Πόνος στην κυριολεξία, έχω πιαστεί όσο δεν πάει...ο πάγκος εργασίας είναι το πάτωμα πλέον.
Έχω απορία για το αποτέλεσμα. Με αυτά που έχω διαβάσει, πιστεύω ότι θα είναι πολύ καλό. Σε πρώτη φάση θα είμαι χαρούμενος αν δε δω καπνούς! Ηχητικά δεν ξέρω τι να περιμένω σε σχέση με το phonodude και ποιο θα μου αρέσει περισσότερο, αλλά μόνο και μόνο το κάτι διαφορετικό και καινούριο με κάνει να ανυπομονώ.
Οι αντιστάσεις στην αρχή μάλλον πάνω στο βύσμα εισόδου μέχρι να αποφασίσω τιμή και μετά αν υπάρχει θέμα θορύβου κατευθείαν στη θέση της R1. Έχω σχηματίσει την εντύπωση (ίσως λανθασμένα) ότι μία αντίσταση μόνο δείνει καλύτερο (πιο καθαρό) αποτέλεσμα από 2-3 παράλληλα, οπότε λέω να αποφύγω τα dip switches. Ωστόσο, μια άλλη σκέψη είναι να μπουν σε dip switches στο πίσω πάνελ του κουτιού, αλλά να είναι ενεργή μόνο μία αντίσταση κάθε φορά. Και αυτό θα εξαρτηθεί από το θόρυβο.
Και δυο ερωτήσεις ακόμα:
1. Έχω πάρει για καλώδιο εισόδου από RCA στο board καλώδιο litz για βραχίονα της Cardas. Αυτό το γδέρνω πρώτα και μετά λιώνω με flux και καλάι ή κατευθείαν flux και καλάι; Είναι αρκετά λεπτό το άτιμο.
2. Η σύνδεση τροφοδοτικού-φόνο θα γίνει με τετραπολικό βύσμα στο τροφοδοτικό, μετά καλώδιο που καταλήγει σε τετραπολικό στο κυρίως φόνο, και από κει καλώδιο στις πλακέτες. Το καλώδιο τόσο μέσα στο τροφοδοτικό, όσο και το έξω και το μέσα στο φόνο είναι θωρακισμένο. Μέσα στο τροφοδοτικό η θωράκιση έχει συνδεθεί στο ένα άκρο στο 0 του ενός καναλιού στην πλακέτα και στην άλλη πλευρά, στο τετραπολικό στο σασί, έχει κοπεί και είναι ασύνδετη. Απο κει και πέρα η σωστή σύνδεση ποια είναι για ελάχιστό θόρυβο; Σκέφτομαι στο θηλυκό βύσμα του εξωτερικού καλωδίου που πέφτει στο σασί του τροφοδικού να συνδέσω τη θωράκιση στο πιν που αντίστοιχει στο 0 του ενός καναλιού και στο άλλο άκρο του καλωδίου η θωράκιση να κοπεί και να μείνει ασύνδετη. Στην πλευρά του φόνο, στο αρσενικό βύσμα στο σασί του φόνο η θωράκιση να συνδεθεί στο πιν του 0 του ενός καναλιού και στην άλλη πλευρά στις πλακέτες να κοπεί και να μείνει ασύνδετη. Σωστό είναι αυτό;