Βοήθεια επίλυσης θορύβου στα bluetooth ακουστικά Pioneer SE-MJ771BT

Kingly22

New member
29 August 2006
37
Πειραιάς
Καλησπέρα σε όλους.

Σήμερα πήγα και τα άφησα στο κατάστημα από το οποίο αγοράστηκαν και την Δευτέρα 2/7/2018 θα τα στείλουν στην Γερμανία, όπως είπε ο κατστηματάρχης, με δική μου έγγραφη τοποθέτηση περί του θέματος και πως να το αναπαράγεις. Τα συνέδεσε κι ο ίδιος μπροστά μου με iPhone και διαπίστωσε του λόγου μου το αληθές, αν και από όλες τις συσκευές που έχουν συνδεθεί τα ακουστικά, τα iPhones είναι τα μόνα που "φιλτράρουν" το φαινόμενο και το σκεπάζουν, όχι όμως πλήρως.

...ίδωμεν!

Ευχαριστώ.
 

Kingly22

New member
29 August 2006
37
Πειραιάς
Καλησπέρα σε όλους και καλό μήνα (αρχή είναι ακόμα)!

Σήμερα με κάλεσαν από το κατάστημα και μου είπαν ότι τελικά τους έστειλαν από την Γερμανία αντικατάσταση, δηλαδή νέα ακουστικά. Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος για αυτό το νέο!
Όταν τα παραλάβω, τα ελέγξω και επιβεβαιώσω την ορθή τους λειτουργία, θα γράψω εδώ τον επίλογό της όλης "περιπέτειας".

Ευχαριστώ, καλή συνέχεια σε όλους και στο "επανειδείν"!
 

petronik

Μέλος Σωματείου
18 June 2006
18,512
Θεσσαλονικη
Καλησπέρα σε όλους και καλό μήνα (αρχή είναι ακόμα)!

Σήμερα με κάλεσαν από το κατάστημα και μου είπαν ότι τελικά τους έστειλαν από την Γερμανία αντικατάσταση, δηλαδή νέα ακουστικά. Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος για αυτό το νέο!
Όταν τα παραλάβω, τα ελέγξω και επιβεβαιώσω την ορθή τους λειτουργία, θα γράψω εδώ τον επίλογό της όλης "περιπέτειας".

Ευχαριστώ, καλή συνέχεια σε όλους και στο "επανειδείν"!

Σε καλό δρόμο είσαι ...
 

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
15,084
Αγιοι Αναργυροι
Re: Απάντηση: Βοήθεια επίλυσης θορύβου στα bluetooth ακουστικά Pioneer SE-MJ771BT

Καλησπέρα σε όλους και καλό μήνα (αρχή είναι ακόμα)!

Σήμερα με κάλεσαν από το κατάστημα και μου είπαν ότι τελικά τους έστειλαν από την Γερμανία αντικατάσταση, δηλαδή νέα ακουστικά. Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος για αυτό το νέο!
Όταν τα παραλάβω, τα ελέγξω και επιβεβαιώσω την ορθή τους λειτουργία, θα γράψω εδώ τον επίλογό της όλης "περιπέτειας".

Ευχαριστώ, καλή συνέχεια σε όλους και στο "επανειδείν"!
σπανια περιπτωση. μπραβο παντωs για την επιμονη σου!
 

Kingly22

New member
29 August 2006
37
Πειραιάς
Καλησπέρα σε όλους!

Πήγα και παρέλαβα τα καινούρια ακουστικά το Σάββατο 08/09/18.
Θέλω εδώ να τονίσω πως ο ιδιοκτήτης του καταστήματος ήταν απόλυτα εξυπηρετικός, με θετικότατη διάθεση και στάση καθ' όλη την διαδικασία!
Σε ερώτησή μου αν υπήρξε κάποια συγκεκριμένη τοποθέτηση επί του θέματος (προβλήματος) από την Γερμανία, απάντησε πως δεν αναφέρθηκαν σε κάτι συγκεκριμένο, παρά στο ότι εγκρίνουν την αντικατάσταση.
Ακόμα και στην ανησυχία μου μήπως και αυτά, τα καινούρια ακουστικά, εμφανίσουν το ίδιο πρόβλημα, απάντησε απλά και ειλικρινά "Για ό,τι χρειαστείτε, είμαστε εδώ..!"

Από τα αποτελέσματα των έως τώρα δοκιμών μου, είμαι πλήρως ικανοποιημένος.
Ο θόρυβος που υπήρχε στα προηγούμενα, αν και "είναι εκεί" και στα καινούρια, έχει μειωθεί σημαντικότατα.
Εν ολίγοις, σε σχέση με τα προηγούμενα, υπάρχει σε ποσοστό 10-15%, το οποίο με ικανοποιεί και δεν είναι ικανό/αρκετό να με κάνει να ξεκινήσω και να ξαναπεράσω νέα "Οδύσσεια".

Σας ευχαριστώ όλους κι εύχομαι καλή συνέχεια σε ό,τι κάνετε και σας ευχαριστεί!