Βλάβη σε LG 55G4, εμφάνισε κάθετη λευκή γραμμή στα άκρα

osfp

New member
29 November 2022
28
Την πρώτη ημέρα λειτουργίας η LG 55G4 εμφάνισε κάθετη λευκή γραμμή στα άκρα.
 

boymanos

Senior Member
23 February 2012
569
Την πρώτη ημέρα λειτουργίας η LG 55G4 εμφάνισε κάθετη λευκή γραμμή στα άκρα.
Από πού την έχεις πάρει? οι πρώτες 10 ημέρες είναι του καταστήματος, αν δεν βρείς άκρη πάρε την lg.
 

osfp

New member
29 November 2022
28
Από το electrocrete.gr
Ειδοποίησα την LG και την πέρασε για βλάβη.
Θα κλείσω ραντεβού με τον τεχνικό.
 
  • Like
Reactions: boymanos

osfp

New member
29 November 2022
28
Ήρθε ο τεχνικός και δεν έβλεπε καμία γραμμή στο άκρο της οθόνης, η οποία είναι αχνή και δεν αποτυπώνεται σε φωτογραφία για να την στείλει στην lg. Θα πει προφορικά αυτά που βλέπω εγώ.
Και πρόκειται για τηλεόραση που μπήκε σε λειτουργία την Τρίτη.
Τώρα τι κάνω,
 

anderm

Γενικός Διαχειριστής
Staff member
1 August 2009
10,671
Αθήνα...
Βάλε στην οθόνη το 50% grey pattern του rtings ή το 5% και δες εάν μπορεί να αποτυπωθεί σε φωτογραφία.
Σε πραγματικό υλικό είναι πιο δύσκολο να αποτυπωθεί σίγουρα.
 

pontios

Μέλος Σωματείου
17 June 2006
7,714
Clermont-Ferrand, France
Ήρθε ο τεχνικός και δεν έβλεπε καμία γραμμή στο άκρο της οθόνης, η οποία είναι αχνή και δεν αποτυπώνεται σε φωτογραφία για να την στείλει στην lg. Θα πει προφορικά αυτά που βλέπω εγώ.
Και πρόκειται για τηλεόραση που μπήκε σε λειτουργία την Τρίτη.
Τώρα τι κάνω,
Δεν καταλαβαίνω γιατί ασχολείσαι με την LG. Ο νόμος σου δίνει το δικαίωμα για 7 μέρες DOA και 15 μέρες επιστροφή σε ηλεκτρονική αγορά. Παίρνεις τώρα το κατάστημα και ανοίγεις αίτημα επιστροφής/αλλαγής. Μην περιμένεις λεπτό.
 

ΔΗΜΗΤΡΗΣ.Π

AVClub Fanatic
25 October 2006
21,030
ΑΘΗΝΑ
Δεν καταλαβαίνω γιατί ασχολείσαι με την LG. Ο νόμος σου δίνει το δικαίωμα για 7 μέρες DOA και 15 μέρες επιστροφή σε ηλεκτρονική αγορά. Παίρνεις τώρα το κατάστημα και ανοίγεις αίτημα επιστροφής/αλλαγής. Μην περιμένεις λεπτό.
οντως!γιατι μιλησες με LG αφου μπορεις να κανεις χρηση του δικαιωματος μου αναφερει-πολυ σωστα-ο pontios??

Ήρθε ο τεχνικός και δεν έβλεπε καμία γραμμή στο άκρο της οθόνης, η οποία είναι αχνή και δεν αποτυπώνεται σε φωτογραφία για να την στείλει στην lg. Θα πει προφορικά αυτά που βλέπω εγώ.
Και πρόκειται για τηλεόραση που μπήκε σε λειτουργία την Τρίτη.
Τώρα τι κάνω,
δηλαδη σε κανενα χρωμα δεν φαινεται η γραμμη?
μηπως ειναι καμια αντανακλαση?
το βλεπεις απο ολες τις πηγες?
 

osfp

New member
29 November 2022
28
Σύμφωνα με το electrocrete το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν εφαρμόζεται
στις περιπτώσεις που τα προϊόντα έχουν χρησιμοποιηθεί. Χρήση ενός προϊόντος συνιστά π.χ.: η εγκατάσταση (π.χ. κλιματιστικά), η θέση σε λειτουργία (π.χ. ψυγεία, πλυντήρια ρούχων/πιάτων), η καταχώριση (εγγραφή) του προϊόντος (π.χ. smartphones) , η σύνδεση συσκευών (π.χ. τηλεοράσεις, υπολογιστές).

δηλαδη σε κανενα χρωμα δεν φαινεται η γραμμη;
μηπως ειναι καμια αντανακλαση?
το βλεπεις απο ολες τις πηγες?
Ναι σε όλες τις πηγές αλλά είναι αχνή και δεν αποτυπώνεται σε φωτογραφία.
 
  • Like
Reactions: ΔΗΜΗΤΡΗΣ.Π

pontios

Μέλος Σωματείου
17 June 2006
7,714
Clermont-Ferrand, France
Σύμφωνα με το electrocrete το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν εφαρμόζεται
στις περιπτώσεις που τα προϊόντα έχουν χρησιμοποιηθεί. Χρήση ενός προϊόντος συνιστά π.χ.: η εγκατάσταση (π.χ. κλιματιστικά), η θέση σε λειτουργία (π.χ. ψυγεία, πλυντήρια ρούχων/πιάτων), η καταχώριση (εγγραφή) του προϊόντος (π.χ. smartphones) , η σύνδεση συσκευών (π.χ. τηλεοράσεις, υπολογιστές).
Φίλε μου, αν και μόνο και μόνο από το nick σου, δεν θα έπρεπε να ασχολούμαι ( :):D) εάν πας στο site της electrocrete και κάτω κάτω στο επιστροφές προϊόντων, θα δεις ξεκάθαρα

"2.3 Σε περίπτωση που κάποιο/α προϊόν/ντα διαπιστωθεί/ούν ότι είναι ελαττωματικό/ά κατά την παράδοση του στον Πελάτη (καλούμενο εφεξής για συντομία «DOA»). Σε αυτή την περίπτωση, η επιστροφή των προϊόντων θα γίνεται αποδεκτή εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον Πελάτη. Τα ανωτέρω ισχύουν με την επιφύλαξη των επιμέρους πολιτικών DOA των κατασκευαστών των προϊόντων εφόσον είναι σύμφωνες με την Εφαρμοστέα Νομοθεσία. "

Δεν ξέρω τι άλλο να σου πω. Το έχω κάνει (όπως και πολλοί γνωστοί μου) άπειρες φορές. Είναι ο νόμος. Εάν μπορείς πήγαινε την εκεί. Εάν δεν μπορείς πάρε τηλέφωνο ή στείλε email για να έχεις απόδειξη και απαίτησε να έρθουν να την πάρουν. Δεν υπάρχει τίποτα να φοβάσαι.
 
  • Like
Reactions: RALLIART

gpapjohn

AVClub Addicted Member
27 May 2022
1,547
Ιωάννινα
προσωπικά η LG μου αντικασττίσει TV λόγω DSE/ανομοιμορφίας 2 μήνες μετά την αγορά της αν θυμάμαι καλά.

9z0bdh3jahy51.jpg



κάπως έτσι;
 

gpapjohn

AVClub Addicted Member
27 May 2022
1,547
Ιωάννινα
διάλεξε ένα background όπως αυτό που ανέβασα η κάποιο που να κάνει τη γραμμή διακριτή, και βγάτη photo.
 

osfp

New member
29 November 2022
28
Φίλε μου, αν και μόνο και μόνο από το nick σου, δεν έπρεπε να ασχολούμαι ( :):ΡΕ) εάν πας στο site της electrocrete και κάτω κάτω στα επιστροφές προϊόντων, θα δεις ξεκάθαρα

"2.3 Σε περίπτωση που κάποιο/α προϊόν/ντα διαπιστωθεί/ούν ότι είναι ελαττωματικό/ά κατά την παράδοση του στον Πελάτη (καλούμενο εφεξής για συντομία «DOA». 7) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον Πελάτη Τα ανωτέρω ισχύουν με την επιφύλαξη των επιμέρους πολιτικών DOA των κατασκευαστών των προϊόντων εφόσον είναι σύμφωνες με την. Εφαρμοστέα Νομοθεσία.

Δεν ξέρω τι άλλο να σου πω. Το έχω κάνει (όπως και πολλοί γνωστοί μου) άπειρες φορές. είναι ο νόμος. Εάν μπορείς να πήγαινε την εκεί. Εάν δεν μπορείτε να πάτε τηλέφωνο ή να στείλετε email για να έχετε απόδειξη και να απευθυνθείτε να έρθετε να την πάρουν. Δεν υπάρχει τίποτα να φοβάσαι.
Την παρέλαβα τη Δευτέρα. Θα τους στείλω email . Το πρόβλημα είναι ότι ο τεχνικός δε βλέπει καμία γραμμή.
 

cinephile

Established Member
7 November 2023
281
Φοράω αλλά είναι γρατζουνισμένα οριζόντια.
ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΚΑΤΙ !!!ΜΟΝΟ DOA!Γιατί έμπλεξες service και μανουρες.Καθε μέρα που περνάει από το 7 ήμερο είναι εις βάρος σου!Αλλοίμονο αν και οι oled χαλάνε στην πρώτη εβδομάδα και πάμε service....Μονο κούτα. Αυτό πλήρωσες αυτό θα πάρεις.
 
  • Like
Reactions: boymanos

cinephile

Established Member
7 November 2023
281
Αίτημα αντικατάστασης με νέο ίδιο προϊόν λόγω χαλασμένο προιοντος μετά το άνοιγμα της συσκευασίας.Εσυ το στέλνεις πίσω και σου δίνουν νέο, χωρίς κουβέντα.Αυτοι μετά ας το στείλουν στο σέρβις να διαπιστώσουν το πρόβλημα.Οχι όμως να σου επισκευάζουν καινούργιο προϊόν και εσύ να πεις ευχαριστώ.Doa σημαίνει νεκρό προϊόν κατά την άφιξη στο σπίτι του πελάτη εντός 7 ημερών.

Εγώ στο παρελθόν με μια κάμερα χαλασμένη μου την άλλαξαν άμεσα.Ουτε εγώ το ήξερα ότι υπάρχει κάτι τέτοιο και μου το είπε το ίδιο το κατάστημα προς τιμή του.Βεβαια γιαυτό ψωνίζουμε από καταστήματα που έχουν after sale και όχι οποίο λάχει με την καλύτερη τιμή γιατί μετά αν σου τύχει ξεκινάνε τα παρατράγουδα.
 

osfp

New member
29 November 2022
28
Αίτημα αντικατάστασης με νέο ίδιο προϊόν λόγω χαλασμένο προιοντος μετά το άνοιγμα της συσκευασίας.Εσυ το πίσω και σου δίνουν νέο, χωρίς κουβέντα.Αυτοί μετά ας στείλουν στο σέρβις να διαπιστώσουν το πρόβλημα.Οχι όμως να σου επισκευάσεις καινούργιο προϊόν και εσύ να πεις. ευχαριστώ.Doa σημαίνει νεκρό προϊόν κατά την άφιξη στο σπίτι του πελάτη εντός 7 ημερών.
Ζητώ την αντικατάσταση ή την καταβολή των χρημάτων;