To hardware του Χ1 και συγκεκριμενα η μνημη του σε συνδιασμο με τον επεξεργαστη του εστιαζεται σε multi task εφαρμογες ενω του PS4 σε gaming εφαρμογες.
Το X1 θα τρεχει 3 λειτουργικα συστηματα στο background και η μνημη του θα απορροφαται εκει κυριως απ'οτι να διοχετευεται στην καρτα γραφικων.
Το PS4 θα τρεχει 1 λειτουργικο και ολη η μνημη του που περισσευει θα τροφοδοτει την καρτα γραφικων του καθως εχουν επιλεξει GDDR5.
Απ'οτι καταλαβαινεις vadergr το hardware του Χ1 σε κανα 2 χρονακια θα φαει πολυ ζορι για να ανταπεξελεθει στα παιχνιδια με βαρια γραφικα.
Οn par με τα καλα pc το δεχομαι αλλα με αυτα που κυκλοφορουσαν πριν μια 2ετια-3ετια.
X1 δε το είχα δεί … πραγματικά, ωραίο όνομα έχωσες
Xbone βλέπω να κυκλοφορεί
Όχι νταξ δεν είναι ακριβώς τρία λειτουργικά.
Hypervisor και δύο λειτουργικά, αν και το ένα είναι πολύ Light , ενώ και τα windows θα είναι (σαν) embedded έκδοση – μη ξεχνάς τρέχει εύκολα ακόμα και σε λιλιπούτειο κινητό.
Τώρα όντως η καλύτερη κάρτα γραφικών παίζει ρόλο ειδικά για τη μακροβιότητα μιας συσκευής – και η διαφορά σε βάθος χρόνου θα γίνει εμφανής.
Αλλά ο custom memory controller της sony για τον όποιο δε ξέρω και πολλά ακόμα μπορεί να επιφέρει κάποιο latency στην πρόσβαση στη μνήμη – αν και εάν είναι καλά υλοποιημένος το θέμα δε μας νοιάζει και πολύ. Τουλάχιστο ο προγραμματιστής δε θα έχει ιδέα για το τι γίνεται από πίσω. Δε φαντάζομαι καν ο προγραμματιστής να μπορεί να δώσει προτεραιότητες στον MC ή εάν μπορεί να ζητήσει εγγυημένη δέσμευση bandwidth για τη GPU.
Η embedded SRAM του One είναι μεγαλύτερο αίνιγμα για την ώρα. Είναι cache ? ή πρέπει ο προγραμματιστής να ορίσει το τι μπαίνει βγαίνει και κάθε ποτέ? Μήπως κάποιος gpu driver ή kernel προσπαθεί να τη διαχειριστεί αποκλειστικά μόνος του? πάσο…
Όσο για το On par με τα σημερινά PC διαφωνώ.
Εννοείτε ότι τα γραφικά που μπορείς να έχεις σήμερα με ένα pc με καλή κάρτα γραφικών … ξεφεύγουν…. Από τις δυνατότητες των επερχόμενων κονσολών.