Διαστημικά - Αστρονομικά Νέα

Ο Liu Cixin αναλωνεται υπερβολικα στην ορθολογιστικη περιγραφη και συνοχη των μελλουμενων.
Οι Clarke / Asimov το ελυσαν αυτο το προβλημα με το να βαζουν τις ιστοριες τους μακρια στο μελλον.
Το μυνημα ειχε σημασια, οχι ποτε (και πως) θα συμβουν ολα αυτα. Ο προβληματισμος πνευματος
ειναι πολλα κλικ κρισιμοτερος απο την εγκυροτητα προβλεψης. Ο Cixin αναλωνεται ΠΟΛΥ στο τελευταιο.
Ομως δεν παυει να χει ξεφουρνισει την πιο δυνατη τριλογια της τελευταιας 15ετιας.
 
Last edited:
Ο Liu Cixin αναλωνεται υπερβολικα στην ορθολογιστικη περιγραφη και συνοχη των μελλουμενων.
Οι Clarke / Asimov το ελυσαν αυτο το προβλημα με το να βαζουν τις ιστοριες τους μακρια στο μελλον.
Το μυνημα ειχε σημασια, οχι ποτε (και πως) θα συμβουν ολα αυτα. Ο προβληματισμος πνευματος
ειναι πολλα κλικ κρισιμοτερος απο την εγκυροτητα προβλεψης. Ο Cixin αναλωνεται ΠΟΛΥ στο τελευταιο.
Ομως δεν παυει να χει ξεφουρνισει την πιο δυνατη τριλογια της τελευταιας 15ετιας.
Ειδικά ο Asimov ξεκινά την ιστορία του μέλλοντος στο σήμερα (και μερικές δεκαετίες πιο πίσω). Το πρώτο βιβλίο των ρομπότ ουσιαστικά στο τώρα εξελίσσεται.
Όπως και ο Cixin ξεκινά από το ευρύτερο τώρα.
 
Ξεκαθαρα ....... η ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ εχει πρωταγωνιστικο ρολο (ακομα και στην εποχη της τεχνολογιας υλικων).
Οτιδηποτε αλλο ..................... ΚΑ-ΜΠΟΥΜ !

505724325_1205348341635013_8640843582369413910_n.jpg

Και που ρε φιλε, η γεωμετρια ? Στο σχημα των πτερυγων, σωστα ? Nope ! Στην τοποθετηση των πυριμαχων πλακιδιων !
Yeap 😎 ........... carry on 😌 ............
 
ακομη μια ταχεια μη προγραμματισμενη αποσυναρμοληση, ενος starship του mask
 
Το κακο ειναι οτι η SpaceX διαθετει κεφαλαιακη επαρκεια.
Δεν θα το λεγα πριν τρια χρονια ..... ομως τωρα ΔΙΑΘΕΤΕΙ.
Ειναι μηπως αυτος ο κυριος λογος που ΔΕΝ προσεχουν (εκει στην SpaceX) ?
Η μηπως υπαρχει καποιο brain drain που δεν μας λενε ?
Καποιοι νευραλγικοι που ΔΕΝ επρεπε να φυγουν ......

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Γυρω στο 1μισυ δις $ ειναι καθε εκτοξευση.
Δηλαδη, SuperHeavy + Starship + ground support.
Στο ground support περιλαμβανονται νεες και ανθεκτικοτερες δεξαμενες,
αλλα και μικροδιορθωσεις/επεμβασεις στον Mechazilla και την βαση εκτοξευσης.
Οσο προχωραμε ομως, το 95% του κοστους παει σε SuperHeavy και Starship.
Τα υπολοιπα τα υποστηρικτικα δεν τρωνε πια τοσο πολυ χρημα.

Δυστυχως Τασο, η SpaceX βγαζει παρα πολλα απο το Starlink (πια).
Βγαζει και αρκετα λεφτακια απο την μισθωση Falcon-9 και FalconHeavy.
Οποτε εχει δις για καψιμο. Αυτο την εχει κανει απροσεκτη και ισως ραθυμη.
Τα δις απο την NASA (κοντα στο 1 δις τον χρονο) σιγουρα δεν φτανουν
για να ειναι τοσο ........ rasta ........ yolo !
 
EXEΣA εγω Boeing (και Northrop Grumman και μαντολες γυφτικες)
Τι χαλια ειναι αυτε, ωρε :confused: ............. ΤΙ Χ-Α-Λ-Ι-Α ΕΙΝΑΙ Α-Υ-Τ-Α ! ............ :mad::(

Αυτη ειναι η φοβερη και τρομερη Boeing (και Grumman) που εστειλε ανθρωπους στο φεγγαρι, το 1969 ?
Aποκολληθηκε το ακροφυσιο κατα την δοκιμη του δευτερης γενιας SRB για τον SLS (ο οποιος μας ανακοινωσαν οτι οδευει προς ακυρωση).
Πολλα τα ερωτηματα. Πρωτον, γιατι χειροκροτουν στο τελος μιας ολοφανερα αποτυχημενης δοκιμης. Δευτερον, γιατι επρεπε να κανουν
μεταβλητη την γεωμετρια του ακροφυσιου (φαινεται ξεκαθαρα) αφου ο πυραυλος δεν ειναι επαναχρησιμοποιησιμος (καιγεται στην ατμοσφαιρα).
Τριτον, γιατι συνεχιζονται οι δοκιμες αφου ο SLS παει για ακυρωση. H NASA, και ιδιως η Boeing + Νorthrop Grumman, μας δουλευουν ψιλο γαζι.
Φυσικα, ενας φτωχος και μονος (και αγεωμετρητος) καουμποϋ ειμαι .... αλλα αν σκεφτουμε οτι τα SRBs προερχονται απο το Space Shuttle τοτε
μιλαμε για την πιο δοκιμασμενη τεχνολογια του εσχατου μισου αιωνα στην πυραυλικη ιστορια των ΗΠΑ !!!!

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

ΞEΦTIΛA ! :cautious: Νομιζω χρειαζεται ενας καινουργιος Von Braun εκει περα. Μην πω και το τεχνικο προσωπικο της Boeing της δεκαετιας '60 (το πα).
 
Last edited:
Η Boeing έχει πάρει τον κατήφορο εδώ και πολλά χρόνια, από τότε που εξαγόρασε την McDonnel-Douglas και ανέλαβαν την διοίκηση άνθρωποι που δεν είχαν σχέση με τεχνολογία.
 
Ναι αλλα κατσε ......
Βοeing ..... Northrop ..... Grumman ..... Martin Marietta ...... McDonnell-Douglas ......
Ο αφρος του αφρoυ Ω ΑΦΡΕ ....... της πτητικης υπεροπλιας των ΗΠΑ, απ'το '60 και μετα.
Ουτε Fiat, ουτε Zastava, ουτε Datsun ......