Αυτοκινητιστικά νέα

Πάντως με τα τεχνικά δεδομένα που έχουμε τώρα ο μόνος τρόπος ένα αυτοκίνητο να έχει 5000+ χμ ανά ανεφοδιασμό είναι να είναι υδρογόνου και να αυξήσουμε την προσρόφιση του υδρογόνου στους νανοσωλήνες άνθρακα σε τουλάχιστον το διπλό επίπεδο από σήμερα (είναι εφικτό, αλλά θέλει χρόνο). Καλά για το κόστος ας το ξεχάσουμε.
Α, ναι επίσης είχε γίνει έρευνα για να το υγροποιούμε (ναι με την ίδια διαδικασία που φτιάχνουμε το καύσμο για πυραύλους)

1750568871418.png
Το μόνο μεγάλο πρόβλημα ότι καταναλώνεις χοντρικά το 25% της περιεχόμενης ενέργειας στο καύσιμο για να το υγροποιήσεις στους 22 βαθμούς Κ.


Πάντως έχουν κατά καιρούς βγει κάποια αυτοκίνητα που δουλεύουν με "καύσιμο" το νερό. Θυμάμαι το παρακάτω λίγο πριν το 2010
Στην ουσία όμως δεν ήταν το νερό το καύσιμο, απλά η εταιρία χρησιμοποίησε το γεγονός ότι γέμιζες το ντεπόζιτο με νερό για να το παρουσιάσει ως τέτοιο. Στην πραγματικότητα με απλά λόγια το δοχείο καυσίμου δεν ήταν άδειο, αλλά γεμάτο με ένα υλικό που απελευθέρωνε υδρογόνο στην επαφή του με το νερό. Επίσης προφανώς κάποια στιγμή το υλικό αυτό τελείωνε και έπρεπε να αλλάξεις το ... δοχείο καυσίμου που ήταν στην ουσία το καύσιμο. Έτσι τελικά στην πράξη πάλι ήθελες ανεφοδιασμό, απλά μπορούσες να τον κάνεις σπίτι σου (αν και δεν θυμάμαι καθόλου αν ήθελε νερό βρύσης ή απιονισμένο).