Τρανζιστοράτοι Τελικοί Υψηλής Απόδοσης Προς Άξια.

supersonic

Μέλος Σωματείου
17 June 2006
49,351
Re: ΤΡΑΝΖΙΣΤΟΡΑΤΟΙ ΤΕΛΙΚΟΙ ΥΨΗΛΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΠΡΟΣ ΑΞΙΑ.

θα το πιστέψεις ότι μόλις διάβασα το όνομα Bob μου ήρθαν αμέσως δυό ονόματα..?
Το Ludwig που είναι ηχολήπτης και φυσικά δεν ταιριάζει και το δεύτερο Carver...
 

supersonic

Μέλος Σωματείου
17 June 2006
49,351
Re: ΤΡΑΝΖΙΣΤΟΡΑΤΟΙ ΤΕΛΙΚΟΙ ΥΨΗΛΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΠΡΟΣ ΑΞΙΑ.

Για μέσους - δυνατούς λύτες

Πότε σάς αρέσει περισσότερο ο ήχος σας

1) Με χαλιά ή χωρίς ? (και γιατί ?)
2) Με αναμμένα καλοριφέρ (τον χειμώνα ) ή οχι? (και γιατί ? )
3) Με καθαρές -σφικτές επαφές ή δέν ασχολείστε ? (και γιατί ?)
4) Ακούγοντας το πρωϊ ή το απόγευμα ? (και γιατί ? )

Πρίν απαντήσετε έχετε στα υπ όψιν οτι το σύστημα ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ....(ή τελικώς ΟΧΙ ?)

το ερώτημα έχει ξανατεθεί στο παρελθόν...
οπότε πηγαίνει σε νεώτερα μέλη...-bye-
 

Stergito

Μέλος Σωματείου
11 November 2006
14,527
Θεσσαλονίκη
Re: ΤΡΑΝΖΙΣΤΟΡΑΤΟΙ ΤΕΛΙΚΟΙ ΥΨΗΛΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΠΡΟΣ ΑΞΙΑ.

1) Τους τελευταίους πειραματισμούς στο χώρο τους έκανα καλοκαίρι. Θα ενημερώσω από Νοέμβρη.

2) Νομίζω το χειμώνα, αλλά έχει να κάνει με την ψυχολογική πλευρά του θέματος πιο πολύ.

3) Δεν έχω καλώδια ηχείων, μάναμ! Ενεργά...

4) Δε έχω προσέξει διαφορά.

Και όχι, το σύστημα δεν είναι το ίδιο.
 

Μ.Τζωρτζάκης - MTZ audio

AVClub Addicted Member
17 June 2006
1,891
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Re: ΤΡΑΝΖΙΣΤΟΡΑΤΟΙ ΤΕΛΙΚΟΙ ΥΨΗΛΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΠΡΟΣ ΑΞΙΑ.

1) Τους τελευταίους πειραματισμούς στο χώρο τους έκανα καλοκαίρι. Θα ενημερώσω από Νοέμβρη.

2) Νομίζω το χειμώνα, αλλά έχει να κάνει με την ψυχολογική πλευρά του θέματος πιο πολύ.
ΟΧΙ δέν είναι ψυχολογικό

3) Δεν έχω καλώδια ηχείων, μάναμ! Ενεργά...
...Επαφές είναι κι άλλες , οχι μόνο τα καλώδια ηχείων

4) Δε έχω προσέξει διαφορά.
Καλώς

Και όχι, το σύστημα δεν είναι το ίδιο.

Αμα το σύστημα δέν είναι το ιδιο , δέν ισχύει τίποτα



..Ισως να φταίω , αλλά δέν θέλω να εξηγήσω παραπάνω τίς ερωτήσεις γιατί ΜΟΝΟ έτσι μπορεί να βγούν πολύ χρήσιμα συμπεράσματα

 

KostasF

AVClub Enthusiast
28 April 2007
853
Re: ΤΡΑΝΖΙΣΤΟΡΑΤΟΙ ΤΕΛΙΚΟΙ ΥΨΗΛΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΠΡΟΣ ΑΞΙΑ.

1) Με χαλιά.
2) Με καλοριφέρ.
3) Με καθαρές/σφικτές επαφές (όποτε το θυμηθώ τις κοιτάζω).
4) Χμμμ, ακροάσεις κάνω μόνο απόγευμα (το πρωί απλά το βάζω να παίζει και κάνω άλλα πράγματα)... Το πρωί πάντως, ακόμα όταν είμαι όλη μέρα σπίτι δεν με προκαλεί το σύστημα να ακούσω.. Μάλλον είναι και θέμα συνήθειας βέβαια.

Σίγουρα το σύστημα δεν είναι το ίδιο. Με το χαλί, για παράδειγμα, αλλάζει αρκετά ένας σημαντικός - αν όχι ο σημαντικότερος - κρίκος του συστήματός μας, ο χώρος.
 

Lemarchand

AVClub Enthusiast
3 September 2007
778
Αθήνα
Re: Πρόσεχε, Πρόσεχε!

Αντιγράφω από την Wikipedia (οι τονισμοί δικοί μου):


"...In 1985, Stereophile magazine challenged Bob to copy a Conrad-Johnson Premier Five (the make and model was not named in the challenge but revealed later) amplifier at their offices in New Mexico within 48 hours. The Conrad Johnson amplifier was one of the most highly regarded amplifiers of its day, costing in excess of $12,000.
Of note that in both cases, the challenging amplifier could only be treated as a “black box” and could not even have its lid removed. Nevertheless, Bob, using null difference testing, successfully copied the sound of the target amplifier and won the challenge.
The Stereophile employees failed to pass a single blind test with their own equipment, and in their own listening room.
He marketed “t” versions of his amplifiers incorporating the sound of the Mark Levinson and Conrad Johnson designs which caused him some criticism by those who failed to understand the true nature of the challenge — that it was possible to duplicate an audio amplifier's sound in two completely dissimilar designs.

In light of this criticism, Bob Carver went on to design the Silver Seven, the most expensive and esoteric conventional amplifier up to that time and duplicated its sound in his M 4.0t and later models which sold for some 1/40th the price (around $600-$1500). "...


:2thumb22sup: :2thumb22sup: :2thumb22sup:
!!!.... Δεν μπορείς να πεις πάντως. Τρομερός τύπος.

Σε ξένα φόρουμ παλαιότερα είχα διαβάσει πως ένας τύπος που συμμετείχε στο τεστ εκείνο πήγε κι αγόρασε τον Carver αφού πείστηκε και ο ίδιος πως δεν υπάρχουν διαφορές και μετά από 2 μήνες τον πούλησε γιατί δεν τον άντεχε με τίποτα...Για ότι αξίζει η ιστορία αυτή..;)
 

komhst

Banned
23 August 2006
3,243
Νέα Σμύρνη
Απάντηση: Re: ΤΡΑΝΖΙΣΤΟΡΑΤΟΙ ΤΕΛΙΚΟΙ ΥΨΗΛΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΠΡΟΣ ΑΞΙΑ.

Για μέσους - δυνατούς λύτες

Πότε σάς αρέσει περισσότερο ο ήχος σας

1) Με χαλιά ή χωρίς ? (και γιατί ?)
2) Με αναμμένα καλοριφέρ (τον χειμώνα ) ή οχι? (και γιατί ? )
3) Με καθαρές -σφικτές επαφές ή δέν ασχολείστε ? (και γιατί ?)
4) Ακούγοντας το πρωϊ ή το απόγευμα ? (και γιατί ? )

Πρίν απαντήσετε έχετε στα υπ όψιν οτι το σύστημα ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ....(ή τελικώς ΟΧΙ ?)

1) Mε χαλιά
2) Τον χειμώνα αλλά όχι λόγω καλοριφέρ. Λόγω του ότι είναι κλειστές όλες οι μπαλκονόπορτες και τα παράθυρα και δεν έρχεται θόρυβος απ'έξω. Επίσης τον χειμώνα δεν λειτουργούν ούτε τα air condition.
3) Δεν ασχολούμαι
4) Το απόγευμα, γιατί το πρωί όλο και κάποια δουλειά θα έχω να κάνω οπότε ακόμα και αν παίζει το σύστημα εγώ δεν θα μπορώ να είμαι καθισμένος στον καναπέ να ακούω.
 

ΔημήτρηςΤοπ.

AVClub Addicted Member
11 March 2007
1,666
Απάντηση: Re: ΤΡΑΝΖΙΣΤΟΡΑΤΟΙ ΤΕΛΙΚΟΙ ΥΨΗΛΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΠΡΟΣ ΑΞΙΑ.

Για μέσους - δυνατούς λύτες

Πότε σάς αρέσει περισσότερο ο ήχος σας

1) Με χαλιά ή χωρίς ? (και γιατί ?)
2) Με αναμμένα καλοριφέρ (τον χειμώνα ) ή οχι? (και γιατί ? )
3) Με καθαρές -σφικτές επαφές ή δέν ασχολείστε ? (και γιατί ?)
4) Ακούγοντας το πρωϊ ή το απόγευμα ? (και γιατί ? )

Πρίν απαντήσετε έχετε στα υπ όψιν οτι το σύστημα ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ....(ή τελικώς ΟΧΙ ?)
1 . με χαλια . ανακλασεις αντιχησεις κλπ
2 . ε δε θα παγωσουμε για να ακουσουμε μουσικη!
3 . σφιχτες το παλευω. Καθαρες ..μια στο τοσο
4. το πρωι παντα ειναι καλυτερα.
ξεκουραστα αυτια.
το απογευμα εχω στο κεφαλι 60 db minimum ολης της μερας
 

SHERPA

Supreme Member
18 June 2006
3,450
Βέροια
Απάντηση: ΤΡΑΝΖΙΣΤΟΡΑΤΟΙ ΤΕΛΙΚΟΙ ΥΨΗΛΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΠΡΟΣ ΑΞΙΑ.

Βασικά αυτά του Μανώλο.
Και φυσικά τα έχουν ζήσει οι περισσότεροι.

Τελευταία έχω παρατηρήσει κάτι πολύ ενδιαφέρον.
Όταν είμαι πτώμα στην κούραση και ακούσω το σύστημα να πάιζει καλά και να ξεχνώ την κούρασή μου και στο τέλος να με παίρνει γλυκά ο ύπνος, λέω ότι όλα βαίνουν καλώς.
Αν το κλέισω στο πεντάλεπτο... την άλλη μέρα καθαρίζω και σφύγγω!
 

KostasF

AVClub Enthusiast
28 April 2007
853
Re: Απάντηση: ΤΡΑΝΖΙΣΤΟΡΑΤΟΙ ΤΕΛΙΚΟΙ ΥΨΗΛΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΠΡΟΣ ΑΞΙΑ.

Σε ξένα φόρουμ παλαιότερα είχα διαβάσει πως ένας τύπος που συμμετείχε στο τεστ εκείνο πήγε κι αγόρασε τον Carver αφού πείστηκε και ο ίδιος πως δεν υπάρχουν διαφορές και μετά από 2 μήνες τον πούλησε γιατί δεν τον άντεχε με τίποτα...Για ότι αξίζει η ιστορία αυτή..;)

Αυτό που αναφέρει ο φίλος toulou είναι ένα γεγονός (ή τουλάχιστον έτσι φαίνεται αλλά είναι εύκολο να μάθουμε αν έγινε ή όχι - ρωτάμε τον ίδιο τον Carver π.χ.). Αυτό που λέτε εσείς, συγγνώμη, αλλά, πέραν το ότι δεν είναι επαληθεύσιμο, δεν λέει και κάτι εκτός αν ξέρουμε ποσοστά του στυλ "από αυτούς που αγόρασαν τον Α οι τάδε % τον πούλησαν", "από αυτούς που αγόρασαν τον Β οι τάδε % τον πούλησαν".

... την άλλη μέρα καθαρίζω και σφύγγω!

Σας έχει στην πίεση ο Μανώλης... :grinning-smiley-043
 
Last edited:

DIPIE

AVClub Fanatic
13 July 2007
17,257
Απάντηση: Re: Απάντηση: ΤΡΑΝΖΙΣΤΟΡΑΤΟΙ ΤΕΛΙΚΟΙ ΥΨΗΛΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΠΡΟΣ ΑΞΙΑ.

εσύ πχ ...
γιατί ένας 1000-2000 ενισχυτής να μην ακούγεται και να μην είναι κατασκευαστικά καλύτερος από έναν υπερεκτιμημένο (πάντα) των 10000 ?

και αν θέλεις να το κάνουμε αναλογικά
ένας των 300 με έναν των 2000 ή των 3000...?
γιατί πχ οι Krell (τυχαίο όνομα) που φτιάχνονται στην Κίνα κάτω από οποιοδήποτε φασόν όνομα να εξακολουθούν να γυρεύουν πχ τις 5000 (τυχαία τιμή) όταν παλιά πάλι 5000 κάνανε?
λαμπρό παράδειγμα εξαίρεσης πχ οι Usher. Εκεί μέρος της οικονομίας πάει στον τελικό αποδέκτη....

Για να ακριβολογούμε.
Η παρατήρησή σου είχε να κάνει "μ' όλους εμάς που θεωρούμε τους κατασκευαστές μητέρες Τερέζες και που έχουμε πλάκα",το οποίο κατέληξε μετά την ερώτηση "ποιοί όλοι;" στο π.χ εσύ.

Κατ'αρχήν άν υποτεθεί,ότι ξέρεις την "διαδρομή μου" όλα αυτά τα χρόνια,δεν θα έπρεπε ειδικά εσύ να μου αποδίδεις τέτοιου είδους αφέλεια.Υπενθυμίζω το θέμα που άνοιξα στην "
 

DIPIE

AVClub Fanatic
13 July 2007
17,257
Απάντηση: Re: Απάντηση: ΤΡΑΝΖΙΣΤΟΡΑΤΟΙ ΤΕΛΙΚΟΙ ΥΨΗΛΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΠΡΟΣ ΑΞΙΑ.

Για να ακριβολογούμε.
Η παρατήρησή σου είχε να κάνει "μ' όλους εμάς που θεωρούμε τους κατασκευαστές μητέρες Τερέζες και που έχουμε πλάκα",το οποίο κατέληξε μετά την ερώτηση "ποιοί όλοι;" στο π.χ εσύ.

Κατ'αρχήν άν υποτεθεί,ότι ξέρεις την "διαδρομή μου" όλα αυτά τα χρόνια,δεν θα έπρεπε ειδικά εσύ να μου αποδίδεις τέτοιου είδους αφέλεια.Υπενθυμίζω και το θέμα που άνοιξα σχετικά πρόσφατα στην Hi End "ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΙ ΘΕΛΟΥΜΕ;".

Το ότι υπάρχουν λαμόγια δεν σημαίνει ότι όλοι είναι λαμόγια.Γι αυτό άλλωστα άνοιξα κι αυτό το θέμα.Εκτός κι άν θεωρείς ότι κάποιο απο τα μηχανήματα που "πρότεινα" υπάγεται σ' αυτή την κατηγορία και πήρες το ερέθισμα.
 

ln()

Supreme Member
1 February 2007
5,762
Βόλος
Re: ΤΡΑΝΖΙΣΤΟΡΑΤΟΙ ΤΕΛΙΚΟΙ ΥΨΗΛΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΠΡΟΣ ΑΞΙΑ.

Δεν έχω τόσο παλιά Stereophile, αλλά αυτό που θυμάμαι ήταν ότι είχε σαφώς ήχο Conrad Johnson αλλά και πάλι μπορούσαν να το ξεχωρίσουν από το πρωτότυπο. Θα μπορούσε να είναι κάλλιστα ένα άλλο μοντέλο της CJ.

Πάντως σε παρατηρήσεις σε 2 σχεδιαστές (έναν ηχείων και έναν ενισχυτών) για "υποκειμενικά" ηχητικά κριτήρια, ήταν και οι δύο σε θέση να αλλάξουν άμεσα το χαρακτξριστικό του ήχου που τους ζητήθηκε με μικρές μετατροπές στα υλικά του κυκλώματος. Που σημαίνει ότι τα "υποκειμενικά" κριτήρια τελικά έχουν "αντικειμενικές" αιτίες.
 

DIPIE

AVClub Fanatic
13 July 2007
17,257
Απάντηση: ΤΡΑΝΖΙΣΤΟΡΑΤΟΙ ΤΕΛΙΚΟΙ ΥΨΗΛΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΠΡΟΣ ΑΞΙΑ.

Να γυρίσουμε στο θέμα;
Αλλες VFM προτάσεις τελικών ενισχυτών;
 

toulou

Senior Member
23 July 2006
569
Αθήνα
Απάντηση: Re: Απάντηση: ΤΡΑΝΖΙΣΤΟΡΑΤΟΙ ΤΕΛΙΚΟΙ ΥΨΗΛΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΠΡΟΣ ΑΞΙΑ.

Αυτό που αναφέρει ο φίλος toulou είναι ένα γεγονός (ή τουλάχιστον έτσι φαίνεται αλλά είναι εύκολο να μάθουμε αν έγινε ή όχι - ρωτάμε τον ίδιο τον Carver π.χ.). Αυτό που λέτε εσείς, συγγνώμη, αλλά, πέραν το ότι δεν είναι επαληθεύσιμο, δεν λέει και κάτι εκτός αν ξέρουμε ποσοστά του στυλ "από αυτούς που αγόρασαν τον Α οι τάδε % τον πούλησαν", "από αυτούς που αγόρασαν τον Β οι τάδε % τον πούλησαν".


Οχι, έχει δίκιο ο Lemarchand, το διάβασα κι'εγώ στο diyaudio.com νομίζω (αν και το "δεν τον άντεχε με τίποτα" είναι παραφουσκωματάκι του Lemarchand, ο τύπος απλά έλεγε "I couldn't listen to it" ΣΕ ΣΥΓΚΡΙΣΗ με μία δική του αν θυμάμαι καλά λαμπάτη ιδιοκατασκευή - και όχι μετά από δύο μόνο μήνες, αλλά σ'αυτό το τελευταίο δεν παίρνω και όρκο).

Όμως δεν είναι εκεί το θέμα.

- Όταν χρειάζονται μήνες για να αποφασίσεις ότι τελικά δεν σου κάνει ένα φθηνότατο σε σύγκριση μηχάνημα που οι ίδιοι οι άνθρωποι (και υπό καθεστώς πρόκλησης, και δεν ήταν μόνο ένας) του Stereophile δεν κατάφεραν να ξεχωρίσουν από τον δικό τους Conrad-Johnson Premier Five (!!) στον δικό τους χώρο ακρόασης, το μηχάνημα αυτό δεν είναι "ΥΨΗΛΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΠΡΟΣ ΑΞΙΑ"; Ακόμα κι'αν είναι πράγματι υποδεέστερο;

- Όταν μάλιστα πριν από αυτούς είχε συμβεί το ίδιο με τον Mark Levinson ML-2 και τους ανθρώπους του The Audio Critic (ήταν ο πρώτος ενισχυτής που ο Carver έβγαλε στο εμπόριο σαν M1.5t amplifier, όπου το "t" σήμαινε "transfer function modified");

- Και όταν ο πικαρισμένος BC πρώτα φτειάχνει έναν κορυφαίο ενισχυτή για να κλείσει στόματα, και μετά ρίχνει στο εμπόριο (άρα βγάζοντας κέρδος) τον M4.0t με παρόμοιο ήχο στο 1/40 (!!!) της τιμής, ισχύει το "ένας ενισχυτής των 1000-2000 ευρό, δεν μπορεί και δεν πρέπει να έχει καμία σχέση μ' έναν ενισχυτή των 10000-20000" του Διονύση Πιέρρου;

Δεν νομίζω...
 

toulou

Senior Member
23 July 2006
569
Αθήνα
Απάντηση: Re: ΤΡΑΝΖΙΣΤΟΡΑΤΟΙ ΤΕΛΙΚΟΙ ΥΨΗΛΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΠΡΟΣ ΑΞΙΑ.

Πότε σάς αρέσει περισσότερο ο ήχος σας

1) Με χαλιά ή χωρίς ? (και γιατί ?)
2) Με αναμμένα καλοριφέρ (τον χειμώνα ) ή οχι? (και γιατί ? )
3) Με καθαρές -σφικτές επαφές ή δέν ασχολείστε ? (και γιατί ?)
4) Ακούγοντας το πρωϊ ή το απόγευμα ? (και γιατί ? )

Πρίν απαντήσετε έχετε στα υπ όψιν οτι το σύστημα ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ....(ή τελικώς ΟΧΙ ?)

1) Με χαλιά έχω σαφέστερη (πολύ) εικόνα και μαλακότερα μεσοϋψηλά, φαντάζομαι λόγω λιγότερων ανακλάσεων από το πάτωμα. Είναι όμως τα χαλιά ή ο χειμώνας η αιτία;
2) έ;;; νομίζω με σβηστά... Γιατί δεν ανάβουν τ'αυτιά μου;;
3) Με καθαρές-σφικτές ... όοοοταν ασχολούμαι. Είναι όμως οι επαφές, ή η φαντασία μου;
4) Την νύχτα!!!! - αλλά όχι λόγω ρεύματος που λέτε όλοι, αλλά ένεκα ύπνου των 45 και βάλε db καφροθορύβου, και καταπληκτικών μουσικών από το ραδιόφωνο.

Το σύστημα ΕΙΝΑΙ το ίδιο... οπτικώς
 

Lemarchand

AVClub Enthusiast
3 September 2007
778
Αθήνα
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: ΤΡΑΝΖΙΣΤΟΡΑΤΟΙ ΤΕΛΙΚΟΙ ΥΨΗΛΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΠΡΟΣ ΑΞΙΑ.

Οχι, έχει δίκιο ο Lemarchand, το διάβασα κι'εγώ στο diyaudio.com νομίζω (αν και το "δεν τον άντεχε με τίποτα" είναι παραφουσκωματάκι του Lemarchand, ο τύπος απλά έλεγε "I couldn't listen to it" ΣΕ ΣΥΓΚΡΙΣΗ με μία δική του αν θυμάμαι καλά λαμπάτη ιδιοκατασκευή - και όχι μετά από δύο μόνο μήνες, αλλά σ'αυτό το τελευταίο δεν παίρνω και όρκο).

Έχουνε περάσει χρόνια.Κάτι τέτοιο έλεγε και το αποτέλεσμα μου έμεινε.Δεν έχω κανέναν λόγο να λέω ψέμματα ούτε να φουσκώνω πράγματα επίτηδες.Πάλι καλά που το είχες διαβάσει κι εσύ τουλάχιστον μην βγει κανείς και πει πως είμαι μυθομανής..
 
Απάντηση: ΤΡΑΝΖΙΣΤΟΡΑΤΟΙ ΤΕΛΙΚΟΙ ΥΨΗΛΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΠΡΟΣ ΑΞΙΑ.

Παίδες, επειδή βλέπω ότι δε δίνετε την πρέπουσα σημασία στις επαφές, θα σας πρότεινα να το ξανασκεφτείτε...

Οι φροντισμένες επαφές...ακούγονται άνετα.

Ιδίως σε ρευματοφάγα συστήματα (και ηχεία ειδικότερα).