ΥΓΡΑΕΡΙΟ ΣΕ TURBO DISI ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΕΒΑΛΕ ΚΑΝΕΙΣ?

thankin

Supreme Member
17 April 2009
5,923
thessaloniki
Εχει καποιος προσωπικη εμπειρια ή απο φιλο του γνωστο του που εχει βαλει υγραεριο σε υπερτροφοδοτουμενο αμεσου ψεκασμου κινητηρα ? οπως καταλαβαινετε τα καθημερινα χλμ πολλα και με 1,7 η βενζινη δεν παλευεται πια καμια γνωμη?
 

thankin

Supreme Member
17 April 2009
5,923
thessaloniki
Re: Απάντηση: ΥΓΡΑΕΡΙΟ ΣΕ TURBO DISI ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΕΒΑΛΕ ΚΑΝΕΙΣ?

Μου φαίνεται λιγάκι άτοπο, να έχεις τούρμπο και να θες και οικονομία

ε καλα τωρα μην μπουμε σε αυτη την κουβεντα...Μην αρχισουμε τα σχολια παρε ενα κουβα να κανεις την δουλεια σου...
 

thankin

Supreme Member
17 April 2009
5,923
thessaloniki
Re: Απάντηση: ΥΓΡΑΕΡΙΟ ΣΕ TURBO DISI ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΕΒΑΛΕ ΚΑΝΕΙΣ?

Μια χαρά οικονομικό είναι το σμαρτάκι μου πάντως κι ας είναι και κουβάς.

χαιρομαι που δεν εχεις θεμα με την καταναλωση του καυσιμου σου
 

Billy the Kid

Moderator
Staff member
28 April 2007
14,825
Αθήνα με απόσπαση.
Γιατί έχω την εντύπωση πως εάν γενικευθεί η χρήση υγραερίου, οι πανέξυπνοι πολιτικοί μας θα το ακριβήνουν τόσο ώστε να μην συμφέρει;
Ίσως κάτιτις λιγότερο απο την βενζίνη το βλέπω για να λένε ότι προστατεύουν το συμφέρον του ελληνικού λαού (sic)!!
 

Παντελής

Supreme Member
10 April 2010
5,610
Κερατσίνι
Μα ήδη το έχουν κάνει αυτό,περισσότερο οι εταιρείες.Πέρυσι είχε κοντά 60 λεπτά και τώρα το βρίσκεις και 90 και μάλιστα η αύξηση σε μια μέρα ή καλύτερα σε ένα βράδυ.Μόλις άρχισε ο κόσμος να βάζει γκάζι το ανεβάσανε.Πάντως και έτσι συμφέρει,έχω στο φορτηγάκι και έχω σωθεί.
 

thankin

Supreme Member
17 April 2009
5,923
thessaloniki
Yπαρχει νομιζω νομος που κρατα το αεριο στο 50%της τιμης της βενζινης μεχρι το 2018
 
Δεν είναι κακό να έχεις τουρμπίσιο και να θες οικονομία.

Ο κουμπάρος μου πήρε 2λιτρο τουρμπίσιο όταν η βενζίνη είχε 1 ευρώ και τώρα έχει 1,70.

Αν προσθέσεις και τη γενικότερη ακρίβεια με συνέπεια τη μείωση του πραγματικού εισοδήματος το πράγμα είναι χαοτικό, πολύ μεγαλύτερο από την ίδια την αύξηση της τιμής της βενζίνης...


Επι του θέματος τώρα και παρακολουθώντας τα 2 fora που ασχολούνται με την υγραεριοκίνηση στη χώρα μας, δε θα τολμούσα να βάλω υγραέριο σε τουρμπίσιο.
Δε διαβάζω καλά πράγματα...
 

Δημήτρης Θ.

AVClub Fanatic
17 June 2006
12,627
Στο χωριό μου λένε όποιος έχει τα γένια, έχει και τα χτένια.
Δεν μπορεί σε τέτοιους καιρούς να έχεις τούρμπο 2λιτρο και να παραπονιέσαι για την βενζίνη.
Να παραπονεθεί ένας με 1.2 - 1.4, είναι απόλυτα λογικό. Πόσο μάλλον όταν το θες για καθημερινή χρήση.
 

ΒΛΑΣΙΔΗΣ

AVClub Fanatic
19 June 2006
19,341
Θεσσαλονίκη
Συνάδελφος έχει βάλει αέριο σε AUDI A6 1.8T (προηγούμενη γενιά αυτοκινήτου). Και με ψεκασμό λαδιού. Καίει 9-10 λπτ. το χλμ. σε όχι πολύ υψηλές ταχύτητες (δηλ. πηγαίνει μέχρι 150-160 όχι περισσότερο). Έχει κάνει μέχρι στιγμής 8.000 χλμ. χωρίς πρόβλημα.

Αλλά η αντοχή σε μακροχρόνια χρήση είναι ένα θέμα.. κι αυτός είχε ήδη 80.000 χλμ. στο κοντέρ με τη βενζίνη.
 
Στο χωριό μου λένε όποιος έχει τα γένια, έχει και τα χτένια.
Δεν μπορεί σε τέτοιους καιρούς να έχεις τούρμπο 2λιτρο και να παραπονιέσαι για την βενζίνη.
Να παραπονεθεί ένας με 1.2 - 1.4, είναι απόλυτα λογικό. Πόσο μάλλον όταν το θες για καθημερινή χρήση.

Συμφωνώ μαζί σου.

Αλλά όταν έχεις ένα αυτοκίνητο που το πλήρωσες 25000+ πριν μια 5ετία και σήμερα δεν σου το κάνουν ανταλλαγή οι μάντρες και οι αντιπροσωπείες ούτε με μεταχειρισμένο fiat panda 1.2 τι μπορείς να κάνεις?
Ψάχνεις τον τρόπο να μειώσεις το κόστος λειτουργίας του...

Σαν τους εγκλωβισμένους του χρηματιστηρίου ένα πράμα...
 
Απάντηση: Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟ ΣΕ TURBO DISI ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΕΒΑΛΕ ΚΑΝΕΙΣ?

Συνάδελφος έχει βάλει αέριο σε AUDI A6 1.8T (προηγούμενη γενιά αυτοκινήτου). Και με ψεκασμό λαδιού. Καίει 9-10 λπτ. το χλμ. σε όχι πολύ υψηλές ταχύτητες (δηλ. πηγαίνει μέχρι 150-160 όχι περισσότερο). Έχει κάνει μέχρι στιγμής 8.000 χλμ. χωρίς πρόβλημα.

Αλλά η αντοχή σε μακροχρόνια χρήση είναι ένα θέμα.. κι αυτός είχε ήδη 80.000 χλμ. στο κοντέρ με τη βενζίνη.

με λαδιέρα δε νομίζω να έχει πρόβλημα αξιοπιστίας ο κινητήρας...

...ίσως να μειωθεί η ζωή του καταλύτη όμως...


Η γενικότερη στάση των "τουρμπάτων" υγραεριοκινούμενων είναι "πάω σιγά όταν χρησιμοποιώ υγραέριο, αν θέλω να γκαζώσω το γυρνάω σε βενζίνη".

Οπότε δε μπορούμε να πούμε ότι είναι μια 100% ασφαλής λύση (από ολες τις απόψεις)...
 

supersonic

Μέλος Σωματείου
17 June 2006
49,351
δεν είναι το θέμα το τούρμπο.
Το θέμα είναι τα μπεκ.
Όλα τα ζόρικα ατμοσφαιρικά (ή τα ίδια που πήραν τούρμπο πάνω τους πιό μετά) πχ όλα τα SI της VAG (tsi, fsi, tfsi) έχουν πολύ λεπτά ακροφύσια που βουλώνουν στις μεγάλες θερμοκρασίες που ανεβάζει το υγραέριο.
Οι καλύτερες (και μόνες) λύσεις γι αυτά είναι τα κιτ που αφήνουν τα μανίσια μπεκ του κινητήρα.
Αλλά και αυτά πάλι είναι με ερωτηματικά.
Υπάρχει μιά ολλανδική εταιρεία που έχει σίγουρα, αλλά δεν είναι από αυτές που βρίσκεις δίπλα σου για μετατροπή.
Τώρα, οι παλιοί 1.8Τ δεν έχουν κανένα πρόβλημα.
Πάντως έχω δει TFSI και FSI σε μεταχειρισμένα που πωλούνται ΜΕΤΑ από μετατροπή...πράγμα ύποπτο.

Τώρα σχετικά με το κόστος, καλό είναι να μην ακούγονται κακίες.
Ενα αυτοκίνητο που αγοράστηκε πρίν από 6-7 χρόνια (και αν είναι μεγάλο αντέχει στο χρόνο) και έκαιγε 10 λίτρα με 0.9 και σήμερα θέλει τα διπλά είναι κάτι που δεν ευθύνεται ο αγοραστής.
Όπως πχ δεν ευθύνεται και για το δάνειό του.
Όσοι κάνουν κινήσεις τις κάνουν με τα δεδομένα της εποχής και με μιά λογική πρόβλεψη.
5-6 χρόνια είναι ένας μέσος χρόνος κατοχής αυτοκινήτου στην Ελλάδα που θα πάει και 7-8.
Αν τώρα κάποιος υπολόγισε στα 5 χρόνια 1250 τέλη κυκλοφορίας και τώρα του ζητάνε 3000 και 10000 βενζίνη και τώρα του ζητάνε 18000, μιλάμε γιά 10000 επιπλέον.
Αυτά είναι πέρα από κάθε δυνατή πρόβλεψη.
Ούτε στέκουν ανοησίες του τύπου "ας πρόσεχες"
Αν είναι έτσι να πάμε με πατίνι.
 

JDL9

Senior Member
2 October 2007
332
Αθήνα
Εχθές είχα αυτή την συζήτηση με έναν φίλο, όταν πήραμε τα αυτοκίνητα μας το 2007, η κατοστάρα είχε 0.85 και τώρα έχει 1.85, σε 60αρι ρεζερβουάρ γέμιζα με 50 Ευρώ και τώρα θέλω 111.
Αν σκεφτείς ότι το εισόδημα μου είναι ίδιο χωρίς ούτε ένα Ευρώ αύξηση όλα αυτά τα χρόνια, καταλαβαίνει κάποιος πόσο έχει αλλάξει το πράγμα.
Αλλά από την άλλη δεν είναι λύση να "σκοτώσεις" ενα αυτοκίνητο των 40000 Ευρώ για ενα κομμάτι ψωμί.
Το ευτύχημα είναι, τουλάχιστον στην δική μου περίπτωση ότι δεν το χρειάζομαι για καθημερινή χρήση, σε διαφορετική περίπτωση δεν θα μπορούσα πια να το κάνω καλά, άσε που είναι εντελώς ηλίθιο να κυκλοφορείς μέσα στην Αθήνα με 2λιτρο τούρμπο.
 

JDL9

Senior Member
2 October 2007
332
Αθήνα
Τώρα σχετικά με το κόστος, καλό είναι να μην ακούγονται κακίες.
Ενα αυτοκίνητο που αγοράστηκε πρίν από 6-7 χρόνια (και αν είναι μεγάλο αντέχει στο χρόνο) και έκαιγε 10 λίτρα με 0.9 και σήμερα θέλει τα διπλά είναι κάτι που δεν ευθύνεται ο αγοραστής.
Όπως πχ δεν ευθύνεται και για το δάνειό του.
Όσοι κάνουν κινήσεις τις κάνουν με τα δεδομένα της εποχής και με μιά λογική πρόβλεψη.
5-6 χρόνια είναι ένας μέσος χρόνος κατοχής αυτοκινήτου στην Ελλάδα που θα πάει και 7-8.
Αν τώρα κάποιος υπολόγισε στα 5 χρόνια 1250 τέλη κυκλοφορίας και τώρα του ζητάνε 3000 και 10000 βενζίνη και τώρα του ζητάνε 18000, μιλάμε γιά 10000 επιπλέον.
Αυτά είναι πέρα από κάθε δυνατή πρόβλεψη.
Ούτε στέκουν ανοησίες του τύπου "ας πρόσεχες"
Αν είναι έτσι να πάμε με πατίνι.

+10000:SFGSFGSF::SFGSFGSF:
 
27 July 2006
1,926
Re: Απάντηση: ΥΓΡΑΕΡΙΟ ΣΕ TURBO DISI ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΕΒΑΛΕ ΚΑΝΕΙΣ?

Στο χωριό μου λένε όποιος έχει τα γένια, έχει και τα χτένια.
Δεν μπορεί σε τέτοιους καιρούς να έχεις τούρμπο 2λιτρο και να παραπονιέσαι για την βενζίνη.
Να παραπονεθεί ένας με 1.2 - 1.4, είναι απόλυτα λογικό. Πόσο μάλλον όταν το θες για καθημερινή χρήση.

Και εμενα 1.3 ειναι αλλα παραπονιεμαι ρε!!!:furious3:
 

achillesgk

AVClub Addicted Member
19 September 2009
1,595
παιδιά γιατί μου φαίνεται ότι ο φίλος ρωτάει για κινητήρα diesel? Ετσι κ αλλιώς όλα τα diesel turbo είναι, που το κακό να θέλει να κάνει οικονομία ο άνθρωπος? Εξάλλου γι'αυτό παίρνεις diesel, για να κάνεις οικονομία.
 

thankin

Supreme Member
17 April 2009
5,923
thessaloniki
Re: Απάντηση: ΥΓΡΑΕΡΙΟ ΣΕ TURBO DISI ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΕΒΑΛΕ ΚΑΝΕΙΣ?

Στο χωριό μου λένε όποιος έχει τα γένια, έχει και τα χτένια.
Δεν μπορεί σε τέτοιους καιρούς να έχεις τούρμπο 2λιτρο και να παραπονιέσαι για την βενζίνη.
Να παραπονεθεί ένας με 1.2 - 1.4, είναι απόλυτα λογικό. Πόσο μάλλον όταν το θες για καθημερινή χρήση.

:eek:fftopic:
καλα φιλε μου θα το βάλω φωτια και αυτομαστιγωθω για να να ηρεμήσεις... Δεν μπορω να καταλαβω γιατι ντε και καλα ενας συγχρονος turbo κινητηρας ενος suv ντε και καλα συνδεεται με κ@@λα, και οχι με ασφαλεια ας που στις προσπερασεις και επειδη το εχεις πρεπει ντε και καλα να πληρωνεις χωρις να σε νοιαζει η τσεπη σου!!! Οσο περι κατανάλωσης του αιμοβορου τουρμπισιου θηριου που εχεις στο κεφαλι σου σε πληροφορω οτι το αμαξι μου 2.3 λτ εχει καταναλωση 10.6 λτ/εκατο ενώ το παλιο μικρο 1.4 με τα 75 αλογακια ειχε 8.5. Βεβαια τοτε η βενζινα ειχε 65 λεπτα και τωρα 1.7. Ομως συμφωνα με το σκεπτικο σου οποιος εχει τουρμπισιο πρεπει να τα σκαει !!! Τελος του offtopic ας γυρισουμε στο θεμα
 

PETRAN

AVClub Fanatic
20 June 2006
11,063
in orbit
Πρόσφατα έβαλαν στην εταιρία υγραέριο δυο αυτοκίνητα, ένα κομπρεσοράτο clk του 99' που είχε ήδη "γράψει" περίπου 300.000χλμ και ένα octavia 1.8 t το οποίο είχε ήδη "γράψει" 200.000χλμ

Μέχρι στιγμής όλα καλά, αλλά ακόμα είναι πολύ νωρίς, έχει περίπου ένα μήνα που έγινε η μετατροπή.

Και τα δυο αυτοκίνητα όμως, πλέον δουλεύονται με περίσσεια σύνεση.
Κοινώς δεν τα σκίζουν όπως έκαναν με τις βενζίνες.
Και οι λαδιέρες μπήκαν προαιρετικά καθότι μας διαβεβαίωσαν οτι στα γερμανικά αυτοκίνητα είναι σχεδόν περιττή.

υ.γ αυτό που μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση είναι οτι οι ιδιοκτήτες ξαναβρήκαν το χαμόγελό τους!!

υ.γ2 Απορία: μερικοί ισχυρίζονται οτι η λαδιέρα είναι παντελώς περιττή στα νέα συστήματα υγραερίου καθότι ψεκάζουν που και που βενζίνη για την λίπανση των βαλβίδων.
Ισχύει?