Wind Vision

angelalex

AVClub Enthusiast
24 December 2018
1,254
Αθήνα
Καμία απαίτηση. Το tv box έχει υποχρέωση η εταιρεία να έρθει να το παραλάβει καθώς αυτό λένε οι εκπρόσωποι της. Από εκεί και πέρα το box φιλοξενεί την εφαρμογή και δεν έχει καμία σχέση η Wind με τα λειτουργικό της
Το έχουμε πληρώσει το κουτί

Sent from my LYA-L29 using Tapatalk
 

akaloith

Established Member
26 July 2009
264
υπαρχει ανθρωπος που πληρωσε 50 ευρω για να κρατησει το κουτι της wind ενω την εκοψε?
με 50 ευρω παιρνει κλασεις καλυτερο
φανταζομαι οσοι την κοψαν απλα ξεμεινε σε αυτους
 

angelalex

AVClub Enthusiast
24 December 2018
1,254
Αθήνα
Απάντηση: Re: Wind Vision

υπαρχει ανθρωπος που πληρωσε 50 ευρω για να κρατησει το κουτι της wind ενω την εκοψε?
με 50 ευρω παιρνει κλασεις καλυτερο
φανταζομαι οσοι την κοψαν απλα ξεμεινε σε αυτους
Το πληρώναμε στον λογαριασμό και μετά τα 2 χρόνια το κρατάνε. Και στην τελική αμα δεν το στείλουν καλύτερα θα πάρουμε άλλο καλύτερο και τελειώνει το θέμα γιατί και χειρότερη προσφορά μας έκαναν και γενικα δεν οπότε ας είναι έτσι

Sent from my LYA-L29 using Tapatalk
 

akaloith

Established Member
26 July 2009
264
Ποιος το πληρωνε στο λογαριασμο; απ οσο ξερω πληρωνεις τη παροχη υπηρεσιων και το tvbox δανειζεται ή το πληρωνεις 50 ευρω αφου τελειωσει η παροχη υπηρεσιας αλλιως το επιστρεφεις
 

angelalex

AVClub Enthusiast
24 December 2018
1,254
Αθήνα
Απάντηση: Re: Wind Vision

Ποιος το πληρωνε στο λογαριασμο; απ οσο ξερω πληρωνεις τη παροχη υπηρεσιων και το tvbox δανειζεται ή το πληρωνεις 50 ευρω αφου τελειωσει η παροχη υπηρεσιας αλλιως το επιστρεφεις
Εμάς δεν μας το πήρανε αλλά δεν έχει να κάνει είναι υποχρεωμένοι να φέρουν την αναβάθμιση δεν μιλάμε να μου παρέχει την vision τζάμπα. Αντίστοιχα στην cosmote όλα καλά και ας μην χρησιμοποιώ τον αποκωδικοποιητή τους στέλνουν αναβαθμίσεις κανονικά.

Sent from my LYA-L29 using Tapatalk
 

akaloith

Established Member
26 July 2009
264
Re: Απάντηση: Re: Wind Vision

αρα δεν το πληρωσατε ουτε το επιστρεψατε, πριν ελεγες το πληρωσατε.
παρολα αυτα ειναι υποχρεωμενοι να το αναβαθμισουν;
απ οσο καταλαβα εχετε αλλαξει δικτυο
και τι κανει η κοσμοτε; δεν χρησιμοποιεις τον αποκωδικοποιητη τους και στον αναβαθμιζει; σου αναβαθμιζει μη δικο τους αποκωδικοποιητη; τι αλλο θα ακουσουμε;
 

angelalex

AVClub Enthusiast
24 December 2018
1,254
Αθήνα
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Wind Vision

αρα δεν το πληρωσατε ουτε το επιστρεψατε, πριν ελεγες το πληρωσατε.
παρολα αυτα ειναι υποχρεωμενοι να το αναβαθμισουν;
απ οσο καταλαβα εχετε αλλαξει δικτυο
και τι κανει η κοσμοτε; δεν χρησιμοποιεις τον αποκωδικοποιητη τους και στον αναβαθμιζει; σου αναβαθμιζει μη δικο τους αποκωδικοποιητη; τι αλλο θα ακουσουμε;

Καταρχας κόψε το υφακι. Δεύτερον μου τον αναβαθμίζει κανονικά τον δικό της αποκωδικοποιητή και δεν είμαι καν στο δίκτυο της ούτε ήμουν ποτέ. Τρίτον ο αποκωδικοποιητής της wind μας είπαν να τον κρατήσουμε.

Sent from my LYA-L29 using Tapatalk
 

vabiris

New member
8 February 2016
63
Εγώ έχω στα χέρια μου 2 boxακια, το ένα με συνδρομή κ το άλλο χωρίς. Αναβαθμίστηκαν κ τα δύο!!! Κρίμα όμως η εφαρμογή wind vision δε δουλεύει στο box χωρίς συνδρομή παρόλο που η γραμμή μου εχει vision. Πώς το αντιλαμβάνεται άραγε? Προσπάθησα κ εγκατέστησα την εφαρμογή wind vision του κινητου με usb στο box μήπως κ δουλέψει με το login αλλά τίποτα, δεν τρέχει η εφαρμογή σωστά!

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
 

Spyky

New member
9 December 2020
10
αρα δεν το πληρωσατε ουτε το επιστρεψατε, πριν ελεγες το πληρωσατε.
παρολα αυτα ειναι υποχρεωμενοι να το αναβαθμισουν;
απ οσο καταλαβα εχετε αλλαξει δικτυο
και τι κανει η κοσμοτε; δεν χρησιμοποιεις τον αποκωδικοποιητη τους και στον αναβαθμιζει; σου αναβαθμιζει μη δικο τους αποκωδικοποιητη; τι αλλο θα ακουσουμε;

Μάλλον δεν γνωρίζεις καλά τα της Wind και λες ότι θέλεις. Επίσης την αναβάθμιση ΔΕΝ την κάνει η εταιρεία της Wind αλλά η Technicolor. Δεν αφορά την υπηρεσία της Wind Vision αλλά το λογισμικό του android box που έχει αγοράσει η Wind για να φιλοξενήσει την εφαρμογή της. Επίσης όταν κόβεις την συνδρομή της έρχεται courier για να παραλάβει το box. Προφανώς όμως δεν αξίζει η εταιρεία να πληρώσει courier για να επιστραφεί με αποτέλεσμα να μενει στους συνδρομητές. Από εκεί και πέρα η Wind δεν παρεμβαίνει στην αναβάθμιση του
 

angelalex

AVClub Enthusiast
24 December 2018
1,254
Αθήνα
Μάλλον δεν γνωρίζεις καλά τα της Wind και λες ότι θέλεις. Επίσης την αναβάθμιση ΔΕΝ την κάνει η εταιρεία της Wind αλλά η Technicolor. Δεν αφορά την υπηρεσία της Wind Vision αλλά το λογισμικό του android box που έχει αγοράσει η Wind για να φιλοξενήσει την εφαρμογή της. Επίσης όταν κόβεις την συνδρομή της έρχεται courier για να παραλάβει το box. Προφανώς όμως δεν αξίζει η εταιρεία να πληρώσει courier για να επιστραφεί με αποτέλεσμα να μενει στους συνδρομητές. Από εκεί και πέρα η Wind δεν παρεμβαίνει στην αναβάθμιση του
Ε αυτό εξηγώ και εγω τόση ώρα αλλά δεν

Sent from my LYA-L29 using Tapatalk
 

akaloith

Established Member
26 July 2009
264
ε μπειτε στη technicolor και αναβαθμιστε το τι κουραζουμε εδω μεσα;
το θεμα ειναι wind vision
δεν εχετε wind vision, δεν ρωτατε απολυτως τιποτα για wind vision, ειστε εντελως εκτος topic
 

Papacon

New member
8 September 2019
62
Μάλλον κάποιοι φίλοι έχουνε μπερδευτεί λίγο. Σε αυτό το χώρο του forum δεν είμαστε για γενική συζήτηση περί android box και αναβαθμίσεις και τα λοιπά. Είναι αποκλειστικά για την υπηρεσία wind vision.όσοι δεν την έχουν πια ή δεν ενδιαφέρονται να την αποκτήσουν δεν έχουν λόγο να αφήνουν σχόλια εδώ. για όλα τα υπόλοιπα σε άλλα σημεία του forum.
 

Papacon

New member
8 September 2019
62
ε μπειτε στη technicolor και αναβαθμιστε το τι κουραζουμε εδω μεσα;
το θεμα ειναι wind vision
δεν εχετε wind vision, δεν ρωτατε απολυτως τιποτα για wind vision, ειστε εντελως εκτος topic

Έτσι ακριβως
 

Spyky

New member
9 December 2020
10
ε μπειτε στη technicolor και αναβαθμιστε το τι κουραζουμε εδω μεσα;
το θεμα ειναι wind vision
δεν εχετε wind vision, δεν ρωτατε απολυτως τιποτα για wind vision, ειστε εντελως εκτος topic

Δεν γνωρίζεις αν εχω wind vision σε κάποιο άλλο box. Ύφος και υποδείξεις να κάνετε εκεί που γνωρίζετε
 

ioanna1978

Established Member
13 August 2017
279
υπαρχει ανθρωπος που πληρωσε 50 ευρω για να κρατησει το κουτι της wind ενω την εκοψε?
με 50 ευρω παιρνει κλασεις καλυτερο
φανταζομαι οσοι την κοψαν απλα ξεμεινε σε αυτους

ο πατερας μου το κρατησε. εληξε η συνδεση κ εχουν περασει 2 μηνες κ δεν βαλανε καμια χρεωση. τωρα για μελλοντικα δεν ξερω μιας κ αλλαξε παροχο.
 

billpeppas

Supreme Member
23 October 2013
6,819
Athens
Για να πέσουν λίγο οι τόνοι παρακαλώ!
Υποδείξεις σε άλλα μέλη δεν είναι η δουλειά σας να κάνετε.
Ότι θεωρείτε λάθος πατάτε το τριγωνάκι με το θαυμαστικό αριστερά από την δημοσίευση για να την επιμεληθούμε εμείς.
 

akaloith

Established Member
26 July 2009
264
γενικα δεν αξιζει να πληρωσεις 50ευρω για αυτο
τωρα ελπιζω και μενα να μου ξεμεινει οταν τη σταματησω
 

teris3

Established Member
22 January 2011
219
προφανώς και κανείς τρελλός στην Ελλάδα δεν πλήρωσε 50 για να κρατήσει το box της Wind με ληγμένη συνδρομή, απλά σε όλους είπανε θα στείλουμε να παραλάβουμε τον εξοπλισμό αλλά είναι στην μέση και το κόστος να κανονίσει η Wind courier και να πληρωσει να πάει να το παραλάβει και να το φέρει που φαντάζομαι πολλοί την έχουν γλυτώσει. Ειδικά αυτήν την περίοδο που οι κούριερ με παραδοσεις είναι σε κατάσταση διάλυσης, ειναι αδιανόητες τέτοιες σκέψεις από την Wind...Oλα τα άλλα τα κουτοπόνηρα, τα "πληρώναμε κάθε μήνα για τον εξοπλισμό και τον κρατάμε" είναι ναχαμε να λέγαμε....

Απλά απορώ γιατι δεν κάνει αυτό που έκανε με τους αποκωδικοποιητές η Cosmote, δεν εμπλακόταν καμία κούριερ, έλεγε απλά "έχετε εναν μήνα να περάσετε από ενα κατάστημα Γερμανός ή Cosmote να παραδώσετε τον εξοπλισμό, αν δεν το κάνετε στον επόμενο λογαριασμό χρέωση" και θα έστρωναν πολλοί [ Edit: όχι τέτοιες εκφράσεις παρακαλώ ]....
 
Last edited by a moderator:

angelalex

AVClub Enthusiast
24 December 2018
1,254
Αθήνα
Απάντηση: Re: Wind Vision

προφανώς και κανείς τρελλός στην Ελλάδα δεν πλήρωσε 50 για να κρατήσει το box της Wind με ληγμένη συνδρομή, απλά σε όλους είπανε θα στείλουμε να παραλάβουμε τον εξοπλισμό αλλά είναι στην μέση και το κόστος να κανονίσει η Wind courier και να πληρωσει να πάει να το παραλάβει και να το φέρει που φαντάζομαι πολλοί την έχουν γλυτώσει. Ειδικά αυτήν την περίοδο που οι κούριερ με παραδοσεις είναι σε κατάσταση διάλυσης, ειναι αδιανόητες τέτοιες σκέψεις από την Wind...Oλα τα άλλα τα κουτοπόνηρα, τα "πληρώναμε κάθε μήνα για τον εξοπλισμό και τον κρατάμε" είναι ναχαμε να λέγαμε....

Απλά απορώ γιατι δεν κάνει αυτό που έκανε με τους αποκωδικοποιητές η Cosmote, δεν εμπλακόταν καμία κούριερ, έλεγε απλά "έχετε εναν μήνα να περάσετε από ενα κατάστημα Γερμανός ή Cosmote να παραδώσετε τον εξοπλισμό, αν δεν το κάνετε στον επόμενο λογαριασμό χρέωση" και θα έστρωναν πολλοί έτσι....
Στην wind δεν ξερω ακριβώς τι γινόταν γιατί δεν ασχολούμουν με τους λογαριασμούς τότε. Τώρα στην Vodafone πληρώνω 2.5 ευρώ τον μήνα για τον εξοπλισμό που έχει 60 ευρώ για να τον αποπληρωσω σε 2 χρόνια η ντούκου 60 ευρώ.

Sent from my LYA-L29 using Tapatalk
 
Last edited by a moderator:

tryf3

Senior Member
6 October 2017
390
Εμένα και που μου το έχουν αφήσει χωρίς χρέωση το έχω και κάθεται σε αχρηστεια. Παρόλο που πήρε Android 9 δε βλέπω καμία χρησιμότητα έχοντας Samsung και lg smart tv.


Sent from my iPad using Tapatalk