέπετε γραμμένο περί φονέων γιγάντων σε μικρομεσαίες κατηγορίες τιμών κι... αλαφροΐσκιωτους ενισχυτές ολίγων κιλών(εκτός κι άν είναι "ψηφιακοί")...
-Τα ηχεία δεν είναι αυτό που πολύ νομίζουν,δηλαδή απλά δυό νούμερα...Ευαισθησία κι αντίσταση...Γενικά για μικρομεσαίους χώρους και φθηνούς ενισχυτές,προτιμάτε δίδρομα ηχεία βάσης ή μικρά επίσης δίδρομα δαπέδου με το δυνατόν πιό σταθερή αντίσταση(να μην έχει μεγάλες διακυμάνσεις).Οι πολλοί δρόμοι και τα μεγάλα μεγάφωνα,σε ηλεκτροδυναμικά ηχεία σημαίνουν φασαρίες...Βέβαια υπάρχουν κι άλλα είδη ηχείων,αλλά γι' εδώ τα αφήνουμε.Ο νέος χομπίστας δεν θα πάει απευθείας σε φούλ ρέντζ και κόρνες.
Παρακαλώ συμπληρώστε,διορθώστε...ειδικά όσα μέλη diyers φτιάχνουν ενισχυτές κι ηχεία...Aπλά όμως παρακαλώ...