Το chat του δικάναλου

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
15,294
Αγιοι Αναργυροι
ο καιρός συνωμότησε άσχημα εναντίον μας.. πάνω που άπλωσα την αλοιφή στο φανάρι και περίμενα να "τραβήξει" λίγο, έπιασε βροχή!
δεν ξέρω αν έμεινε τίποτα απο αυτήν, αλλά με βλέπω να κάνω αύριο νέα προσπάθεια.
hold on λίγο Μιχάλη....

η αλοιφή είναι waterproof.. αλλά πρέπει να στεγνώσουν οι σταγόνες της βροχής.
αύριο αν θα βγει ο ήλιος θα κάνω την δουλειά.
 

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
15,294
Αγιοι Αναργυροι

dimitris_av

AVClub Enthusiast
9 January 2011
1,001
Κηφισια Αττικής
Εντάξει είναι γεγονός ότι όταν κάτι είναι στα πάνω του όλοι θα ασχοληθούν. Τώρα εδώ και πολύ καιρό είναι το βινύλιο. Το οποίο βλέπω και να μένει ως φυσικό φορμάτ μιας και απόπειρες τυπου minidisc και hd disc κλπ έχουν πάει περίπατο.
 

westsound

Supreme Member
13 February 2008
3,648
Kως
Εντάξει είναι γεγονός ότι όταν κάτι είναι στα πάνω του όλοι θα ασχοληθούν. Τώρα εδώ και πολύ καιρό είναι το βινύλιο. Το οποίο βλέπω και να μένει ως φυσικό φορμάτ μιας και απόπειρες τυπου minidisc και hd disc κλπ έχουν πάει περίπατο.

Περισσότερες πιθανότητες θα χει το ασημί δισκάκι...
Δεν πιστεύω ότι θα σβήσει,ίσως ετοιμάζει αντεπίθεση.
Αγοράζω ξένο μουσικό περιοδικό χθες (άυλο),που συνοδευόταν σαν έντυπο από σιντί με τα καλύτερα Jazz του μήνα.
Τους ρωτώ γιατί το άυλο 'σε σεντόνια' να μην συνοδεύεται από άυλα αρχεία με τα θέματα του σιντί ? 'Αθέμιτος' ανταγωνισμός...
Για να μην κολλάς κορονοϊό? κόκκαλο οι δικοί σου...

Λέτε να έρθει η εποχή που οι τελευταίες επιτυχίες της Πέολα να κυκλοφορούν στα περίπτερα σε βινύλιο με την Ναυτεμπορική για παράδειγμα?
Υπάρχει περίπτωση να ακούσουμε Γκαιτάνο να τραγουδάει τον Ακάθιστο απ το μπαλόνι της γειτόνισσας με πηγή φασόν πλατό της Divani & Divani σε 5.1?
 

Tzimisce

Administration Team
Staff member
1 February 2007
33,347
127.0.0.1
Μα οι δίσκοι δεν σταμάτησαν να βγαίνουν.
Απλά, δυστυχώς, αυτή την εποχή έγιναν πάλι της μόδας με σοβαρό αντίκτυπο στην τιμή τους.
 

westsound

Supreme Member
13 February 2008
3,648
Kως
Συνδέθηκαν με Pre A.R Ls 2/mk2,power D 240 με V.DH χαλκό τα πρώην αναφοράς και πηγές Meridian και το ξε-ρυθμισμένο ακόμα Sondek/Ittok/karma ,που όμως 'διεισδύει' ακόμα σε αναλογικές εγγραφές περισσότερο απ το αντίστοιχο ψηφιακό και ας έχω λάθος αντίσταση στο Phono 3..χωρίς βάσεις,έτσι πάνω σε τούβλο....και να μαστε στην δεκαετία του '80.
 

Λάκης

AVClub Fanatic
26 September 2007
13,858
Είμαι παντού

westsound

Supreme Member
13 February 2008
3,648
Kως
https://images.search.yahoo.com/sea...86d34e585e5f6e04d701103c0f8b1588&action=click

Άκουσα ένα τρίωρο..
Και όμως ..'ακούει' τις αλλαγές..
Μοιάζει με τα παλιά Yamaha 1000,μεγάλη σκηνή,δεν μπουμάρει σαν κλειστού τύπου,όμως δεν είχε το μπάσο του Yamaha,αν και δεν είχα όρεξη να βρω κάτι πιο κατάλληλο για βάσεις.
Πλούσιες αρμονικές ,σε μικρά σύνολα ,φωνητικά ακουγόταν γεμάτο και με συνοχή...
Είναι 'τιουναρισμένο' για αναλογικό ήχο,όμως έπαιξε από Brass Constuction μέχρι Krall.
Με έναν πιο μαλακό πρό,όπως τον LS 25/2 έπαιζε καθαρότερα σε δυνατές εντάσεις..
Γενικά σαν να έβαλα ένα μικρό seismic sub στο σύστημα..
Πιστεύω ότι με αλλαγή εσωτερικών καλωδιώσεων ,αντικατάσταση πυκνωτών και βελτίωση υλικών του κρος,αλλαγή ακροδεκτών και πολύκλωνο θα ανέβει σε απόδοση.
Ψάχνοντας λίγο με την 'αποκοπή' κάποια στιγμή ισορρόπησε..μεγάλη η συγγένεια με την σχολή αυτή των Ιαπωνικών ηχείων,καλύτερο από ένα παρόμοιο AKAI τρίδρομο που είχε η οικογένεια,πριν μπω στις αγορές το 1985-6..
Πολύ καλύτερο το χαμηλό με το Sondek και ας είναι όπως είναι απ το σεισμό...
Μπορείς να 'ακολουθήσεις' τις εγγραφές όχι μόνο ανά άλμπουμ,αλλά και ανά track.
Tα Yamaha 1000 γίνονταν πολύ σκληρά στις ψηλές όταν έπαιζαν με τρανζιστοράτο και έδινες γκάζια και θα δω αύριο αν με Linn τελικούς παίξει πιο ουδέτερα.
Mε δυνατότερο τελικό ( H/K Citation) τα χαμηλά έγιναν 'σωστότερα'..,άρα θέλει τα ρεύματα του.
 

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,993
Αθήνα
Re: Dali Spektor 6

Το χω ξαναγράψει,αλλά θυμάμαι τον συχωρεμένο Demi Rousso σε δοκιμαστικά συναυλίας το 1989,να μην δέχεται να βγει με την μεγάλη σειρά της JBL ,τότε,και παραγγέλθηκαν άλλα (ενοικίαση),για να μην ακυρωθεί...
Μεγάλη ιστορία ο 'ανοικτός' χώρος,ίσως πιο προβληματικός απ τον 'κλειστό'..sorry for the off topic.
Επειδή έγραψα για την εμπειρία μου με τα Hitachi 330 ,που μάζεψα (στο chat),η διαφορά με το Pmc και το Linn μου είναι η ακρίβεια στην προσέγγιση....

Είναι πιο πιθανό να έχει κάποιος αυλή παρά Home Studio. Λιγότερο offtopic τα ηχεία εξωτερικού χώρου από εκείνα που προϋποθέτουν χρήση κονσόλας, DAW, εφέκτορα, κομπρέσορα, μικρόφωνα, booth, μουσικά όργανα και όλα τα παρελκόμενα που αυτή τη στιγμή ξεχνάω με προεξέχοντες τις γνώσεις ενός ηχολήπτη που θα ξέρει ποιο εφέ κάνει τι και τι αποτέλεσμα έχει αν συνδυαστεί με κάτι άλλο.

Πολύ ενδιαφέρον αυτό που γράφεις για την ακρίβεια σε σχέση με το PMC και το Linn. Βάλε μας στο παιχνίδι. Τι άλλες διαφορές άκουσες;
 

westsound

Supreme Member
13 February 2008
3,648
Kως
Re: Dali Spektor 6

Η εντύπωση μου απ τις ακροάσεις με την συγκεκριμένη εταιρεία,που είμαι σίγουρος ότι μπορεί να είναι χρονικά παλιότερη απ του φίλου,έχει να κάνει με 'οικογενεακή' προσέγγιση όπως οι περισσότερες έτσι και αλλιώς...
Τώρα το ότι 'ακούει' σε αλλαγές προγράμματος,κρίκων του συστήματος,συνοδών κ.λ.π.το ίδιο έκανε και το ζευγάρι που έσωσα απ την ...χωματερή χθες.
Θυμάται κανείς τα παλιά τουίτερ βηρυλλίου των Yamaha 1000 τι πληροφορία έβγαζαν μετά από σχετικές αναβαθμίσεις όπως αυτήν του D.Price ,που εκτόξευσαν τις τιμές των μεταχειρισμένων ?(που και εγώ τα ξεφορτώθηκα γι αυτόν τον λόγο-).
 

Sonus Naturalis

Μέλος Σωματείου
12 July 2009
9,103
Αθήνα, Ηλιούπολη
Re: Dali Spektor 6

................
Τα PA είναι φτιαγμένα για να "μπλαστάρουν" ήχο σε μεγάλη απόσταση. Τα studio monitors το ακριβώς αντίθετο. Κανένα από τα δύο δεν κάνει για σαλόνι. Δεν ξέρω αν με αντιλαμβάνεσαι.
Εδώ κάνεις λάθος. Τυχαινει να χρησιμοποιώ Studio Monitors. Επιτραπέζια (desktop) γραφείου, για μίξεις, επεξεργασιά, κλπ. Και μεγάλα Hi-End Studio Monitors για Critical listening και ακρόαση μουσικής εν γένει. Όσον αφορά τα μεγάλα αντικατέστησαν με το παραπάνω στο χώρο μου τα προγενέστερα Hi-End audiophile. Τα ενεργά ηχεία "έφαγαν" τα παθητικά Hi-End ηχεία με τους τελικούς ενισχυτές τους, τα πανάκριβα καλώδια, τις επίχρυσες μπόρνες και όλα τα συναφή.

Το Hi-End ADC/DAC interface/preamp κλπ. "έφαγε" με τη σειρά του τον προενισχυτή. Πάντως όχι τα ακριβά interconnect. Ούτε τα καλά ψηφιακά καλώδια. Αυτά παρέμειναν! :rolleyes:

Και στον ίδιο χώρο λειτουργεί διασυνδεμένο και το δικάναλο Home Cinema. Θέλω να πω ότι η διάκριση ανάμεσα στους δύο κόσμους είναι μάλλον πλασματική, τεχνητή. Απολαμβάνω μουσική από παντού. Ποιότητα; Διαφορές; Υπάρχουν, αλλά καθένα στην κλάση του. Το κυριότερο: Δεν εμποδίζουν ν' απολαμβάνουμε τις αγαπημένες μας μουσικές με την προϋπόθεση ότι έχουμε κάνει τις σωστές επιμέρους επιλογές.

Δε σκοπεύω, ούτε επιθυμώ να πείσω κανένα. :angel:
Όποιος θέλει όμως, όταν με το καλό τελειώσει κάποτε η καραντίνα, ας κάνει μία βολτα από 'δώ. Θα χαρώ πολύ... :smile:

Υ.Γ. Για να μην αδικούμε το καημένο το PA άκουσα κάποτε σε προβάδικο ένα ζευγάρι ηχεία που με γοήτευσαν (αυτοενισχυόμενα, αλλά όχι ενεργά). Αυτά:
Yamaha DZR-12
https://www.athensproaudio.gr/el/yamaha-dzr-12.html
Ίσως κάνω λάθος το μοντέλο, 12άρι όμως και της ίδιας οικογενείας σίγουρα.
Για κλασσική μουσική, δε θα το'λεγα, μάλλον δεν κάνουν. Για όλα τα άλλα είδη όμως, τζαζ, ροκ, ποπ, είναι ... ταμαμ! :grandpa:
 

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,993
Αθήνα
Re: Dali Spektor 6

Εδώ κάνεις λάθος. Τυχαινει να χρησιμοποιώ Studio Monitors. Επιτραπέζια (desktop) γραφείου, για μίξεις, επεξεργασιά, κλπ. Και μεγάλα Hi-End Studio Monitors για Critical listening και ακρόαση μουσικής εν γένει. Όσον αφορά τα μεγάλα αντικατέστησαν με το παραπάνω στο χώρο μου τα προγενέστερα Hi-End audiophile. Τα ενεργά ηχεία "έφαγαν" τα παθητικά Hi-End ηχεία με τους τελικούς ενισχυτές τους, τα πανάκριβα καλώδια, τις επίχρυσες μπόρνες και όλα τα συναφή.

Το Hi-End ADC/DAC interface/preamp κλπ. "έφαγε" με τη σειρά του τον προενισχυτή. Πάντως όχι τα ακριβά interconnect. Ούτε τα καλά ψηφιακά καλώδια. Αυτά παρέμειναν! :rolleyes:

Και στον ίδιο χώρο λειτουργεί διασυνδεμένο και το δικάναλο Home Cinema. Θέλω να πω ότι η διάκριση ανάμεσα στους δύο κόσμους είναι μάλλον πλασματική, τεχνητή. Απολαμβάνω μουσική από παντού. Ποιότητα; Διαφορές; Υπάρχουν, αλλά καθένα στην κλάση του. Το κυριότερο: Δεν εμποδίζουν ν' απολαμβάνουμε τις αγαπημένες μας μουσικές με την προϋπόθεση ότι έχουμε κάνει τις σωστές επιμέρους επιλογές.

Δε σκοπεύω, ούτε επιθυμώ να πείσω κανένα. :angel:
Όποιος θέλει όμως, όταν με το καλό τελειώσει κάποτε η καραντίνα, ας κάνει μία βολτα από 'δώ. Θα χαρώ πολύ... :smile:

ΟΚ διαφωνώ. Δεν έχω δει studio monitor να χρησιμοποιείται σε συναυλία.

Επίσης δεν έχω δει studio monitor nearfield να μην τα φτύνει σε πάνω από ένα μέτρο απόσταση. Κανονικά. Σε στάθμες εννοώ. Για εικόνα ούτε λόγος. Αχταρμάς.
 

westsound

Supreme Member
13 February 2008
3,648
Kως
Re: Dali Spektor 6

Πολύ ενδιαφέρον αυτό που γράφεις για την ακρίβεια σε σχέση με το PMC και το Linn. Βάλε μας στο παιχνίδι. Τι άλλες διαφορές άκουσες;

Πρόχειρη η ακρόαση,χωρίς βάσεις,χωρίς το κατάλληλο ύψος..γι άλλη μια φορά μ άρεσε η ακουστική προσέγγιση του κλειστού κουτιού,τόσο παλιό ηχείο αλλά παίζει...και μπορεί να παίξει καλύτερα αν αναβαθμιστεί.
Πιστεύω ότι είναι tuned για αναλογικό ήχο,παίζει πιο φυσικά έτσι...αρμονικές περίσσευμα ,όγκος,σώματα,προβάλει κάποια synths,αρέσκεται σε όχι ηλεκτρικές κιθαριές,κάποια backround vocals τα έφερνε πιο κοντά,γέμιζε το χώρο,μεσαίες πιο μπροστά...πυκνότερος ήχος με τα συν και τα πλην..χωρίς να λείπουν τα άκρα όπως π.χ. συμβαίνει όταν ακούω το Spendor μου( ακολουθώ 35-36 χρόνια 4 μοντέλα) με αρκετά μουσικά θέματα,...μικρά σύνολα,σκληραίνει κάπου με ψηφιακά,ειδικά όταν είναι Copy Protected ..
Γενικά ήχος απ τα 80ς,αλλά το ξαναγράφω,ότι 'ακούει' σε ότι αλλαγή και να έκανα και πιστεύω ότι μοιάζει με Yamaha 1000 (όσο θυμάμαι το παλιό,αλλά και αυτό που τροποποίησε ο D,Price και έγινε ..Garrard) και μπορεί ν αναβαθμιστεί.
Με σιγκλ των Dirty Dozen Brass Band,στις 33 έδινε και ρέστα μάλιστα..πιστεύω τα μεταλλικά διαφράγματα δεν θέλουν αυτό για το οποίο κατασκευάστηκαν,τα παλιά ,εννοώ εντάσεις..
Δεν είναι το τουίτερ των Platinum ,αλλά έχει έκταση...
Τώρα μπαίνω στο νόημα γιατί επανέκδοσε η Yanaha και η JBL τα αντίστοιχα τρίδρομα των 70ς.
 

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,993
Αθήνα
Re: Dali Spektor 6

Τώρα μπαίνω στο νόημα γιατί επανέκδοσε η Yanaha και η JBL τα αντίστοιχα τρίδρομα των 70ς.

Μάλλον για τον ίδιο λόγο που συνεχίζουν να βγαίνουν ηχεία βασισμένα στο BBC Monitor του '59. Αλλά με τη λογική του μεγάλου κατασκευαστή εδώ (Harman Group, Yamaha) δηλαδή του γιατί όχι; Νοσταλγικά και μόνο θα πωληθούν κάποιες ποσότητες. Αν μιλάμε μάλιστα και για Ασία μεριά που μέχρι και η Onkyo αναβίωσε κλασικό μοντέλο βασισμένο σε μοντέλο του παρελθόντος, τότε και πάλι γιατί όχι;

https://av.watch.impress.co.jp/docs/news/1026913.html

http://www.hxoseikona.gr/nea/4661-onkyo-scepter-sc-3-diasthmiko.html