Η nova έδωσε χονδρική το περιεχόμενο της γιατί θεωρεί πως τα έσοδα που προκύπτουν από τις συνδρομές χονδρικής είναι/ήταν ένα ικανοποιητικό revenue stream. Δεδομένου του πόσο οριακή ήταν η κατάσταση, μπορεί ορθά. Σίγουρα τα οικονομικά της αποτελέσματα είναι τα πιο αδύναμα συγκρινόμενα με τους υπόλοιπους παρόχους.
Εάν πάψει να υπάρχει η ανάγκη για το επιπλέον revenue stream, είναι γεγονός το ότι τη nova δεν τη συμφέρει επ ουδενί το να δίνει χονδρική ένα προιόν που επί της ουσίας έστω πως το έδενε ως 3play θα απέφερε πολλαπλάσια έσοδα. Παύει να είναι αποκλειστικό περιεχόμενο και πρακατικά χάνει το όποιο πλεονέκτημα του να δέσει κάποιον με τις υπηρεσίες της. Όσον αφορά τη κινητή που αναφέρθηκε, ποτέ και υπο καμία συνθήκη ένας virtual πάροχος δεν θα μπορέσει να ανταγωνιστεί πάροχο με δικό του δίκτυο. Εν προκειμένω, η Vodafone μπορεί να καθορίσει πέραν των κλήσεων και των sms σε 3α δίκτυα, ότι τιμές ή προσφορές επιθυμεί. Για τη nova, όποια υπηρεσία ή προσφορά προσφέρει στη κινητή μελλοντικά, πρακτικά είτε θα τη καθιστά μη ανταγωνιστική είτε θα μπαίνει μέσα.
Η Vodafone τώρα, εάν της κοστίζει χονδρική 9ε μόνο το πακέτο των novasports και 12-13ε λιανική, πρόκειται για προιόν που πωλείται σαφέστατα κάτω του κόστους. H Vodafone εχει επιλέξει κοστοστρέφεια στη σταθερή και κάτω του κόστους τιμές στη τηλεόραση ως κίνητρο για πώληση των υπηρεσιών της, κινητής που έχουν αναλογικά μεγαλύτερα ποσοστά κέρδους.