Βραδινοί (διασ) ειρμοί… :-|

ln()

Supreme Member
1 February 2007
5,778
Βόλος
Όταν έχεις αντιπροσωπία, τότε όλο το έντυπο διαφημιστικό υλικό έρχεται απ' έξω και δωρεάν.
Αμ δε! Οι περισσότερες εταιρίες χρεώνουν τα διαφημιστικά τους φυλλάδια!
 

isoviths

Senior Member
19 September 2007
619
Επίσης, θα ήθελα να γράψω τα εξής...

… καταχρώμενος τη φιλοξενία του χώρου:

Ένα προϊόν, που αυτή τη στιγμή στην Αγγλία κοστίζει 1000€ στην Ελλάδα είναι λογικό να κοστίζει παραπάνω.
Δικαιολογώ το γιατί:

Α) Το ΦΠΑ στην Αγγλία είναι 15%, ήταν 17,5%, έπεσε λόγω οικονομικής κρίσης και στήριξης της τοπικής αγοράς…
Άρα έχουμε 34,78€ διαφορά.

Β) Το έμβασμα και οι χρεώσεις από την τράπεζα για αγορά συναλλάγματος είναι 14€ (ανάλογα του ποσού, μεγαλύτερο ποσό μεγαλύτερα έξοδα)

Γ) Το να φέρεις από την Αγγλία ένα μηχάνημα με μία μεταφορική, διαστάσεων 0,55*0,43*0,22 και βάρος 10 κιλά, κοστίζει για τον εισαγωγέα τα εξής:

Αρχικά, δεν υπολογίζεται ως 10 κιλά αλλά ως 14 κιλά (σύμφωνα με τους υπολογισμούς της μεταφορικής).
Το κόστος -αν είσαι σε πρόγραμμα- είναι 74,88 €, αν όχι, παραπάνω…

Στη συνέχεια η εταιρεία προσθέτει επίναυλο 14% , ο οποίος ξεκίνησε όταν το πετρέλαιο ήταν σε υψηλή τιμή αλλά όταν έπεσε… «ξεχάστηκε» να αφαιρεθεί…

Λόγω του ότι είναι εισαγωγή, προσθέστε ένα 12%, μη με ρωτήσετε το λόγο, ακόμα προσπαθώ να τον καταλάβω!

Άρα το σύνολο ανεβαίνει 95.61 € !

Επίσης, αυτό που δεν έχω καταλάβει είναι, γιατί το 12% προστίθεται ΚΑΙ στο 14% του επίναυλου και όχι στο καθαρό αρχικό του 74,88€…

Οπότε, συνολικά, έχουμε την τιμή:

34,78€ διαφορά από το ΦΠΑ + 113,78 (διαφορά μεταφορικών με ΦΠΑ)= 148,56€.

1000+148,56 + 14 (έμβασμα, δεν έχει ΦΠΑ)= 1162.56€…

Στην Αγγλία, το κόστος της διαφήμισης (ειδικός τύπος, εκθέσεις κλπ), διανομής, επιβαρύνει τον κατασκευαστή, στις άλλες περιοχές πώλησης στην Ευρώπη, επιβαρύνει τον κάθε αντιπρόσωπο.
Να προσθέσει το ποσοστό του 1% στο κάθε μηχάνημα, γι’ αυτό το κόστος?
Φτάνουμε στα 1174,19€…

Αυτή η διαφορά, υπάρχει, ΑΝ ο κάθε αντιπρόσωπος παραγγέλνει ένα κομμάτι κάθε φορά που υπάρχει πώληση.
ΑΝ, έχει αποθήκη, stock, πρέπει να υπολογίσει και το κόστος αυτής.

Οπότε, σε μικρού κόστους προϊόντα είναι πιο εύκολο να υπάρχουν διαφορές σε σχέση με μεγαλύτερου κόστους προϊόντα, που μπορούν οι διαφορές να απορροφηθούν από το κέρδος…
Γι’ αυτό, άλλωστε, οι διαφορές, σε ακριβά μηχανήματα, ανάλογα τον εισαγωγέα, είναι από λιγότερο κόστος κτήσης σε σχέση με το εξωτερικό έως αμελητέες προς τα επάνω…

π.χ. ίδιες διαστάσεις, 25 κιλά, τιμή 10.000€,
Διαφορά ΦΠΑ 347,83 + 25 (έμβασμα) + 113,78= 486,61€

Ποσοστιαία, μπορεί να καλυφθεί από τον αντιπρόσωπο.

Τέλος, δε σχολιάζω την κατασκευάστρια εταιρεία, η οποία δε προστατεύει τον αντιπρόσωπο του εξωτερικού, απαγορεύοντας την πώληση προϊόντων της από άλλους, σε σημεία που ήδη έχει παρουσία.
Επίσης, λόγω των τεστ, όλοι οι κατασκευαστές γνωρίζουν τις τιμές πώλησης των προϊόντων τους στη κάθε χώρα, τις βλέπουν όταν στέλνεις το έντυπο που έγινε δοκιμή το μηχάνημα που αντιπροσωπεύεις...

Καλή εβδομάδα.
 

SHERPA

Supreme Member
18 June 2006
3,450
Βέροια
Πρόσφατα ψώνισα από Αγγλία (γιατί λόγω λίρας έχει τιμές χώμααααα) και ένα δεματάκι βάρους 10 κιλών και αξίας 82 λιρών ήρθε στην πόρτα μου με κόστος 15 ευρά.
Και έβγαινε παρόλα αυτά πιο φθηνό από Ελλάδα αλλά και από ιντερνετομάγαζο της Γερμανίας...

Έστειλα έναν τελικούλη στην Κρήτη βάρους 20 κιλών με απλό δέμα ΕΛΤΑ και κόστος 20 ευρά...
Και έναν στην Χαλικιδική με παρόμοιο τρόπο και κόστος 14 ευρά.

Βέβαια άλλα τα μάτια του λαγού και άλλα της κουκουβάγιας.
Προφανώς ο άγγλος διακινεί κάτι τόνους ημερησίως... οπότε απαιτεί και έχει άλλη αντιμετώπιση...
Δυστυχώς το μέγεθος παίζει ρόλο!
 

Internet King

Supreme Member
24 June 2006
4,763
Π. Φάληρο, Αθήνα
Οταν ο τοπικός dealer παραγγέλνει ένα ή δύο μηχανήματα τη φορά, είναι λογικό οι τιμές να παραμένουν υψηλές σε ορισμένα είδη και μάλιστα είδη πολυτελείας.
Ο Ακριβόπουλος πλήρωσε 15 ευρώ και το δέμα 10 κιλών ήρθε στην πόρτα του χωρίς να μεσολαβήσει κάποιος τοπικός dealer. Με γειά σου Γιάννη.
Αλλά το θέμα που άνοιξε ο isoviths, επαναλαμβάνω αναφέρει κάτι σχετικό με βραδινούς (διασ)ειρμούς χωρίς να μας έχει προσδιορίζει ακόμα για ποιο λόγο αισθάνθηκε ο ίδιος ότι (διασ)είρεται.
Μίλησε κανείς για παράλληλες εισαγωγές από το internet παρακάπτοντας τον τοπικό αντιπρόσωπο και δεν το είδα ?
 
Last edited:

gou-tsou

Senior Member
22 August 2006
383
Απάντηση: Re: Βραδινοί (διασ) ειρμοί… :-|





Κύριε gou-tsou:

Η διαφορά της πώλησης ενός μηχανήματος από ένα μπλουζάκι νομίζω ότι διαφέρει…
Δεν αναφέρομαι στην τιμή, αναφέρομαι στην ιδιαιτερότητα του είδους, στην προετοιμασία της ακρόασης που κάθε άλλο παρά χρονοβόρα ή ελαφριά είναι…

Για να στηθεί π.χ. ένα ηχείο προς ακρόαση, μπορεί να χρειαστεί ν’ αλλάξει η όλη δομή ενός χώρου επίδειξης, να συνδεθούν άλλα μηχανήματα.
Δε μπορείς να παρουσιάσεις το Focal 1027 με το Marantz 5003, γιατί αυτόν τον ενισχυτή είχες στημένο όταν ήρθε ο άνθρωπος ν’ ακούσει το ηχείο! :- )

Το μπλουζάκι, είναι μόνιμα σ’ ένα σημείο κρεμασμένο και περιμένει τον καταναλωτή …


Μάλλον δεν έχετε προσπαθήσει να πουλήσετε κοστούμι 10.000 ευρώ σε πελάτη με τη γυναίκα του μαζί.
Όχι το μαγαζί....όλο το τετράγωνο φέρνει τούμπα. :flipout:
Πάντως μια έρευνα θα μας πείσει όλους.Μπορείτε να ξεκινήσετε δοκιμαστικά τέτοιες χρεώσεις και να μας μεταφέρετε τις όποιες επιπτώσεις στις πωλήσεις σας.
Προσωπικά δεν το συνιστώ,εκτός αν θέλετε να σας κοιτάνε με το ίδιο ύφος που κοιτάνε εμένα όταν λέω "3000 το σακάκι και 15 ευρώ η επιδιόρθωση στα μανίκια" :flipout:
 

gou-tsou

Senior Member
22 August 2006
383
Στην Ε.Ε είμαστε καλώς ή κακώς.Πρέπει να συνηθίσετε τον ανταγωνισμό του εξωτερικού.
Ο πελάτης είναι πελάτης και σκέφτεται ψυχρά,και καλά κάνει.Όποιος έχει τις γνώσεις(διαχείρισης πελατών) θα τον κερδίσει.
Μην περιμένετε να στηριχτεί στον καλό σας λόγο ούτε στο τι του μάθατε.Από εσας θα πάρει τις γνώσεις και απο την Αγγλία τον ενισχυτή.Έτσι είναι η αγορά και έτσι θα παραμείνει.
Ίσως τελικά τόσοι αντιπρόσωποι παραείναι πολλοί για την Ελλάδα.Μήπως,λεω μήπως αυτά τα κομμάτια της πίτας να μην τα τρώγατε ξεχωριστά,αλλά όλοι μαζί ????
 

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,986
Αθήνα
Άλλα τα μάτια του λαγού κι άλλα της κουκουβάγιας.

Και αυτό το λέει κάποιος που έχει δουλέψει με κοστούμια στη λιανική και με μηχανήματα στη χονδρική

Εντελώς διαφορετικές καταστάσεις. Άλλες προτεραιότητες οι πελάτες χονδρικής και άλλες αυτοί της λιανικής.

Ο λιανέμπορας παίρνει ζεστό χρήμα, ο χονδρέμπορας σχεδόν ποτέ. Η μέρα με τη νύχτα.

Για τον ανταγωνισμό συμφωνώ. Αλλά το πόσο κοστίζει η επίδειξη (η σωστή) ενός μηχανήματος με το πόσο κοστίζει η πρόβα ενός κοστουμιού, δεν συμφωνώ, Και εκεί η μέρα με τη νύχτα.

Μακράν δυσκολότερη και πιο ακριβή η επίδειξη μηχανήματος. Έχει και το πριν και το μετά σε αντίθεση με τα ρούχα που έχουν μόνο τη στιγμή που είναι ο πελάτης εκεί.
 

meraklis

New member
10 February 2009
13
Αν και το πρώτο μου μήνυμα, ήθελα να πώ τα εξής:
καλά το ξεκίνησες σαν νήμα. Στα περισσότερα συμφωνώ, ειδικά όταν πρόκειται για θέματα γοήτρου ο καθένας βγάζει τον χαρακτήρα του. Το ίδιο συμβαίνει στο αυτοκίνητο, στην κατοικία γενικά σε ότι "κατέχω" και φαίνεται. Ανάλογα με την αγορά βέβαια έχουμε και τους εμπόρους. Υπάρχουν πολλά παραδείγματα και απο άλλους χώρους!!! Αυτά που δεν καταλαβαίνω είναι τα παρακάτω:
1. H Αγγλία είναι χώρα της κοινότητας, άρα ο ΦΠΑ που κολλάει;
2. Οταν είσαι εισαγωγέας και φέρνεις με μεταφορικές απο Αγγλία το κόστος εξαρτάται απο το πόσο καλός πελάτης είσαι, ή διαφορετικά πόσο ευκαιριακός πελάτης είσαι.
3. Τα υπόλοιπα κόστη (διαφημιστικά, τραπεζικά κλπ) υπήρχαν και πριν απλά τώρα λόγω νομισματικής ισοτιμίας είναι χαμηλότερα. Αν στην συμφωνία ήταν τα διαφημιστικά τα επωμίζεται ο αντιπρόσωπος π.χ. 1% το είχε και πριν και όχι μόνον τώρα.
Και τέλος σε τέτοιες περιπτώσεις (νομισματικής αλλαγής) οι συμφωνίες επαναπροσδιορίζονται και εκεί φαίνοναι και οι έμποροι απο τους ΕΜΠΟΡΟΥΣ. Η νομισματική αλλαγή της λύρας άρχισε απο τον Νοέμβριο του 2008, δεν είδα και πολλούς να την ενσωματώνουν στην τιμή πώλησης, αντίθετα πολλά παίζονταν με την λίρα όταν ήταν 1:1,50.
Αλλά αυτά είναι εμπορικά δεν πρέπει να απασχολούν τον πελάτη αλλά τον καλό έμπορο, που προστατεύοντας το συμφέρον του πελάτη προστατεύει και το δικό του.
Βεβαίως μην ξεπερνάμαι στο ντούκου το ότι πλέον οι εγγυήσεις ισχύουν σε ολόκληρη την κοινότητα για προιόντα που πουλιούνται απο κοινοτικούς εμπόρους και εντός κοινότητας. Επίσης μην ξεπερνάμαι το γεγονός πλέον ότι αποκλειστικός αντιπρόσωπος δεν υπάρχει, προσέξτε όμως για να ονομασθείς αντιπρόσωπος πρέπει να ικανοποιείς τις προδιαγραφές που βάζει ο κατασκευαστής (ειδικά εργαλεία, εφαρμογή μεθόδων μαρκετινγκ, εφαρμογή πατεντών κλπ), όποιος ικανοποιεί τις προδιαγραφές του κατασκευαστή μπορεί να γίνει αντιπρόσωπος.
Και τέλος οι αντιπρόσωποι μέχρις ενός σημείου αντικατοπτρίζουν και την βιομηχανία του Hi-Fi. Μία βιομηχανία στην οποία εκτός απο 2-3 μεγάλες consumer βιομηχανίες, ούτε τις τεράστιες επενδύσεις έχει σε ακίνητα, μηχανήματα και προσωπικό, ούτε την αιχμή της τεχνολογίας απασχολεί (όπως το κινητό, οι υπέρηχοι, το video κλπ), ούτε τις πιο προηγμένες μεθόδους management και marketing εφαρμόζει.
 

Tzimisce

Administration Team
Staff member
1 February 2007
33,305
127.0.0.1
Επειδή έχουμε χάσει κάπου τα αυγά και τα πασχάλια...
Δεν μπορούμε να συγκρίνουμε μία αγορά μέσω Internet με μία αγορά από ένα μαγαζί...
Μπορεί να μας φαίνεται λογικό να πληρώνουμε πρακτικά μετρητοίς στο ιντερνετομάγαζο και να παίρνουμε τα πράγματά μας μετά από κάποιες μέρες (εγώ περιμένω ήδη 2.5 εβδομάδες για να μου έρθουν κάτι τροφοδοτικά) αλλά... για να σας το κάνει ένας τοπικός dealer αυτό να δούμε τι θα του σύρετε!

Έχετε αγοράσει ποτέ ακριβό μηχάνημα από προσπέκτους;
Έχετε αγοράσει ποτέ ηχεία, ενισχυτές, πηγές, βλέποντας μόνο και μόνο τη φωτογραφία τους;
Ξέρετε πόσες μέρες θα κάνει ο κινέζος για να σας φτιάξει το μηχάνημα από τη στιγμή που θα το αποσυνδέσετε από το rack σας;
Γιατί δεν τα βλέπουμε αυτά και βλέπουμε μόνο το ανεβασμένο σε μερικές περιπτώσεις κόστος;
Το ιντερνετομάγαζο δεν έχει ανάγκη καν να έχει μαγαζί, να πληρώνει ενοίκιο, να πληρώνει ΤΕΒΕ, ΙΚΑ, να έχει στοκ, να έχει αποθήκη, να έχει εργαζόμενους, να έχει διαμορφωμένο χώρο, να κάνει καταχωρήσεις σε περιοδικά, να είναι στο μαγαζί του 12 ώρες την ημέρα...

Αυτά θα τα πληρώσει ο dealer από την τσέπη του;

Το ιντερνετομάγαζο μπορεί πολύ απλά να είναι ένας τύπος που κάνει τη κλασική δουλίτσα του 8 ώρες την ημέρα και πληρώνεται για αυτό, και το βραδάκι να παίρνει το mail του και να στέλνει κάποιον να ταχυδρομεί αυτό που αγόρασες!

Οι Dealers πρέπει να ζήσουν από αυτό που κάνουν...
Τα ιντερνετομάγαζα τα κάνεις και για χόμπυ...
 

gou-tsou

Senior Member
22 August 2006
383
Παρ´όλα αυτά,παραμένουν απ' ότι φαίνεται ένας πολύ καλός και υπολογίσιμος ανταγωνιστής τα ιντερνετομάγαζα.

@Pleo
Θα συμφωνήσω στα περι χονδρικής.Αλλά σύγκρινα τη λιανική πώληση ενός ρούχου με τη λιανική ενός μηχανήματος.
Όπως και να 'χει,μια μικρή δοκιμή θα μας πείσει όλους.
Πάντως αν λιανέμπορας αποφασίσει να χρεώνει ακροάσεις, δλδ αυξήσει και άλλο το κόστος, πολύ πιθανό να δώσει περισσότερη "τροφή" στο ιντερνετομάγαζο.
 

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,986
Αθήνα
Re: Απάντηση: Βραδινοί (διασ) ειρμοί… :-|

Παρ´όλα αυτά,παραμένουν απ' ότι φαίνεται ένας πολύ καλός και υπολογίσιμος ανταγωνιστής τα ιντερνετομάγαζα.

@Pleo
Θα συμφωνήσω στα περι χονδρικής.Αλλά σύγκρινα τη λιανική πώληση ενός ρούχου με τη λιανική ενός μηχανήματος.
Όπως και να 'χει,μια μικρή δοκιμή θα μας πείσει όλους.
Πάντως αν λιανέμπορας αποφασίσει να χρεώνει ακροάσεις, δλδ αυξήσει και άλλο το κόστος, πολύ πιθανό να δώσει περισσότερη "τροφή" στο ιντερνετομάγαζο.

Ναι απλά και στη λιανική το ίδιο το προιόν είναι πιο δύσκολο στην επίδειξη.

Στους δύο χώρους οι πελάτες έχουν μια πολύ βασική διαφορά.
Στο Α/V υπάρχουν μάγοι και μαντζούνια και κριτικές και τεστ, που θα ακούσεις τις πιο τρελλές απόψεις. Άντε να μαντέψεις τι θέλει ο άλλος.

Στα ρούχα παίζει πολύ το φασόν. Πολύ κατευθυντικότητα από την αρχή και όπως και να το κάνουμε δε σου τυχαίνει κάθε μέρα πελάτης ο... Φλωρινώτης... :flipout:
Και μην ξεχνάς ότι ο άλλος δεν θα προβάρει ρούχο μόνο για ευχαρίστηση. Προφανώς τον ενδιαφέρει πραγματικά και στο τέλος θα το αγοράσει από σένα ή από αλλού. Κάτι που δεν συμβαίνει με τις ακροάσεις μηχανημάτων 100%.

P.S. προς μέλλοντες νεόνυμφους:
Βρε σεις, μην αφήνετε την πεθερά ή τη μαμά να έρχεται να σας πει τη γνώμη της.
Δεν θ' αποφασίσετε ποτέ. Δε σας φταίει ο πωλητής σε τίποτα ούτε ο επόμενος πελάτης που περιμένει... :shot::shot:
 

ln()

Supreme Member
1 February 2007
5,778
Βόλος
Οι Dealers πρέπει να ζήσουν από αυτό που κάνουν...
Τα ιντερνετομάγαζα τα κάνεις και για χόμπυ...
Ξέρετε τι υποδομή χρειάζεται ένα καλό ιντερνετομάγαζο; Ο ανταγωνισμός στο ίντερνετ μπορεί να είναι αμείλικτος. Δεν αρκεί να έχεις καλές τιμές, πρέπει να έχεις ποικιλία, καλό σάιτ, να εμπνέεις εμπιστοσύνη. Ειδικά αυτό το τελευταίο είναι δύσκολο ονλάιν...
 

Tzimisce

Administration Team
Staff member
1 February 2007
33,305
127.0.0.1
Ξέρετε τι υποδομή χρειάζεται ένα καλό ιντερνετομάγαζο;

Ω ναι... Πολύ καλά...
Η δουλειά μου συγκεκριμένα είναι να στήνω σελίδες και ιντερνετομάγαζα... -bye-
 

Costas Coyias

Banned
19 June 2006
1,964
Αυστρία
Re: Απάντηση: Βραδινοί (διασ) ειρμοί… :-|

Στην Ε.Ε είμαστε καλώς ή κακώς.Πρέπει να συνηθίσετε τον ανταγωνισμό του εξωτερικού.
Ο πελάτης είναι πελάτης και σκέφτεται ψυχρά,και καλά κάνει.Όποιος έχει τις γνώσεις(διαχείρισης πελατών) θα τον κερδίσει.
Μην περιμένετε να στηριχτεί στον καλό σας λόγο ούτε στο τι του μάθατε.Από εσας θα πάρει τις γνώσεις και απο την Αγγλία τον ενισχυτή.Έτσι είναι η αγορά και έτσι θα παραμείνει.

Τα ρέστα μου.
 

DIPIE

AVClub Fanatic
13 July 2007
17,257
Υπάρχει και το φιλότιμο κι η αντρική συμπεριφορά...

Υπάρχουν κι οι ανθρώπινες σχέσεις(γι' όσους τις θυμούνται ακόμα).

Προσωπικά-αλλά πιστεύω και πολλοί άλλοι-δεν θα βγάλουν την πίστη σ' έναν άνθρωπο,που θα τους φερθεί τίμια και πρόθυμα και για να γλυτώσουν μερικά ευρό μετά θα τον...ξεχάσουν.

Δεν ξέρω,άν πλέον εκλαμβάνεται σαν ανωμαλία,αλλά εγώ τουλάχιστον, πρώτα μετράω τον άνθρωπο και τις συμπεριφορές και μετά οτιδήποτε άλλο.
 

Costas Coyias

Banned
19 June 2006
1,964
Αυστρία
Re: Απάντηση: Βραδινοί (διασ) ειρμοί… :-|

Υπάρχει και το φιλότιμο κι η αντρική συμπεριφορά...

Υπάρχουν κι οι ανθρώπινες σχέσεις(γι' όσους τις θυμούνται ακόμα).
...

Ανθρώπινες σχέσεις πουλάνε τα γραφεία συνοικεσίων και τα club γνωριμιών. Όχι τα καταστήματα hi-fi. Αν ένας πωλητής hi-fi το ρίξει στο φιλότιμο και το αντριλίκι, δεν πουλάει hi-fi, απλώς ψάχνει για νύφη να παντρευτεί.
 

Tzimisce

Administration Team
Staff member
1 February 2007
33,305
127.0.0.1
Re: Απάντηση: Βραδινοί (διασ) ειρμοί… :-|

Ανθρώπινες σχέσεις πουλάνε τα γραφεία συνοικεσίων και τα club γνωριμιών.

Να σε δώσω το τηλέφωνο του τσινέζου να τον ρωτήσεις που είναι τα αναθεματισμένα τα τροφοδοτικά που έχω παραγγείλει; :flipout:
 
Νομίζω ότι εδώ στην Ελλάδα μπλέκουμε ελαφρώς το "φιλότιμο" και την "σχέση" με τον επαγγελματισμό.

Ο τελευταίος είναι τόσο δύσκολο να βρεθεί, πού αν τύχει και τον πετύχουμε κάπου τον προσκυνάμε.. ενώ θα έπρεπε να θεωρείται δεδομένος.
 

DIPIE

AVClub Fanatic
13 July 2007
17,257
Απάντηση: Re: Απάντηση: Βραδινοί (διασ) ειρμοί… :-|

Ανθρώπινες σχέσεις πουλάνε τα γραφεία συνοικεσίων και τα club γνωριμιών. Όχι τα καταστήματα hi-fi. Αν ένας πωλητής hi-fi το ρίξει στο φιλότιμο και το αντριλίκι, δεν πουλάει hi-fi, απλώς ψάχνει για νύφη να παντρευτεί.

Οτι πείς.

Δεν ήξερα,ότι η αντρίκια συμπεριφορά,αφορά μόνο όσους ψάχνουν νύφη.

Οσο μεγαλώνω μαθαίνω.
 

Χιούστον

Supreme Member
19 November 2006
4,862
Δίπλα στον economides...
Υπάρχει και το φιλότιμο κι η αντρική συμπεριφορά...

Υπάρχουν κι οι ανθρώπινες σχέσεις(γι' όσους τις θυμούνται ακόμα).

Προσωπικά-αλλά πιστεύω και πολλοί άλλοι-δεν θα βγάλουν την πίστη σ' έναν άνθρωπο,που θα τους φερθεί τίμια και πρόθυμα και για να γλυτώσουν μερικά ευρό μετά θα τον...ξεχάσουν.

Δεν ξέρω,άν πλέον εκλαμβάνεται σαν ανωμαλία,αλλά εγώ τουλάχιστον, πρώτα μετράω τον άνθρωπο και τις συμπεριφορές και μετά οτιδήποτε άλλο.

+1000

Eγώ θα πληρώσω και παραπάνω, για να αγοράσω από κάποιον που με πρόσεξε και μου συμπεριφέρθηκε όπως έπρεπε!