Αυτοκινητιστικά νέα

ειχαμε δει τις προαλλες αντιστοιχο περιστατικο με ενα μικρο ΙΧ. Εδω χοντρυνε το πραγμα ειναι η αληθεια!
 
Ναι, βέβαια τον περαστικό που περπατάει εκείνη την ώρα ή τον άνθρωπο που είναι στο αμάξι του και στον ίδιο δρόμο υπάρχει ένα 18μετρο ελεύθερο επειδή κάποιος ασυνείδητος δεν έβαλε χειρόφρενο, δεν τον απασχολεί εάν είναι ΟΣΥ, ΟΑΣΑ, ΚΤΕΛ, ιδιώτης ή ότι άλλο.

Όποιος και να είναι, όπου και να δουλεύει, δεν μπορεί να έχει επαγγελματική άδεια, έβαλε κόσμο σε κίνδυνο.

αυτοί λένε ότι δεν έβαλε χειρόφρενο....

εγώ τόσα χρόνια στην δουλειά έχω δει χειρόφρενα να "λύνουν" μόνα τους !
μου έχει τύχει μάλιστα πριν προλάβω να σηκωθώ από το κάθισμα!

πιθανολογώ ότι ο οδηγός έκλεισε την πόρτα όταν βγήκε από το όχημα ενώ αυτό (το όχημα δλδ) είχε και 2ο τεχνικό πρόβλημα που δεν το είχε καταλάβει..
απενεργοποιήθηκε το ηλεκτρόφρενο που σε καμία περίπτωση δεν απενεργοποιείται αν δεν ακουμπήσεις το πετάλ του "γκαζιού"

επίσης σε καμία περίπτωση δεν απενεργοποιείται αν υπάρχει έστω και μία πόρτα ανοιχτή

οι βλάβες στα ηλεκτρόφρενα είναι ύπουλες και μπορούν να "παρουσιαστούν" ξαφνικά στα καλά καθούμενα, όπως και να "εξαφανιστούν" , βασανίζοντας τους τεχνικούς που δεν μπορούν να βρουν την αιτία...

φυσικά και μου έχει τύχει να "λύνει" ηλεκτρόφρενο με ανοιχτή πόρτα , ή να "λύνει" πριν ακουμπήσω γκάζι.. όχι μία, ούτε δύο.......
μετά ξαφνικά όλα καλά και άντε εξήγησε στους τεχνικούς τι έγινε αφού αυτοί δεν βλέπουν πια κανένα πρόβλημα...

πριν "σταυρώσουμε" λοιπόν εργαζόμενο, ας εξετάσουμε καλύτερα όλα τα στοιχεία...
 
  • Wow
Reactions: Skakinen and avpap
αυτοί λένε ότι δεν έβαλε χειρόφρενο....

εγώ τόσα χρόνια στην δουλειά έχω δει χειρόφρενα να "λύνουν" μόνα τους !
μου έχει τύχει μάλιστα πριν προλάβω να σηκωθώ από το κάθισμα!

πιθανολογώ ότι ο οδηγός έκλεισε την πόρτα όταν βγήκε από το όχημα ενώ αυτό (το όχημα δλδ) είχε και 2ο τεχνικό πρόβλημα που δεν το είχε καταλάβει..
απενεργοποιήθηκε το ηλεκτρόφρενο που σε καμία περίπτωση δεν απενεργοποιείται αν δεν ακουμπήσεις το πετάλ του "γκαζιού"

επίσης σε καμία περίπτωση δεν απενεργοποιείται αν υπάρχει έστω και μία πόρτα ανοιχτή

οι βλάβες στα ηλεκτρόφρενα είναι ύπουλες και μπορούν να "παρουσιαστούν" ξαφνικά στα καλά καθούμενα, όπως και να "εξαφανιστούν" , βασανίζοντας τους τεχνικούς που δεν μπορούν να βρουν την αιτία...

φυσικά και μου έχει τύχει να "λύνει" ηλεκτρόφρενο με ανοιχτή πόρτα , ή να "λύνει" πριν ακουμπήσω γκάζι.. όχι μία, ούτε δύο.......
μετά ξαφνικά όλα καλά και άντε εξήγησε στους τεχνικούς τι έγινε αφού αυτοί δεν βλέπουν πια κανένα πρόβλημα...

πριν "σταυρώσουμε" λοιπόν εργαζόμενο, ας εξετάσουμε καλύτερα όλα τα στοιχεία...
και με βάση όλα αυτά που λες έρχομαι να προσθέσω το :
Φτάνει πια με τις ηλεκτρονικές μαλακίες. Αρκετά. Θέλουμε να έχουμε συμμετοχή στην οδήγηση. Να είναι πιο ξεκούραστη αλλά μέχρι ένα σημείο.
 
αυτοί λένε ότι δεν έβαλε χειρόφρενο....

εγώ τόσα χρόνια στην δουλειά έχω δει χειρόφρενα να "λύνουν" μόνα τους !
μου έχει τύχει μάλιστα πριν προλάβω να σηκωθώ από το κάθισμα!

πιθανολογώ ότι ο οδηγός έκλεισε την πόρτα όταν βγήκε από το όχημα ενώ αυτό (το όχημα δλδ) είχε και 2ο τεχνικό πρόβλημα που δεν το είχε καταλάβει..
απενεργοποιήθηκε το ηλεκτρόφρενο που σε καμία περίπτωση δεν απενεργοποιείται αν δεν ακουμπήσεις το πετάλ του "γκαζιού"

επίσης σε καμία περίπτωση δεν απενεργοποιείται αν υπάρχει έστω και μία πόρτα ανοιχτή

οι βλάβες στα ηλεκτρόφρενα είναι ύπουλες και μπορούν να "παρουσιαστούν" ξαφνικά στα καλά καθούμενα, όπως και να "εξαφανιστούν" , βασανίζοντας τους τεχνικούς που δεν μπορούν να βρουν την αιτία...

φυσικά και μου έχει τύχει να "λύνει" ηλεκτρόφρενο με ανοιχτή πόρτα , ή να "λύνει" πριν ακουμπήσω γκάζι.. όχι μία, ούτε δύο.......
μετά ξαφνικά όλα καλά και άντε εξήγησε στους τεχνικούς τι έγινε αφού αυτοί δεν βλέπουν πια κανένα πρόβλημα...

πριν "σταυρώσουμε" λοιπόν εργαζόμενο, ας εξετάσουμε καλύτερα όλα τα στοιχεία...

Βλάντ μου να με συγχωρείς αλλά δεν το βλέπω ακριβώς έτσι.
Δεν υπάρχει κάποιο στοιχείο που να συνηγορεί στο ότι σε ένα ολοκαίνουριο όχημα, της MAN -όχι κανενός ανθυποκινέζου, με το όχημα απενεργοποιημένο λύνεται μόνο του το ηλεκτρόφρενο.
Ούτε μου είναι επαρκές το ότι επειδή εν λειτουργία μπορεί να λύνεται εκτός των ορισμένων συνθηκών, αυτό αξιωματικά συμβαίνει και όταν είναι σβηστό. Και άντε, έγινε η αστοχία στο φρένο, το κιβώτιο στο park, απέμπλεξε και αυτό; Έγινε πλήρης καταστροφική αστοχία σε όλο το όχημα;

Δεν θέλει κανείς να σταυρώσει τον εργαζόμενο, αλλά για την ώρα και ορθώς, το κυρίως σενάριο είναι πως πρόκειται για λάθος του.
 
  • Like
Reactions: avpap and takisot
Το όχημα ΔΕΝ σβήνει αν δεν "δέσει" το χειρόφρενο.

Ισχύει για ΟΛΑ τα λ/φ με αυτόματο σασμάν, ανεξάρτητα από μάρκα και χρονολογία κατασκευής.
( Ίσως να μην ισχύει για κάποια mercedes της ΕΛΒΟ κατασκευής '99-'00 γιατί έχω να οδηγήσω τέτοιο από το '04 και η μνήμη μου δεν βοηθάει)

Άρα είτε σβηστός κινητήρας είτε όχι, κάτι δεν δούλεψε σωστά και αυτό "παγίδεψε" τον άτυχο οδηγό ο οποίος εμπιστεύτηκε τα συστήματα ασφαλείας στο ολοκαίνουργιο ΜΑΝ
 
Τι λέγαμε για το βάρος?
Το βάρος των θηριωδών SUV στην
πόλη είναι αιτία για μεγάλες ζημιές,
ανεξαρτήτως τεχνολογίας,
γιατί τα ανθρώπινα λάθη καραδοκούν.. https://www.mononews.gr/auto/mercedes-gl-den-kyla-stin-katifora-an-den-kaneis-lathos
αν αντι για 2000 κιλα, ηταν ενα σενταν των 1500, πιστευεις οτι θα ειχεις μεγαλη διαφορα;
 
Εγώ δεν καταλαβαίνω, είναι τόσο δύσκολο οι ίδιοι αισθητήρες βάρους που προκαλούν συναγερμό για τη ζώνη όταν νιώσουν παρουσία ανθρώπου, δε μπορούν να δένουν και το χειρόφρενο στην αντίθετη περίπτωση; Δηλαδή, μιλάμε για μισή γραμμή κώδικα.
 
αν αντι για 2000 κιλα, ηταν ενα σενταν των 1500, πιστευεις οτι θα ειχεις μεγαλη διαφορα;
Άλλο 3 τόνοι, άλλο 1500 Kg, και άλλη ζημιά
θα γινόταν από ένα κάτω του τόνου
όπως ένα μικρό πόλης που μπορεί να
σταματούσε στο δένδρο που έκοψε το
βαρύ όχημα.
Εκτιμώ ότι ένα πιο ελαφρύ όχημα ισοπεδώνει
λιγότερα εμπόδια από ένα πολύ πιο βαρύ..
Διαφορά υπάρχει λόγω μάζας, τα υπόλοιπα
είναι τύχη..
 
Εγώ δεν καταλαβαίνω, είναι τόσο δύσκολο οι ίδιοι αισθητήρες βάρους που προκαλούν συναγερμό για τη ζώνη όταν νιώσουν παρουσία ανθρώπου, δε μπορούν να δένουν και το χειρόφρενο στην αντίθετη περίπτωση; Δηλαδή, μιλάμε για μισή γραμμή κώδικα.

Σε αυτοκίνητο 15-20 ετων;
Αυτή η γενιά μετα βίας ειχε ενα distronic (ACC) και αυτο θα ηταν έξτρα, εξωτικό για την εποχή.
 
  • Like
Reactions: avpap and Maestro
Σε αυτοκίνητο 15-20 ετων;
Αυτή η γενιά μετα βίας ειχε ενα distronic (ACC) και αυτο θα ηταν έξτρα, εξωτικό για την εποχή.

Δεν είχα πάρει χαμπάρι τι ήταν, απλά διάβασα "πανάκριβο πολυτελές SUV".