Επικοινώνησα σήμερα με την WIND για να ρωτήσω κάτι για ένα καρτοκινητό της μητέρας μου, και πάνω στην κουβέντα μου είπαν ότι από 6 μήνες που ήταν, έγινε 3 μήνες η περίοδος που πρέπει να ανανεώνεται ο χρόνος ομιλίας ενός καρτοκινητού για να μην χάνει τον χρόνο ομιλίας που έχει. Είπα ότι θυμάμαι ότι και παλιότερα ήταν 3 μήνες. Δηλαδή αρχικά ήταν 1 χρόνος, έγινε 6 μήνες, για λίγο καιρό έγινε 3 μήνες, αλλά μετά ξαναγύρισε σε 6 μήνες. Τώρα δηλαδή ξαναμαναγύρισε σε 3 μήνες; Ακριβώς έτσι είναι μου είπαν, χωρίς να καταλάβω ακριβώς γιατί υπάρχουν αυτά τα μπρος πίσω. Αλλά λέει ότι εδώ και 15 μέρες περίπου έχει γίνει ξανά 3 μήνες. Έτσι είναι λέει πια για όλες τις εταιρίες!
Και μετά έψαξα και το βρήκα και στο site της WIND.
https://www.wind.gr/gr/wind/gia-tin-etaireia/anakoinoseis/anakoinosi/?prid=438
Είχα καιρό να πάρω την WIND. Είδα ότι έχει βάλει πια και αυτή αυτοματοποιημένο σύστημα για αρχική επικοινωνία με την WIND. Που σε ρωτάει για ποιο θέμα παίρνεις κτλ. Επειδή δεν πρόκειται να βγάλεις άκρη με το μηχάνημα τι ακριβώς θέλεις, ήθελα να μιλήσω με έναν υπάλληλο της WIND. Έχω εμπειρία και με το αυτοματοποιημένο σύστημα της COSMOTE του πατέρα μου, γιατί εγώ τα χειρίζομαι όλα αυτά, δεν μπορούν να βγάλουν άκρη οι δικοί μου με αυτά. Ήξερα λοιπόν ότι έπρεπε απλώς να πω την λέξη "εκπρόσωπο". Το νέο με το σύστημα της WIND είναι ότι ήθελε να του πω και τι ακριβώς ήθελα τον εκπρόσωπο!!!!!!!!!!!!!!!!!
Αφού τα είπαμε για κάνα πεντάλεπτο με το σύστημα, με αρκετά μπινελίκα ενδιάμεσα, και αφού μεταξύ των άλλων του είπα ότι ήθελα και 2 γύρους με πατάτες, έπεισα τελικά το σύστημα να μου δώσει έναν εκπρόσωπο. Η πρώτη ερώτηση που έκανα στον υπάλληλο ήταν πως ξεπερνάει κανείς αυτό το σύστημα για να μιλήσει απευθείας με υπάλληλο, για να γλιτώσει χρόνο και τα νεύρα του, και μου είπε ο υπάλληλος ότι πρέπει να πατήσεις 1 και μετά (στην επόμενη ερώτηση; ) πάλι 1. Το αναφέρω μήπως χρειαστεί σε κάποιον, εγώ δεν το δοκίμασα αφού είχα ήδη συνδεθεί με υπάλληλο.
Και μετά έψαξα και το βρήκα και στο site της WIND.
https://www.wind.gr/gr/wind/gia-tin-etaireia/anakoinoseis/anakoinosi/?prid=438
Είχα καιρό να πάρω την WIND. Είδα ότι έχει βάλει πια και αυτή αυτοματοποιημένο σύστημα για αρχική επικοινωνία με την WIND. Που σε ρωτάει για ποιο θέμα παίρνεις κτλ. Επειδή δεν πρόκειται να βγάλεις άκρη με το μηχάνημα τι ακριβώς θέλεις, ήθελα να μιλήσω με έναν υπάλληλο της WIND. Έχω εμπειρία και με το αυτοματοποιημένο σύστημα της COSMOTE του πατέρα μου, γιατί εγώ τα χειρίζομαι όλα αυτά, δεν μπορούν να βγάλουν άκρη οι δικοί μου με αυτά. Ήξερα λοιπόν ότι έπρεπε απλώς να πω την λέξη "εκπρόσωπο". Το νέο με το σύστημα της WIND είναι ότι ήθελε να του πω και τι ακριβώς ήθελα τον εκπρόσωπο!!!!!!!!!!!!!!!!!
Αφού τα είπαμε για κάνα πεντάλεπτο με το σύστημα, με αρκετά μπινελίκα ενδιάμεσα, και αφού μεταξύ των άλλων του είπα ότι ήθελα και 2 γύρους με πατάτες, έπεισα τελικά το σύστημα να μου δώσει έναν εκπρόσωπο. Η πρώτη ερώτηση που έκανα στον υπάλληλο ήταν πως ξεπερνάει κανείς αυτό το σύστημα για να μιλήσει απευθείας με υπάλληλο, για να γλιτώσει χρόνο και τα νεύρα του, και μου είπε ο υπάλληλος ότι πρέπει να πατήσεις 1 και μετά (στην επόμενη ερώτηση; ) πάλι 1. Το αναφέρω μήπως χρειαστεί σε κάποιον, εγώ δεν το δοκίμασα αφού είχα ήδη συνδεθεί με υπάλληλο.