Απάντηση: Το COCKPIT του "Λαού"
Είχα την χαρά (τύχη) να δοκιμάσω ένα D-BOX σύστημα χτες, το άκρως αντίθετο από το "κόκπιτ του λαού", αυτό το συγκεκριμένο
και είπα να μοιραστώ τις εντυπώσεις μου:
"Πολλά τα λεφτά Άρη" αλλά αν εξαιρέσουμε το "μικρό" αυτό εμπόδιο, θα έλεγα ότι ο motion παράγοντας είναι η τρίτη διάσταση - αν πρώτη βαφτίσουμε το simgame και δεύτερη την τιμονιέρα - που λείπει και απ' το δικό μου εξοπλισμό!
Το συγκεκριμένο σύστημα απαρτίζεται από δύο D-BOX actuators (2250i) συν ένα τρίτο σημείο στήριξης μπροστά, που φιλοξενούν πάνω τους ένα
Versaro cockpit (το οποίο μου άφησε πολύ κακές εντυπώσεις) και ένα
Thrustmaster Ferrari F1 Wheel με T500 βάση.
Η δοκιμή έγινε κυρίως με το Assetto Corsa (βάλαμε λίγο και το Rfactor - αλλά ένοιωσα σαν να κάναμε ένα βίαιο οπτικό downgrade οπότε βγήκε αμέσως). Η πρώτη εντύπωση που παίρνεις είναι ότι κάτι σου αποσπά τη προσοχή από την οδήγηση σαν κάποιος ενοχλητικός φαρσέρ που σου κουνάει την καρέκλα σου με σκοπό να μην σε αφήσει να χαρείς το παιχνίδι σου... :flipout:
Σε λιγότερο από 5 λεπτά, όμως, ο εγκέφαλος προσαρμόζεται και αρχίζει να συνδυάζει τα οπτικά ερεθίσματα με τα κινητικά που λαμβάνεις από το σύστημα. Τα
2250i απ' ότι διαβάζω είναι τα μικρότερα της εταιρίας, με πολύ μικρή διαδρομή (περίπου 4cm) και στην πραγματικότητα δεν με "έπεισαν" ότι επιτάχυνα ή φρέναρα με ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο αλλά μου έδωσαν μια γεύση για το τι θα μπορούσαν να με κάνουν να νιώσω τα ακριβότερα συστήματα της D_BOX!
Εκεί που πραγματικά το απόλαυσα ήταν στην ευθεία, με τον πιστικό τρόπο που σε κάνει να νιώθεις τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, των kerbs με αποθέωση τη στιγμή που οι τροχοί σου αγγίξουν το χορτάρι :speechless-smiley-0
Μέτρια έως καλή θα χαρακτήριζα την εμπειρία του στριψίματος όπου το σύστημα παίρνει ικανές κλίσεις για να αναπαραστήσει φυγόκεντρες δυνάμεις ικανές να προσθέσουν "μεγάλα" χαμόγελα! Η χαρά του drifter
!
Επίσης άκρως εντυπωσιακή ήταν και η αίσθηση της εκκίνησης (από στάση) όπου νιώθεις με πολύ αληθοφάνεια τα εκατοντάδες άλογα του αγωνιστικού σου αυτοκινήτου που προσπαθούν να σπρώξουν με αναπηδήσεις μέσω των αναρτήσεων και των ελαστικών το αγωνιστικό σου αυτοκίνητο μακρυά από τη γραμμή εκκίνησης!
Μετά από μισή ώρα (+) συνεχούς οδήγησης και εξοικείωσης πάνω στο σύστημα θα έλεγα ότι "γίνεται ένα" με το παιχνίδι και την τιμονιέρα σαν μια φυσιολογική συνέχεια των άλλων δύο. Πολλές παράμετροι βέβαια μπορούν να ρυθμιστούν στο μενού του συστήματος ώστε να κάνουν την εμπειρία αυτή ακόμα ποιο προσωπική και ταιριαστή στα γούστα του κάθε αναβάτη.
Πολύ θετικές λοιπόν οι εντυπώσεις μου και ναι, γεγονός ότι, η "κίνηση" όχι μόνο δεν εμπόδισε αλλά ενίσχυσε την οδική εμπειρία!
Αν θα ήθελα ένα τέτοιο σύστημα σε καθημερινή βάση στις προπονήσεις μου? ΝΑΙ
Αν θα πλήρωνα κάποιες χιλιάδες να το αποκτήσω? ΟΧΙ :beee: (μην ξεχνάμε ότι έρχεται και το oculus)