στα εταιρικα πιστευω θα παραμεινουν τα φοροκινητρα διοτι ειναι υποχρεωμενοι να εχουν ηλεκτρικα συγκεκριμενο ποσοστο επι του στολου τους. Επομενως πρεπει καπως να τους χρυσωσει το χαπι.Αν κόψουν τα κίνητρα στα εταιρικά θα βουλιάξει η αγορά οχημάτων χαμηλών ρύπων στην Ελλάδα μιας και τα εταιρικά κυριαρχούν. Και μην ξεχνάμε ότι αρκετά από αυτά στα 4-5 χρόνια παραμένουν στους Ελληνικούς δρόμους.
Ξεχνάμε όμως και τον επίσημο πληθωρισμό. Αν ένα όχημα είχε 20000 ευρώ το 2012, χρησιμοποιώντας τον επίσημο πληθωρισμό της Ευρωζώνης πάμε σχεδόν στα 26000 ευρώ σήμερα.
Συζητώντας με πολλούς φίλους καταλήγουμε ότι ακόμη πολλοί δεν θέλουν να πάνε σε ηλεκτρικό εκτός και αν αυτό θα κάνει σχεδόν αποκλειστικά διαδρομές στην Αθήνα, οπότε και δεν το συζητάνε καν για συμβατικό.
Από εκεί και πέρα πριν μπει η τιμή στη μέση όλοι σχεδόν βλέπουν απίστευτα θετικά τα plug-in hybrid. Βέβαια θες τουλάχιστον 40000 ευρώ για κάποιο c-suv οικογενειακό. Αλλά και τα Mild Hybrid ή κάποια τελευταία συμβατικά δεν τα λες φθηνά, πχ με το 3008 αρχική τιμή 37000, το Kuga στα 34000, το Tucson στα 30000.
Οι περισσοτεροι που δεν θελουν ηλεκτρικα, διοτι θεωρουν οτι δεν βολευει για ταξιδια, απλα δεν εχουν ιδεα τι τους γινεται. Δεν γνωριζουν με ποση ταχυτητα κινουνται στο ταξιδι, δεν γνωριζουν ποση ωρα χανουν στις στασεις τους, γενικα δεν γνωριζουν. Απλα ακουνε την τροπαρι "τα ηλεκτρικα δεν κανουν για ταξιδι" και το καταπινουν αμασητο.
Τα mild hybrid ειναι απλα ανεκδοτο στο θεμα της καταναλωσης. Τα phev ειναι μια μεσοβεζικη λυση που ικανοποιει μονο τους εταιρικους πελατες ωστε οι υπαλληλοι που τα χρησιμοποιουν να μην πληρωνουν φορο πανω σε αυτα. Κατα τα αλλα εχουν μαζεμενα ολα τα μειονεκτηματα των θερμικων, αλλα και των ηλεκτρικων, σε τιμη μεγαλυτερη απο αντιστοιχο θερμικο και συχνα απο αντιστοιχο ηλεκτρικο. Μονο καποια κινεζικα Phev ειναι vfm (πχ τα byd).