Wind: Broadband εμπειρία νέας γενιάς με VDSL

Λάκης

AVClub Fanatic
26 September 2007
13,844
Είμαι παντού
Απάντηση: Re: Wind: Broadband εμπειρία νέας γενιάς με VDSL

Το μόνο αρνητικό που έχω βιώσει μετά τη λήξη της δέσμευσης είναι ότι η Wind δεν σου δίνει προσφορά πριν τη λήξη, όπως κάνουν άλλοι πάροχοι, πχ Forthnet, αλλά μετά, και έτσι θα χρεωθείς τον πρώτο μήνα με το κανονικό τιμολόγιο και στη συνέχεια, αν συμφωνήσεις στη νέα προσφορά, θα ισχύσει αυτή.


το ιδιο ισχυει με την Forthnet,αν ληξει το συμβολαιο,τοτε σου ξαναδινουν προσφορα.
 

makfil

Supreme Member
12 September 2010
4,099
Φιλοθέη/Γλυφάδα
Απάντηση: Re: Wind: Broadband εμπειρία νέας γενιάς με VDSL

το ιδιο ισχυει με την Forthnet,αν ληξει το συμβολαιο,τοτε σου ξαναδινουν προσφορα.

Δεν νομίζω ότι έχεις δίκιο γιατί είχα και έχω συμβόλαια με τη Forthnet, από πολλά χρόνια, και στον τελευταίο μήνα, πριν τη λήξη της δέσμευσης, τηλεφωνούσα στο Τμήμα Προσφορών και διαπραγματευόμουν το νέο συμβόλαιο.
 

Λάκης

AVClub Fanatic
26 September 2007
13,844
Είμαι παντού
μπορει να μη νομιζεις,αλλα εγω το βιωσα.
Οταν εληξε το συμβολαιο μου,χωρις να το παρω ειδηση οτι εληξε,ειδα μεγαλυτερη χρεωση.
Τους πηρα τηλεφωνο,μου ειπαν οτι εληξε το συμβολαιο,οποτε τελειωσε η εκπτωση κι οτι θα πρεπει να ανανεωσω το συμβολαιο,για να ξαναεχω την εκπτωση.
Αυτα.
 

makfil

Supreme Member
12 September 2010
4,099
Φιλοθέη/Γλυφάδα
Αυτό που περιγράφεις συμβαίνει όταν λήξει η δέσμευσή σου και δεν έχεις ενδιαφερθεί για την ανανέωση του συμβολαίου με νέα προσφορά.
Αυτή η διαδικασία ακολουθείται από κάθε πάροχο και είναι λογικό, αφού έχει λήξει το συμβόλαιο με την όποια έκπτωση είχε ο συνδρομητής.
Αυτό που υποστήριξα, και αποδεικνύεται ότι δεν το γνώριζες, είναι ότι στη Forthnet μπορείς να διαπραγματευτείς τον τελευταίο μήνα της δέσμευσής σου (και όχι μετά τη λήξη, όπως κάνει η Wind) και να συνεχίσεις με την νέα συμφωνία, αντί να χρεωθείς το κανονικό τιμολόγιο, έστω και για ένα μήνα.

Τη διαδικασία αυτή έκανα και κάνω με τη Forthnet, για κάθε γραμμή που συνεχίζω να διατηρώ σ' αυτήν, ενώ σε μια γραμμή που έκανα φορητότητα στην Wind πριν από 1,5 χρόνο, για να βάλω vdsl από KV (που δεν δίνει η Forhnet, αναιτιολόγητα), βίωσα τη (νέα, σ' εμένα) πολιτική της να διαπραγματεύεται το νέο συμβόλαιο ΜΕΤΑ τη λήξη της δέσμευσης, με αποτέλεσμα να χρεώνεται ο συνδρομητής, τουλάχιστον 1 μήνα με το κανονικό τιμολόγιο.
 

avpap

Μέλος Σωματείου
30 September 2011
9,604
Αθηνα
Re: Απάντηση: Wind: Broadband εμπειρία νέας γενιάς με VDSL

μπορει να μη νομιζεις,αλλα εγω το βιωσα.
Οταν εληξε το συμβολαιο μου,χωρις να το παρω ειδηση οτι εληξε,ειδα μεγαλυτερη χρεωση.
Τους πηρα τηλεφωνο,μου ειπαν οτι εληξε το συμβολαιο,οποτε τελειωσε η εκπτωση κι οτι θα πρεπει να ανανεωσω το συμβολαιο,για να ξαναεχω την εκπτωση.
Αυτα.

Το επιβεβαιωνω και εγω αυτο δυστυχως. Το αστειο ειναι οτι ανανεωσα περιπου μια εβδομαδα πριν ληξει το συμβολαιο, αλλα παλι δεν εβαλαν την εκπτωση. Διαφορα 8 ευρω, οποτε δεν τρελλαθηκα, αλλα αν τυχει και δω οτι δεν την εχουν περασει και στο 2ο λογαριασμο θα τους πρηξω στα τηλεφωνα. Η αληθεια ειναι οτι σε αλλη φορα που ειχαν κανει βλακεια και ειχα παραπονεθει, πηρα τη διαφορα σε πιστωτικο. Γενικα παντως η αληθεια ειναι οτι σε αυτα τα πραγματα κανουν αρκετες πονηριες. Πιο τραγικη οτι σε 2 ετες συμβολαιο vdsl, η εξτρα εκπτωση που δινουν στο vdsl ισχυει για 12 μηνες μονο και πρεπει να παρεις στο 12μηνο και να τους πεις να σου ανανεωσουν την εκπτωση (του vdsl μονο)... παρανοια.... Δινουν εντυπωση πορτοφολα που ψαχνει να δει που θα σε πετυχει αμεριμνο για να σε γδυσει... Απο την αλλη ομως, συγχρονιζω στα 40/10, οποτε δεν τους αφηνω αν δεν κανω καμμια χοντρη πατατα.
 

makfil

Supreme Member
12 September 2010
4,099
Φιλοθέη/Γλυφάδα
Αν και έχουμε ξεφύγει από το θέμα, αρκετά posts πριν, αυτό που περιγράφεις είναι θέμα λογιστικό και λύνεται ΚΑΙ με τη βοήθεια του Support.
Είχα παρόμοιο θέμα πριν ένα χρόνο, με την αλλαγή πακέτου, και χρειάστηκε η βοήθειά τους, αφού ανέλαβε την υπόθεση συγκεκριμένος υπάλληλος και με ανταλλαγές μηνυμάτων καταφέραμε να λύσουμε το γρίφο και να δώσουμε αίσιο τέλος στην ταλαιπωρία μου.
 

tolias

Supreme Member
5 March 2011
3,745
μπορει να μη νομιζεις,αλλα εγω το βιωσα.
Οταν εληξε το συμβολαιο μου,χωρις να το παρω ειδηση οτι εληξε,ειδα μεγαλυτερη χρεωση.
Τους πηρα τηλεφωνο,μου ειπαν οτι εληξε το συμβολαιο,οποτε τελειωσε η εκπτωση κι οτι θα πρεπει να ανανεωσω το συμβολαιο,για να ξαναεχω την εκπτωση.
Αυτα.
Το έχω πάθει με το συμβόλαιο σταθερής που έχω στην WIND, αλλά και σε κάτι έξτρα πακέτα που έχω στο καρτοκινητό WIND της μητέρας μου και στο κινητό με συμβόλαιο Cosmote του πατέρα μου. Μόλις λήξουν χάνεται η έκπτωση και πρέπει να πάρω τηλέφωνο να τα ξαναενεργοποιήσω. Βάλε και την Forthnet που λες. Δηλαδή από ότι φαίνεται λίγο πολύ όλες οι εταιρίες κάπως έτσι δουλεύουν. Εγώ πάντως σημειώνω πια πότε τελειώνει ένα συμβόλαιο ή πακέτο γιατί δεν με ειδοποιούν. Και χάνεται η όποια έκπτωση. Αλλά υπάρχουν και πακέτα που δεν έχουν λήξη, και κρατάνε όσο έχω ενεργό το συμβόλαιο. Αυτά είναι πιο βολικά.
 

Λάκης

AVClub Fanatic
26 September 2007
13,844
Είμαι παντού
εαν ηθελαν να ειναι σοβαρες εταιρειες,θα ενημερωναν τους πελατες τους οι ιδιοι ποτε ληγει το συμβολαιο κι οχι να ερχεται η ψυχρολουσια πρωτα και μετα να μαθαινουμε οτι εληξε το συμβολαιο.
Στο τελος θα πρεπει να εχουμε ενα επιτελειο με δικηγορους και λογιστες,να παρακολουθουν ελληνικο κρατος,τραπεζες,εταιρειες για να μας προστατευουν απ'τις λαμογιες.
 

tolias

Supreme Member
5 March 2011
3,745
Απάντηση: Re: Wind: Broadband εμπειρία νέας γενιάς με VDSL

Και αυτό δεν είναι το χειρότερο.
Τον τελευταίο καιρό μου έχουν ενεργοποιήσει δύο πακέτα χρόνου ομιλίας, πάλι με το έτσι θέλω.
Χθες άνοιξα και είδα για πρώτη φορά χρέωση για κάποια προγράμματα που δεν είχα ζητήσει. Για το συμβόλαιο σταθερού μου. Αμέσως θυμήθηκα αυτό το μήνυμα, και πήρα την WIND για να ρωτήσω. Ήταν ενεργοποίηση ενός πακέτου 300 λεπτών μόνο σε κινητά WIND και Q. Μου είπαν ότι ενεργοποιήθηκαν αυτόματα σε όλους τους συνδρομητές από τον Μάιο, και υπήρχε ειδοποίηση και στον λογαριασμό για αυτό. Φυσικά δεν υπήρχε τίποτα γιατί ελέγχω πάντα όλον τον λογαριασμό που παίρνω, και έχω ζητήσει και αναλυτικό έγγραφο λογαριασμό που είχαν προσπαθήσει παλιότερα να απενεργοποιήσουν.
Επίσης είδα πρώτη φορά χρέωση για την αναγνώριση κλήσεων που δεν είχα δει παλιότερα να υπάρχει. Αν και μου είπε ότι υπάρχει εδώ και έναν χρόνο, αλλά το ένοχο ύφος που μου μίλαγε δεν με έπεισε.
Και μία χρέωση για ψηφιακές ευκολίες που πάλι δεν είχα ποτέ δει. Και εδώ μου είπε ότι υπάρχει εδώ και έναν χρόνο. Αποκλείεται να μην το είχα δει γιατί δεν ήξερα καν τι ήταν αυτό. Θα το είχα προσέξει αμέσως αφού δεν ξέρω καν τι ήταν αυτό. Μου είπε ότι είναι φραγή, αναμονή, εκτροπή κτλ. Όλα αυτά μαζί περίπου 2-3 ευρώ. Τα απενεργοποίησα εκτός από την αναμονή που χρειάζομαι. Ρώτησα αν θα πάρω τα λεφτά πίσω, αλλά μου είπαν ότι για τα 300 λεπτά είχα ειδοποιηθεί εδώ και έναν μήνα και θα έπρεπε να είχα διαφωνήσει από τότε. Για τα άλλα είπε ότι υπάρχουν εδώ και έναν χρόνο, οπότε δεν επιστρέφονται λεφτά.
Δεν ήθελα να τσακωθώ μαζί του, γιατί δεν έχω ακούσει ποτέ άνθρωπο να μιλάει τόσο ένοχα και απολογητικά. Εξάλλου απλός υπάλληλος των 500 ευρώ είναι, δεν αποφασίζει αυτός. Απλά του είπα ότι είμαι μέλος φόρουμ τεχνολογίας, έχω ήδη δει και άλλα μηνύματα που λένε αυτό ακριβώς το πράγμα, και αναγκαστικά θα το αναφέρω και εγώ. Μεγάλο λάθος που θα βλάψει πολύ την εικόνα της εταιρίας, γιατί έχουν να φάνε πολύ κράξιμο από πολύ κόσμο που θα τα δει ξαφνικά στον λογαριασμό του. Και η κουβέντα έμεινε εκεί.
Φαντάσου τι ζόρια τραβάνε για να αναγκάζονται να κάνουν τέτοια κόλπα. Σου λέει οι περισσότεροι δεν θα τα προσέξουν καν, απλά θα εισπράττουμε μεγαλύτερους λογαριασμούς.
 

Kostas_Y

AVClub Fanatic
24 December 2009
13,466
North by Northeast
Re: Απάντηση: Re: Wind: Broadband εμπειρία νέας γενιάς με VDSL

Και αυτό δεν είναι το χειρότερο.

Χθες άνοιξα και είδα για πρώτη φορά χρέωση για κάποια προγράμματα που δεν είχα ζητήσει. Για το συμβόλαιο σταθερού μου. Αμέσως θυμήθηκα αυτό το μήνυμα, και πήρα την WIND για να ρωτήσω. Ήταν ενεργοποίηση ενός πακέτου 300 λεπτών μόνο σε κινητά WIND και Q. Μου είπαν ότι ενεργοποιήθηκαν αυτόματα σε όλους τους συνδρομητές από τον Μάιο, και υπήρχε ειδοποίηση και στον λογαριασμό για αυτό. Φυσικά δεν υπήρχε τίποτα γιατί ελέγχω πάντα όλον τον λογαριασμό που παίρνω, και έχω ζητήσει και αναλυτικό έγγραφο λογαριασμό που είχαν προσπαθήσει παλιότερα να απενεργοποιήσουν.
Επίσης είδα πρώτη φορά χρέωση για την αναγνώριση κλήσεων που δεν είχα δει παλιότερα να υπάρχει. Αν και μου είπε ότι υπάρχει εδώ και έναν χρόνο, αλλά το ένοχο ύφος που μου μίλαγε δεν με έπεισε.
Ειδοποίηση υπήρχε για το πακέτο των 300' λεπτών στον λογαριασμό του Απριλίου, νομίζω. Το θέμα όμως δεν είναι αν "ειδοποιήθηκες" αλλά πόσο νόμιμη είναι αυτή η κίνηση. Όπως λέει ο Λάκης, χρειάζεται να τους κυνηγάς με εταιρίες δικηγόρων για να βρεις το δίκιο σου.

Για τις άλλες γελοίες χρεώσεις, υπήρχε ενημέρωση στον λογαριασμό του Φεβρουαρίου. Όσα σου είπε για χρέωση αναγνώρισης κλήσεων εδώ και ένα χρόνο είναι κουτοπονηριές των κλεφτών της Wind, απο αρχές Απριλίου ξεκίνησε. Αυτό που με πείραξε περισσότερο όμως είναι τα 2 για τον λογαριασμό email του double play. 20 χρόνια έχω συνδρομή σε διάφορες εταιρίες, ποτέ δεν μου χρέωσαν τη διεύθυνση email (άσε που, 7-8 χρόνια πριν όταν έγινα πελάτης τους, μου είχα δώσει 3 λογαριασμούς και μετά τους έκαναν 1)

Δυστυχώς δεν μπορώ να φύγω αυτή τη στιγμή. Το ξέρω οτι μπορεί να κάνουν τα ίδια και οι άλλες εταιρίες, δε νομίζω όμως να το κάνουν τόσο απροκάλυπτα. Όπως και να 'χει, δεν θέλω να δώσω άλλα λεφτά σε "μαγαζάκι" που δεν με σέβεται. Και έχω πολλές ιστορίες που το αποδεικνύουν.
 

tolias

Supreme Member
5 March 2011
3,745
Δεν ήμουν τόσο κατηγορηματικός όπως είδες. Δηλαδή το άφησα λίγο φλου, μήπως υπήρχαν οι ειδοποιήσεις και δεν τις είδα. Αλλά πιστεύω ότι θα τις έβλεπα αν υπήρχαν. Τον ψάχνω πολύ τον λογαριασμό κάθε φορά και θα έπρεπε να τις είχα δει.
Δεν είναι αυτό το θέμα βέβαια. Είναι πολύ αυθαίρετες αυτές οι ξαφνικές ενεργοποιήσεις και τιμολογήσεις. Σοβαρά προβλήματα δεν είχα μέχρι τώρα, εκτός από μία δυσκαμψία με κάθε αλλαγή γραμμής. Στο ίδιο σπίτι παλιότερα άλλαξα απλώς συμβόλαιο και γραμμή, και η επόμενη ήταν πολύ χειρότερη από την προηγούμενη. Χρειάστηκε αρκετό ψάξιμο για να στρώσει κάπως. Τεχνικό θέμα θα μου πεις, αλλά πέρυσι με κούρασαν πολύ με μία μετακόμιση που έκανα. Έλεγα ότι απλώς θα αλλάξει η διεύθυνση στα στοιχεία μου, και φυσικά η γραμμή. Αλλά τελικά ήταν νέα σύνδεση, και καμία ρύθμιση ή πακέτο που είχα δεν μεταφέρθηκαν. Έπρεπε να τα ξαναρυθμίσω και ενεργοποιήσω όλα. Μου πήρε 2-3 μήνες να έρθω στο επίπεδο προ μετακόμισης.
Αυτά είναι τεχνικά θέματα και μπορεί να συμβούν. Αλλά αυτό με τις νέες ενεργοποιήσεις ήταν φάουλ. Έτσι έχουν αρχίσει και μαζεύονται πολλά.
Αλλά και η αλλαγή εταιρίας έχει πολύ φασαρία, θέλει πάλι από την αρχή να τα ταιριάξω όλα όπως θέλω, και δεν είναι σίγουρο ότι και εκεί δεν θα έχω προβλήματα. Οπότε, μένω όπως είμαι.
Αν καλυπτόταν και με VDSL η γραμμή μου θα βοήθαγε περισσότερο βέβαια. Κέντρο Αθήνας και να μην καλύπτομαι με VDSL; Δεν είναι πρέπον.
 

kostas1982

Senior Member
21 May 2011
641
Καλησπέρα, μια βοήθεια για μια προσφορά vdsl που μου έγινε σήμερα από wind θα ήθελα.

Μου πρότειναν να αναβάθμισω σε vdsl γιατί πλέον ή περιοχή που μένω το υποστηριζει με κόστος +5 από όσο πληρώνω τώρα. Στο προγραμματακι της wind που ε!εγχεις αν υποστηριζεται vdsl ομως μου λεει το αντιθετο ο,οτασν βαζω τον αριθμο μου. Επισης,θα μου παρέχουν δωρεάν ρουτερ ,το οποίο θα το κρατήσω ακόμα και σε περίπτωση που διακοψω την vdsl σύνδεση. Θα έχω το δικαίωμα να κάνω την διακοπή οπότε θέλω εγώ.
Τους είπα να με ή ανακαλέσουν αύριο ,για να τους ενημέρωση αν δέχομαι ή όχι.
Έχει κάτι που πρέπει να προσεξω; Τoo good to be true ,μου φαίνεται.
 

tolias

Supreme Member
5 March 2011
3,745
Απάντηση: Re: Wind: Broadband εμπειρία νέας γενιάς με VDSL

Υπάρχουν κάποιοι εξωτερικοί συνεργάτες ή ένα αρμόδιο τμήμα (δεν ξέρω τι ακριβώς είναι), που έχουν την δυνατότητα να κάνουν κάποιες δικές τους προσφορές, μεγαλύτερες από τις γενικές προσφορές που προσφέρει η εταιρία. Αλλά μάλλον μόνο οι ίδιοι ξέρουν τους όρους των προσφορών που κάνουν. Δεν σημαίνει βέβαια ότι οι προσφορές τους είναι οπωσδήποτε παγίδες. Μπορεί να είναι καλές ευκαιρίες. Αλλά είναι λίγο ασαφείς οι όροι τους. Ρίξε μία ματιά εδώ, και ειδικά στο link που υπάρχει εκεί μέσα που περιγράφω την δική μου εμπειρία από μία προσφορά που έλαβα εγώ, και την έψαξα λίγο.

Για τις τεχνικές λεπτομέρειες δεν μπορώ να ξέρω. Αλλά για το θέμα των προσφορών της WIND είχα πρόσφατα μία εμπειρία, το έψαξα λίγο, και είδα ότι (τουλάχιστον στην WIND) υπάρχει ένα ανεξάρτητο τμήμα, ή εξωτερικοί συνεργάτες (δεν κατάλαβα τελικά τι ακριβώς είναι) που μπορούν να προσφέρουν κάποιες ειδικές προσφορές. Αλλά θέλουν προσοχή, γιατί μόνο αυτοί ξέρουν τους ακριβείς όρους της προσφοράς που κάνουν. Και δεν ξέρω πόσο καθαρά τα λένε στο τηλέφωνο.
Αν δεν βαριέσαι τα μεγάλα μηνύματα, κοίτα εδώ. Μήνυμα 518:
http://avclub.gr/forum/showthread.php/10364-%CE%A0%CE%BF%CE%B9%CE%BF%CE%BD-%CF%80%CE%AC%CF%81%CE%BF%CF%87%CE%BF-%CE%AD%CF%87%CE%BF%CF%85%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%B9-%CE%BC%CE%B1%CF%82-%CE%B4%CE%AF%CE%BD%CE%B5%CE%B9/page52
 

andreaspap

Established Member
1 May 2007
280
Μήπως ξέρει κανείς πού μπορεί να ρωτήσει κάποιος τεχνικές πληροφορίες και να του πουν σίγουρα σχετικά με νέα γραμμή vdsl? Είμαι σε μια περιοχή (Νεάπολη Νίκαια) που είναι μακριά από το κέντρο του ΟΤΕ (Κορυδαλλός) και όλοι συπεριλαμβανομένου του ΟΤΕ δεν δίνουν πάνω από 7-8 mpbs στην καλύτερη περίπτωση. Η wind δείχνει διαθεσιμότητα για vdsl και μου είπαν ότι κατά πάσα πιθανότητα θα είναι από καφαο χωρίς να μπορούν να μου πουν που βρίσκεται το καφαο και τι ταχύτητα θα έχω περίπου. Επειδή δεν εμπιστεύομαι και πολύ τη συγκεκριμένη εταιρεία αν μπορεί κάποιος να βοηθήσει.
 

makfil

Supreme Member
12 September 2010
4,099
Φιλοθέη/Γλυφάδα
Στο προηγούμενο από το δικό σου post, ο tolias επισημαίνει το πρόβλημα που υπάρχει με τους εξωτερικούς συνεργάτες και γενικά με τους άσχετους που προσπαθούν να πετύχουν μια σύνδεση ανεξάρτητα αν ο πελάτης ταλαιπωρηθεί στη συνέχεια.

Εάν δεν έχουν εγκατασταθεί νέες (γκρι) καμπίνες στην περιοχή σου (που μάλλον δεν έχει επεκταθεί εκεί το νέο δίκτυο του ΟΤΕ), κανένας πάροχος δεν μπορεί να σου δώσει vdsl σε απόσταση πάνω από 700μ. από το ΑΚ. Επομένως, εάν το θύμα "τσιμπήσει", θα του πουν, στη συνέχεια, ότι για τεχνικούς λόγους δεν μπορούν να σου δώσουν vdsl αλλά μόνο adsl.
 

andreaspap

Established Member
1 May 2007
280
Πουθενά δεν παίζει καμπίνα εδώ κοντά καινούργια. Απλά μου έκανε εντύπωση που βγάζει διαθεσιμότητα στο site.
Ναι, τους εξωτερικούς συνεργάτες της wind τους ακούω και βγάζω καντήλες.
 

Γιώργος.Χ

Moderator
Staff member
23 June 2006
5,867
Αττική
To site και την τεχνική υποστήριξη της Wind μην τα παιρνεις πολύ σοβαρά υπόψιν σου..

Γενικά ισχύει οτι σου λεει ο Makfil παραπάνω, ανεξαρτήτως παρόχου..
 

tolias

Supreme Member
5 March 2011
3,745
Η αλήθεια είναι ότι με την τεχνική υποστήριξη της WIND δεν έχω συναντήσει σοβαρό πρόβλημα. Γενικά δεν έχω συναντήσει πρόβλημα με όσους έχω μιλήσει παίρνοντας εγώ τηλέφωνο την WIND για να ρωτήσω κάτι. Παλιότερα ήμουν δυσαρεστημένος με την απόδοση της ADSL γραμμής μου και ρώτησα την τεχνική υποστήριξη αν υπάρχει πρόβλημα. Έψαξαν την γραμμή και είπαν ότι βάσει της περιοχής και της απόστασης από το κέντρο, που τα βρήκαν μόνοι τους, δεν μπορώ να έχω μεγαλύτερη ταχύτητα. Δεν ξέρω όμως αν μπορούν να υπολογίσουν την απόδοση μίας μελλοντικής σύνδεσης, και μάλιστα VDSL.
Το πρόβλημα που είχα εγώ και κατήγγειλα ήταν με αυτούς που με παίρνουν μόνοι τους, εξ ονόματος της WIND. Οι πλασιέ της WIND, ειδικά τους εξωτερικούς συνεργάτες. Αυτοί κάνουν τέρατα.
Πρόσφατα πέρασα την ταλαιπωρία να λήγουν σχεδόν ταυτόχρονα τα συμβόλαια και της σταθερής μου, και της κινητής. Έπαιρναν 2-3 τηλέφωνα την ημέρα. Μου πρότειναν προσφορές που δεν μπορούσα να εξακριβώσω ότι ισχύουν, αφού ήταν δικές τους και δεν ήταν επίσημα προγράμματα της εταιρίας. Μου έδιναν λάθος στοιχεία, ότι δήθεν ένα πακέτο μου ήταν συνδεδεμένο με κάτι άλλο στο πρόγραμμα, όποτε έπρεπε να ανανεώσω το συμβόλαιο με τους όρους που μου πρότειναν κτλ. Τους έδειχνα τι ακριβώς ισχύει, ότι μου λένε ψέματα, και απαίτησα να μην με ξαναπάρουν τα συγκεκριμένα άτομα. Μία φορά κάποιος ενεργοποίησε από μόνος του ένα πακέτο που μου πρότεινε, αν και επέμενα ότι δεν θέλω. Βασικά βασιζόταν σε ένα από τα ψεύτικα στοιχεία που προείπα, όποτε δεν χρειαζόταν και το πακέτο που μου έλεγε. Ήταν κάτι σαν προσωρινή επέκταση συμβολαίου για να μην χάσω κάποια έκπτωση που μου εμφάνιζε. Μόνο που η έκπτωση σχετιζόταν με άλλο πράγμα, όχι με αυτό που μου έλεγε. Παρόλα αυτά το ενεργοποίησε. Το κατάλαβα, και πήρα αμέσως και το απενεργοποίησα. Και απείλησα και με μήνυση.
Στο τέλος δεν απαντούσα καν στα τηλέφωνα από WIND. Μέχρι που ανανέωσα με αυτά που ήθελα, και ησύχασα.
Δηλαδή, δεν υπάρχει θέμα με τους υπαλλήλους της WIND. Όταν παίρνει ο ίδιος ο πελάτης στην WIND. Το πρόβλημα είναι με αυτούς που παίρνουν εξ ονόματος της WIND. Τους εξωτερικούς πλασιέ. Μάλλον αμοίβονται με το κομμάτι, κάθε νέο συμβόλαιο δηλαδή, και δεν διστάζουν να πουν οτιδήποτε.
 

Κώστας Γκαβάκος

AVClub Enthusiast
16 March 2009
1,293
Αθήνα
Μου πρότεινε η WIND με 5 ευρώ τον μήνα επιβάρυνση να αναβαθμίσω την γραμμή σε VDSL και συμφώνησα. Προχθές παρέλαβα το νέο ρούτερ της εταιρίας και μόλις πριν λίγο το τοποθέτησα. Ξαφνικά το internet σερνότανε και νέκρωσε το σταθερό. Μου είπαν ότι το πρόβλημα είναι στον βρόγχο και θα ενημέρωναν τον ΟΤΕ. Προγραμματισμένη ημέρα σύνδεσης μεθαύριο (=δύο ημέρες χωρίς σταθερό και internet) και ως τότε δωρεάν μεταφορά των τηλεφωνημάτων του σταθερού σε κινητό της προτίμησης μου όπως και 100 (νομίζω) λεπτά δωρεάν ομιλίας από το κινητό μου. Ο τεχνικός της WIND με βεβαίωσε ότι θα με ενημερώσει όταν η γραμμή θα συγχρονίσει.
Μετά από αυτό τοποθέτησα το παλαιό ADSL ρούτερ οπότε σταθερό και internet λειτουργούν άψογα. Είμαι σπουδαίος. Συγχρόνησα μόνος μου την γραμμή.