Ευχαριστώ πολύ. Μόλις έστειλα το email.Αντικατάσταση, στο έχουν γράψει όλοι. Αλλά πρέπει να κάνεις το αργότερο σήμερα.
Ευχαριστώ πολύ. Μόλις έστειλα το email.Αντικατάσταση, στο έχουν γράψει όλοι. Αλλά πρέπει να κάνεις το αργότερο σήμερα.
Και πάρε και τηλέφωνο να επιβεβαιώσεις, ακόμα και εάν σου ήρθε email επιβεβαίωσης ή ειδικά εάν δεν σου ήρθε.Ευχαριστώ πολύ. Μόλις έστειλα το email.
Θα πει απλά ότι ο τεχνικός του είπα ότι είναι DOA και να μιλήσει με το κατάστημα.μην γινει κανα μπερδεμα,και του πει το καταστημα,οτι υπαρχει ενημερωση απο LG οτι εχει ξεκινησει η διαδικασια ελεγχου.
λεω γω τωρα-ας ειναι ετοιμος για ολα...
Ο τεχνικός μου είπε ότι δε βλέπει καμία γραμμή.Θα πει απλά ότι ο τεχνικός του είπα ότι είναι DOA και να μιλήσει με το κατάστημα.
Ο τεχνικός βλέπει με τα μάτια της εταιρείας.Επειδή το θέμα είναι αν το βλέπεις και έτσι είναι, τότε με παραξενεύει που δεν βλέπει ο τεχνικός.Μηπως σου είπε ότι είναι μέσα στα πλαίσια τα ανεκτά δεν βλέπεις γραμμές;Γιατί όταν δεν θέλεις να αλλάξει κάτι τέτοιο, ότι και καλά προβλέπεις από τον κατασκευαστή.Αχ ρε amazon πόσο λείπεις με έως 2 μήνες επιστροφή!Καλό κουράγιο.
Από την στιγμή που αγοράστηκε ιντερνετικά, κανονικά χρησιμοποιείς το δικαίωμα υπαναχώρησης και ζητάς επιστροφή χρημάτων ή στην χειρότερη πιστωτικό για να πάρεις άλλη και ας λένε ότι θέλουν. Είναι νόμος, όχι ότι γουστάρουν. Πως θα την ελέγξεις εάν δεν την ανοίξεις?Το κατάστημα μου απήντησε ότι ο τεχνικός έλεγχος δεν έδειξε πρόβλημα. Πώς κινούμαι τώρα;
Το κατάστημα στις επιστροφές προϊόντων:Από τη στιγμή που αγοράστηκε εντερνετικά, κανονικά το δικαίωμα υπαναχώρησης και ζητά επιστροφή χρημάτων ή στην χειρότερη πιστωτικό για να πάρεις άλλη και όπως λένε ότι θέλουν. Είναι νόμος, όχι ότι γουστάρουν. Πώς θα ελέγξεις εάν δεν την ανοίξεις;
Δεν ξέρω τι άλλο να σου πω πάντως, αφού τη γραμμή την βλέπεις μόνο εσύ. Εάν δεν μπορείτε να αποδείξετε με κάποιον τρόπο τη γραμμή, δεν μπορείτε να κάνετε κάτι με την DOA. Την έχει δει και κάποιος άλλος τη γραμμή ή μόνο εσύ;
Και πιο κάτω σου γράφει για μείωση του ποσού επιστροφής. Μπορεί να γράφει ότι θέλει, ο νόμος είναι που υπερισχύει. Από εκεί και πέρα, σου ξαναλέω, το πρόβλημα είναι ότι μόνο εσύ βλέπεις την γραμμή. Εάν δεν έχεις τρόπο να το αποδείξεις, εμείς δεν μπορούμε να σου πούμε κάτι παραπάνω.Το κατάστημα στις επιστροφές προϊόντων:
4.5 Το δικαίωμα υπαναχώρησης ΔΕΝ εφαρμόζεται:
α) Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα έχουν χρησιμοποιηθεί. Χρήση ενός προϊόντος συνιστά π.χ.: η εγκατάσταση (π.χ. κλιματιστικά), η θέση σε λειτουργία (π.χ. ψυγεία, πλυντήρια ρούχων/πιάτων), η καταχώριση (εγγραφή) του προϊόντος (π.χ. smartphones) , η σύνδεση συσκευών (π.χ. τηλεοράσεις, υπολογιστές), η τοποθέτηση συστατικών μερών (π.χ. μελάνια, τόνερ κ.λπ.), προϊοντα Ηλεκτροκίνησης πάνω στο προϊόν.
β) Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα έχουν κατασκευαστεί σύμφωνα με τις απαιτήσεις που έχετε ορίσει εσείς ως αγοραστές ή σύμφωνα με τις προσωπικές σας και προσωπικές εξατομικεύσεις ή που εκπροσωπούνται από τους αγοραστές τους. Επισημαίνεται ότι τα προϊόντα που εξατομικεύονται με την κατάργηση της συσκευής (εγγραφή) από εσάς μετά την παράδοσή τους σε εσάς εμπίπτουν στην εξαίρεση από την υπαναχώρηση, όπως π.χ. καταχώριση (εγγραφή) μιας συσκευής του κινητού σας κ.λπ.
γ) Στις περιπτώσεις που τα παραδιδόμενα προϊόντα είναι ήχου ή εικόνας ή εικόνας και ήχου ή λογισμικού και έχουν αποφραγιστεί από τη συσκευασία τους.
μα για αυτο του ειπα πιο πανω,οτι απο την στιγμη που ενημερωθηκε η lg για το προβλημα,εχει ενημερωθει συγχρονως και το καταστημα.Ο πωλητής είναι ο άμεσα συναλλασόμενος με τον αγοραστή και σ' αυτόν πρέπει τυπικά να απευθυνθούμε για βλάβη/ελάττωμα.
Ο αντιπρόσωπος έχει την υποχρέωση να ελέγξει και να παραδώσει επισκευασμένο το προϊόν, όσο είναι εντός εγγύησης.
Αν αποφασίσει ότι τον συμφέρει η αλλαγή, τότε το αλλάζει.
Δεν χάνεις τίποτα να ζητήσεις αλλαγή με νέο πάντως.
Αλλά πως θα δει ο αγοραστής το πρόβλημα, αν δεν βάλει την συσκευή σε λειτουργία?
Στο μαύρο και γενικά στα σκούρα δεν πολυφαίνεται.βλεπεις την γραμμη απο ολες τις γωνιες σε ολα τα χρωματα?
ειναι απο ακρη σε ακρη και αχνη?
αλλο μελος της οικογενειας και κατα προτιμηση μικροτερης ηλικιας(εαν υπαρχει) που εχει σαφως καλυτερη οραση,την βλεπει?
παρε μια τριποδο και βαλε επανω μια καμερα ή ενα κινητο και τραβα διαφορες φωτο σε χρωματα και παιξε με τις ληψεις.
μου κανει εντυπωση που δεν την βλεπει ο τεχνικος.
ναι οκ-αλλα εαν οντως υπαρχει θεμα,δεν μπορει να σου λεει οτι δεν το βλεπει.Στο μαύρο και γενικά στα σκούρα δεν πολυφαίνεται.
Ο τεχνικός πληρώνεται από την εταιρεία.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.