Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
AVClub Lounge
Επί παντός
ΥΓΡΑΕΡΙΟ ΣΕ TURBO DISI ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΕΒΑΛΕ ΚΑΝΕΙΣ?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Simos.I" data-source="post: 1056116980" data-attributes="member: 16"><p>Για τα βασικά:</p><p>Συν: </p><p>Με το υγραέριο το κόστος κίνησης του αυτοκινήτου μειώνεται περίπου στο μισό.</p><p>Η απόσβεση του κόστους εγκατάστασης του συστήματος υγραερίου γίνεται σε λιγότερο από ένα χρόνο για ένα αυτοκίνητο που διανύει 15.000-20.000 χιλ. ετησίως.</p><p>Μειωμένη παραγωγή CO2 τουλάχιστον κατά 14%</p><p> Μέχρι και 68% μικρότερη εκπομπή σε μονοξείδια του αζώτου (Νοx) και 40% σε υδρογονάνθρακες</p><p>Πρακτικά μηδενική παραγωγή αιωρούμενων σωματιδίων κατά την κίνηση στην πόλη</p><p>Το υγραέριο δεν περιέχει βενζένιο και μόλυβδο, δύο από τα πιο επιβλαβή συστατικά άλλων καυσίμων.</p><p>Η τελειότερη καύση του υγραερίου σε σχέση με τη βενζίνη προκαλεί λιγότερες φθορές στον κινητήρα και τον καταλύτη. Τα οχήματα που χρησιμοποιούν υγραέριο χρειάζονται αραιότερα σέρβις καθώς δε συσσωρεύονται υπολείμματα άνθρακα στους κυλίνδρους και τα μπουζί.</p><p>Πλην:</p><p>Μικρότερος αποθηκευτικός χώρος, μιας και τοποθετείται η αντλία του ρεζερβουάρ,( η οποία καταλαμβάνει το χώρο ρεζέρβας), αχρηστεύεται πρακτικά η ρεζέρβα μιας και ο σώρος καταλαμβάνει θα καλύψει το ρεζερβουάρ του lpg, τρυπήματα στην καμπίνα για την τοποθέτηση του διακόπτη / δείτη εναλλαγής καυσίμου, αλλά και χαμηλά στο πίσω προφυλακτήρα ώστε να νίνεται η αναπλήρωση του ρεζερβουάρ.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Simos.I, post: 1056116980, member: 16"] Για τα βασικά: Συν: Με το υγραέριο το κόστος κίνησης του αυτοκινήτου μειώνεται περίπου στο μισό. Η απόσβεση του κόστους εγκατάστασης του συστήματος υγραερίου γίνεται σε λιγότερο από ένα χρόνο για ένα αυτοκίνητο που διανύει 15.000-20.000 χιλ. ετησίως. Μειωμένη παραγωγή CO2 τουλάχιστον κατά 14% Μέχρι και 68% μικρότερη εκπομπή σε μονοξείδια του αζώτου (Νοx) και 40% σε υδρογονάνθρακες Πρακτικά μηδενική παραγωγή αιωρούμενων σωματιδίων κατά την κίνηση στην πόλη Το υγραέριο δεν περιέχει βενζένιο και μόλυβδο, δύο από τα πιο επιβλαβή συστατικά άλλων καυσίμων. Η τελειότερη καύση του υγραερίου σε σχέση με τη βενζίνη προκαλεί λιγότερες φθορές στον κινητήρα και τον καταλύτη. Τα οχήματα που χρησιμοποιούν υγραέριο χρειάζονται αραιότερα σέρβις καθώς δε συσσωρεύονται υπολείμματα άνθρακα στους κυλίνδρους και τα μπουζί. Πλην: Μικρότερος αποθηκευτικός χώρος, μιας και τοποθετείται η αντλία του ρεζερβουάρ,( η οποία καταλαμβάνει το χώρο ρεζέρβας), αχρηστεύεται πρακτικά η ρεζέρβα μιας και ο σώρος καταλαμβάνει θα καλύψει το ρεζερβουάρ του lpg, τρυπήματα στην καμπίνα για την τοποθέτηση του διακόπτη / δείτη εναλλαγής καυσίμου, αλλά και χαμηλά στο πίσω προφυλακτήρα ώστε να νίνεται η αναπλήρωση του ρεζερβουάρ. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
AVClub Lounge
Επί παντός
ΥΓΡΑΕΡΙΟ ΣΕ TURBO DISI ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΕΒΑΛΕ ΚΑΝΕΙΣ?
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…