Το chat του δικάναλου

ΚΩΣΤΑΣ ΖΑΓΓΟΓΙΑΝΝΗΣ

Super Moderator
Staff member
20 October 2007
17,887
Μεσευρώπη
Εσείς ; Ποιοί εσείς ;

Δεν θυμαμαι να ειπες τιποτα σοβαρο για τροχαλιες.
Για ιμαντες σου ειπα να ρωτησεις την ΕΑΤ.
Μαζι με τις χημικες μετρησεις των λαδιων , κανε και καμια μετρηση στο πικαπ με διαφορετικους ιμαντες, να δεις αν, που και γιατι υπαρχουν διαφορες.

Οταν λες πικαπ μαζας εννοεις το ΕΑΤ Prelude που έχεις ;
Πάνο, χαρά στο κουράγιο σου.
 

MakisM

Μέλος Σωματείου
12 May 2009
5,369
Εσείς ; Ποιοί εσείς ;

Δεν θυμαμαι να ειπες τιποτα σοβαρο για τροχαλιες.
Για ιμαντες σου ειπα να ρωτησεις την ΕΑΤ.
Μαζι με τις χημικες μετρησεις των λαδιων , κανε και καμια μετρηση στο πικαπ με διαφορετικους ιμαντες, να δεις αν, που και γιατι υπαρχουν διαφορες.

Οταν λες πικαπ μαζας εννοεις το ΕΑΤ Prelude που έχεις ;
Πέρα από όλα τα υπόλοιπα που έχω γράψει λάδια που σε κάποια υπάρχουν πρόσθετα για αυτό και κοστίζουν ,τροχαλία υπάρχει ας πούμε μυστική συνταγή στην σύνθεση που δεν έχει να κάνει μόνο με το πάχος και την διάμετρο αν λοιπόν αυτή η σύνθεση δεν είναι ορθή η έχει φάει φθορά με τον χρόνο έχεις λάθος στροφές και αυξημένο wow and flutter ,υποτίθεται ότι στο πηγάδι και στο μοτερ θα πρέπει να είσαι σωστός πριν ασχοληθείς με το λάστιχο .
Τώρα γελάω και εγώ ακόμη για το τι συμβαίνει με έναν ιμάντα γιατί απλούστατα ειπώθηκε ότι δεν έχει τόση σημασία όσο μια τροχαλία 😂φυσικά για το Prelude αναφέρομαι .
Εδώ έχουμε ΟΕΜ ιμάντα και δίπλα τον γνήσιο ,ξανά ερώτημα ποιος δουλεύει σωστά ;🤔😂ακόμη και στις μετρήσεις του wow and flutter ?είμαστε τόσο ξύπνιοι και τους κατασκευαστές χαζούς ;
Η απάντηση βρίσκεται πιο πάνω ,φυσικά και γνωρίζω την σύνθεση αλλά μέχρι σε ένα σημείο ,την βάση δηλαδή και υπάρχουν ακουστές διαφορές .
 

Attachments

  • IMG_9251.jpeg
    IMG_9251.jpeg
    2.1 MB · Views: 16

AUDIOLYTIC

Supreme Member
13 August 2010
9,822
Οταν λες πικαπ μαζας εννοεις το ΕΑΤ Prelude που έχεις ;

😂φυσικά για το Prelude αναφέρομαι .

H EAT λεει για 5.5 κιλα πικαπ.

WEIGHT5.5 kg
DIMENSIONS W × H × D415 × 130 × 335 mm

Ετσι ειναι τα πικαπ μαζας ;

Τωρα να' λεγες "solid" (δηλαδη χωρις αναρτηση) , οπως Rega και αλλα παρομοια , να πω ok.
 

MakisM

Μέλος Σωματείου
12 May 2009
5,369
Έχω πάντα μια αρχή …Να το ψάχνω γενικά όσο δεν πάει .
Το γιατί η ΕΑΤ δεν ανακοινώνει τις ακριβές προδιαγραφές είναι καθαρά θέμα δικό της αν και γνωρίζω αλλά αυτό είναι μια άλλη κουβέντα .
Στην ουσία .
Μόνο το πλατώ ζυγίζει 3,150 κιλά αν ήταν ανοξείδωτο ατσάλι στην ίδια διάμετρο κοπής θα ήταν περισσότερο προτίμησε να βάλει πλατώ όχι ακριβώς αλουμινίου αλλά αεροπορικού τύπου δηλ να το αναμείξει με μαγνήσιο αυτό κοστίζει .
Αν προσθέσεις και το εξωτερικό μοτερ του με την βαριά βαση για τους κραδασμούς βγαίνει περίπου στα κιλά που αναφέρει αν προσθέσεις και όλα τα υπόλοιπα το πικαπ ζυγίζει κοντά στα 9 κιλά αν θυμάμαι καλά που το ζύγισα ,φυσικά δεν μπαίνει στην διαδικασία να αναφέρει ούτε στο επίσημο σάιτ τους κάποιες σημαντικές λεπτομέρειες που κάνουν την διαφορά κάποιοι φυσικά τις ανέφεραν στις κριτικές τους .
Εδώ οι λεπτομέρειες που αναφέρομαι από το εγχειρίδιο χρήσης όπου φυσικά υπάρχουν και άλλες .
IMG_9257.jpeg
Από την άλλη ο ιμάντας που ασχολήθηκα αυτές τις μέρες είναι σιλικονουχος με άλλες προσμείξεις και ας είναι βαμμένος μαύρος μετρά καλύτερα από τον OEM και ακούγεται καλύτερα .
Εδώ ο ΟΕΜ.,ένα ευρώ τα τρία μέτρα .
IMG_9253.jpeg
Δεν μπορείς να ξεχωρίσεις από την φωτογραφία ποιος είναι ο γνήσιος και ποιος είναι ο OEM όταν όμως τους πιάσεις στα χέρια σου το αντιλαμβάνεσαι ειδικότερα αν έχεις επαφή καθημερινά με τα λάστιχα κτλ IMG_9251.jpeg
 

MakisM

Μέλος Σωματείου
12 May 2009
5,369
Γιατί έχει 3 μέτρα ιμάντα;
Ιμάντας για το πικάπ του άλλου είναι;
Είναι ΟΕΜ γενικά με τα λάστιχα έχω μια τρέλα στην δουλειά με αυτόν που συνεργάζομαι .
Απλά βρήκα το συγκεκριμένο λάστιχο με την ελπίδα να φτιάξω και άλλους ιμάντες η συγκόλληση γίνεται πχ σε αυτήν την περίπτωση με κόλλα logo η και άλλη βασιζόμενη στα ίδια συστατικά .
Έτσι τουλάχιστον νόμιζα ….
Στον ιμάντα της ΕΑΤ έχει γίνει συγκόλληση του ιμάντα αλλά καθαρά λόγο της σιλικόνης η συγκόλληση δεν μπορεί να γίνει με logo κτλ χρειάζεται ειδική κόλλα των 50 ευρώ και να περιμένεις ποτέ θα στεγνώσει .Στην πορεία ανακάλυψα οτι ναι βασίζεται σαν βάση με σιλικόνη αλλά υπάρχουν και άλλες προσμείξεις .Δηλαδή Πιάσ' το αβγό και κούρευ' το.
 

Tzimisce

Administration Team
Staff member
1 February 2007
33,305
127.0.0.1
Σιλικόνη "στιγμής";
Αυτή που λέει 5 λεπτά και θέλει ένα 24άωρο;
Είχα πάρει κάποια στιγμή, κάπου στα 5€ το γραμμάριο πήγαινε.

Λογικά η εποξική ρητίνη θα κάνει αλλά θα δημιουργεί σκληρή ένωση που δεν νομίζω ότι το θέλεις.
 

MakisM

Μέλος Σωματείου
12 May 2009
5,369
Σιλικόνη "στιγμής";
Αυτή που λέει 5 λεπτά και θέλει ένα 24άωρο;
Είχα πάρει κάποια στιγμή, κάπου στα 5€ το γραμμάριο πήγαινε.

Λογικά η εποξική ρητίνη θα κάνει αλλά θα δημιουργεί σκληρή ένωση που δεν νομίζω ότι το θέλεις.
Επειδή έχουμε διαφορετική σύνθεση για το κάθε λάστιχο χρειάζεται σε κάθε περίπτωση ειδική κόλλα .
Στο OEM λάστιχο που βρήκα που είναι καθαρά για στεγανοποίηση η στιγμιαία κόλα κάνει ναι έχεις δίκιο που αφήνει σκληρή ένωση αλλά μπορείς να το παρακάμψεις δηλ στην ένωση θα πρέπει να το κόψεις με ψαλίδι όχι μόνο το ένα σημείο αλλά και τα δυο ώστε να έχεις την ακριβώς ίδια επιφάνεια συγκόλλησης φυσικά θέλει λεπτό χειρισμό …
Αργότερα μετά την συγκόλληση και αφού έχει στεγνώσει συνήθως σε αυτήν την περίπτωση χρειάζεσαι 10 λεπτά ανάλογα φυσικά την εσωτερική θερμοκρασία ,η επόμενη διαδικασία είναι να περάσεις με molykote 33 την συγκεκριμένη επιφάνεια ώστε να μαλακώσει ,η επόμενη φάση με νερό και το πιο ψιλό σμυριδόπανο η συγκεκριμένη επιφάνεια γίνεται μαλακή στην ουσία γίνεται ένα σώμα αλλά δεν κάνει ο συγκεκριμένος ιμάντας .
Αν πάλι βρουμε κορδόνι σιλικόνης εκεί χρειάζεται άλλη κόλλα (ειδική )η συγκόλληση εκεί ειναι πιο δύσκολη λόγο καθαρά του υλικού και όπως είπες μας ενδιαφέρει να μην αφήσει κρούστα στο πάνω μέρος θα πρέπει ο ιμάντας να ειναι ενιαίος .Δεν κάνει η στιγμιαία .
Αν πάλι στον ιμάντα υπάρχει βάση σιλικόνης και υπάρχουν άλλες προσμείξεις τα πράγματα περιπλέκονται ακόμη περισσότερο και ψάχνεις ποια είναι η κατάλληλη .
Φυσικά στο εργοστάσιο στο οποίο τους φτιάχνουν γνωρίζουν για το τι πως και γιατί φυσικά τους προμηθεύονται από αλλού εκτός αν έχουν ειδικό τμήμα αλλά αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι γιατί δεν φτιάχνουν ειδικό καλούπι ώστε ο ιμάντας να βγει ενιαίος ,ίσως δεν τους συμφέρει γιατί η απόσβεση γίνεται με παραγωγή χιλιάδων κομματιών .
 

ΚΩΣΤΑΣ ΖΑΓΓΟΓΙΑΝΝΗΣ

Super Moderator
Staff member
20 October 2007
17,887
Μεσευρώπη
H EAT λεει για 5.5 κιλα πικαπ.

WEIGHT5.5 kg
DIMENSIONS W × H × D415 × 130 × 335 mm

Ετσι ειναι τα πικαπ μαζας ;

Τωρα να' λεγες "solid" (δηλαδη χωρις αναρτηση) , οπως Rega και αλλα παρομοια , να πω ok.
5,5 κιλά είναι μάλλον πλατώ χωρίς μάζα.
 

mdvq

Μέλος Σωματείου
20 June 2006
9,485
Πειραιας
Επιμένω (για την ψυχική σας ηρεμία ,όχι να κάμω τον πονηρό) ότι ψάχνετε πράγματα που τα έχετε στο μυαλό σας εξιδανικευμένα ενώ ίσως είναι πολύ πιο απλά.
Πχ.....
Διανοειστε να βάλετε λάδι αυτοκινήτου σε μοτοσυκλέτα.?
Όχι φυσικά .....οπότε θα πατε στο μαγαζί και ευλαβικά θα πάρετε το λάδι που πρέπει για το μηχανάκι σας.
Αν λοιπόν πάρετε λάδι αυτοκινήτου (και σε πολύ καλύτερη τιμή) συγκεκριμένης εταιρείας ,είναι ακριβώς ίδιο με αυτό που έχουν για τις μοτοσυκλέτες.
Αυτό μέσα από το εργοστάσιο του οποίου είμαστε αντιπρόσωποι.
Θα βάζατε στο κεφάλι σας κράνος χωρίς προδιαγραφές??
Όχι βέβαια.
Καλά πάρτε τα nova από το praktiker, που είναι ακριβώς ίδια με κράνη που επίσης αντιπροσωπευαμε ,με προδιαγραφές και τριπλή τιμή(επίσης μέσα από το εργοστάσιο)
Τα τακάκια την μανας του, είναι πάντα τα καλύτερα, μας έχουν φάει το μυαλό.
Και όταν σκας την 120αρα για τα μπροστινά....ω τι έκπληξη..... είναι textar ρε παιδί μου ....γνήσιο peugeot!
Να μιλήσουμε για το καραγνησιο Lexicon dvd , που δεν είχαν κάνει ούτε καν τον κόπο να του βάλουν άλλο τύπο τ/κ και δούλευε με το γνήσιο του Pioneer που στην ουσία ήταν το πολλαπλάσιας τιμής Lexicon με άλλα καλύμματα????
Kαι μόλις σημερα τεχνικός φίλος μου μου είπε πως επισκεύασε ένα ακριβό προβολεα που ήταν ΟΛΟΣ benq με άλλο κάλυμμα.
Βαλτε καύσιμα από μεγαλοεταιρειες, που παίρνουν το καύσιμο από τον ίδιο κρουνό στον Ασπρόπυργο που παίρνουν ΟΛΕΣ οι υπόλοιπες (μικρές και μεγάλες)
(αυτό από μένα που δούλευα 35 χρόνια σε πετρελαϊκή εταιρεία)

Και ,φυσικά, επίσης ξέρετε πολύ καλά, ότι εργοστάσια κατασκευής κεφαλών ,σιάχνουν κεφαλές για hiendαδες που έχουν πολλαπλάσια τιμή.....έτσι για να γουστάρουμε!

Μην πολυσκατε λοιπόν για πράγματα, που δεν ελέγχετε εσείς οι ίδιοι🥂
 
  • Like
Reactions: mparaxir

ΚΩΣΤΑΣ ΖΑΓΓΟΓΙΑΝΝΗΣ

Super Moderator
Staff member
20 October 2007
17,887
Μεσευρώπη
3,5 κιλά ζύγιζε το πλατώ του Thorens TD320 που είχα, και ήταν πικάπ ανάρτησης. 3,7 ζυγίζει το πλατώ του Lenko, αλλά μεγάλο μέρος του βάρους είναι μοιρασμένο στο χείλος του και έτσι επιτυγχάνει πολύ μεγαλύτερη ροπή από ότι δικαιολογεί το βάρος του (εξ ου και το κτηνώδες μοτέρ και πηγάδι).
Πικάπ μάζας νοείται από 5 κιλά και πάνω κατά την ταπεινή μου γνώμη.
 

AUDIOLYTIC

Supreme Member
13 August 2010
9,822
3,5 κιλά ζύγιζε το πλατώ του Thorens TD320 που είχα, και ήταν πικάπ ανάρτησης. 3,7 ζυγίζει το πλατώ του Lenko, αλλά μεγάλο μέρος του βάρους είναι μοιρασμένο στο χείλος του και έτσι επιτυγχάνει πολύ μεγαλύτερη ροπή από ότι δικαιολογεί το βάρος του (εξ ου και το κτηνώδες μοτέρ και πηγάδι).
Πικάπ μάζας νοείται από 5 κιλά και πάνω κατά την ταπεινή μου γνώμη.
Η thorens αρκετές φορές έφτιαχνε πικάπ που συνδύαζαν μάζα και ανάρτηση. Ένα σπουδαίο πικάπ ήταν πριν όχι πολλά χρόνια το TD550. Παλαιότερα ήταν το TD125 LB που πήγαινε κυρίως στην Ιαπωνία. Και φυσικά τα εκάστοτε Reference της εταιρείας.
 

MakisM

Μέλος Σωματείου
12 May 2009
5,369
3,5 κιλά ζύγιζε το πλατώ του Thorens TD320 που είχα, και ήταν πικάπ ανάρτησης. 3,7 ζυγίζει το πλατώ του Lenko, αλλά μεγάλο μέρος του βάρους είναι μοιρασμένο στο χείλος του και έτσι επιτυγχάνει πολύ μεγαλύτερη ροπή από ότι δικαιολογεί το βάρος του (εξ ου και το κτηνώδες μοτέρ και πηγάδι).
Πικάπ μάζας νοείται από 5 κιλά και πάνω κατά την ταπεινή μου γνώμη.
Ανάλογα για το τι θέλουν να επιτύχουν .
Ακόμη γενικά το ψάχνουν ακόμη και στο θέμα του πλατώ .
Ας πούμε στο dual 1237 που είναι φυσικά ανάρτησης όταν το βάλεις πάνω στο σώμα του πικαπ καν στην πλίνθο δεν ακούς τίποτα .
Φυσικά δεν υπάρχει καν θέμα στο Technics .
Στο ΕΑΤ όπως εξήγησα αν το υλικό ήταν από ανοξείδωτο ατσάλι το βάρος θα ήταν πιο υψηλό καθαρά σαν κόστος παραγωγής το αλουμίνιο αεροπορικό τύπου είναι πιο ακριβό , είναι πιο έξυπνο κατασκευασμένο (απλό )επικεντρωμένο εκεί που πρέπει και ας είναι μια σανίδα με οχτώ στρώματα λάκας 😋
Στο θέμα της αξιοπιστίας μην με ρωτάς είναι πολύ νωρίς ακόμη τα δυο υπόλοιπα έχουν δοκιμαστεί .Αλλά ακούγεται πολύ καλά .
Το πλατώ του 1219 ζυγίζει 3.200 και ας γράφουν περί 7 κιλών αλλά εκεί χρειάζεσαι την μάζα λόγο της τροχαλιας στην άκρη ομως του πλατώ έχουν κάνει όμως έξυπνη τεχνική μαγκιά για την απόσβεση του θορύβου .
 

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
15,263
Αγιοι Αναργυροι
Mάκη , είσαι ντεμί σε όλα....
τι εξήγησες με το πλατώ του ΕΑΤ δλδ ;;;;;
αν ήταν από ατσάλι βρε σαϊνι , ΔΕΝ θα μπορούσε να "παίξει" MC κεφαλές!
το κάνανε αρκετά βαρύ γιατί από κάτω όλο το υπόλοιπο είναι πούπουλο!! μπορείς να φανταστείς τι κουδουνίστρα πικάπ θα ήταν αν το πλατώ ζύγιζε 1,5-2kg ;;;

ζυγίζεις το πλατώ του technics για να δείξεις την διαφορά βάρους...
1) το ίδιο βάρος έχει το υπόλοιπο σύνολο με το ΕΑΤ ;;; το DD του Τεκ πως θα ξεκίναγε και θα σταμάταγε ακαριαία ένα πλατώ 3+ κιλά;; ούτε το νέο G δεν έχει τόσο βαρύ πλατώ με πολύ ισχυρότερο σύστημα κινητήρα από του ΜΚ2...
2) ο μαγνήτης ξέρεις πως δουλεύει σε τέτοιου είδους μηχανάκια;; "τραβιέται" προς τον στάτορα συνέχεια! είτε γυρίζει το πλατώ, είτε όχι , είτε είναι το πικάπ στο ΟΝ είτε εκτός πρίζας.
άρα η "συμπεριφορά" του πλατώ δεν αντιστοιχεί στο 1,5kg που βλέπεις στην ζυγαριά.. το τι βάρος "προσθέτει" ο μαγνήτης δεν το ξέρουμε, ούτε έχει πει ποτέ κάτι το εργοστάσιο...
αν θυμηθώ καμιά φορά θα "ζυγίσω" την έλξη , έστω και με μπακαλίστικο τρόπο..
3) το dual είναι άλλης φιλοσοφίας κατασκευή.. για το damping του θα σου πει ο Πάνος, αν έχει ακόμα υπομονή......
 

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
15,263
Αγιοι Αναργυροι
Με ευγένεια μιλάω άλλοι δεν μπορούν να καταλάβουν όταν δεν μπορούν να αντιληφθούν κάποια πράγματα περί προδιαγραφών .



4)Λάδια θα ανεβάσω χημικές μετρήσεις για τα λάδια ,εμείς είμαστε χαζοί που πληρώνουμε 700 ευρώ για τα 60 λίτρα ;

πάμε πάλι λίγο στα λάδια και γιατί "άλλοι" δεν μπορούν να "αντιληφθούν" τα περί προδιαγραφών κλπ....

700€ τα 60L μας κάνουν 11,6€ το λίτρο.. δλδ όσο περίπου ένα λίτρο castrol magnatec :

αν βάλεις τίποτα "προμήθειες" , "μίζες" κλπ, ίδια τιμή.. ποιό είναι καλύτερο;; δεν μας ενδιαφέρει και τα 2 μάλλον είναι εξαιρετικά λάδια...

Αλλά ΩΠΑ !!!
το καλύτερο λάδι με διαφορά είναι αυτό της Technics !!!!
και πως να μην είναι;;; αφού τα 10ml πάνε κάπου 16 - 17€ !!!!

βάζω και ένα screenshot γιατί το λίνκ θα χαθεί σύντομα και δεν θά'χουμε να γελάμε... σόρρυ.. να λέμε ήθελα να πω..

εικόνα_Viber_2023-10-14_02-38-32-693.jpg

δλδ το λίτρο πόσο πάει ρε παιδιά;;;
1600+ € ;;;;;
υπολόγισα σωστά ή είμαι βλαξ και δεν ξέρω τι λέω και τι γράφω ;;;;
και αν υπολόγισα σωστά τα νούμερα αλλά όχι την ποσότητα στο μπουκαλάκι;;
αν είναι 20ml , δλδ η διπλή ποσότητα;; άρα η τιμή του λίτρου πέφτει στο μισό.. χμ... 800€
και αν το μπουκαλάκι είναι 100ml ;;;
εντάξει..!! τότε έχει καλή τιμή.. μόλις 160 φράγκα το λίτρο.
 
  • Like
Reactions: christos56

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
15,263
Αγιοι Αναργυροι
Επιμένω (για την ψυχική σας ηρεμία ,όχι να κάμω τον πονηρό) ότι ψάχνετε πράγματα που τα έχετε στο μυαλό σας εξιδανικευμένα ενώ ίσως είναι πολύ πιο απλά.
Πχ.....
Διανοειστε να βάλετε λάδι αυτοκινήτου σε μοτοσυκλέτα.?
Όχι φυσικά .....οπότε θα πατε στο μαγαζί και ευλαβικά θα πάρετε το λάδι που πρέπει για το μηχανάκι σας.
Αν λοιπόν πάρετε λάδι αυτοκινήτου (και σε πολύ καλύτερη τιμή) συγκεκριμένης εταιρείας ,είναι ακριβώς ίδιο με αυτό που έχουν για τις μοτοσυκλέτες.
Αυτό μέσα από το εργοστάσιο του οποίου είμαστε αντιπρόσωποι.
Θα βάζατε στο κεφάλι σας κράνος χωρίς προδιαγραφές??
Όχι βέβαια.
Καλά πάρτε τα nova από το praktiker, που είναι ακριβώς ίδια με κράνη που επίσης αντιπροσωπευαμε ,με προδιαγραφές και τριπλή τιμή(επίσης μέσα από το εργοστάσιο)
Τα τακάκια την μανας του, είναι πάντα τα καλύτερα, μας έχουν φάει το μυαλό.
Και όταν σκας την 120αρα για τα μπροστινά....ω τι έκπληξη..... είναι textar ρε παιδί μου ....γνήσιο peugeot!
Να μιλήσουμε για το καραγνησιο Lexicon dvd , που δεν είχαν κάνει ούτε καν τον κόπο να του βάλουν άλλο τύπο τ/κ και δούλευε με το γνήσιο του Pioneer που στην ουσία ήταν το πολλαπλάσιας τιμής Lexicon με άλλα καλύμματα????
Kαι μόλις σημερα τεχνικός φίλος μου μου είπε πως επισκεύασε ένα ακριβό προβολεα που ήταν ΟΛΟΣ benq με άλλο κάλυμμα.
Βαλτε καύσιμα από μεγαλοεταιρειες, που παίρνουν το καύσιμο από τον ίδιο κρουνό στον Ασπρόπυργο που παίρνουν ΟΛΕΣ οι υπόλοιπες (μικρές και μεγάλες)
(αυτό από μένα που δούλευα 35 χρόνια σε πετρελαϊκή εταιρεία)

Και ,φυσικά, επίσης ξέρετε πολύ καλά, ότι εργοστάσια κατασκευής κεφαλών ,σιάχνουν κεφαλές για hiendαδες που έχουν πολλαπλάσια τιμή.....έτσι για να γουστάρουμε!

Μην πολυσκατε λοιπόν για πράγματα, που δεν ελέγχετε εσείς οι ίδιοι🥂
πόσο δίκιο έχεις !!!!!!!!!
 
  • Like
Reactions: christos56

mdvq

Μέλος Σωματείου
20 June 2006
9,485
Πειραιας
Ο pank που ότι άστοχο και να έκανε εδώ μέσα, ήταν γνώστης, με έχει παρακαλέσει και του είχα φέρει λιπαντικό από Ελλάδα,που ήταν κατά την γνώμη του και γνώση του ότι καλύτερο υπάρχει για πικάπ.
Απλά ήταν στην αρχική ή τελική (δεν θυμάμαι καθόλου την προδιαγραφή που μου είχε δώσει) επεξεργασία .
Του έδωσα κάνα λίτρο όπου θα λιπαίνει εφόρου ζωής όλα τα πικάπ του.
Κόστος??
***Άντε ρε φεύγα από δω ** μου είπε ο κατασκευαστής.
Αν θέλει κανένας τέτοιο λάδι και ξέρει πως να το ζητήσω , σφυριχτε μπας και του ξαναπάρω κάνα λίτρο.😄