για αυτό λοιπόν αγορά τηλεοράσεων ή ηλεκτρικών συσκευών μόνο από μεγάλα πολυκαταστήματα ή από αντιπροσωπίες εταιρειών. Σιγα μην αναγνωρίσει βλάβη ή DOA το κάθε μαγαζάκι της επαρχίας. θέλουν και στήριξη τρομάρα τους....
σχετικο ειναι τωρα αυτο Βαγγο..
γιατι εδω εχουμε μια...περιεργη κατασταση,στην οποια ο αγοραστης επικαλεστηκε βλαβη την οποια ο τεχνικος δεν ειδε.
δηλαδη η αιτια που ανεφερε ο αγοραστης για να γινει το αιτημα επιστροφης,δεν εχει βαση(παντα κατα την διαγνωση και το πορισμα της επισημης αντιπροσωπειας).
πιθανοτατα,το ιδιο θα συνεβαινε και στην περιπτωση που ειχε αγοραστει και απο μεγαλη αλυσιδα ηλεκτρικων/ηλεκτρονικων προιοντων.
αλλο πραγμα "δεν μου κανει και θελω αλλη ή επιστροφη χρηματων" και αλλο πραγμα "η τηλεοραση εχει θεμα και θελω αλλη".
απο την στιγμη που το επισημο service δεν βλεπει κατι,το θεμα σταματαει εκει.
παιζουν πολλοι παραγοντες ρολο και θα πρεπει εξαρχης να γινουν και οι σωστες κινησεις απο τον αγοραστη.