Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
AVClub Lounge
Επί παντός
ΥΓΡΑΕΡΙΟ ΣΕ TURBO DISI ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΕΒΑΛΕ ΚΑΝΕΙΣ?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="supersonic" data-source="post: 1056086101" data-attributes="member: 94"><p>δεν είναι το θέμα το τούρμπο.</p><p>Το θέμα είναι τα μπεκ.</p><p>Όλα τα ζόρικα ατμοσφαιρικά (ή τα ίδια που πήραν τούρμπο πάνω τους πιό μετά) πχ όλα τα SI της VAG (tsi, fsi, tfsi) έχουν πολύ λεπτά ακροφύσια που βουλώνουν στις μεγάλες θερμοκρασίες που ανεβάζει το υγραέριο.</p><p>Οι καλύτερες (και μόνες) λύσεις γι αυτά είναι τα κιτ που αφήνουν τα μανίσια μπεκ του κινητήρα.</p><p>Αλλά και αυτά πάλι είναι με ερωτηματικά.</p><p>Υπάρχει μιά ολλανδική εταιρεία που έχει σίγουρα, αλλά δεν είναι από αυτές που βρίσκεις δίπλα σου για μετατροπή.</p><p>Τώρα, οι παλιοί 1.8Τ δεν έχουν κανένα πρόβλημα.</p><p>Πάντως έχω δει TFSI και FSI σε μεταχειρισμένα που πωλούνται ΜΕΤΑ από μετατροπή...πράγμα ύποπτο.</p><p></p><p>Τώρα σχετικά με το κόστος, καλό είναι να μην ακούγονται κακίες.</p><p>Ενα αυτοκίνητο που αγοράστηκε πρίν από 6-7 χρόνια (και αν είναι μεγάλο αντέχει στο χρόνο) και έκαιγε 10 λίτρα με 0.9 και σήμερα θέλει τα διπλά είναι κάτι που δεν ευθύνεται ο αγοραστής.</p><p>Όπως πχ δεν ευθύνεται και για το δάνειό του.</p><p>Όσοι κάνουν κινήσεις τις κάνουν με τα δεδομένα της εποχής και με μιά λογική πρόβλεψη.</p><p>5-6 χρόνια είναι ένας μέσος χρόνος κατοχής αυτοκινήτου στην Ελλάδα που θα πάει και 7-8.</p><p>Αν τώρα κάποιος υπολόγισε στα 5 χρόνια 1250 τέλη κυκλοφορίας και τώρα του ζητάνε 3000 και 10000 βενζίνη και τώρα του ζητάνε 18000, μιλάμε γιά 10000 επιπλέον.</p><p>Αυτά είναι πέρα από κάθε δυνατή πρόβλεψη. </p><p>Ούτε στέκουν ανοησίες του τύπου "ας πρόσεχες"</p><p>Αν είναι έτσι να πάμε με πατίνι.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="supersonic, post: 1056086101, member: 94"] δεν είναι το θέμα το τούρμπο. Το θέμα είναι τα μπεκ. Όλα τα ζόρικα ατμοσφαιρικά (ή τα ίδια που πήραν τούρμπο πάνω τους πιό μετά) πχ όλα τα SI της VAG (tsi, fsi, tfsi) έχουν πολύ λεπτά ακροφύσια που βουλώνουν στις μεγάλες θερμοκρασίες που ανεβάζει το υγραέριο. Οι καλύτερες (και μόνες) λύσεις γι αυτά είναι τα κιτ που αφήνουν τα μανίσια μπεκ του κινητήρα. Αλλά και αυτά πάλι είναι με ερωτηματικά. Υπάρχει μιά ολλανδική εταιρεία που έχει σίγουρα, αλλά δεν είναι από αυτές που βρίσκεις δίπλα σου για μετατροπή. Τώρα, οι παλιοί 1.8Τ δεν έχουν κανένα πρόβλημα. Πάντως έχω δει TFSI και FSI σε μεταχειρισμένα που πωλούνται ΜΕΤΑ από μετατροπή...πράγμα ύποπτο. Τώρα σχετικά με το κόστος, καλό είναι να μην ακούγονται κακίες. Ενα αυτοκίνητο που αγοράστηκε πρίν από 6-7 χρόνια (και αν είναι μεγάλο αντέχει στο χρόνο) και έκαιγε 10 λίτρα με 0.9 και σήμερα θέλει τα διπλά είναι κάτι που δεν ευθύνεται ο αγοραστής. Όπως πχ δεν ευθύνεται και για το δάνειό του. Όσοι κάνουν κινήσεις τις κάνουν με τα δεδομένα της εποχής και με μιά λογική πρόβλεψη. 5-6 χρόνια είναι ένας μέσος χρόνος κατοχής αυτοκινήτου στην Ελλάδα που θα πάει και 7-8. Αν τώρα κάποιος υπολόγισε στα 5 χρόνια 1250 τέλη κυκλοφορίας και τώρα του ζητάνε 3000 και 10000 βενζίνη και τώρα του ζητάνε 18000, μιλάμε γιά 10000 επιπλέον. Αυτά είναι πέρα από κάθε δυνατή πρόβλεψη. Ούτε στέκουν ανοησίες του τύπου "ας πρόσεχες" Αν είναι έτσι να πάμε με πατίνι. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
AVClub Lounge
Επί παντός
ΥΓΡΑΕΡΙΟ ΣΕ TURBO DISI ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΕΒΑΛΕ ΚΑΝΕΙΣ?
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…