Re: Απάντηση: Τηλεοράσεις για Gaming (και όχι μόνο). Προβληματισμοί
Έτσι όπως τα λες είναι Δημήτρη. Επίσης, αν το scaling δεν είναι σε ακριβή πολλαπλάσια της αρχικής ανάλυσης (να στέλνεις δηλ σήμα 640x480 και να γίνεται scaling σε 1280x960), τότε αναγκαστικά θα υπάρχει και ένα σχετικό θάμπωμα της εικόνας (σε ταινία δεν είναι εμφανές, αντίθετα σε παιχνίδια νομίζω πως είναι περισσότερο).
Μιχάλη μου, αυτά που περιγράφεις δεν σημαίνουν ότι δε γίνεται scaling αλλά ακριβώς το αντίθετο. Και οι φωτογραφίες δεν μπορούν να το αποδείξουν εκτός αν κάτσουμε να μετρήσουμε τα Pixel . Πάντως ο τρόπος που το περιγράφεις μάλλον δείχνει ότι γίνεται κορυφαίο scaling. Pixel maping 1:1 σημαίνει ότι το κάθε pixel της πηγής αντιστοιχίζεται με 1 της συσκευής απιεικόνισης. Οι LCD δεν είναι σαν τις CRT. Κάθε LCD τηλεόραση έχει σταθερό αριθμό και σταθερό μέγεθος pixel. Πως γίνεται να έχουμε 1:1 αντιστοιχία μεταξύ του γινομένου 1280*720 και του 1980x1024? Για αυτο το λόγο υπάρχουν οι scalers. Αλλιώς δε θα υπήρχαν και θα είχαμε 1:1 αντιστοιχία μεταξύ δυο οποιονδήποτε σημάτων.
Έτσι όπως τα λες είναι Δημήτρη. Επίσης, αν το scaling δεν είναι σε ακριβή πολλαπλάσια της αρχικής ανάλυσης (να στέλνεις δηλ σήμα 640x480 και να γίνεται scaling σε 1280x960), τότε αναγκαστικά θα υπάρχει και ένα σχετικό θάμπωμα της εικόνας (σε ταινία δεν είναι εμφανές, αντίθετα σε παιχνίδια νομίζω πως είναι περισσότερο).