Βοηθεια. Καμμενα pixel ή οχι;

greenpower

New member
25 October 2010
25
Καλη χρονια σε ολους.

Ειχα αγορασει μια τηλεοραση Samsung QE65QN95A το Φλεβαρη του 2022 κι την ειχα ελεγξει σε λευκο φοντο για καμμενα/stuck pixels κι δεν ειχα δει τιποτα οταν την πρωτοπηρα.

Σημερα τυχαια καθισα κοντα κι αλλαζα καποιες ρυθμισεις οταν παρατηρησα στο λευκο χρωμα της μπαρας των ρυθμισεων ενα μαυρο/γκρι σημαδακι σαν σκια. Αμεσως εβαλα μονοχρωμα φοντα κι κυριως λευκο κι εκανα εναν ελεγχο κι εντοπισα 4 τετοια σημαδακια κι 2 λιγο μικροτερακι πιο αχνα.

Επειδη οι φωτο ισως ειναι πιο θολες λογω του περιορισμου μεγεθους της εχω ανεβασει κι στο imgur. Μπορειτε να τις δειτε εκει καλυτερα απο το λινκ:

1.Imgur: The magic of the Internet

2.Imgur: The magic of the Internet

3.Imgur: The magic of the Internet

4.Imgur: The magic of the Internet

Στην τριτη φωτο μοιαζει σαν να ειναι δυο μαζι ενω στην τεταρτη ειναι τα αλλα 2 που αναφερω ως μικροτερα κι πιο αχνα.

Ενω φαινονται σαν γκρι σκιες στο λευκο φοντο, αν ζουμαρω παρα πολυ στις φωτο μπορω να δω τα χρωματιστα pixel κι δεν μοιαζει εκει καποιο τελειως μαυρο...

Ειναι καμμενα pixel αυτα γιατι δεν εχω προσωπικη εμπειρια κι ειναι πρωτη φορα που μου συμβαινει αυτο. Μπορουν να φυγουν με καποιο τροπο; Γνωριζει κανεις τι πολιτικη εχει η Samsung σχετικα με καμμενα pixel στις τηλεορασεις της;

Ευχαριστω εκ των προτερων.
 

Attachments

  • 7HuNFBu.jpeg
    7HuNFBu.jpeg
    4.7 MB · Views: 32
  • WxDuwmM.jpeg
    WxDuwmM.jpeg
    4.7 MB · Views: 31
  • 8bhNog0.jpeg
    8bhNog0.jpeg
    4.8 MB · Views: 28
  • XM2fzxl.jpeg
    XM2fzxl.jpeg
    4.3 MB · Views: 30

greenpower

New member
25 October 2010
25
Για να ζητησω ελεχγο απο τεχνικο κι να κανω χρηση της εγγυησης, επικοινωνω αρχικα με το καταστημα αγορας(Media markt, οπου εκανα κι πενταετη επεκταση SafetyNet) ή με το support της Samsung Greece?
 

ika

Supreme Member
20 September 2010
4,896
Αθήνα
Ο πωλητής είναι υπεύθυνος, επικοινωνείς με αυτόν πρώτα και θα σου δώσει οδηγίες τι πρέπει να κάνεις.
 
  • Like
Reactions: greenpower

pc.nek

AVClub Addicted Member
18 May 2021
1,525
λογικα πρεπει να ρωτησεις εκει που εκανες την αγορα και θα δεις τι θα σου πουνε
 
  • Like
Reactions: greenpower

greenpower

New member
25 October 2010
25
Καλημερα σας,

Θελω τη βοηθεια σας. Update του θεματος της τηλεορασης μου.

Μετα απο καλυτερο ελεγχο ανακαλυψα κι αλλα θεματα.
Πανω απο 20 μαυρα σημαδια (καμμενα πιξελ/σκονη), μια μαυρη μουντζουρα στο κεντρο δεξια, μια καθετη περιοχη πιο σκουρας φωτεινοτητας σαν banding στο κεντρο της.
Θα ανεβασω σε λιγακι κι λινκ με ολες τις φωτο.

Λοιπον επικοινωνησα με το καταστημα για να το δηλωσω σαν βλαβη στα πλαισια της εγγυησης. Μιλησα με εναν δικο τους τεχνικο που ζητησε φωτογραφιες, τις οποιες του εστειλα σε ενα μειλ. Αφου τα ειδαν ξαναεπικοινωνησε μαζι μου κι μου ειπε οτι βλεπουν το προβλημα κι οτι θα στειλουν μεταφορικη να την παραλαβει κι οτι θα την στειλουν μετα σε κεντρικο service της Samsung στην Αθηνα.
Εγω σημερα πηγα να την συσκευασω κι βλεπω οτι ο πατερας μου εχει πεταξει τα εσωτερικα φελιζολ που στηριζουν την τηλεοραση, οποτε δεν μπορω να την ξαναβαλω στο κουτι της με ασφαλεια.
Αμεσως επικοινωνω με το καταστημα να τους ενημερωσω για να μου πουν τι να κανω. Κι εκει προκυπτουν διαφορα θεματα με τη συνομιλια που ειχα.

1. Του δινω τα στοιχεια μου κι του εξηγω το θεμα. Μου λεει ναι βλεπω εδω την περιπτωση σας. Με το ΧΤΥΠΗΜΑ της τηλεορασης. Αμεσως του λεω οχι ποιο χτυπημα? Κατασκευαστικο θεμα του πανελ ειναι που δεν ειχα παρατηρησει. Κι μου λεει ναι καμμενα πιξελ τα οποια καμια φορα ειναι ειτε απο κατασκευη ειτε απο χτυπημα...

2. Του εξηγω το θεμα με το πακεταρισμα της τηλεορασης. Μου λεει οτι εμεις δεν μπορουμε να την πακεταρουμε κι ουτε ο κουριερ. Οτι πρεπει εγω να παω να αγορασω αμπαλαζ κι να την πακεταρω. Κι μου λεει οτι την ευθυνη για την ασφαλη μεταφορα την εχει ο κουριερ ΑΝ ΕΓΩ την εχω πακεταρει σωστα....

3. Τον ρωταω τι ακριβως θα γινει απο δω κι περα. Μου απανταει οτι η Samsung θα αποφασισει αν θα την επισκευασει με νεο πανελ ή θα εγκρινει πιστωτικο. Του λεω οτι επιθυμω αντικατασταη με νεα απο επισκευη με ισως ανακατασκευασμενο πανελ (οπως αναφερει η ιδια η Samsung στους ορους της εγγυησης της) κι μου απαντα οχι μονο νεα υλικα βαζουν κι οχι refurbished. Μετα του λεω οτι με βαση τη δικη τους εγγυηση κι την επεκταση SafetyNet (αλλα κι στου κατασκευαση) δεν γινεται πουθενα λογος για πιστωτικο αλλα για αντικατασταση με νεα ειτε με το ιδιο μοντελο ειτε 'με ομοια κι σαφως οχι χειροτερα χαρακτηριστικα'. Μου λεει οτι η αντικατασταση γινεται στην ουσια μεσω χρησης πιστωτικου. Του λεω οτι η δικη μου τηλεοραση αξιας 2000 ευρω 65QN95A δεν ειναι πλεον διαθεσιμη προς πωληση κι υπαρχει το περσινο μοντελο το 65QN95B που ειναι στην ουσια αυτο με τα ιδια χαρακτηριστικα με το δικο μου (πλην υποστηριξη Dolby Atmos) το οποιο αυτη τη στιγμη το εχουν 2300. Μου λεει λοιπον οτι αυτο το μοντελο ειναι νεοτερο κι δεν εχει τα ιδια χαρακτηριστικα με το δικο μου κι οτι σε αυτη την περιπτωση θα πρεπει να πληρωσω 300 ευρω διαφορα. Γιατι δεν εχουν τον ιδιο κωδικο προιοντος! Του λεω στην εγγυηση σας δεν λεει απαραιτητα τον ιδιο κωδικο προιοντος αλλα παρομοια χαρακτηριστικα. Οχι ειναι νεοτερη κι θα πρεπει να πληρωσετε τη διαφορα...

Επειδη ειμαι καινουργιος σε ολα αυτα κι ειναι η πρωτη φορα που μου συμβαινει να εχω θεμα με κατι και να χρειαζομαι την εγγυηση κι δεν γνωριζω πληρως και τα δικαιωματα μου σαν καταναλωτης, σας παρακαλω μια βοηθεια.

Ισχουν ολα αυτα που μου ειπε ο εκπροσωπος του καταστηματος κι τι μπορω να κανω εγω απο τη μερια μου?
Πως να το προχωρησω απο δω κι περα?
Να μιλησω παραλληλα προσωπικα με τη Samsung?
 

Michalis3

Supreme Member
25 February 2011
8,020
Εφόσον θα γίνει αλλαγή μέσω καταστήματος, είναι λογικό το αίτημα για κάλυψη της διαφοράς, για απόκτηση ακριβότερου μοντέλου. Πιθανώς, αυτή να είναι η καλύτερη επιλογή, παρά να γίνει επιδιόρθωση ή αντικατάσταση με refurbished τηλεόραση. Ιδανικά, θα λάβεις πιστωτικό ίσο με την αξία αγοράς και μετά πράττεις όπως εσύ επιθυμείς.
 

greenpower

New member
25 October 2010
25
Εφόσον θα γίνει αλλαγή μέσω καταστήματος, είναι λογικό το αίτημα για κάλυψη της διαφοράς, για απόκτηση ακριβότερου μοντέλου. Πιθανώς, αυτή να είναι η καλύτερη επιλογή, παρά να γίνει επιδιόρθωση ή αντικατάσταση με refurbished τηλεόραση. Ιδανικά, θα λάβεις πιστωτικό ίσο με την αξία αγοράς και μετά πράττεις όπως εσύ επιθυμείς.
Απ οτι καταλαβα η τηλεοραση θα παει στα τεχνικο τμημα στα κεντρικα της Samsung με σκοπο την επιδιορθωση. Κι μονο σε περιπτωση που δεν υπαρχει ανταλλακτικο ή δεν τους συμφερει η επισκευη οτι τοτε η Samsung θα τους δωσει το οκ για πιστωτικο. Οτι δεν επιλεγω εγω τι θελω. Γιατι εγω τους ειπα οτι προτιμω αντικατασταση με καινουργια. Επισης μου κανει εντυπωση οτι δεν θεωρει ισαξιες τις QN95A και QN95B γιατι με τωρινη τιμη την κοστολογουν 300 ευρω παραπανω ενω αν τον αλλο μηνα πεσει η τιμη της (ή ακομη κι σε καποιο καλυτερο μοντελο) κι ειναι εντος των 2000 ευρω που ειχα δωσει οτι σε αυτη την περιπτωση ειναι οκ. Μου φαινεται λιγο παραλογο, γιατι οι ιδιοι το αναφερουν ετσι στους ορους της εγγυησης.
 

ika

Supreme Member
20 September 2010
4,896
Αθήνα
Η εγγύηση καλής λειτουργίας υποχρεώνει τον προμηθευτή να επισκευάσει την αστοχία/βλάβη, έστω και αν πρέπει να αλλάξει τα πάντα μέσα στην συσκευή.
Αν δεν μπορεί να το κάνει ή δεν τον συμφέρει οικονομικά, αυτός αποφασίζει για την αντικατάστασή της με άλλη ή πιστωτικό.
 

greenpower

New member
25 October 2010
25
Σε συνομιλια που ειχα ξανα με το καταστημα, ο τεχνικος μου ειπε οτι εφοσον δεν εχω τα αρχικα φελιζολ κι συσκευασω εγω την τηλεοραση οτι αναλαμβανω κι ολη την ευθυνη της μεταφορας. Η μεταφορικη εφοσον δεν ειναι σε 100% αρχικη συσκευασια δεν αναλαμβανει την ευθυνη αν χτυπηθει κατα τη μεταφορα!
Επισης με συμβουλεψε να επικοινωνησω εγω απευθειας με τη Samsung μηπως αναλαμβανουν εκεινοι τη μεταφορα...
Οποτε μπηκε μια ανω τελεια με το καταστημα κι πηρα τηλεφωνο τη Samsung οπου καταχωρηθηκε κι εκει το θεμα μου κι περιμενω να με καλεσει δικος τους τεχνικος...
 

Geoav75

AVClub Addicted Member
12 April 2011
1,597
Σε συνομιλια που ειχα ξανα με το καταστημα, ο τεχνικος μου ειπε οτι εφοσον δεν εχω τα αρχικα φελιζολ κι συσκευασω εγω την τηλεοραση οτι αναλαμβανω κι ολη την ευθυνη της μεταφορας. Η μεταφορικη εφοσον δεν ειναι σε 100% αρχικη συσκευασια δεν αναλαμβανει την ευθυνη αν χτυπηθει κατα τη μεταφορα!
Επισης με συμβουλεψε να επικοινωνησω εγω απευθειας με τη Samsung μηπως αναλαμβανουν εκεινοι τη μεταφορα...
Οποτε μπηκε μια ανω τελεια με το καταστημα κι πηρα τηλεφωνο τη Samsung οπου καταχωρηθηκε κι εκει το θεμα μου κι περιμενω να με καλεσει δικος τους τεχνικος...
Οταν ειχα θεμα τον περασμενο Σεπτεμβρη με την TV (Samsung 65MU6122) αγορασμενη απο ΜΜ τον Ιουνη του 18 και οντας εντος εγγυησης (μεσω της ασφαλιστικης) με πηραν τηλ για να μου πουνε να τους την πακεταρω και να την παραλαβουν ετοιμη και τους εξηγησα οτι δε χωραει να ανεβει με το ασανσερ στον 4ο και ουτε ειχα σκοπο να κατσω να φαω παιδεμα να την πακεταρω μονος μου τελευταια στιγμη και (αφου ηταν συνδεδεμενη μεχρι την ωρα παραλαβης) . Ετυχε βασικα επειδη ειχα χωρο στην αποθηκη να κρατησω το κουτι και τα φελιζολ και ολα. Αλλα οπως και οι ιδιοι συμφωνησαν ΔΕΝ ημουν υποχρεωμενος. Οταν καποια στιγμη αρχισε να τσιναει αυτος απο την ασφαλιστικη που του ειπα οτι θα πρεπει οι μεταφορεις να πακεταρουν την tv στην εισοδο, τον ρωτησα απλα τι θα συνεβαινε αν δεν ειχα το κουτι, δε θα εστελναν αυτοι κουτι για να την πακεταρουν? Παραδεχτηκε οτι ναι και εληξε το θεμα.
Βεβαια σε μενα ειχε ερθει ηδη τεχνικος στο σπιτι, ειχε δει οτι το πανελ ειχε χαλασει (ειχε κανει αποχρωματισμο σε ενα σημειο στο κεντρο και δεξια) και με ειχαν ηδη ενημερωσει οτι θα παραλαμβαναν την τηλεοραση και θα μου εκοβαν πιστωτικο στο καταστημα για το 75% της αξιας της tv (λογω του οτι ηταν ηδη στον 5ο χρονο).
Απ'οσο ξερω, ως πελατης δεν εχεις ΚΑΜΙΑ υποχρεωση να κρατησεις το κουτι για να πακεταρεις την TV για τυχον προβλημα της εντος εγγυησης.