Προβλήματα εξοπλισμού και αντιμετώπιση τους από αντιπροσωπείες και καταστήματα

Καλημερα, μήπως γνωρίζει κάποιος εαν υπάρχει λύση στην μόνιμη επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων κάθε φορά που ανοίγω την μηχανή μου?
Σε επικοινωνία με την Fuji με ενημέρωσαν οτι εχει τελειώσει η εσωτερική μπαταρία της μηχανής και θέλει αλλαγή. Αυτό σημαίνει ενα κόστος 300 με 400e +μεταφορικά για μια αλλαγή μπαταρίας @#$%@@#

ευχαριστώ


ποια καμερα ? XT3 ? XT4 ?
 
Εικασία μου είναι ότι πρακτικά δεν θα επισκευάσουν κάτι αλλά ότι θα αλλάξουν κάποια πλακέτα ή κάποιο άλλο κομμάτι του εσωτερικού που έχει και την εσωτερική μπαταρία.
Παρόμοια απάντηση πήρα από το σέρβις της canon για επιδιόρθωση του ελατηρίου που συγκρατεί την κάρτα sd.
Μου είπαν ότι δεν επισκευάζεται αλλά θα άλλαζαν ολόκληρο κομμάτι εσωτερικά με ανάλογο κόστος.
Ίσως να αποτελεί πλέον πολιτική των εταιρειών ή των κατά τόπους σέρβις.
 
Παρόμοια απάντηση πήρα από το σέρβις της canon για επιδιόρθωση του ελατηρίου που συγκρατεί την κάρτα sd.
Μου είπαν ότι δεν επισκευάζεται αλλά θα άλλαζαν ολόκληρο κομμάτι εσωτερικά με ανάλογο κόστος.
Ίσως να αποτελεί πλέον πολιτική των εταιρειών ή των κατά τόπους σέρβις.


Οχι μονον στις καμερες. Παντου ακομα και στα αυτοκινητα.

η πολιτικη ειναι δεν επισκευαζουμε αλλα αντικαθιστουμε με ανταλλακτικο.

Για πολλους λογους κυριως οικονομικους φυσικα. Αλλα και για την παροχη εγγυησης της επισκευης......
 
Τοτε κοιτα για κανα "θαυμα" στην εσωτερικη αγορα επισκευαστων γιατι το κοστος δυστυχως ειναι οσο σου ειπαν (στην καλη περιπτωση)
 
  • Like
Reactions: vagmak
Επίσης στην Fuji μου είπαν οτι αλλάζουν κ πλακέτα μαζί, χωρίς ωστόσο να μου εγγυηθούν για την οριστική λύση του προβλήματος
.....ισος τα ξανακάνει μετα απο 1-2 χρόνια (μου είπαν)
 
  • Wow
Reactions: Kosh
Καλημερα, μήπως γνωρίζει κάποιος εαν υπάρχει λύση στην μόνιμη επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων κάθε φορά που ανοίγω την μηχανή μου?
Σε επικοινωνία με την Fuji με ενημέρωσαν οτι εχει τελειώσει η εσωτερική μπαταρία της μηχανής και θέλει αλλαγή. Αυτό σημαίνει ενα κόστος 300 με 400e +μεταφορικά για μια αλλαγή μπαταρίας @#$%@@#

ευχαριστώ

Το κόστος είναι τέτοιο γιατί δυστυχώς αλλάζουν όλη την πλακέτα και όχι μόνο την εσωτερική μπαταρία.

Κατά καιρούς σε φόρουμ έχω διαβάσει πως κάποιοι το έλυσαν αφήνοντας τη μηχανή συνδεδεμένη με κάποιο power bank για πολλές ώρες ή βάζοντας μια πλήρως φορτισμένη μπαταρία στη μηχανή και αφήνοντας τη για κάποιες μέρες. Δεν είναι το σύνηθες όμως και ούτε έχω προσωπική εμπειρία με αυτό το το ζήτημα στο διάστημα που είχα Fujifilm απλώς το μεταφέρω.
 
  • Like
Reactions: vagmak
Το κόστος είναι τέτοιο γιατί δυστυχώς αλλάζουν όλη την πλακέτα και όχι μόνο την εσωτερική μπαταρία.

Κατά καιρούς σε φόρουμ έχω διαβάσει πως κάποιοι το έλυσαν αφήνοντας τη μηχανή συνδεδεμένη με κάποιο power bank για πολλές ώρες ή βάζοντας μια πλήρως φορτισμένη μπαταρία στη μηχανή και αφήνοντας τη για κάποιες μέρες. Δεν είναι το σύνηθες όμως και ούτε έχω προσωπική εμπειρία με αυτό το το ζήτημα στο διάστημα που είχα Fujifilm απλώς το μεταφέρω.
Κάπου το διάβασα κι εγώ...Θα το δοκιμάσω οποσδήποτε. Ευχαριστώ
 
Λογικα η εσωτερικη μπαταρια δεν "παραχωρει" την προτεραιοτητα της παροχης στην μπαταρια του σωματος ?

Αφηνες το σωμα πολυ καιρο χωρις μπαταρια καμερας μεσα ?
 
Λογικα η εσωτερικη μπαταρια δεν "παραχωρει" την προτεραιοτητα της παροχης στην μπαταρια του σωματος ?

Αφηνες το σωμα πολυ καιρο χωρις μπαταρια καμερας μεσα ?
Ναι το κάνω συνήθως, σχεδόν πάντα γτ εχω διαβάσει κατά καιρούς προβλήματα με μπαταρίες ξεχασμένες σε σώματα που έχουν φουσκώσει και δημιουργούνται άλλα προβλήματα
 
Συνήθως γράφουμε εδώ για τα κακώς κείμενα, αλλά καλό είναι να γράφουμε και τα... καλά, για να έχουν γνώση οι υποψήφιοι αγοραστές:

Πριν δυο βδομάδες περίπου, παρατήρησα κάποιες πρασινωπές "σκιές" στην οθόνη της ΟΜ5 οι οποίες δεν φαίνονταν στο σκόπευτρο. Έκανα κι ένα reset μήπως... αλλά τελικά κατέληξε στο service της Zegetron, απ' όπου έφυγε αυθημερόν για Πορτογαλία και επέστρεψε σε 6 μέρες (με ΣΚ ενδιάμεσα), και καινούρια οθόνη. Μάλιστα ήταν η... πρώτη ΟΜ5 που παρουσίασε κάποιο θέμα γενικώς, αφού δεν είχαν καν ανοίξει κωδικό επιστροφής για το συγκεκριμένο μοντέλο.

Σε κάθε περίπτωση, δεν ανησυχώ αφού η πενταετής+6μηνη επέκταση λήγει το φθινόπωρο του... 2028!
 
Εδω και χρονια επιλεγω την προσθετη εγγυηση 3 χρονων ειτε μεσω προπαραγγελιας ειτε με πληρωμη ενος εξτρα κοστους 100-120 ευρω που μπορει να ενεργοποηθει οσο η μηχανη ειναι στα πρωτα 2 χρονια. (οχι ομως στο plus εξαμηνο)

Αυξανει και την αξια μεταπωλησης οταν καποια στγμη αποφασιζω να δωσω το σωμα και ταυτοχρονα εχω και το κεφαλι μου ησυχο αν συμβει το οτιδηποτε. Το συγκεκριμενο σερβις της Πορτογαλιας οποτε εχει χρειαστει στο παρελθον ηταν αψογο , εγω εχω καμποσα χρονια να το χρησιμοποιησω και χαιρομαι που ακομα η εξυπηρετηση και η ταχυτητα παραμενει σε υψηλα επιπεδα.