Τιμες προβολεων 4k

tegonik

Supreme Member
22 July 2006
6,022
Athens
Ως προς τα φθηνά μηχανάκια με 0,47" chip, θα συμφωνήσω. Πεταμένα λεφτά. Κατά την ταπεινή μου άποψη, όμως, δεν ισχύει το ίδιο για αυτά με το 0,67" chip. Απ'ότι ξέρω, η Texas έχει και 0,97" chip που είναι ακόμη καλύτερο. Έτσι και αλλιώς, native 4k έχω την εντύπωση πως δεν πρόκειται να δούμε από αυτή την εταιρεία. Sony στα πέντε χιλιάρικα και Jvc στα 6, δεν είναι για τον πολύ κόσμο. Τα μικροκαθρεπτάκια, από την άλλη, είναι αρκετά γρήγορα σε συνδυασμό με το wobulation που κάνουν για επαρκή 4κ-like εικόνα επί της οθόνης. Για να μιλήσω στην πράξη, την τελευταία εβδομάδα συγκρίνω με τα ίδια 4κ ντέμο κλιπάκια έναν Acer 0,65", έναν Optoma 0,95" με φακό γομάρι και έναν Acer M550 με το 0,67" dmd. O Acer 0,65" τρώει το ξύλο της αρκούδας από τον μεγάλο του αδελφό που είναι καλύτερος σε όλα. Ο Optoma 0,95" τα πάει καλύτερα με την ξυραφένια ευκρίνεια και το βελτιωμένο μαύρο, λόγω ίριδας, αλλά και πάλι δε σου δίνει αυτήν την επιπλέον λεπτομέρεια και την αίσθηση του hdr που σου δίνει το 0,67" 4κ dmd, παρόλο που η πραγματική του ανάλυση είναι 2,7κ και ο φακός του m550, λόγω κόστους, δεν είναι τίποτα το τρομερό. Θεωρώ ότι έκανα ξεκάθαρη αναβάθμιση και τα 1400 ευρώ που έδωσα είναι καλό deal σε σχέση με τα 5-6000 ευρώ των native 4κ μοντέλων. Από κει και πέρα, η αναπάντητη απορία που έχω τα τελευταία 10 χρόνια είναι γιατί δεν έχει εμφανιστεί μια σχεδίαση που να εισάγει ένα επιπλέον μονοχρωματικό dmd στο οπτικό μονοπάτι με σκοπό να συλλέγει το διαφυγέν φως και να βελτιώνει δραματικά το μαύρο, όπως έχει κάνει η Zeiss στους dlp που τοποθετεί σε πλανητάρια. Θέμα κόστους ή είναι κάποια πατέντα που δε θέλει να δώσει αλλού;

δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο φίλτατε σε όλα όσα έγραψες :a0210:
Ως προς το τελευταίο, γιατί?γιατί κάποια εταιρία να επενδύσει χρήματα τη στιγμή που μια χαρά πουλάνε τις κινέζικες πλαστικούρες των 100 ευρώ στα 700 και 800?Επίσης οι γνωστές εταιρίες του χώρου έχουν καταντήσει γραφεία που βάζουν το λογότυπο τους πάνω σε φασόν μηχανάκια της delta, δεν έχουν πλέον τμήματα έρευνας όπως παλιότερα.
 

Stergios Giotas

AVClub Enthusiast
4 November 2006
833
δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο φίλτατε σε όλα όσα έγραψες :a0210:
Ως προς το τελευταίο, γιατί?γιατί κάποια εταιρία να επενδύσει χρήματα τη στιγμή που μια χαρά πουλάνε τις κινέζικες πλαστικούρες των 100 ευρώ στα 700 και 800?Επίσης οι γνωστές εταιρίες του χώρου έχουν καταντήσει γραφεία που βάζουν το λογότυπο τους πάνω σε φασόν μηχανάκια της delta, δεν έχουν πλέον τμήματα έρευνας όπως παλιότερα.


Για τις μικρές εταιρείες να το καταλάβω ότι χρησιμοποιούν έτοιμες λύσεις από το ράφι. Εδώ δεν έχει εμφανιστεί αυτή η οπτική μηχανή (3 chip dlp+ 1 single dmd) έστω και σε ένα εμπορικό μηχάνημα αστρονομικού κόστους, πέρα από τους dlp πλανηταρίου και εξομοίωσης της Zeiss: https://www.zeiss.com/content/dam/s...solutions/downloads/zeiss-velvet-1600-sim.pdf. Αντιγράφω από την μπροσούρα:

The proprietary »True Black Projection
Technology« developed by ZEISS
is based on DMDTM imagers from
Texas Instruments. DLP® technology
offers decisive advantages over other
video technologies. Arguably the
greatest benefit is that the image
remains stable for many years. Unlike
other technologies, where images
suffer losses in color saturation and
homogeneity after a few thousand operating hours, ZEISS VELVET lets you
and your audience enjoy the imagery
for a long time to come. Thanks to
many technical and structural solutions,
our projectors are designed to have
a service life of 15 years or longer,
with operating expenses that are
comparatively much lower than with
competitors’ systems.

Άρα, μάλλον μιλάμε για αποκλειστική πατέντα της Zeiss που δεν τη δίνει αλλού. Αν την έδινε, θα τη βλέπαμε και στους επαγγελματικούς dlp με το 1.38" 4κ dmd των κινηματογράφων που είναι περιορισμένοι σε αντίθεση 2.000:1. Πάντως, είναι τρελό αυτό το πράγμα! Να υπάρχει λύση εδώ και πάνω από μια δεκαετία για το μαύρο των dlp και να μη μπορεί να εφαρμοστεί. Όσοι έχουν δει αυτά τα μηχανήματα, μιλάνε για πίσσα μαύρο και μηδενική διαρροή φωτός από το περίβλημά τους. Δώσε, μωρή Zeiss, την πατέντα στον κοσμάκη, να γλυτώσουμε από την γκριζίλα.
 

Stergios Giotas

AVClub Enthusiast
4 November 2006
833
Τον είχα...
Μπορεί να μην είχε αυτόματη γρηγορη ίριδα, αλλά ήταν τιμιοτατος με απίστευτο design...


Αυτός είναι και ο λόγος που μου πονάει να τον δώσω! Σε απευθείας σύγκριση με τον 0.65" dlp, του ρίχνει στα αυτιά σε όλα σε 2d 1080p(οξύτητα, ευκρίνεια, διαφάνεια, χρώματα, μαύρο). Βέβαια, δεν έχει 3d που έχει ο άλλος και είναι προυπόθεση αγοράς για πολλούς σήμερα. Γενικώς, με την Texas ισχύει όσο πιο μεγάλο το τσιπάκι, τόσο πιο καλό. Και το 0,67" 4κ dmd είναι το μόνο από τις e-shift προτάσεις που με τη μεγαλύτερη ανάλυση και μέγεθος εμφανίζει 8,3 εκατομμύρια ξεχωριστά πίξελ (σαν τα native 4k μοντέλα) χωρίς αλληλοεπικάλυψη και μειωμένη ευκρίνεια, όπως οι υπόλοιπες τεχνολογίες με 4Χ1080P e-shift.
 

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,752
Αθήνα
Άρα, ποιό προτιμάτε;

https://www.ti.com/product/DLP470TE

https://www.ti.com/product/DLP471TE

https://www.ti.com/product/DLP660TE

BenQ-XPR-Technology.jpg
 

vadergr

Super Moderator
Staff member
17 August 2007
27,489
Μεταμορφωση

Πλέον οποιο εχει δυναμική ίριδα και μικρότερο φωτοστέφανο.

Παραδόξως, κανενα νεο μοντέλο δεν φοράει το μεγαλύτερο DMD.
Και απο οσα το φορούσαν, κανενα δεν είχε δυναμική ίριδα.

Αν επρεπε να διαλέξουμε απο δυο ιδια μοντελα (χωρίς ιριδα δηλαδή), τότε για εμένα σιγουρα αυτο με το μεγαλύτερο DMD.
 

billpeppas

Supreme Member
23 October 2013
6,821
Athens
Λες και το κάνουν επίτηδες και δεν βγάζουν ένα μηχάνημα και με το μεγάλο DMD και με δυναμική ίριδα ( και κατά προτίμηση και με καλό lens )
 

vadergr

Super Moderator
Staff member
17 August 2007
27,489
Μεταμορφωση
Λες και το κάνουν επίτηδες και δεν βγάζουν ένα μηχάνημα και με το μεγάλο DMD και με δυναμική ίριδα ( και κατά προτίμηση και με καλό lens )

Εδω εβγαζαν ωραια μηχανηματα με καλους φακους και DMD στα 4000 και δεν εβαζαν ιριδα...

Παλια φαντάσου ειχαμε και καλα DMD (DC3/DC4) με καλους φακους και δύο ίριδες (δυναμική και βηματική). Benq w20000 κλπ.

Τωρα ο W5700 ειναι πολυτέλεια κιολας...
 

billpeppas

Supreme Member
23 October 2013
6,821
Athens
4200 ευρωπουλάκια.
μόλις 81% του DCI P3 color space
δεν έχει power zoom/focus
Review δεν βλέπω να δούμε πως τα πάει στα αλήθεια από contrast & black level
και είναι και discontinued :D
 

billpeppas

Supreme Member
23 October 2013
6,821
Athens
που είναι ένα καλό παιδί που τον έχει να τον φέρει μια βόλτα στο black room μου να τον μετρήσω λίγο :D
δεν δίνω ξανά φράγκα για προβόλι μέχρι να βγεί κάτι ριζοσπαστικά ανώτερο
 

tegonik

Supreme Member
22 July 2006
6,022
Athens
Οριστε βρε αχάριστοι και ενας DLP της προκοπης...

https://www.benq.eu/en-eu/projector/cinepro-pro-cinema/w11000.html

Προκοπής?οτιδήποτε είναι φασόν, προκοπής δεν είναι https://www.projectors.co.uk/acer-v9800-projector/
Εν ετη 2020 προβολέας ανω των 3.000 ευρώ να μην διαθέτει ηλεκτρικό φακό, μπορώ να το εκλάβω μόνο ως κακόγουστο αστείο. Ας δίνουν μαζί και ένα ζευγάρι κιάλια να το διακωμωδούν τουλάχιστον...
Ο συγκεκριμένος είναι ένα μεγάλο και εντυπωσιακό άδειο κουτί, εικόνα?καρμπόν με τους υπόλοιπους με εξαίρεση ότι φοράει την απαρχαιωμένη ίριδα του W6000 και βοηθάει λίγο να μην πεπλιάζει τόσο πολύ το πέπλο:Banane0:
Και το πιο αστείο της υπόθεσης...4200???4200??????αλήθεια τώρα??
Ok..με έπεισε, δεν θα δώσω 2.500 ευρώ να πάρω τον TW9400 για να βλέπω ΑΠΕΙΡΩΣ καλύτερη εικόνα και να μου μείνουν και 1.700 ευρώ στον λογαριασμό μου...:flipout:
 

vadergr

Super Moderator
Staff member
17 August 2007
27,489
Μεταμορφωση
Συγκριτικά με τους υπολοιπους DLP συζητούσαμε βρε.

Ασε που προφανώς ο Acer ειναι κλώνος του Benq και οχι το αντίθετο.

Περι τιμής, μαζί σου.
 

Stergios Giotas

AVClub Enthusiast
4 November 2006
833
Η όλη ιστορία είναι παρόμοια με τα 1080 τσιπάκια. Το καλύτερο σαμποτάρεται και παραγκωνίζεται από την ίδια την Texas και προωθείται αυτό που έχει τις πιθανότητες να πουλήσει πιο πολύ, διότι πολύ απλά γνωρίζουν ότι τους περισσότερους αγοραστές τους ενδιαφέρει να πάρουν κάτι όσο πιο φθηνό γίνεται με τη στάμπα 4κ. Από εικόνα, κλάιν μάιν. Τα νούμερα να βγαίνουνε. Κλασικοί Αμερικανοί φραγκοφονιάδες. Ως προς τα χαρακτηριστικά μεταξύ των διαφορετικών μεθόδων e-shift, εδώ τα λέει αρκετά διαφωτιστικά. Σχετικά με την αντίθεση μεταξύ των μοντέλων που φοράνε τα δυο τσιπ, παραθέτω τα νούμερα του Gregory από το γαλλικό φόρουμ. Ο πρώτος είναι ο Acer M550 και ο τελευταίος ο laser ACER VL 7860 με 0,66" dmd που πέρα από μεγαλύτερη εγγενή ανάλυση, έχει και καλύτερο εγγενές κόντραστ από το 0,47" και με μηχανική ίριδα θα έβγαζε τουμπανιασμένα νούμερα. Πάντως, το κατάλληλο ταίρι για όλα συτά τα μηχανάκια είναι μια alr οθόνη, αλλιώς χάνουν αρκετά το hdr εφέ.

contraste-et-luminosité-ACER-M550.jpgColorimétire-Gamma-JVC-DLA-NZ3.jpgContraste-luminosité-colorimétrie-BenQ-TK850.jpgContraste-luminosité-Couleurs-Gamma-Optoma-UHD52ALV.jpgContraste-et-luminosité-BenQ-W5700.jpgLuminoisté-contraste-ACER-VL-7860-1.jpg
 

tegonik

Supreme Member
22 July 2006
6,022
Athens
Συγκριτικά με τους υπολοιπους DLP συζητούσαμε βρε.

Ασε που προφανώς ο Acer ειναι κλώνος του Benq και οχι το αντίθετο.

Περι τιμής, μαζί σου.

δεν τίθεται θέμα κλώνου, φασόν μηχανάκια είναι από τρίτη εταιρία και τα εντάσσουν οι εταιρίες στον κατάλογο τους ή όχι.
 

tegonik

Supreme Member
22 July 2006
6,022
Athens
Για τις μικρές εταιρείες να το καταλάβω ότι χρησιμοποιούν έτοιμες λύσεις από το ράφι. Εδώ δεν έχει εμφανιστεί αυτή η οπτική μηχανή (3 chip dlp+ 1 single dmd) έστω και σε ένα εμπορικό μηχάνημα αστρονομικού κόστους, πέρα από τους dlp πλανηταρίου και εξομοίωσης της Zeiss: https://www.zeiss.com/content/dam/s...solutions/downloads/zeiss-velvet-1600-sim.pdf. Αντιγράφω από την μπροσούρα:

The proprietary »True Black Projection
Technology« developed by ZEISS
is based on DMDTM imagers from
Texas Instruments. DLP® technology
offers decisive advantages over other
video technologies. Arguably the
greatest benefit is that the image
remains stable for many years. Unlike
other technologies, where images
suffer losses in color saturation and
homogeneity after a few thousand operating hours, ZEISS VELVET lets you
and your audience enjoy the imagery
for a long time to come. Thanks to
many technical and structural solutions,
our projectors are designed to have
a service life of 15 years or longer,
with operating expenses that are
comparatively much lower than with
competitors’ systems.

Άρα, μάλλον μιλάμε για αποκλειστική πατέντα της Zeiss που δεν τη δίνει αλλού. Αν την έδινε, θα τη βλέπαμε και στους επαγγελματικούς dlp με το 1.38" 4κ dmd των κινηματογράφων που είναι περιορισμένοι σε αντίθεση 2.000:1. Πάντως, είναι τρελό αυτό το πράγμα! Να υπάρχει λύση εδώ και πάνω από μια δεκαετία για το μαύρο των dlp και να μη μπορεί να εφαρμοστεί. Όσοι έχουν δει αυτά τα μηχανήματα, μιλάνε για πίσσα μαύρο και μηδενική διαρροή φωτός από το περίβλημά τους. Δώσε, μωρή Zeiss, την πατέντα στον κοσμάκη, να γλυτώσουμε από την γκριζίλα.

Τι να δώσει?χρόνια κατέχει αυτή τη τεχνολογία και εν έτη 2020 οι προβολείς της είναι 80 κιλά με 1500 lumen. Μάλλον θα χρειαστούν αλλα 10-20 χρόνια ακόμη για να φτάσουν στα 10 κιλά και 3000 lumen.
 

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,752
Αθήνα
Από περιέργεια, ποια είναι η τρίτη εταιρία που κάνει φασόν για όλους; Κανένα link με τα μοντέλα της έχουμε;