Τους έστειλα και mail με παράπονα (και φωτογραφίες) και αν μου απαντήσουν θα σας ενημερώσω
Για την ενημέρωσή σας, μου απάντησε ο υπεύθυνος από το Κατάστημα Κηφισού (και μάλιστα μόλις λίγες ώρες μετά το mail που έστειλα στον τομέα παραπόνων για τις ξεφτισμένες άκρες των κοπών ) και είπε πως είναι θέμα δίσκου. Είπε επίσης πως αυτό συμβαίνει επειδή έχουν μόνο δυο
(!) δίσκους γενικής χρήσης, ο ένας είναι συνήθως εκτός καταστήματος για τρόχισμα και έτσι κόβουν συνεχώς με έναν, που χαλάει πριν γυρίσει πίσω ο άλλος από το τροχείο. Σε αυτή τη φάση οι κοπές είναι ξεφτισμένες.
Θα φροντίσουν όμως να προμηθευθούν άμεσα - είπε - περισσότερους δίσκους για να μη συμβαίνει αυτό.
Θετικό που απάντησαν αμέσως και αναγνώρισαν το πρόβλημα.
Αρνητικό που δεν υπάρχει ούτε νύξη επανόρθωσης.
Αφού αναγνωρίζεις πως παρέδωσες ελαττωματικό προϊόν, δεν θα έπρεπε να πεις στον πελάτη ένα "Συγγνώμη για την ταλαιπωρία, ελάτε πάλι να σας τα κόψουμε σωστά και δωρεάν";
Εν πάση περιπτώσει, θα δοκιμάσω και αυτούς που πρότεινε ο Κωστής και βλέπουμε.
Από τον Κανελλόπουλο δεν έμεινα ευχαριστημένος. Μου παρέδωσε ένα τόσο βρόμικο κομμάτι (μελαμίνη με επένδυση PVC) που έκανα αρκετή ώρα για να το καθαρίσω! Ούτε και ο τρόπος παραγγελίας στις κοπέλες της γραμματείας - και παραλαβής σε μια χαοτική αποθήκη είναι καλός.
Ναι, και το
Praktiker (ειδικά τώρα που σταμάτησαν εκείνη την ανοησία που σε έβαζαν να πας πρώτα στα ταμεία να προπληρώσεις τα ξύλα και μετά στα έκοβαν) είναι μια λύση.
Δεν είχα ποτέ κάποιο σοβαρό παράπονο από τις κοπές τους.
Έχω δοκιμάσει επίσης:
ΞΥΛΕΜΠΟΡΙΚΗ ΜΟΣΧΑΤΟΥ
Στα θετικά: Καλές τιμές (σχεδόν όσο του Leroy), με άμεση παραλαβή ξύλων (αλλά όχι πάντα).
Στα αρνητικά: Αν δεν τύχει να έχει κάποιο ρετάλι, σου χρεώνει όλο το φύλλο! Οπότε πρέπει να πάρεις ποσότητα για να έχει νόημα. Ανάμεσα στα μεγάλα κομμάτια που μου παρέδωσαν υπήρχαν και δυο έντονα σκεβρωμένα που μου ήταν σχεδόν άχρηστα τελικά.
Πρέπει να φτιάξουμε μια φρέσκια λίστα με καλούς και βολικούς προμηθευτές ξύλων.