Ειναι φαυλος κυκλος . Υπαρχει η αποψη οτι το αντιβαρο (counterweight) "πρεπει/ειναι καλυτερα" να ειναι οσο πιο κοντα στο pivot γινεται.
Υπαρχει ενδεχομενως και η αποψη που λες . Και θα υπαρχουν κι αλλες.
Οι "μικρομετρικες" ρυθμισεις , δεν ειναι δυνατον να γινουν με ενα απλο βραχιονα (που μαλλον ειναι η πλειοψηφια) , χωρις να υπαρχουν ή να φτιαχτουν counterweights, sub-weights διαφορων μαζων. (Για το δικο μου βραχιονα, εχω τρια armtubes και 15-20 διαφορετικα headshells).
Προσωπικα , αυτο που κανω, ειναι να πετυχω τη συνολικη ενεργο μαζα ( βραχιονας,κεφαλη,βιδες ) που υπολογιζω βασει του γνωστου τυπου , χωρις το counterweight. Εχοντας αυτην, μενει να ζυγιστει με το αντιβαρο με ή χωρις βοηθεια καποιου sub-weight ο βραχιονας και να δωσει το βαρος αναγνωσης που θελει η κεφαλη. Τωρα, το που θα "κατσει" το κεντρο του αντιβαρου , ποσο βαρυ ειναι αυτο, αν υπαρχει sub-weight και ποσο βαρυ ειναι κλπ ................... ειναι κατι που δεν θα ασχοληθουν οι πλειστοι , ειτε διοτι δεν τους απασχολει, ειτε δεν εχουν στη διαθεση τους τα μεσα , ειτε δεν γνωριζουν τι να κανουν περα απο τα βασικα.
Το αν το αντιβαρο θα "πρεπει" να παει πιο μπροστα ή πιο πισω , ειναι κατι που θα κριθει απο τον καθενα καθαρα για ακουστικους λογους, σημαντικους ή μη.
Εκεινο που κατα τη γνωμη μου αλλαζει , ειναι η δυνατοτητα της αναρτησης της κεφαλης , να διαχειριστει τετοιες αλλαγες. Αυτο ειναι καθαρα προσωπικο συμπερασμα, (δεν περιμενω να συμφωνησει ή οχι μαζι μου καποιος) μετα απο χιλιαδες συνδυασμους που ετυχε να περασουν απο τα χερια μου.
Το πιο σημαντικο πραγμα ισως , ειναι να ΜΗΝ θεωρει κανεις, οτι το "κοινως αποδεκτο οριο συχνοτητας συντονισμου" βραχιονα/κεφαλης , μπορει να κειμαινεται μεταξυ 7 και 12 Hz . Γιατι ; Διοτι με δεδομενη μια κεφαλη με ενδοτικοτητα 15 cu (που ειναι πολυ κοινο νουμερο σημερα) , μπορεις να πετυχεις συχνοτητα συντονισμου μεταξυ 7 και 12 Hz , με οποιο βραχιονα υπαρχει, με συνολικη ενεργο μαζα ( με την κεφαλη ) , απο 11.7 γρ μεχρι 34.4 γρ , και αυτα ειναι πραγματικα νουμερα.
Κοινως ; Καληνυχτα
Φαυλος κυκλος ????? .................. και αυτα ειναι μονο καποια απο τα "μηχανικα" θεματα.