Μα δεν είναι καλλίτερα να χρεώσεις τις υπηρεσίες που προσφέρεις, στήνοντας το σύστημα, πληροφορώντας τον πελάτη και ότι άλλο του προσφέρεις και όταν με το καλό αγοράσει απο σένα αφαίρεσε τα τα έξοδα,αν δεν αγοράσει απο σένα δεν χάνεις γιατί αμείφθηκες για τις υπηρεσίες που παρείχες? Πάντως όσο συνεχίζουν οι μαμάδες εταιρίες να πουλάνε με τους ίδιους όρους και στα ιντερνετομάγαζα και στα φυσικά μαγαζιά οι όροι είναι άνισοι. Μπορούν όμως τα φυσικά μαγαζιά, οι ειδικοί του ήχου δηλαδή να πουλήσουν υπηρεσίες, συμβουλές κλπ. Είναι όμως έτοιμοι για κάτι τέτοιο; Εχουν το υπόβαθρο να το κάνουν; Audio consulting;