Re: Απάντηση: Το chat του δικάναλου
:flipout::flipout::flipout:
mdvq ,γραψε κατι , εχεις 6666 ποστ.
:flipout::flipout::flipout:
:flipout::flipout::flipout:
mdvq ,γραψε κατι , εχεις 6666 ποστ.
:flipout::flipout::flipout:
ο καιρός συνωμότησε άσχημα εναντίον μας.. πάνω που άπλωσα την αλοιφή στο φανάρι και περίμενα να "τραβήξει" λίγο, έπιασε βροχή!
δεν ξέρω αν έμεινε τίποτα απο αυτήν, αλλά με βλέπω να κάνω αύριο νέα προσπάθεια.
hold on λίγο Μιχάλη....
Δεν ξέρω αν κολλάει εδώ αλλά θα ήθελα τα σχόλια σας.
https://techblog.gr/gadgets/easy-record-maker-mikroskopikos-eggrafeas-vinylioy/
Εντάξει είναι γεγονός ότι όταν κάτι είναι στα πάνω του όλοι θα ασχοληθούν. Τώρα εδώ και πολύ καιρό είναι το βινύλιο. Το οποίο βλέπω και να μένει ως φυσικό φορμάτ μιας και απόπειρες τυπου minidisc και hd disc κλπ έχουν πάει περίπατο.
https://images.search.yahoo.com/sea.../s1600/blog-Hitachi_hs-330_7.jpg&action=click
Παίδες αυτά μάζεψα χθες απ τα σκουπίδια...δηλαδή πήγαιναν προς το πλάι του κάδου και είπα να τα μαζέψω.
Το χω ξαναγράψει,αλλά θυμάμαι τον συχωρεμένο Demi Rousso σε δοκιμαστικά συναυλίας το 1989,να μην δέχεται να βγει με την μεγάλη σειρά της JBL ,τότε,και παραγγέλθηκαν άλλα (ενοικίαση),για να μην ακυρωθεί...
Μεγάλη ιστορία ο 'ανοικτός' χώρος,ίσως πιο προβληματικός απ τον 'κλειστό'..sorry for the off topic.
Επειδή έγραψα για την εμπειρία μου με τα Hitachi 330 ,που μάζεψα (στο chat),η διαφορά με το Pmc και το Linn μου είναι η ακρίβεια στην προσέγγιση....
Εδώ κάνεις λάθος. Τυχαινει να χρησιμοποιώ Studio Monitors. Επιτραπέζια (desktop) γραφείου, για μίξεις, επεξεργασιά, κλπ. Και μεγάλα Hi-End Studio Monitors για Critical listening και ακρόαση μουσικής εν γένει. Όσον αφορά τα μεγάλα αντικατέστησαν με το παραπάνω στο χώρο μου τα προγενέστερα Hi-End audiophile. Τα ενεργά ηχεία "έφαγαν" τα παθητικά Hi-End ηχεία με τους τελικούς ενισχυτές τους, τα πανάκριβα καλώδια, τις επίχρυσες μπόρνες και όλα τα συναφή.................
Τα PA είναι φτιαγμένα για να "μπλαστάρουν" ήχο σε μεγάλη απόσταση. Τα studio monitors το ακριβώς αντίθετο. Κανένα από τα δύο δεν κάνει για σαλόνι. Δεν ξέρω αν με αντιλαμβάνεσαι.
Εδώ κάνεις λάθος. Τυχαινει να χρησιμοποιώ Studio Monitors. Επιτραπέζια (desktop) γραφείου, για μίξεις, επεξεργασιά, κλπ. Και μεγάλα Hi-End Studio Monitors για Critical listening και ακρόαση μουσικής εν γένει. Όσον αφορά τα μεγάλα αντικατέστησαν με το παραπάνω στο χώρο μου τα προγενέστερα Hi-End audiophile. Τα ενεργά ηχεία "έφαγαν" τα παθητικά Hi-End ηχεία με τους τελικούς ενισχυτές τους, τα πανάκριβα καλώδια, τις επίχρυσες μπόρνες και όλα τα συναφή.
Το Hi-End ADC/DAC interface/preamp κλπ. "έφαγε" με τη σειρά του τον προενισχυτή. Πάντως όχι τα ακριβά interconnect. Ούτε τα καλά ψηφιακά καλώδια. Αυτά παρέμειναν!
Και στον ίδιο χώρο λειτουργεί διασυνδεμένο και το δικάναλο Home Cinema. Θέλω να πω ότι η διάκριση ανάμεσα στους δύο κόσμους είναι μάλλον πλασματική, τεχνητή. Απολαμβάνω μουσική από παντού. Ποιότητα; Διαφορές; Υπάρχουν, αλλά καθένα στην κλάση του. Το κυριότερο: Δεν εμποδίζουν ν' απολαμβάνουμε τις αγαπημένες μας μουσικές με την προϋπόθεση ότι έχουμε κάνει τις σωστές επιμέρους επιλογές.
Δε σκοπεύω, ούτε επιθυμώ να πείσω κανένα. :angel:
Όποιος θέλει όμως, όταν με το καλό τελειώσει κάποτε η καραντίνα, ας κάνει μία βολτα από 'δώ. Θα χαρώ πολύ... :smile:
Τώρα μπαίνω στο νόημα γιατί επανέκδοσε η Yanaha και η JBL τα αντίστοιχα τρίδρομα των 70ς.