Nα μαι πάλι...:BDGBDGB53:
Αυτή την φορά ανεστήθει ένα MARANTZ CD-72 του '92.
Το πλέυερ είναι αρκετα αξιόλογο κατασκευαστικά.
Πολύ καλής ποιότητας πλακέτα.
Αξιόλογος και ποιοτικός μηχανισμός (PHILIPS CDM-4).
Bέβαια το γνωστό πρόβλημα αυτού του μηχανισμού ήταν το Eject.
Το γρανάζι που κινεί το συρτάρι πολυμεριζόταν και έσπαγε με τα χρόνια.
Αντικαταστάθηκε με καινούργιο.
Το καινούργιο είναι άσπρου χρώματος ενώ το παλιό πορτοκαλί.
Δείχνει ποιοτικότερο...
Το πιθανότερο από TEFLON (έτσι δείχνει τουλάχιστον).
Το πλέυερ για την εποχή του έπαιζε καλούτσικα.
Ήταν τότε το αντίπαλο δέος του ROTEL RCD-965BX το οποίο και είχα κάποτε γιατί οι φυλλάδες... λέγανε ότι ήταν το καλύτερο...:afro:
Σε παλαιότερη σύγκριση με το Toshiba SD-900EE που είχα, το 72άρι αποδείχθηκε μπάζο ολκής...:violent-smiley-030:
Βέβαια άλλη κατηγορία τιμής, άλλα υλικά...
Τέσπα, ιστορίες.
Το λοιπόν που λέτε το 'χα παρατημένο.
Χαλασμένο ήταν λόγω γραναζιού αλλά και να το έφτιαχνα πάνω από μια
50αρού δεν θα έπιανε για πώληση...
35 ευρώνια κάνει μόνο το γρανάζι...
Τελευταία όμως με πιάνουν απίστευτες κρίσεις για κολλητήρι.
Βέβαια είναι λίγο ασύμφορες... για τόσο παλιά μηχανήματα αλλά υπάρχει πάντα η προσδοκία... και η διασκέδαση με το χιόνι να πέφτει όξω...
Κατ' αρχήν αποσυνθέθηκε η πλακέτα της οδήγησης ακουστικών για να μειωθεί η κατανάλωση του τροφοδοτικού... και να μην σπλιτάρεται το σήμα και σε άλλο μαχαλά.
Αλλάχθηκαν όλοι οι μικροί ηλεκτρολυτικοί με Panasonic FC και Vishay.
Μάλιστα για τους γκριζογάλανους Vishay είδα τελευταία ότι τους χρησιμοποιεί κατά κόρον η Nagra!
Ουάου είπα, τί έβαλα μέσα ο άρχονταςςς και δεν τόξερα.:BDGBGDB55:
Φτου μου μη με ματιάσω.
Οι πλαστικοί πυκνωτές με EVOX 5% πολυπροπυλενίου.
Οι πυκνωτές τροφοδοσίας δεν αλλάχθηκαν, γιατί έπρεπε να δώ αν οι άλλες άλλαγές άξιζαν, και μετά να μπω σε περαιτέρω διαδικασία.
Παρέμειναν οι μανίσιοι ELNA.
Οι περισσότερες αντιστάσεις είναι metal film, οπότε κάτσαν στ' αυγά τους.
Τα δύο τελεστικά της JRC (NJM5534D) στην φιξαρισμένη έξοδο αντικαταστάθηκαν με OPA-604, έχοντας όμως την δυνατότητα να δοκιμαστούν και άλλοι λόγω τοποθέτησης σε ανάλογες βάσεις.
Στην δε ρυθμιζόμενη έξοδο (που βγάζει 4V!!!) το NJM5532D αντικαταστάθηκε με OPA-2134.
Έτσι ανάλογα με τα γούστα... επιλέγω έξοδο.
Βέβαια με την ρυθμιζόμενη, λόγω βολταζ, το πλέυερ παίζει κατ' ευθείαν σε τελικό χωρίς τη μεσολάβηση προενισχυτού.
Τώρα που σας γράφω το ακροάζομαι.
Δυσκολεύομαι να πω πλέον αν το απείραχτο ROTEL-991 που έχω σαν κύριο πλέυερ παίζει καλύτερα από το κατά 10 χρόνια... αρχαιότερο 72άρι.:AFADF0:
Και η ώρα της αρώτηξις:
Όπως θα δείτε στις φωτό υπάρχει για την ρυθμιζόμενη έξοδο ένα μοτοριζέ ποτ στα 10KΩ.
Σκέφθηκα να βάλω στη θέση του ένα μπλέ ALPS.
O πυκνωτής πίσω από το ποτ θα κολληθεί πίσω από την πλακέτα οπότε το μοτοριζέ άλπς θα χωρέσει.
Η ερώτησή μου είναι αν θα έχω το ίδιο βήμα στην ρύθμιση.
Το να είναι αργή ή άνοδος και η κάθοδος της στάθμης δεν μ' ενοχλεί.
Το γρήγορο όμως βήμα θα είναι πρόβλημα...
Τι λέτε?
Έχει δοκιμάσει κανείς κάτι ανάλογο???
Αυτή την φορά ανεστήθει ένα MARANTZ CD-72 του '92.
Το πλέυερ είναι αρκετα αξιόλογο κατασκευαστικά.
Πολύ καλής ποιότητας πλακέτα.
Αξιόλογος και ποιοτικός μηχανισμός (PHILIPS CDM-4).
Bέβαια το γνωστό πρόβλημα αυτού του μηχανισμού ήταν το Eject.
Το γρανάζι που κινεί το συρτάρι πολυμεριζόταν και έσπαγε με τα χρόνια.
Αντικαταστάθηκε με καινούργιο.
Το καινούργιο είναι άσπρου χρώματος ενώ το παλιό πορτοκαλί.
Δείχνει ποιοτικότερο...
Το πιθανότερο από TEFLON (έτσι δείχνει τουλάχιστον).
Το πλέυερ για την εποχή του έπαιζε καλούτσικα.
Ήταν τότε το αντίπαλο δέος του ROTEL RCD-965BX το οποίο και είχα κάποτε γιατί οι φυλλάδες... λέγανε ότι ήταν το καλύτερο...:afro:
Σε παλαιότερη σύγκριση με το Toshiba SD-900EE που είχα, το 72άρι αποδείχθηκε μπάζο ολκής...:violent-smiley-030:
Βέβαια άλλη κατηγορία τιμής, άλλα υλικά...
Τέσπα, ιστορίες.
Το λοιπόν που λέτε το 'χα παρατημένο.
Χαλασμένο ήταν λόγω γραναζιού αλλά και να το έφτιαχνα πάνω από μια
50αρού δεν θα έπιανε για πώληση...
35 ευρώνια κάνει μόνο το γρανάζι...
Τελευταία όμως με πιάνουν απίστευτες κρίσεις για κολλητήρι.
Βέβαια είναι λίγο ασύμφορες... για τόσο παλιά μηχανήματα αλλά υπάρχει πάντα η προσδοκία... και η διασκέδαση με το χιόνι να πέφτει όξω...
Κατ' αρχήν αποσυνθέθηκε η πλακέτα της οδήγησης ακουστικών για να μειωθεί η κατανάλωση του τροφοδοτικού... και να μην σπλιτάρεται το σήμα και σε άλλο μαχαλά.
Αλλάχθηκαν όλοι οι μικροί ηλεκτρολυτικοί με Panasonic FC και Vishay.
Μάλιστα για τους γκριζογάλανους Vishay είδα τελευταία ότι τους χρησιμοποιεί κατά κόρον η Nagra!
Ουάου είπα, τί έβαλα μέσα ο άρχονταςςς και δεν τόξερα.:BDGBGDB55:
Φτου μου μη με ματιάσω.
Οι πλαστικοί πυκνωτές με EVOX 5% πολυπροπυλενίου.
Οι πυκνωτές τροφοδοσίας δεν αλλάχθηκαν, γιατί έπρεπε να δώ αν οι άλλες άλλαγές άξιζαν, και μετά να μπω σε περαιτέρω διαδικασία.
Παρέμειναν οι μανίσιοι ELNA.
Οι περισσότερες αντιστάσεις είναι metal film, οπότε κάτσαν στ' αυγά τους.
Τα δύο τελεστικά της JRC (NJM5534D) στην φιξαρισμένη έξοδο αντικαταστάθηκαν με OPA-604, έχοντας όμως την δυνατότητα να δοκιμαστούν και άλλοι λόγω τοποθέτησης σε ανάλογες βάσεις.
Στην δε ρυθμιζόμενη έξοδο (που βγάζει 4V!!!) το NJM5532D αντικαταστάθηκε με OPA-2134.
Έτσι ανάλογα με τα γούστα... επιλέγω έξοδο.
Βέβαια με την ρυθμιζόμενη, λόγω βολταζ, το πλέυερ παίζει κατ' ευθείαν σε τελικό χωρίς τη μεσολάβηση προενισχυτού.
Τώρα που σας γράφω το ακροάζομαι.
Δυσκολεύομαι να πω πλέον αν το απείραχτο ROTEL-991 που έχω σαν κύριο πλέυερ παίζει καλύτερα από το κατά 10 χρόνια... αρχαιότερο 72άρι.:AFADF0:
Και η ώρα της αρώτηξις:
Όπως θα δείτε στις φωτό υπάρχει για την ρυθμιζόμενη έξοδο ένα μοτοριζέ ποτ στα 10KΩ.
Σκέφθηκα να βάλω στη θέση του ένα μπλέ ALPS.
O πυκνωτής πίσω από το ποτ θα κολληθεί πίσω από την πλακέτα οπότε το μοτοριζέ άλπς θα χωρέσει.
Η ερώτησή μου είναι αν θα έχω το ίδιο βήμα στην ρύθμιση.
Το να είναι αργή ή άνοδος και η κάθοδος της στάθμης δεν μ' ενοχλεί.
Το γρήγορο όμως βήμα θα είναι πρόβλημα...
Τι λέτε?
Έχει δοκιμάσει κανείς κάτι ανάλογο???
Attachments
Last edited: