Πήγα σε ένα κατάστημα που εμπορεύεται μουσικό εξοπλισμό (κυρίως επαγγελματικό) και είχαν εκεί ένα στημένο σύστημα με 12" SUB και ηχεία L+R με woofer 8". Βάλαμε 2-3 ταινίες για να δω συγκεκριμένα κομμάτια που ήθελα και τελικά διαπίστωσα τι μου λείπει από τα ΜΤ30.
Οι ultra-low συχνότητες. Αυτό είναι που ζητώ. Αυτές κάνουν σεισμό όταν γίνεται ένα μπαμ σε ταινία. Το PV1 είναι κορυφή τελικά σε ήχο, ακόμη και σε μεγάλη ένταση. Αλλά δεν βγάζει ultra-low συχνότητες. Αυτό μου λείπει.
Φυσικά σε διάφορα thread αυτό είπαμε (με άλλα λόγια ίσως): Κοιτάμε πολλές ίντσες (αφού αυτές βγάζουν χαμηλές συχνότητες πιο καλά) και κάνουμε έλεγχο πόσο κατεβαίνει το SUB (το σημαντικότερο).
Τα μόνα SUB που νομίζω να είναι ότι πρέπει για αυτή τη δουλειά είναι 2 εταιριών: α) Velodyne και συγκεκριμένα μόνο το DD18 και β) Earthquake (αυτά που κατεβαίνουν στα 12Ηz). To Velodyne όμως μάλλον δεν κάνει πάλι, απλώς είναι λίγο καλύτερο από όλα τα υπόλοιπα πέρα των earthquake.
Από εκεί και πέρα, ένα πράμα που θα ήθελα εγώ πέρα από αλλαγή του SUB για τις ταινίες τουλάχιστον, θα ήταν: τα ηχεία L+R να χειρίζονται καλά όσο το δυνατόν χαμηλότερες συχνότητες έτσι ώστε το SUB να χρησιμεύει μόνο για να αποδίδει τις συχνότητες που δεν μπορούν να βγάλουν τα L+R, όχι να το έχεις για να βγάζει και συχνότητες που βγάζουν τα L&R, λόγω αδυναμίας καλής απόδοσης των χαμηλών από τα L&R.
Αν έχει κάποιος υπόψιν και άλλες εταιρίες που να έχουν σαν που να βγάζουν ultra-low πέστε
Από L&R μάλλον τα B&W είναι για μένα και συγκεκριμένα η σειρά 7, επειδή θέλω και καλή απόδοση των μεσαίων που τα 683 λένε υστερούν. Αυτό επειδή ακούω και κανένα τραγουδάκι από το ipod ή το ραδιόφωνο και δεν θέλω να L&R να είναι μόνο για ταινίες και να υστερούν σε μουσική.
Αν έχετε να προτείνεται και άλλα, ελεύθερα
Οι ultra-low συχνότητες. Αυτό είναι που ζητώ. Αυτές κάνουν σεισμό όταν γίνεται ένα μπαμ σε ταινία. Το PV1 είναι κορυφή τελικά σε ήχο, ακόμη και σε μεγάλη ένταση. Αλλά δεν βγάζει ultra-low συχνότητες. Αυτό μου λείπει.
Φυσικά σε διάφορα thread αυτό είπαμε (με άλλα λόγια ίσως): Κοιτάμε πολλές ίντσες (αφού αυτές βγάζουν χαμηλές συχνότητες πιο καλά) και κάνουμε έλεγχο πόσο κατεβαίνει το SUB (το σημαντικότερο).
Τα μόνα SUB που νομίζω να είναι ότι πρέπει για αυτή τη δουλειά είναι 2 εταιριών: α) Velodyne και συγκεκριμένα μόνο το DD18 και β) Earthquake (αυτά που κατεβαίνουν στα 12Ηz). To Velodyne όμως μάλλον δεν κάνει πάλι, απλώς είναι λίγο καλύτερο από όλα τα υπόλοιπα πέρα των earthquake.
Από εκεί και πέρα, ένα πράμα που θα ήθελα εγώ πέρα από αλλαγή του SUB για τις ταινίες τουλάχιστον, θα ήταν: τα ηχεία L+R να χειρίζονται καλά όσο το δυνατόν χαμηλότερες συχνότητες έτσι ώστε το SUB να χρησιμεύει μόνο για να αποδίδει τις συχνότητες που δεν μπορούν να βγάλουν τα L+R, όχι να το έχεις για να βγάζει και συχνότητες που βγάζουν τα L&R, λόγω αδυναμίας καλής απόδοσης των χαμηλών από τα L&R.
Αν έχει κάποιος υπόψιν και άλλες εταιρίες που να έχουν σαν που να βγάζουν ultra-low πέστε
Από L&R μάλλον τα B&W είναι για μένα και συγκεκριμένα η σειρά 7, επειδή θέλω και καλή απόδοση των μεσαίων που τα 683 λένε υστερούν. Αυτό επειδή ακούω και κανένα τραγουδάκι από το ipod ή το ραδιόφωνο και δεν θέλω να L&R να είναι μόνο για ταινίες και να υστερούν σε μουσική.
Αν έχετε να προτείνεται και άλλα, ελεύθερα