O τομέας του Τσελέντη δεν έχει καμία σχέση με ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Είναι Γεωλόγος με εξειδίκευση στη Γεωδυναμική, το κοινώς λεγόμενο Σεισμολόγος. Ότι ξέρει εσύ ή εγώ για το συγκεκριμένο θέμα ξέρει κι αυτός. Επειδή ξέρει πόσοι τόνοι γης πρέπει να μετακινηθούν για να πάρουμε λίθιο για μια μπαταρία δεν έγινε ειδικός.Δεν είμαι σε θέση να κρίνω τον όποιο Τσελέντη, γεωλόγος δεν είμαι.
Ο τομέας μου δεν έχει την παραμικρή επαφή με τη δική του για να το γνωρίζω.
Αναγκαστικά λοιπόν, μένω στα λεγόμενά του.
Αλήθεια, γιατί δε μας λέει πόσοι τόνοι γης μετακινούνται για να πάρουμε αρκετή Πλατίνα, Παλάδιο και Ρόδιο για έναν καταλύτη;
Γιατί διεκτραγωδεί τις ανεμογεννήτριες που έχουν ζωή "μόνο" 25 χρόνια; Οι τουρμπίνες πετρελαίου και αερίου είναι τάχα αιώνιες; Δεν έχουν όριο ζωής;
Γιατί παραπονείται ότι τα EV εξοικονομούν Διοξείδιο του Άνθρακα μόνο μετά από 7 χρόνια (που κι αυτό είναι μύθος); Τα ΕΚ δεν εξοικονομούν ποτέ, έτσι δεν είναι;
Πέφτει λέει η απόδοση των EV μετά από 10 χρόνια. Δηλαδή τα θερμικά το ίδιο αποδίδουν μετά από 15 χρόνια χρήσης; Το δικό μου πάντως όταν το πήρα σχεδόν καινούριο έπιανε 190χλμ τελική, τώρα, μετά από 12 χρόνια και 180.000χλμ πιάνει με το ζόρι τα 160. Για να μη μιλήσω για οικονομία καυσίμου, φθορές κλπ.