Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Υπέρ-οχη Συνεδρία [Mike Bloomfield, Al Kooper, Steve Stills]
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="grio" data-source="post: 1056419020" data-attributes="member: 30418"><p>Ήταν κάποια ημέρα του Φεβρουαρίου το 1981, όταν άκουσα από το σταθμό της αμερικάνικης βάσης του Ελληνικού μια είδηση που με συγκλόνισε. Ο <strong>Mike Bloomfield</strong> βρέθηκε νεκρός στο αυτοκίνητό του. Επίσημη εκδοχή του θανάτου του, η υπερβολική δόση ναρκωτικών. Ήταν μόλις 37 ετών. Μετά το σοκ της είδησης, ακολούθησε παγωμάρα και απέραντη θλίψη. Είχα πιστέψει τότε ότι τύποι σαν τον <em>Bloomfield</em>, τον <em>Winter</em>, ή τον <em>Clapton</em> τελικά θα τα κατάφερναν. Όμως ειδικά για την περίπτωση <em>Bloomfield</em>, δυστυχώς, διαψεύστηκα...</p><p></p><p style="text-align: center">[ATTACH]78679[/ATTACH]</p><p></p><p>Ο <em>Mike Bloomfield</em> (28 Ιουλίου 1943 - 15 Φεβρουαρίου 1981) ήταν γόνος εύρωστης εβραϊκής οικογένειας του Σικάγο και εκδήλωσε την αγάπη για τα μπλουζ από πολύ νωρίς. Στην ευρύτερη περιοχή του Σικάγο δραστηριοποιούνταν όλα τα ιερά τέρατα της μπλουζ σκηνής όπως <strong>Muddy Waters</strong>, <strong>Jimmy Rogers</strong>, <strong>Otis Spann</strong>, <strong>Little Walter</strong>, <strong>Junior Wells</strong>, <strong>Magic Sam</strong>, <strong>Buddy Guy</strong>, για να αναφέρουμε ενδεικτικά. Η λευκή παρέα των εκκολαπτόμενων "μπλουζιστών" είχε πολλά να μάθει από τέτοιους δασκάλους. Όταν, λοιπόν, υπάρχει το ταλέντο και η ζύμωση γίνεται σε τέτοιο περιβάλλον δεν είναι δύσκολο να φανταστείτε τη συνέχεια.</p><p></p><p>Συμμετοχή στην "ηλεκτρική" εμφάνιση του <strong>Dylan</strong> στο <strong>Newport</strong> όπως και στο "<strong>Highway 61 Revisited</strong>", στα δύο πρώτα εκπληκτικά άλμπουμ του <strong>Paul Butterfield</strong>, δημιουργία των θαυμάσιων <strong>Electric Flag</strong> μαζί με τον δικό μας <strong>Nick "The Greek" Gravenites</strong> και πρωταγωνιστής στα εξαιρετικά "<a href="https://avclub.gr/index.php?threads/122595/#post-1058500093" target="_blank"><strong>The Trip</strong></a>" και "<a href="http://avclub.gr/forum/showthread.php/122595" target="_blank"><strong>A Long Time Comin'</strong></a>". Η φήμη του <em>Bloomfield</em> ως "καυτού" κιθαρίστα και μεγάλου δεξιοτέχνη γιγαντωνόταν και μάλιστα άρχισε να θεωρείται ως η απάντηση της Αμερικής στον πολύ <em>Eric Clapton</em>. O <em>Eric</em>, πολύ αργότερα, αναφέρει σε συνέντευξή του στη <em>Chicago Tribune</em> για τον <em>Bloomfield</em> «<em><span style="color: Darkorange">Μπορώ να θυμηθώ τη συνάντηση με τον Μάικ Μπλούμφιλντ, ακόμα πριν γνωρίσω τον Τζίμι Χέντριξ. Ο τύπος στην Αμερική εκείνη την εποχή ήταν ο Μάικ Μπλούμφιλντ. Δεν υπήρχε κανένας άλλος. Ξέρετε γιατί; Ήταν σοβαρός. Καμιά σχέση με π@π@ριές. Ήταν φιλομαθής μουσικός, ήξερε το υλικό του, ήξερε τις ρίζες του, ήξερε από πού προήλθε και ήξερε πού ανήκε σε αυτό. Δεν είχε τίποτα να κάνει με το να είσαι στην τηλεόραση ή τη σόου μπιζ, την εμπορικότητα ή δημοτικότητα</span></em>»...</p><p></p><p style="text-align: center">[ATTACH=full]198596[/ATTACH]</p><p></p><p>«<em><span style="color: Darkorange">Ο Μάικ ήταν ασυγκράτητος</span></em>», λέει ο πληκτρίστας <em>Mark Naftalin</em>, συνάδελφος του <em>Bloomfield</em>, στην μπάντα του <em>Butterfield</em> και μουσικός συνεργάτης για όλη του τη ζωή. «<em><span style="color: Darkorange">Μόλις μπορούσες να συγκρατήσεις την ενέργειά του. Ήταν πληθωρικός σε κάθε χαρακτηριστικό: πάρα πολύ συναισθηματικός, εξόχως διανοούμενος και εξαιρετικά ικανός</span></em>».</p><p></p><p>«<em><span style="color: Darkorange">Ο Μάικλ βγήκε μέσα από την αληθινή, χωρίς μ@λ@κίες μπλουζ σκηνή</span></em>», λέει ο κιθαρίστας των <em>Jefferson Airplane/Hot Tuna</em>, <em>Jorma Kaukonen</em>, ένας άλλος φίλος και συνεργάτης του <em>Bloomfield</em>. «<em><span style="color: Darkorange">Θυμάμαι ότι πήγα σε μερικά από αυτά τα μπλουζ κλαμπ πολύ αργότερα, το 1965, και χρειαζόσουν κάποιον μαζί σου, αλλιώς θα τις 'έτρωγες'. Σήμερα υπάρχουν μπλουζ μπαρ και άνθρωποι που παίζουν μπλουζ παντού, αλλά ο Μάικλ ήταν ένας από τους τύπους που πρωτοστάτησαν για εμάς τότε</span></em>».</p><p></p><p>«<em><span style="color: Darkorange">Ο Μάικλ Μπλούμφιλντ υπήρξε μια σημαντική προσωπικότητα στην αμερικάνικη μουσική</span></em>», καταλήγει ο Κάουκονεν. «<em><span style="color: Darkorange">Είναι τραγικό που πέθανε, με αυτόν τον τρόπο. Έκανε τα μπλουζ προσιτά σε πολλούς τύπους σαν εμένα. Αγαπούσε τόσο πολύ τη ζωή. Δεν υπήρχαν αρκετές ώρες μέσα στην ημέρα για να κάνει ό,τι χρειαζόταν</span></em>».</p><p></p><p>Είπαν ακόμη γι' αυτόν...</p><p></p><p>«<em><span style="color: Darkorange">Η πρώτη φορά που είδα τον Μάικλ να παίζει κιθάρα ... κυριολεκτικά άλλαξε τη ζωή μου αρκετά για να πω "<strong>αυτό θέλω να κάνω και να είμαι για το υπόλοιπο της ζωής μου</strong>"</span></em>». - Carlos Santana</p><p>«<em><span style="color: Darkorange">Ο Μάικλ ήταν ένας λαμπρός νεαρός. Είχε μια απίθανη μεγάλη καρδιά. Και ήταν σπουδαίος κιθαρίστας. Ήταν σαν γιος για μένα.</span></em>» - B.B. King</p><p>«<em><span style="color: Darkorange">Ο Μάικλ Μπλούμφιλντ ήταν ένας πολύ γλυκός τύπος και ένας λαμπρός κιθαρίστας και έπαιξε πολύ σημαντικό ρόλο στο να γίνω ηλεκτρικός κιθαρίστας</span></em>». - Jorma Kaukonen</p><p>«<em><span style="color: Darkorange">Απλώς έπαιζε κύκλους γύρω από οτιδήποτε μπορούσα να παίξω</span></em>». - Bob Dylan</p><p>«<em><span style="color: Darkorange">Έγινα θαυμαστής του Bloomfield όταν κυκλοφόρησε ο πρώτος δίσκος των Butterfield Blues Band. Ήμασταν όλοι κατάπληκτοι.</span></em>» - Bob Weir</p><p>«<em><span style="color: Darkorange">Πιστεύω ότι η μουσική βιομηχανία οφείλει στον Michael Bloomfield πολύ περισσότερα από όσα αντιλαμβάνονται</span></em>». - Bill Graham</p><p>«<em><span style="color: Darkorange">Αυτός ήταν ένας τύπος της μεγάλης κατηγορίας. Βοηθούσε τους ανθρώπους να ζήσουν τη ζωή τους. Ήταν ένας τεράστιος γίγαντας.</span></em>» - Nick Gravenites</p><p></p><h3>Ο δικός μου Μάικ...</h3> <p style="text-align: center">[ATTACH=full]201461[/ATTACH]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="grio, post: 1056419020, member: 30418"] Ήταν κάποια ημέρα του Φεβρουαρίου το 1981, όταν άκουσα από το σταθμό της αμερικάνικης βάσης του Ελληνικού μια είδηση που με συγκλόνισε. Ο [B]Mike Bloomfield[/B] βρέθηκε νεκρός στο αυτοκίνητό του. Επίσημη εκδοχή του θανάτου του, η υπερβολική δόση ναρκωτικών. Ήταν μόλις 37 ετών. Μετά το σοκ της είδησης, ακολούθησε παγωμάρα και απέραντη θλίψη. Είχα πιστέψει τότε ότι τύποι σαν τον [I]Bloomfield[/I], τον [I]Winter[/I], ή τον [I]Clapton[/I] τελικά θα τα κατάφερναν. Όμως ειδικά για την περίπτωση [I]Bloomfield[/I], δυστυχώς, διαψεύστηκα... [CENTER][ATTACH alt="mb_poster.jpg"]78679[/ATTACH][/CENTER] Ο [I]Mike Bloomfield[/I] (28 Ιουλίου 1943 - 15 Φεβρουαρίου 1981) ήταν γόνος εύρωστης εβραϊκής οικογένειας του Σικάγο και εκδήλωσε την αγάπη για τα μπλουζ από πολύ νωρίς. Στην ευρύτερη περιοχή του Σικάγο δραστηριοποιούνταν όλα τα ιερά τέρατα της μπλουζ σκηνής όπως [B]Muddy Waters[/B], [B]Jimmy Rogers[/B], [B]Otis Spann[/B], [B]Little Walter[/B], [B]Junior Wells[/B], [B]Magic Sam[/B], [B]Buddy Guy[/B], για να αναφέρουμε ενδεικτικά. Η λευκή παρέα των εκκολαπτόμενων "μπλουζιστών" είχε πολλά να μάθει από τέτοιους δασκάλους. Όταν, λοιπόν, υπάρχει το ταλέντο και η ζύμωση γίνεται σε τέτοιο περιβάλλον δεν είναι δύσκολο να φανταστείτε τη συνέχεια. Συμμετοχή στην "ηλεκτρική" εμφάνιση του [B]Dylan[/B] στο [B]Newport[/B] όπως και στο "[B]Highway 61 Revisited[/B]", στα δύο πρώτα εκπληκτικά άλμπουμ του [B]Paul Butterfield[/B], δημιουργία των θαυμάσιων [B]Electric Flag[/B] μαζί με τον δικό μας [B]Nick "The Greek" Gravenites[/B] και πρωταγωνιστής στα εξαιρετικά "[URL='https://avclub.gr/index.php?threads/122595/#post-1058500093'][B]The Trip[/B][/URL]" και "[URL='http://avclub.gr/forum/showthread.php/122595'][B]A Long Time Comin'[/B][/URL]". Η φήμη του [I]Bloomfield[/I] ως "καυτού" κιθαρίστα και μεγάλου δεξιοτέχνη γιγαντωνόταν και μάλιστα άρχισε να θεωρείται ως η απάντηση της Αμερικής στον πολύ [I]Eric Clapton[/I]. O [I]Eric[/I], πολύ αργότερα, αναφέρει σε συνέντευξή του στη [I]Chicago Tribune[/I] για τον [I]Bloomfield[/I] «[I][COLOR=Darkorange]Μπορώ να θυμηθώ τη συνάντηση με τον Μάικ Μπλούμφιλντ, ακόμα πριν γνωρίσω τον Τζίμι Χέντριξ. Ο τύπος στην Αμερική εκείνη την εποχή ήταν ο Μάικ Μπλούμφιλντ. Δεν υπήρχε κανένας άλλος. Ξέρετε γιατί; Ήταν σοβαρός. Καμιά σχέση με π@π@ριές. Ήταν φιλομαθής μουσικός, ήξερε το υλικό του, ήξερε τις ρίζες του, ήξερε από πού προήλθε και ήξερε πού ανήκε σε αυτό. Δεν είχε τίποτα να κάνει με το να είσαι στην τηλεόραση ή τη σόου μπιζ, την εμπορικότητα ή δημοτικότητα[/COLOR][/I]»... [CENTER][ATTACH type="full" alt="MikeBloomfield.jpg"]198596[/ATTACH][/CENTER] «[I][COLOR=Darkorange]Ο Μάικ ήταν ασυγκράτητος[/COLOR][/I]», λέει ο πληκτρίστας [I]Mark Naftalin[/I], συνάδελφος του [I]Bloomfield[/I], στην μπάντα του [I]Butterfield[/I] και μουσικός συνεργάτης για όλη του τη ζωή. «[I][COLOR=Darkorange]Μόλις μπορούσες να συγκρατήσεις την ενέργειά του. Ήταν πληθωρικός σε κάθε χαρακτηριστικό: πάρα πολύ συναισθηματικός, εξόχως διανοούμενος και εξαιρετικά ικανός[/COLOR][/I]». «[I][COLOR=Darkorange]Ο Μάικλ βγήκε μέσα από την αληθινή, χωρίς μ@λ@κίες μπλουζ σκηνή[/COLOR][/I]», λέει ο κιθαρίστας των [I]Jefferson Airplane/Hot Tuna[/I], [I]Jorma Kaukonen[/I], ένας άλλος φίλος και συνεργάτης του [I]Bloomfield[/I]. «[I][COLOR=Darkorange]Θυμάμαι ότι πήγα σε μερικά από αυτά τα μπλουζ κλαμπ πολύ αργότερα, το 1965, και χρειαζόσουν κάποιον μαζί σου, αλλιώς θα τις 'έτρωγες'. Σήμερα υπάρχουν μπλουζ μπαρ και άνθρωποι που παίζουν μπλουζ παντού, αλλά ο Μάικλ ήταν ένας από τους τύπους που πρωτοστάτησαν για εμάς τότε[/COLOR][/I]». «[I][COLOR=Darkorange]Ο Μάικλ Μπλούμφιλντ υπήρξε μια σημαντική προσωπικότητα στην αμερικάνικη μουσική[/COLOR][/I]», καταλήγει ο Κάουκονεν. «[I][COLOR=Darkorange]Είναι τραγικό που πέθανε, με αυτόν τον τρόπο. Έκανε τα μπλουζ προσιτά σε πολλούς τύπους σαν εμένα. Αγαπούσε τόσο πολύ τη ζωή. Δεν υπήρχαν αρκετές ώρες μέσα στην ημέρα για να κάνει ό,τι χρειαζόταν[/COLOR][/I]». Είπαν ακόμη γι' αυτόν... «[I][COLOR=Darkorange]Η πρώτη φορά που είδα τον Μάικλ να παίζει κιθάρα ... κυριολεκτικά άλλαξε τη ζωή μου αρκετά για να πω "[B]αυτό θέλω να κάνω και να είμαι για το υπόλοιπο της ζωής μου[/B]"[/COLOR][/I]». - Carlos Santana «[I][COLOR=Darkorange]Ο Μάικλ ήταν ένας λαμπρός νεαρός. Είχε μια απίθανη μεγάλη καρδιά. Και ήταν σπουδαίος κιθαρίστας. Ήταν σαν γιος για μένα.[/COLOR][/I]» - B.B. King «[I][COLOR=Darkorange]Ο Μάικλ Μπλούμφιλντ ήταν ένας πολύ γλυκός τύπος και ένας λαμπρός κιθαρίστας και έπαιξε πολύ σημαντικό ρόλο στο να γίνω ηλεκτρικός κιθαρίστας[/COLOR][/I]». - Jorma Kaukonen «[I][COLOR=Darkorange]Απλώς έπαιζε κύκλους γύρω από οτιδήποτε μπορούσα να παίξω[/COLOR][/I]». - Bob Dylan «[I][COLOR=Darkorange]Έγινα θαυμαστής του Bloomfield όταν κυκλοφόρησε ο πρώτος δίσκος των Butterfield Blues Band. Ήμασταν όλοι κατάπληκτοι.[/COLOR][/I]» - Bob Weir «[I][COLOR=Darkorange]Πιστεύω ότι η μουσική βιομηχανία οφείλει στον Michael Bloomfield πολύ περισσότερα από όσα αντιλαμβάνονται[/COLOR][/I]». - Bill Graham «[I][COLOR=Darkorange]Αυτός ήταν ένας τύπος της μεγάλης κατηγορίας. Βοηθούσε τους ανθρώπους να ζήσουν τη ζωή τους. Ήταν ένας τεράστιος γίγαντας.[/COLOR][/I]» - Nick Gravenites [HEADING=2]Ο δικός μου Μάικ...[/HEADING] [CENTER][ATTACH type="full"]201461[/ATTACH][/CENTER] [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Υπέρ-οχη Συνεδρία [Mike Bloomfield, Al Kooper, Steve Stills]
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…