Βλάβη σε LG 55G4, εμφάνισε κάθετη λευκή γραμμή στα άκρα

μην γινει κανα μπερδεμα,και του πει το καταστημα,οτι υπαρχει ενημερωση απο LG οτι εχει ξεκινησει η διαδικασια ελεγχου.
λεω γω τωρα-ας ειναι ετοιμος για ολα...
 
μην γινει κανα μπερδεμα,και του πει το καταστημα,οτι υπαρχει ενημερωση απο LG οτι εχει ξεκινησει η διαδικασια ελεγχου.
λεω γω τωρα-ας ειναι ετοιμος για ολα...
Θα πει απλά ότι ο τεχνικός του είπα ότι είναι DOA και να μιλήσει με το κατάστημα.
 
Άμα δεν βλέπει έμπλεξες στα γρανάζια....του στρίβειν
δια του αρραβώνος!Μην τους αφήσεις έτσι!Βρες τρόπο να αποτυπώσεις το πρόβλημα σε φώτο και ρίξε e mail.
 
Το κατάστημα μου απήντησε ότι ο τεχνικός έλεγχος δεν έδειξε πρόβλημα. Πώς κινούμαι τώρα;
 
Επειδή το θέμα είναι αν το βλέπεις και έτσι ειναι, τότε με παραξενεύει που δεν το βλέπει ο τεχνικός.Μηπως σου είπε ότι είναι μέσα στα πλαίσια τα ανεκτά να βλέπεις γραμμές?Γιατί όταν δεν θέλουν να κάνουν αλλαγή λένε κάτι τέτοια, ότι και καλά προβλέπετε από τον κατασκευαστη.Αχ ρε amazon πόσο λείπεις με έως 2 μήνες επιστροφή!Καλό κουράγιο.
 
Επειδή το θέμα είναι αν το βλέπεις και έτσι είναι, τότε με παραξενεύει που δεν βλέπει ο τεχνικός.Μηπως σου είπε ότι είναι μέσα στα πλαίσια τα ανεκτά δεν βλέπεις γραμμές;Γιατί όταν δεν θέλεις να αλλάξει κάτι τέτοιο, ότι και καλά προβλέπεις από τον κατασκευαστή.Αχ ρε amazon πόσο λείπεις με έως 2 μήνες επιστροφή!Καλό κουράγιο.
Ο τεχνικός βλέπει με τα μάτια της εταιρείας.
 
Το κατάστημα μου απήντησε ότι ο τεχνικός έλεγχος δεν έδειξε πρόβλημα. Πώς κινούμαι τώρα;
Από την στιγμή που αγοράστηκε ιντερνετικά, κανονικά χρησιμοποιείς το δικαίωμα υπαναχώρησης και ζητάς επιστροφή χρημάτων ή στην χειρότερη πιστωτικό για να πάρεις άλλη και ας λένε ότι θέλουν. Είναι νόμος, όχι ότι γουστάρουν. Πως θα την ελέγξεις εάν δεν την ανοίξεις?
Δεν ξέρω τι άλλο να σου πω πάντως, αφού την γραμμή την βλέπεις μόνο εσύ. Εάν δεν μπορείς να αποδείξεις με κάποιο τρόπο την γραμμή, δεν μπορείς να κάνεις κάτι με DOA. Την έχει δει και κάποιος άλλος την γραμμή ή μόνο εσύ?
 
Από τη στιγμή που αγοράστηκε εντερνετικά, κανονικά το δικαίωμα υπαναχώρησης και ζητά επιστροφή χρημάτων ή στην χειρότερη πιστωτικό για να πάρεις άλλη και όπως λένε ότι θέλουν. Είναι νόμος, όχι ότι γουστάρουν. Πώς θα ελέγξεις εάν δεν την ανοίξεις;
Δεν ξέρω τι άλλο να σου πω πάντως, αφού τη γραμμή την βλέπεις μόνο εσύ. Εάν δεν μπορείτε να αποδείξετε με κάποιον τρόπο τη γραμμή, δεν μπορείτε να κάνετε κάτι με την DOA. Την έχει δει και κάποιος άλλος τη γραμμή ή μόνο εσύ;
Το κατάστημα στις επιστροφές προϊόντων:
4.5 Το δικαίωμα υπαναχώρησης ΔΕΝ εφαρμόζεται:
α) Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα έχουν χρησιμοποιηθεί. Χρήση ενός προϊόντος συνιστά π.χ.: η εγκατάσταση (π.χ. κλιματιστικά), η θέση σε λειτουργία (π.χ. ψυγεία, πλυντήρια ρούχων/πιάτων), η καταχώριση (εγγραφή) του προϊόντος (π.χ. smartphones) , η σύνδεση συσκευών (π.χ. τηλεοράσεις, υπολογιστές), η τοποθέτηση συστατικών μερών (π.χ. μελάνια, τόνερ κ.λπ.), προϊοντα Ηλεκτροκίνησης πάνω στο προϊόν.
β) Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα έχουν κατασκευαστεί σύμφωνα με τις απαιτήσεις που έχετε ορίσει εσείς ως αγοραστές ή σύμφωνα με τις προσωπικές σας και προσωπικές εξατομικεύσεις ή που εκπροσωπούνται από τους αγοραστές τους. Επισημαίνεται ότι τα προϊόντα που εξατομικεύονται με την κατάργηση της συσκευής (εγγραφή) από εσάς μετά την παράδοσή τους σε εσάς εμπίπτουν στην εξαίρεση από την υπαναχώρηση, όπως π.χ. καταχώριση (εγγραφή) μιας συσκευής του κινητού σας κ.λπ.
γ) Στις περιπτώσεις που τα παραδιδόμενα προϊόντα είναι ήχου ή εικόνας ή εικόνας και ήχου ή λογισμικού και έχουν αποφραγιστεί από τη συσκευασία τους.
 
Το κατάστημα στις επιστροφές προϊόντων:
4.5 Το δικαίωμα υπαναχώρησης ΔΕΝ εφαρμόζεται:
α) Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα έχουν χρησιμοποιηθεί. Χρήση ενός προϊόντος συνιστά π.χ.: η εγκατάσταση (π.χ. κλιματιστικά), η θέση σε λειτουργία (π.χ. ψυγεία, πλυντήρια ρούχων/πιάτων), η καταχώριση (εγγραφή) του προϊόντος (π.χ. smartphones) , η σύνδεση συσκευών (π.χ. τηλεοράσεις, υπολογιστές), η τοποθέτηση συστατικών μερών (π.χ. μελάνια, τόνερ κ.λπ.), προϊοντα Ηλεκτροκίνησης πάνω στο προϊόν.
β) Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα έχουν κατασκευαστεί σύμφωνα με τις απαιτήσεις που έχετε ορίσει εσείς ως αγοραστές ή σύμφωνα με τις προσωπικές σας και προσωπικές εξατομικεύσεις ή που εκπροσωπούνται από τους αγοραστές τους. Επισημαίνεται ότι τα προϊόντα που εξατομικεύονται με την κατάργηση της συσκευής (εγγραφή) από εσάς μετά την παράδοσή τους σε εσάς εμπίπτουν στην εξαίρεση από την υπαναχώρηση, όπως π.χ. καταχώριση (εγγραφή) μιας συσκευής του κινητού σας κ.λπ.
γ) Στις περιπτώσεις που τα παραδιδόμενα προϊόντα είναι ήχου ή εικόνας ή εικόνας και ήχου ή λογισμικού και έχουν αποφραγιστεί από τη συσκευασία τους.
Και πιο κάτω σου γράφει για μείωση του ποσού επιστροφής. Μπορεί να γράφει ότι θέλει, ο νόμος είναι που υπερισχύει. Από εκεί και πέρα, σου ξαναλέω, το πρόβλημα είναι ότι μόνο εσύ βλέπεις την γραμμή. Εάν δεν έχεις τρόπο να το αποδείξεις, εμείς δεν μπορούμε να σου πούμε κάτι παραπάνω.
 
βλεπεις την γραμμη απο ολες τις γωνιες σε ολα τα χρωματα?
ειναι απο ακρη σε ακρη και αχνη?
αλλο μελος της οικογενειας και κατα προτιμηση μικροτερης ηλικιας(εαν υπαρχει) που εχουν σαφως καλυτερη οραση,την βλεπει?

παρε ενα τριποδο και βαλε επανω μια καμερα ή ενα κινητο και τραβα διαφορες φωτο σε χρωματα και παιξε με τις ληψεις.
μου κανει εντυπωση που δεν την βλεπει ο τεχνικος.
 
Ο πωλητής είναι ο άμεσα συναλλασόμενος με τον αγοραστή και σ' αυτόν πρέπει τυπικά να απευθυνθούμε για βλάβη/ελάττωμα.
Ο αντιπρόσωπος έχει την υποχρέωση να ελέγξει και να παραδώσει επισκευασμένο το προϊόν, όσο είναι εντός εγγύησης.
Αν αποφασίσει ότι τον συμφέρει η αλλαγή, τότε το αλλάζει.
Δεν χάνεις τίποτα να ζητήσεις αλλαγή με νέο πάντως.
Αλλά πως θα δει ο αγοραστής το πρόβλημα, αν δεν βάλει την συσκευή σε λειτουργία?
 
Ο πωλητής είναι ο άμεσα συναλλασόμενος με τον αγοραστή και σ' αυτόν πρέπει τυπικά να απευθυνθούμε για βλάβη/ελάττωμα.
Ο αντιπρόσωπος έχει την υποχρέωση να ελέγξει και να παραδώσει επισκευασμένο το προϊόν, όσο είναι εντός εγγύησης.
Αν αποφασίσει ότι τον συμφέρει η αλλαγή, τότε το αλλάζει.
Δεν χάνεις τίποτα να ζητήσεις αλλαγή με νέο πάντως.
Αλλά πως θα δει ο αγοραστής το πρόβλημα, αν δεν βάλει την συσκευή σε λειτουργία?
μα για αυτο του ειπα πιο πανω,οτι απο την στιγμη που ενημερωθηκε η lg για το προβλημα,εχει ενημερωθει συγχρονως και το καταστημα.
θα επρεπε να κανει χρηση του doa των πρωτων ημερων,για να μην εχει τωρα αυτα τα μπλεξιματα.
ολα αυτα ομως με την προυποθεση οτι θα πρεπει να αποδειχθει το προβλημα που επικαλειται ο φιλος.
 
  • Like
Reactions: ika
βλεπεις την γραμμη απο ολες τις γωνιες σε ολα τα χρωματα?
ειναι απο ακρη σε ακρη και αχνη?
αλλο μελος της οικογενειας και κατα προτιμηση μικροτερης ηλικιας(εαν υπαρχει) που εχει σαφως καλυτερη οραση,την βλεπει?

παρε μια τριποδο και βαλε επανω μια καμερα ή ενα κινητο και τραβα διαφορες φωτο σε χρωματα και παιξε με τις ληψεις.
μου κανει εντυπωση που δεν την βλεπει ο τεχνικος.
Στο μαύρο και γενικά στα σκούρα δεν πολυφαίνεται.
Ο τεχνικός πληρώνεται από την εταιρεία.
 
Δυστυχώς για DOA και επισκευή, πρέπει ο ΧΨΖ εξουσιοδοτημένος από τον εισαγωγέα/αντιπρόσωπο τεχνικός να αποδεχτεί την βλάβη.
Αν αυτό γίνει, που απαιτεί κάποιο χρόνο, τότε γίνεται η αντικατάστση με ίδιο ή παρόμοιο προϊόν.
 
Στο μαύρο και γενικά στα σκούρα δεν πολυφαίνεται.
Ο τεχνικός πληρώνεται από την εταιρεία.
ναι οκ-αλλα εαν οντως υπαρχει θεμα,δεν μπορει να σου λεει οτι δεν το βλεπει.
δεν μιλαμε δηλαδη για πχ μια αποχρωση που μπορει να κιτρινιζει υπο γωνια που θεωρειται "φυσιολογικο" στις oled.
μιλαμε για γραμμη που εχει φυγει για το service...χθες..
δεν αμφισβητω το οτι μπορει οντως να βλεπεις κατι,αλλα να δουμε ολες τις παραμετρους.
οπως σου ειπαν και τα παιδια πιο πανω,εαν το βλεπεις μονο εσυ,ακρη δεν βγαινει.
 
Αν το βλέπεις και εσύ και ο τεχνικός τότε στην αλλάζουν με καινούργια την πρώτη εβδομάδα!Μετά το πέρας doa πας στο σέρβις και ανάλογα ότι σου πουν.Δεν παίζει ρόλο που άνοιξες συσκευασία.Εφοσον είναι ελαττωματικό πας για αλλαγή στα πλαίσια doa.Μετα μόνο σέρβις.Αυτο ισχύει.Τελος.ΑΛΛΑ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙ ΚΑΙ Ο ΤΕΧΝΙΚΟΣ..Αυτά τα ολίγα.Μην ψάχνεις.Απλα απόδειξέ το όπως σου είπαν οι παραπάνω συμφορουμιτες.