Από πού την έχεις πάρει? οι πρώτες 10 ημέρες είναι του καταστήματος, αν δεν βρείς άκρη πάρε την lg.Την πρώτη ημέρα λειτουργίας η LG 55G4 εμφάνισε κάθετη λευκή γραμμή στα άκρα.
Δεν καταλαβαίνω γιατί ασχολείσαι με την LG. Ο νόμος σου δίνει το δικαίωμα για 7 μέρες DOA και 15 μέρες επιστροφή σε ηλεκτρονική αγορά. Παίρνεις τώρα το κατάστημα και ανοίγεις αίτημα επιστροφής/αλλαγής. Μην περιμένεις λεπτό.Ήρθε ο τεχνικός και δεν έβλεπε καμία γραμμή στο άκρο της οθόνης, η οποία είναι αχνή και δεν αποτυπώνεται σε φωτογραφία για να την στείλει στην lg. Θα πει προφορικά αυτά που βλέπω εγώ.
Και πρόκειται για τηλεόραση που μπήκε σε λειτουργία την Τρίτη.
Τώρα τι κάνω,
οντως!γιατι μιλησες με LG αφου μπορεις να κανεις χρηση του δικαιωματος μου αναφερει-πολυ σωστα-ο pontios??Δεν καταλαβαίνω γιατί ασχολείσαι με την LG. Ο νόμος σου δίνει το δικαίωμα για 7 μέρες DOA και 15 μέρες επιστροφή σε ηλεκτρονική αγορά. Παίρνεις τώρα το κατάστημα και ανοίγεις αίτημα επιστροφής/αλλαγής. Μην περιμένεις λεπτό.
δηλαδη σε κανενα χρωμα δεν φαινεται η γραμμη?Ήρθε ο τεχνικός και δεν έβλεπε καμία γραμμή στο άκρο της οθόνης, η οποία είναι αχνή και δεν αποτυπώνεται σε φωτογραφία για να την στείλει στην lg. Θα πει προφορικά αυτά που βλέπω εγώ.
Και πρόκειται για τηλεόραση που μπήκε σε λειτουργία την Τρίτη.
Τώρα τι κάνω,
Ναι σε όλες τις πηγές αλλά είναι αχνή και δεν αποτυπώνεται σε φωτογραφία.δηλαδη σε κανενα χρωμα δεν φαινεται η γραμμη;
μηπως ειναι καμια αντανακλαση?
το βλεπεις απο ολες τις πηγες?
Φίλε μου, αν και μόνο και μόνο από το nick σου, δεν θα έπρεπε να ασχολούμαι (Σύμφωνα με το electrocrete το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν εφαρμόζεται
στις περιπτώσεις που τα προϊόντα έχουν χρησιμοποιηθεί. Χρήση ενός προϊόντος συνιστά π.χ.: η εγκατάσταση (π.χ. κλιματιστικά), η θέση σε λειτουργία (π.χ. ψυγεία, πλυντήρια ρούχων/πιάτων), η καταχώριση (εγγραφή) του προϊόντος (π.χ. smartphones) , η σύνδεση συσκευών (π.χ. τηλεοράσεις, υπολογιστές).
Η γραμμή είναι στην άκρη της οθόνης.προσωπικά η LG μου αντικαστίζει TV λόγω DSE/ανομοιμορφίας 2 μήνες μετά την αγορά της αν θυμάμαι καλά.
![]()
https://www.reddit.com/r/OLED_Gaming/comments/jrtpyv/white_line_on_oled_cx_anybody_else_had_this_its
κάπως έτσι;
Την παρέλαβα τη Δευτέρα. Θα τους στείλω email . Το πρόβλημα είναι ότι ο τεχνικός δε βλέπει καμία γραμμή.Φίλε μου, αν και μόνο και μόνο από το nick σου, δεν έπρεπε να ασχολούμαι (:ΡΕ) εάν πας στο site της electrocrete και κάτω κάτω στα επιστροφές προϊόντων, θα δεις ξεκάθαρα
"2.3 Σε περίπτωση που κάποιο/α προϊόν/ντα διαπιστωθεί/ούν ότι είναι ελαττωματικό/ά κατά την παράδοση του στον Πελάτη (καλούμενο εφεξής για συντομία «DOA». 7) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον Πελάτη Τα ανωτέρω ισχύουν με την επιφύλαξη των επιμέρους πολιτικών DOA των κατασκευαστών των προϊόντων εφόσον είναι σύμφωνες με την. Εφαρμοστέα Νομοθεσία.
Δεν ξέρω τι άλλο να σου πω. Το έχω κάνει (όπως και πολλοί γνωστοί μου) άπειρες φορές. είναι ο νόμος. Εάν μπορείς να πήγαινε την εκεί. Εάν δεν μπορείτε να πάτε τηλέφωνο ή να στείλετε email για να έχετε απόδειξη και να απευθυνθείτε να έρθετε να την πάρουν. Δεν υπάρχει τίποτα να φοβάσαι.
Ελπίζω να μην φοράς γυαλιά και είναι γρατζουνισμένα.Την παρέλαβα τη Δευτέρα. Θα τους στείλω email . Το πρόβλημα είναι ότι ο τεχνικός δε βλέπει καμία γραμμή.
Φοράω αλλά είναι γρατζουνισμένα οριζόντια.Ελπίζω να μην φοράς γυαλιά και είναι γρατζουνισμένα.:δροσερός:
ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΚΑΤΙ !!!ΜΟΝΟ DOA!Γιατί έμπλεξες service και μανουρες.Καθε μέρα που περνάει από το 7 ήμερο είναι εις βάρος σου!Αλλοίμονο αν και οι oled χαλάνε στην πρώτη εβδομάδα και πάμε service....Μονο κούτα. Αυτό πλήρωσες αυτό θα πάρεις.Φοράω αλλά είναι γρατζουνισμένα οριζόντια.
Ζητώ την αντικατάσταση ή την καταβολή των χρημάτων;Αίτημα αντικατάστασης με νέο ίδιο προϊόν λόγω χαλασμένο προιοντος μετά το άνοιγμα της συσκευασίας.Εσυ το πίσω και σου δίνουν νέο, χωρίς κουβέντα.Αυτοί μετά ας στείλουν στο σέρβις να διαπιστώσουν το πρόβλημα.Οχι όμως να σου επισκευάσεις καινούργιο προϊόν και εσύ να πεις. ευχαριστώ.Doa σημαίνει νεκρό προϊόν κατά την άφιξη στο σπίτι του πελάτη εντός 7 ημερών.
Αντικατάσταση, στο έχουν γράψει όλοι. Αλλά πρέπει να το κάνεις το αργότερο σήμερα.Ζητώ την αντικατάσταση ή την καταβολή των χρημάτων;