Καλησπέρα. Έχω να κάνω μία ερώτηση σχετικά με το mi box και το Netflix. Σε ορισμένους τίτλους μου εμφανίζεται το εξής μήνυμα. «Αυτή τη στιγμή αντιμετωπίζουμε πρόβλημα με τον συγκεκριμένο τίτλο . Δοκιμάστε αργότερα ή δοκιμάστε διαφορετικό τίτλο.» Ενώ σταματάει πάντα το φόρτωμα στο 24%. Θέμα με την ταχύτητα του Ίντερνετ δεν υπάρχει γτ σε διαφορετική τηλεόραση(smart) στο ίδιο σπίτι παίζουν όλοι οι τίτλοι κανονικά.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Μου το έκανε και εμένα και το απέδωσα σε κακή λήψη WI-FI γιατί όταν το έφερα κοντά στο router έπαιξαν κανονικά.
Βέβαια όταν το ξαναπήγα στην θέση που ήταν πάλι έπαιξαν κανονικά.
Άντε βγάλε άκρη...