Αυτοκινητιστικά νέα

Στα προηγούμενα αμάξια μου είχα, επειδή με καίει εύκολα ο ήλιος.
Το συγκεκριμένο έχει από τη μάνα του φίλτρα στα τζάμια, οπότε μιας και δεν καίγομαι καθόλου, είπα να μην βάλω μεμβράνες.
Ούτως ή άλλως έβαζα πάντα τις πιο "ελαφριές", οπότε δεν έκοβαν πάρα πολύ ήλιο.

Η πιο πολλή θερμότητα λογικά μπαίνει από την οροφή, η οποία είναι ήδη πάρα πολύ φιμέ.

το σκούρο χρώμα του αυτοκινήτου παίζει πολύ μεγάλο ρόλο.

το ίδιο και οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες που όσο και να κόψουν , ακτινοβολία θα περάσει και θα εγκλωβιστεί .
 
Όλο λέω να το βάλω και όλο το ξεχνάω..
Και για κάποιο λόγο δεν αφήνει να το ενεργοποιήσεις από το κινητό. Ίσως θέλει να το ενεργοποιήσεις πρώτα από το αμάξι.
Μηπως εχεις ενεργοποιημενο sentry; Εχω ακουσει κατι κουφο, οτι για καποιον λογο στα 3αρια δεν μπορει να ειναι ταυτοχρονα ενεργοποιημενο sentry και cabin overheat protection. Αν οντως ισχυει αυτο, μεταξυ των δυο λειτουργιων θα προτιμησω να εχω το sentry ενεργοποιημενο :) Ετσι και αλλιως, 5' πριν πας στο αμαξι αν ενεργοποιησεις το ac, θα κατεβει η θερμοκρασια στους 20-22.
 
Εννοείται ότι έχω Sentry ενεργοποιημένο! Δεν το συζητάμε..

Και όντως, μέχρι να πάρω το ασανσέρ, να κατέβω στον δρόμο και να περπατήσω μέχρι το αμάξι έχει πάντα κρυώσει. Δεν είναι θέμα. Πιο πολύ για να γλιτώνει λίγη καταπόνηση το εσωτερικό το αυτοκινήτου το σκεφτόμουν. Αν και απ' ότι ξέρω δεν είναι ουσιαστικά θέμα.
 
  • Like
Reactions: avpap
Εννοείται ότι έχω Sentry ενεργοποιημένο! Δεν το συζητάμε..

Και όντως, μέχρι να πάρω το ασανσέρ, να κατέβω στον δρόμο και να περπατήσω μέχρι το αμάξι έχει πάντα κρυώσει. Δεν είναι θέμα. Πιο πολύ για να γλιτώνει λίγη καταπόνηση το εσωτερικό το αυτοκινήτου το σκεφτόμουν. Αν και απ' ότι ξέρω δεν είναι ουσιαστικά θέμα.
Να ρωτήσω, το Sentry δε καταναλώνει πολύ ενέργεια;
Το έχεις να φορτίζει;
 
Σήμερα έμαθα ένα νέο. Τα Tesla από κάτω στο πάτωμα έχουν ανεμιστήρες για να ψύχουν την μπαταρία. Κουβέντα συναδέλφου ο οποίος μάλιστα έχει δουλέψει μερικά χρόνια φορτηγό σε εργοτάξιο.

Ο εργοδότης μας που ήταν παρών στην κουβέντα του είπε και αυτός πως δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση και αν θέλει να δει το δικό του που είναι υβριδικό.
 
Σήμερα έμαθα ένα νέο. Τα Tesla από κάτω στο πάτωμα έχουν ανεμιστήρες για να ψύχουν την μπαταρία. Κουβέντα συναδέλφου ο οποίος μάλιστα έχει δουλέψει μερικά χρόνια φορτηγό σε εργοτάξιο.

Ο εργοδότης μας που ήταν παρών στην κουβέντα του είπε και αυτός πως δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση και αν θέλει να δει το δικό του που είναι υβριδικό.
δεν εχουν "ανεμιστηρες" ακριβως, αλλα ναι προφανως και ψυχεται η μπαταρια. Ολα τα ηλεκτρικα αυτοκινητα εχουν συστημα ψυξης της μπαταριας, οχι μονο τα τεσλα. Τα περισσοτερα εχουν υδροψυκτο συστημα. Αυτο συμβαινει διοτι, ειδικα κατα την dc φορτιση, η μπαταρια ανεβαινει σε ψηλες θερμοκρασιες και αν δεν υπηρχε τροπος να ψυχθει, θα επεφτε η υγεια της. Αυτο το προβλημα υπηρξε στα nissan leaf α' γενιας και για αυτον το λογο ειχαν τεραστιο degradation.
Η διαφορα που εχουν τα τεσλα με τα αλλα ειναι το συστημα octavalve που μεταφερει θερμοτητα εκει που χρειαζεται. Πχ το χειμωνα μεταφερει απο την ζεστη μπαταρια, προς το θαλαμα τον επιβατων.
 
δεν εχουν "ανεμιστηρες" ακριβως, αλλα ναι προφανως και ψυχεται η μπαταρια. Ολα τα ηλεκτρικα αυτοκινητα εχουν συστημα ψυξης της μπαταριας, οχι μονο τα τεσλα. Τα περισσοτερα εχουν υδροψυκτο συστημα. Αυτο συμβαινει διοτι, ειδικα κατα την dc φορτιση, η μπαταρια ανεβαινει σε ψηλες θερμοκρασιες και αν δεν υπηρχε τροπος να ψυχθει, θα επεφτε η υγεια της. Αυτο το προβλημα υπηρξε στα nissan leaf α' γενιας και για αυτον το λογο ειχαν τεραστιο degradation.
Η διαφορα που εχουν τα τεσλα με τα αλλα ειναι το συστημα octavalve που μεταφερει θερμοτητα εκει που χρειαζεται. Πχ το χειμωνα μεταφερει απο την ζεστη μπαταρια, προς το θαλαμα τον επιβατων.

Δεν τα ξέρεις καλά. Έχουν ανεμιστήρες λες και είναι hovercraft. Μιλαμε για τρελή χαζομάρα. Μηδέν λογική ρε παιδιά.

Όλα τα αυτοκίνητα έχουν μια προστασία από κάτω. Εδώ βάζουν ανεμιστήρες χυμα σε κάτι τόσο κρίσιμο όπως οι μπαταρίες. Εννοείται πως όταν αρχίσαμε να του λέμε ότι είναι κλειστό εξάρτημα και βασικό δομικό στοιχείο έκανε τον "Αλέκο".
 
Να ρωτήσω, το Sentry δε καταναλώνει πολύ ενέργεια;
Το έχεις να φορτίζει;
300-400w καταναλωνει μονο του το sentry. Ο κατοχος αποφασιζει αν αξιζει αυτη η δαπανη

To Sentry δουλεύει με δυο τρόπους. Είτε με ενεργοποιημένο το Camera-Based Detection (οπότε και καίει πολλή ενέργεια) είτε χωρίς αυτό, οπότε καίει σημαντικά λιγότερη ενέργεια.

Η διαφορά των δυο τρόπων είναι ότι στην πρώτη περίπτωση το αυτοκίνητο αναλύει σε πραγματικό χρόνο την εικόνα που έρχεται από τις κάμερες και εκτιμά κατά πόσο υπάρχει "απειλή", ενώ στην δεύτερη περίπτωση οι κάμερες λειτουργούν μεν συνεχώς αλλά για να καταγράψουν πρέπει να γίνουν trigger από κάποιον πιο κλασικό αισθητήρα (κραδασμό, πόμολο, κτλ).

Εγώ το δουλεύω με τον δεύτερο τρόπο και καταλήγει να έχει κατανάλωση περίπου 200W / ώρα, νούμερο για μένα αποδεκτό για την ασφάλεια που παρέχει.

Πρακτικά καταλήγει να "καίει" περίπου 3% της μπαταρίας στο περίπου 8ωρο που το έχω παρκαρισμένο εκτός γκαράζ (στον τόπο εργασίας μου).

Στο γκαράζ στο σπίτι προφανώς είναι (αυτόματα) απενεργοποιημένο.
 
Δεν τα ξέρεις καλά. Έχουν ανεμιστήρες λες και είναι hovercraft. Μιλαμε για τρελή χαζομάρα. Μηδέν λογική ρε παιδιά.

Όλα τα αυτοκίνητα έχουν μια προστασία από κάτω. Εδώ βάζουν ανεμιστήρες χυμα σε κάτι τόσο κρίσιμο όπως οι μπαταρίες. Εννοείται πως όταν αρχίσαμε να του λέμε ότι είναι κλειστό εξάρτημα και βασικό δομικό στοιχείο έκανε τον "Αλέκο".
Όλα αυτά μου θυμίζουν τις χαζομάρες που άκουγα όταν βγήκαν τα πρώτα καταλυτικά. Κυκλοφορούσε μεταξύ άλλων η φήμη ότι τα καταλυτικά έχουν μειωμένη ιπποδύναμη και κάποιοι έξυπνοι αφαιρούσαν τον καταλύτη για να έχει καλύτερη απόδοση ο κινητήρας.
 
  • Like
Reactions: takisot and koupa
Όλα αυτά μου θυμίζουν τις χαζομάρες που άκουγα όταν βγήκαν τα πρώτα καταλυτικά. Κυκλοφορούσε μεταξύ άλλων η φήμη ότι τα καταλυτικά έχουν μειωμένη ιπποδύναμη και κάποιοι έξυπνοι αφαιρούσαν τον καταλύτη για να έχει καλύτερη απόδοση ο κινητήρας.

μα αυτό ισχύει (λόγω βενζίνης με μόλυβδο vs αμόλυβδης)
αυτό που δεν ισχύει και είναι χαζομάρα, είναι η αφαίρεση του καταλύτη.
 
μα αυτό ισχύει (λόγω βενζίνης με μόλυβδο vs αμόλυβδης)
αυτό που δεν ισχύει και είναι χαζομάρα, είναι η αφαίρεση του καταλύτη.
Βασικά διαφωνώ ελαφρά.
Η πρώτη αμόλυβδη στην αγορά ήταν (όπως και σήμερα) 95 οκτάνια.
Η σούπερ με μόλυβδο τότε ήταν 96 οκτάνια και αν θυμάμαι καλά η απλή ήταν 91 οκτάνια.
Η διαφορά του 1 οκτανίου δεν αλλάζει ουσιαστικά κάτι από πλευράς καυσίμου και πόσο πια να αυξήσεις τη συμπίεση.

Όμως κάποιοι από τους πρώτους καταλύτες στα Euro 1 αυτοκίνητα ήταν κακοσχεδιασμένοι και έπνιγαν λίγο τον κινητήρα. Και πάλι μιλάμε για μειώσεις πολύ μικρές και φυσικά όχι σε όλες τις υλοποιήσεις.

Πατώντας πάνω σε αυτά βγήκε ο μύθος "Τα αυτοκίνητα που καίνε σούπερ είναι πιο γρήγορα και αν βγάλεις τον καταλύτη θα κερδίσεις ιπποδύναμη".

Μπορώ να το επιβεβαιώσω γιατί κάποια στιγμή στο πρώτο αυτοκίνητο (seat ibiza 1.2 με τον system porsche του ΄92) μου ξεκόλλησε το καζανάκι της εξάτμισης και έπεσε στο δρόμο (!!!!) και πηγαίνοντας σε εξατμισά μου είπε αν είχα βγάλει τον καταλύτη, το λέω όχι, δεν τον βλέπεις ότι είναι εκεί και μου λέει ναι είναι εκεί, αλλά είναι άδειος μέσα (!!!!). Δεν ξέρω τι ακριβώς είχε γίνει, αλλά είχε θρυματιστεί το κεραμικό μέσα για κάποιο λόγο. Όταν τον αντικατέστησα με ένα μεταχειρισμένο που έβγαζε κανονικά και κάρτα καυσαερίων την πτώση της απόδοσης ψιλά την καταλάβαινες.

Βέβαια η ζημιά στο περιβάλλον δεν συζητιέται καν και είναι τουλάχιστον ανεγκέφαλος κάποιος που βγάζει καταλύτη.

Στο επόμενο αυτοκίνητο είχα αλλάξει όλη την εξάτμιση (βέβαια με εργοστασιακή performance για δρόμο) και το χαρακτηριστικό ήταν ότι έπεσαν οι ρύποι με τον αγωνιστικό καταλύτη σε σχέση με τον μαμά αυξάνοντας όμως την απόδοση.
 
Όμως κάποιοι από τους πρώτους καταλύτες στα Euro 1 αυτοκίνητα ήταν κακοσχεδιασμένοι και έπνιγαν λίγο τον κινητήρα. Και πάλι μιλάμε για μειώσεις πολύ μικρές και φυσικά όχι σε όλες τις υλοποιήσεις.

Γενικότερα ίσχυε αυτό τότε και μέχρι τώρα. Ειδικά όταν οι πρώτοι κινητήρες δεν ήταν σχεδιασμένοι να λειτουργούν ευθύς εξ' αρχής με καταλύτη. Πολύ συχνό το φαινόμενο, καθώς δεν σχεδιάζονταν από την αρχή νέοι κινητήρες κάθε φορά που αλλάζαν οι νόρμες για τα καυσαέρια.
 
  • Like
Reactions: vlad66
Γενικότερα ίσχυε αυτό τότε και μέχρι τώρα. Ειδικά όταν οι πρώτοι κινητήρες δεν ήταν σχεδιασμένοι να λειτουργούν ευθύς εξ' αρχής με καταλύτη. Πολύ συχνό το φαινόμενο, καθώς δεν σχεδιάζονταν από την αρχή νέοι κινητήρες κάθε φορά που αλλάζαν οι νόρμες για τα καυσαέρια.
Τότε επίσης το turbo ήταν κάτι εξωτικό για να πάρεις πολλά άλογα και δεν θα ξεχάσω ποτέ το συναίσθημα του turbo lag σε ένα fiat uno turbo που αν έκανες το λάθος και τούμπιζε σε στροφή, αγόραζες οικόπεδο.
Τώρα δεν νοείται οικονομικός κινητήρας χωρίς υπερσυμπιεστή καυσαερίων, γιατί πολύ απλά αυξάνει το βαθμό απόδοσης του κινητήρα, μειώνει την κατανάλωση και φυσικά μειώνει και τους ρύπους.
Βέβαια όλα αυτά πληρώνονται, η βελτιστοποίηση που έχουν φτάσει τα μοτέρ εσωτερικής καύσης ειδικά σε συνδυασμό με υβριδικές υλοποιήσεις κάποιος έπρεπε να τη πληρώσει.
 
Σε μια σχετικά feel good αυτοκινητιστική είδηση, ένας hardcore Audάκιας έφτιαξε ένα βίντεο που κράζει την Audi για τις επιλογές της τα τελευταία χρόνια που έχουν εξοργίσει τους φίλους της μάρκας, και ο CEO (σχετικά νέος στην εταιρία και από όσα διάβασα Audάκιας), αντί να κάνει την πάπια έστειλε απάντηση που δημοσιοποιήθηκε από κάτω.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

... και η απάντηση:

Dear Auditography,

We really acknowledge the effort you made in creating this video. For me, your video and the comments below show impressively how many people are moved by our brand and want Audi to succeed. This is an incentive and a responsibility for us to consistently invest in our products and our quality. Reflecting on where we stand right now, we see areas where we have to refocus on Vorsprung durch Technik consistently and purposefully. We have recognized this, and we have already tackled many of the points mentioned. We hope that you will continue to accompany us on our journey – it will be worth it.
Kind regards

Dr Gernot Döllner
AUDI AG
Ingolstadt


Λέτε να έχουν πάρει χαμπάρι το κράξιμο; Δυστυχώς, με τους δασμούς του τρελού στις ΗΠΑ και τα παρανοϊκά τέλη ταξινόμησης στην Ελλάδα, μόνο φιλολογικά με ενδιαφέρει το θέμα, αλλά και πάλι, τουλάχιστον να μπορούμε να επιστρέψουμε στο οφθαλμόλουτρο.
 
Last edited:
Σε μια σχετικά feel good αυτοκινητιστική είδηση, ένας hardcore Audάκιας έφτιαξε ένα βίντεο που κράζει την Audi για τις επιλογές της τα τελευταία χρόνια που έχουν εξοργίσει τους φίλους της μάρκας, και ο CEO (σχετικά νέος στην εταιρία και από όσα διάβασα Audάκιας), αντί να κάνει την πάπια έστειλε απάντηση που δημοσιοποιήθηκε από κάτω.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

... και η απάντηση:

Dear Auditography,

We really acknowledge the effort you made in creating this video. For me, your video and the comments below show impressively how many people are moved by our brand and want Audi to succeed. This is an incentive and a responsibility for us to consistently invest in our products and our quality. Reflecting on where we stand right now, we see areas where we have to refocus on Vorsprung durch Technik consistently and purposefully. We have recognized this, and we have already tackled many of the points mentioned. We hope that you will continue to accompany us on our journey – it will be worth it.
Kind regards

Dr Gernot Döllner
AUDI AG
Ingolstadt


Λέτε να έχουν πάρει χαμπάρι το κράξιμο; Δυστυχώς, με τους δασμούς του τρελού στις ΗΠΑ και τα παρανοϊκά τέλη ταξινόμησης στην Ελλάδα, μόνο φιλολογικά με ενδιαφέρει το θέμα, αλλά για πάλι.
Εγώ θα περίμενα μια ειρωνική απάντηση καρδιναλιου από την άλλη βλέπουμε ότι νοιάζονται για τους πελάτες τους . Μπορεί να είναι για τα μάτια του κόσμου αλλά στο χώρο του marketing κοστίζει λιγότερο να διατηρήσεις τους πελάτες σου ή να επαναφερεις παλιους παρά να ψάξεις για νέους.
 
  • Like
Reactions: ln()

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Ο Umit Sabanci που κάνει διάφορα ρεκόρ κατάφερε με ένα Lucid να κάνει ρεκόρ με μια φόρτιση στα 1205χλμ. Αναγνωρίστηκε και από τα Guinness. Βέβαια άρχισαν κάποιοι στα σχόλια να λένε ότι η απόσταση St. Moritz και Μόναχο είναι 300χλμ αλλά αυτός τη δήλωσε 4 φορές πάνω και ότι δεν έδωσαν στοιχεία Μ.Ω.Τ..
 
  • Love
Reactions: avpap
αυτά τα ΜΜΕ είναι ανεκδιήγητα....

η Ο.ΣΥ. δεν έχει καμία σχέση με την κοινοπραξία !


αν θέλουν να "συνδέσουν" την κοινοπραξία με τις συγκοινωνίες της Αττικής , μόνο με τον ΟΑΣΑ μπορεί να γίνει !

 
Ναι, βέβαια τον περαστικό που περπατάει εκείνη την ώρα ή τον άνθρωπο που είναι στο αμάξι του και στον ίδιο δρόμο υπάρχει ένα 18μετρο ελεύθερο επειδή κάποιος ασυνείδητος δεν έβαλε χειρόφρενο, δεν τον απασχολεί εάν είναι ΟΣΥ, ΟΑΣΑ, ΚΤΕΛ, ιδιώτης ή ότι άλλο.

Όποιος και να είναι, όπου και να δουλεύει, δεν μπορεί να έχει επαγγελματική άδεια, έβαλε κόσμο σε κίνδυνο.
 
  • Like
Reactions: avpap