Sony 6700

Μιλάμε για άλλης φιλοσοφίας εργαλείο σε σχέση με τις προηγούμενες. Ακόμη και αν κάποιος δει φώτο απο το σώμα διπλά σε a6600 και a6500 (για να μην πάω πιο πίσω) θα καταλάβει πως πρόκειτια για στροφή σε όλη την φιλοσοφία των APS-C της Sony.

Τι διαφορα εχουν στην φιλοσοφια γιατι στα δικα μου ματια που δεν ασχολειται με το συστημα αυτο μοιαζουν ιδια .

Ιδιο μεγεθος σωματος ιδιας λογικης, ιδιο μεγεθος αισθητηρα, ιδια σχεδον αναλυση, ιδια fps, ιδια αναλυση βιντεο, ιδιο βαρος. Oι βελτιωσεις σε αισθητηρα λογισμικο, AF κλπ που ερχονται ειναι απολυτως λογικο μετα απο τοσα χρονια που ειχε να βγει μοντελο.
 
Όποτε δεν έχεις εμπεριστατωμένη άποψη για τη συγκεκριμένη μηχανή, αυτό όμως δεν σε εμποδίζει στο να δίνεις λάθος συμβουλές σε υποψήφιους αγοραστές…
 
Το πως αξιολογει κανεις την συμβουλη μου ας το κρινει αυτος εσυ ως ερασιτεχνης του οπτικοακουστικου δεν μπορεις να εχεις στιβαρη αποψη

Εγω δεν υποστηριζω παντα οτι τα δικα μου συστηματα ειναι παντα τα καλυτερα οτι και να κατεχω σε αντιθεση με εσενα .

Το αντιθετο εχω μαθει να δουλευω με οτιδηποτε μου χρειαζεται και να αξιοποιω καταλληλα οτι μου πεφτει στα χερια ή μου επιτρεπει ο εργοδοτης μου .

Θα μπορουσα να συμβουλευω κοσμο να αγοραζει canon της οποιας ειμαι πελατης ΧΡΟΝΙΑ αλλα δεν το κανω ποτε παρα μονο κατα συνθηκη .

Για να θεωρειται κανεις αξιοπιστος συμβουλατορας λοιπον πρεπει να αποστασιοποιειται απο τον εξοπλισμο του για να μην του κολλανε την ταμπελα του fan boy και κυριως να σκεφτεται με γνωμονα την πραγματικη αναγκη του εκαστοτε που ζηταει συμβουλη και οχι με οτι αυτος εχει αποφασισει οτι ειναι το "καλυτερο" για τον εαυτο του.
 
Last edited:
H αυτονομία ήταν το μόνο μη θέμα (έχω δυο extra third party μπαταρίες, που δεν ξέρω μεν πόσο κοντά είναι στη μαμίσια, αλλά ποτέ μου δεν ξέμεινα, άσε που είναι πανάλαφρες οπότε δεν είναι πρόβλημα να τις έχεις στη θήκη). Οι ψηφιακές ευκολίες όμως (τύπου AI-assisted focus) πιστευω θα φανούν από το πρώτο κιόλας κλικ σε μη ιδανικές συνθήκες.
 
Τι διαφορα εχουν στην φιλοσοφια γιατι στα δικα μου ματια που δεν ασχολειται με το συστημα αυτο μοιαζουν ιδια .

Ιδιο μεγεθος σωματος ιδιας λογικης, ιδιο μεγεθος αισθητηρα, ιδια σχεδον αναλυση, ιδια fps, ιδια αναλυση βιντεο, ιδιο βαρος. Oι βελτιωσεις σε αισθητηρα λογισμικο, AF κλπ που ερχονται ειναι απολυτως λογικο μετα απο τοσα χρονια που ειχε να βγει μοντελο.
Κάνε έναν κόπο να συγκρίνεις specs. Μην καθίσω να τα απαριθμήσω εδώ ένα ένα.
Θα διαπιστώσεις πως στο βίντεο οι διαφορές είναι όχι απλά τεράστιες, αλλά χαώδεις.

Ενδεικτικά:


a6500 vs a6700.png

η α6700 είναι μια καθαρά high end aps-c υβριδική μηχανή.
Είναι μια λογική αναβάθμιση για κάποιον (ήδη στο σύστημα) με απαιτήσεις και όχι ένα καταναλωτικό καπρίτσιο.
 
  • Like
Reactions: takisot
Ως νυν κάτοχος της 6700 και πρώην κατοχος της 6500, επέτρεψε μου να σου πω ότι αυτό είναι τελείως λάθος συμβουλή. Η 6700 είναι καλύτερη στα πάντα, out of the box. Πόσο μάλλον αν την ξεψαχνίσεις. Και μόνο για την πολύ μεγαλύτερη αυτονομία της, αξίζει.
Ακριβώς το ίδιο με τον Τάκη - είχα την 6500 και τώρα έχω την 6700. Είναι σημαντική αναβάθμιση σαν σώμα, σε πολλούς τομείς. Μόνο για τον πολύ ανώτερο συνδυασμό μενού και σώματος και το σχεδόν τέλειο autofocus αξίζει για μένα.

Πρώτα απ'ολα έχεις ξεχωριστά μενού για φωτο και βιντεο - αυτό από μόνο του αξίζει χιλιάρικα :ROFLMAO:

Δίνεις την παλιά όσο πιάνει κάτι και είσαι καλυμμένος σαν σώμα για χρόνια.

Εκεί που δε θα δεις μεγάλες διαφορές είναι στο αρχείο που παίρνεις από πλευράς θορύβου κλπ αν τη θες για high iso καταστάσεις. Αν θέλεις (και) τέτοιο, πας σε α7, είναι μονόδρομος.

Πάντως σίγουρα δεν είναι αγορά καταναλωτικής μανίας.

Επίσης έχουν βγει ζουμ φακοί που αξίζουν προσοχής - επίσης δυνητικά σημαντική αναβάθμιση από τον 18-105, αν σε ενδιαφέρει βέβαια.
 
  • Like
Reactions: takisot
Κάνε έναν κόπο να συγκρίνεις specs. Μην καθίσω να τα απαριθμήσω εδώ ένα ένα.
Θα διαπιστώσεις πως στο βίντεο οι διαφορές είναι όχι απλά τεράστιες, αλλά χαώδεις.

Μα το εκανα . Στο ιδιο ακριβως site με αυτο που προτεινεις για να βεβαιωθω οτι θυμαμαι επαρκως.

Και δεν βρηκα τρομερες διαφορες φιλοσοφιας οπως αναφερεις δηλαδη να εχει αλλαξει αρδην η φιλοσοφια της καμερας.

Σου αναφερα τα key points που ειναι σχεδον ιδια αλλα πολυ εξελιγμενα.

Αυτο που αναφερει πχ ο Ιασων ειναι το μονο που μπορω να δεχθω ως σοβαρο λογο (για το AF ) γιατι κακα τα ψεματα οι νεες καμερες εκει δειχνουν πλεον τα δοντια τους τα χαρακτηριστικα τους εδω και χρονια ειναι πανω κατω κοντα οπως ειναι και αυτα των 6500/6700 για τα οποια συζηταμε.

Τα χαρακτηριστικα βιντεο δεν τα κοιταζω καν (και η εξελιξη τους δεν καθιστα διαφορα φιλοσοφιας απλα extra features ειναι ) γιατι δεν εχω καταλαβει οτι ο Ιασων ενδιαφερεται τοσο βαθια για το βιντεο.
 
Εκεί που δε θα δεις μεγάλες διαφορές είναι στο αρχείο που παίρνεις από πλευράς θορύβου κλπ αν τη θες για high iso καταστάσεις. Αν θέλεις (και) τέτοιο, πας σε α7, είναι μονόδρομος.

Γιατι ειναι για χρονια μπροστα σε αυτο το κομματι η Σονυ τι αλλο να κανει ?

Μονοδρομος δεν ειναι να πας σε FF (Α7) μπορεις παντα να δουλεψεις σε αποθορυβοποιηση μετα την ληψη εκτος αν ζητας καλυτερο πρωτογενες αρχειο για επαγγελματικη αποστολη αμεσα.
 
Μα το εκανα .

Και δεν βρηκα τρομερες διαφορες φιλοσοφιας οπως αναφερεις δηλαδη να εχει αλλαξει αρδην η φιλοσοφια της καμερας.

Σου αναφερα τα key points που ειναι σχεδον ιδια αλλα πολυ εξελιγμενα.

Αυτο που αναφερει πχ ο Ιασωνα ειναι το μονο που μπορω να δεχθω ως σοβαρο λογο (για το AF ) γιατι κακα τα ψεματα οι νεες καμερες εκει δειχνουν πλεον τα δοντια τους τα χαρακτηριστικα τους εδω και χρονια ειναι πανω κατω κοντα οπως ειναι και αυτα των 6500/6700 για τα οποια συζηταμε.

Τα χαρακτηριστικα βιντεο δεν τα κοιταζω καν (και η εξελιξη τους δεν καθιστα διαφορα φιλοσοφιας απλα extra features ειναι ) γιατι δεν εχω καταλαβει οτι ο Ιασων ενδιαφερεται τοσο βαθια για το βιντεο.
Οκ, αν θεωρείς πως οι διαφορές είναι μικρής σημασίας, δεν ξέρω τι θα μπορούσε να σε πείσει.

Εγώ που δούλευα την Ζ30 που θεωρείται βιντεογραφικά καλύτερη της α6500, έχω εκπλαγεί με αυτά που κάνει η a6700.
Αν τα θεωρείς ήσσονος σημασίας, ίσως θα χρειαζόταν να δουλέψεις καιρό με κάποιες aps-c για να τα εκτιμήσεις.

Πχ ακόμη και το dedicated dial που έχει για γρήγορη εναλλαγή μεταξυ φωτο και βίντεο μου έχει φανεί εξαιρετικά χρήσιμο για το workflow μου. Για κάποιον που δεν το έχει δοκιμάσει μπορεί να φαίνεται σαν gimmick. Να το προσπερνάει τελείως διαβάζοντας τα specs.
H το γκριπ της που δεν έχει σχέση με καμίας άλλης aps-c της σειράς a6---

Για εμένα (και έχοντας δοκιμάσει αρκετές aps-c), είναι μιας άλλης φιλοσοφίας απο τις προγενέστερες της σειράς της.
 
Εντωμεταξύ, αν τελικά μιλάμε για φωτογραφία και μονο και με ένα υποτυπώδες καλό af, τότε όχι η a6500 αρκεί, αλλά και η α6100, ή ακόμη και παλιότερη.

Σε φωτογραφική αποτύπωση δεν έχουν αλλάξει και πολλά πράγματα την τελευταία δεκαετία σε επίπεδο ποιότητας.
Ολα τα υπόλοιπα αλλάζουν. Αν τα αγνοήσουμε και τα μηδενίσουμε, τότε μια χαρά είναι οποιαδήποτε μηχανή βγηκε μετά το 2010.
 
  • Like
Reactions: Kosh
Οκ, αν θεωρείς πως οι διαφορές είναι μικρής σημασίας, δεν ξέρω τι θα μπορούσε να σε πείσει.

Εγραψες για καμερες αλλης φιλοσοφιας. Εγω δεν ψειριζω τα specs για να βρω διαφορες -που προφανως υπαρχουν και πολλες- αλλα η φιλοσοφια της καμερας ειναι ακριβως η ιδια εδω και χρονια . Ειναι συνταγη επιτυχιας αυτο για την Σονυ δεν το αλλαζει .

Απλα εβγαλε καποια στιγμη και τις μικρες FX ως πιο επαγγελματικες .

Εγώ που δούλευα την Ζ30 που θεωρείται βιντεογραφικά καλύτερη της α6500, έχω εκπλαγεί με αυτά που κάνει η a6700.
Αν τα θεωρείς ήσσονος σημασίας, ίσως θα χρειαζόταν να δουλέψεις καιρό με κάποιες aps-c για να τα εκτιμήσεις.

Μαλλον δεν προσεχεις τι γραφω. Εγραψα οτι θεωρω οτι οι apsc ειναι το ενδεδειγμενο φορμα για την εικονοληψια. Ισως γιατι εχω μαθει εδω και πολλα χρονια να τραβαω σε super 35 απο την εποχη των καμερων φιλμ μαλλον.

Τα super16 παντα τα σιχαινομουν (εξου και η απεχθεια μου προς μικρους αισθητηρες και την αισθηση που δινουν στην εικονα που παραγουν) και τα Full frame ειναι ευλογημενα αλλα δυσκολα στην χρηση και ιδιαιτερα στην αισθητικη (Ταμαμ για σινεμα ομως )


Πχ ακόμη και το dedicated dial που έχει για γρήγορη εναλλαγή μεταξυ φωτο και βίντεο μου έχει φανεί εξαιρετικά χρήσιμο για το workflow μου. Για κάποιον που δεν το έχει δοκιμάσει μπορεί να φαίνεται σαν gimmick. Να το προσπερνάει τελείως διαβάζοντας τα specs.
H το γκριπ της που δεν έχει σχέση με καμίας άλλης aps-c της σειράς a6---

Για εμένα (και έχοντας δοκιμάσει αρκετές aps-c), είναι μιας άλλης φιλοσοφίας απο τις προγενέστερες της σειράς της.

Ολα αυτα που εκτιματε εσεις ειναι για τον εαυτο σας ομως .
Εγω προσπαθω να δω τι χρησιμοτητα εχουν /δεν εχουν για τον χρηστη που ζηταει συμβουλη.

Γενικως καλο ειναι να μην σκεφτομαστε τον εαυτο μας και τις δικες μας αναγκες οταν συμβουλευουμε .
 
Ολα αυτα που εκτιματε εσεις ειναι για τον εαυτο σας ομως .
Εγω προσπαθω να δω τι χρησιμοτητα εχουν /δεν εχουν για τον χρηστη που ζηταει συμβουλη.

Γενικως καλο ειναι να μην σκεφτομαστε τον εαυτο μας και τις δικες μας αναγκες οταν συμβουλευουμε .

Ξαναδες πάνω:

Εντωμεταξύ, αν τελικά μιλάμε για φωτογραφία και μονο και με ένα υποτυπώδες καλό af, τότε όχι η a6500 αρκεί, αλλά και η α6100, ή ακόμη και παλιότερη.

Σε φωτογραφική αποτύπωση δεν έχουν αλλάξει και πολλά πράγματα την τελευταία δεκαετία σε επίπεδο ποιότητας.
Ολα τα υπόλοιπα αλλάζουν. Αν τα αγνοήσουμε και τα μηδενίσουμε, τότε μια χαρά είναι οποιαδήποτε μηχανή βγηκε μετά το 2010.


Αν όλα αυτά δεν κάνουν για εσένα. ισχύει το παραπάνω. Ολες καλές μετά το 2010.
Δεν θα παίξουμε την κολοκυθιά τώρα....
 
Το πως αξιολογει κανεις την συμβουλη μου ας το κρινει αυτος εσυ ως ερασιτεχνης του οπτικοακουστικου δεν μπορεις να εχεις στιβαρη αποψη

Εγω δεν υποστηριζω παντα οτι τα δικα μου συστηματα ειναι παντα τα καλυτερα οτι και να κατεχω σε αντιθεση με εσενα .

Το αντιθετο εχω μαθει να δουλευω με οτιδηποτε μου χρειαζεται και να αξιοποιω καταλληλα οτι μου πεφτει στα χερια ή μου επιτρεπει ο εργοδοτης μου .

Θα μπορουσα να συμβουλευω κοσμο να αγοραζει canon της οποιας ειμαι πελατης ΧΡΟΝΙΑ αλλα δεν το κανω ποτε παρα μονο κατα συνθηκη .

Για να θεωρειται κανεις αξιοπιστος συμβουλατορας λοιπον πρεπει να αποστασιοποιειται απο τον εξοπλισμο του για να μην του κολλανε την ταμπελα του fan boy και κυριως να σκεφτεται με γνωμονα την πραγματικη αναγκη του εκαστοτε που ζηταει συμβουλη και οχι με οτι αυτος εχει αποφασισει οτι ειναι το "καλυτερο" για τον εαυτο του.

Τη συμβουλή σου την αξιολογούμε εμείς που τη διαβάζουμε και έχουμε/είχαμε και τα δύο σώματα οπότε κάτι παραπάνω ξέρουμε από εσένα για το αν αξίζει η όχι η αναβάθμιση.
Και καλά, πες ότι εμένα προσπαθείς να με βγάλεις αναξιόπιστο κολλώντας μου τη ταμπέλα φαν μπόι (lol ), το ότι και οι άλλοι 2-3 κατόχοι εδώ μέσα που λένε το ίδιο ακριβώς πράγμα, δεν σε προβληματίζει καθόλου;
 
Ξαναδες πάνω:




Αν όλα αυτά δεν κάνουν για εσένα. ισχύει το παραπάνω. Ολες καλές μετά το 2010.
Δεν θα παίξουμε την κολοκυθιά τώρα....
Για αυτο και επικροτησα το ποστ σου αυτο .

Αλλα αυτο ηταν το mea culpa σου μετα απο αρκετα posts που το συζηταμε. Εγω καθαρα φωτογραφικα του τα γραφω αυτα.

Αν μου το γυρισει σε συναδερφος παντως :p σιγουρα δεν θα του πω να παρει 6700 για τα βιντεο χαρακτηριστικα.

Υπαρχουν πολυ πιο πληρεις υβριδικες καμερες.
 
Για αυτο και επικροτησα το ποστ σου αυτο .

Αλλα αυτο ηταν το mea culpa σου μετα απο αρκετα posts που το συζηταμε. Εγω καθαρα φωτογραφικα του τα γραφω αυτα.

Αν μου το γυρισει σε συναδερφος παντως :p σιγουρα δεν θα του πω να παρει 6700 για τα βιντεο χαρακτηριστικα.

Υπαρχουν πολυ πιο πληρεις υβριδικες καμερες.

Καθόλου mea culpa. Οι δικές μου απαντήσεις δεν είναι "καθαρά φωτογραφικά" όπως λες πως είναι οι δικές σου. Είναι απαντήσεις στο σύνολο της ερώτησης του.
Ούτε και του απαντάω σύμφωνα με τις δικές μου ανάγκες.

Ο φιλος στο ερώτημα του ρωτάει για πειράματα με βιντεο, για καλύτερο af, για 10bit log video κ.α
Φέτος το καλοκαίρι, ούτε μέσα Ιουλίου δεν έχουμε ακόμα και έχω ήδη περάσει ως ταξιδιώτης σε 3... ηπείρους, οπότε λογικά αναθερμάνθηκε το ενδιαφέρον μου για τη φωτογραφία και τα βίντεο πειράματα. Σκέφτηκα λοιπόν μήπως θα ήταν καλή στιγμή να αναβαθμίσω την 6500 που μέχρι τώρα με κάλυπτε σχεδόν πλήρως για κάτι που να μου δίνει λίγες παραπάνω δυνατότητες (πχ. λίγο καλύτερο autofocus που καμιά φορά με απογοήτευε, log video 10bit, λίγο καλύτερο αρχείο, λίγο καλύτερη σταθεροποίηση, usb-c για να μην κουβαλάω 500 διαφορετικά καλώδια κάθε φορά κλπ.).

Έλεγα πάντα ότι αν ποτέ αναβαθμιστώ θα πάω σε FF, αλλά μάλλον δεν είμαι ο τύπος που θα δώσει 10Κ σε φακούς κλπ, και οριακά την παλεύω με την 6500 σε θέματα όγκου/βάρους/μεταφοράς, ενώ είμαι αρκετά ικανοποιημένος με κάποιους από τους φακούς μου (πχ Sigma 16mm/1.4), άρα προτιμώ να παραμείνω στο Ε.

Είναι λοιπόν η 6700 ένας λογικός επόμενος σταθμός (ειδικά τώρα που έχει ηρεμήσει λίγο τιμολογιακά, τη βρίσκεις στα $1400)? Ή υπάρχει κάτι άλλο σ'αυτή την κατηγορία;

Αυτό δειχνει πως τον ενδιαφέρει εξίσου αυτό το κομμάτι.

Ξαναλέω (και για τελευταία φορά επειδή όλο αυτό έγινε...κάπως) αν μηδενίσουμε όλα όσα ζητάει και επικεντρωθούμε στην φωτογραφία, μια οποιαδήποτε μηχανή 15ετίας του κάνει.
Αν πάρουμε το σύνολο της ερώτησης του, η a6700 είναι μια σοβαρή αναβάθμιση απο την a6500 σε όλα.
 
  • Like
Reactions: takisot
Να ξεκαθαρίσω, κάμερες δεν αγοράζω κάθε χρόνο (και σκοπεύω να συνεχίσω έτσι). Η χρήση θα είναι κατά προτεραιότητα φωτογραφία, κατά δεύτερον βίντεο (γι'αυτό και δεν κοίταξα εξαρχής τη σειρά των FX), αλλά επειδή ακριβώς σκοπεύω να με συντροφεύει (καλά να'μαστε) για άλλη μια 10ετία όπως σχεδόν η 6500, θα ήθελα στο βίντεο να είναι πλήρης (για τη σημερινή εποχή έστω, και όχι σε επαγγελματικό βαθμό προφανώς).

Μεγάλο κομμάτι της όλης παρόρμησης είναι όπως έγραψα πιο πριν ότι ακόμα η 6500 μπορεί να πωληθεί σε μια σοβαρή τιμή, κάτι που θα κάνει το φρεσκάρισμα σχετικά αναίμακτο (σε σχέση πχ με 2 χρόνια αργότερα που θα βγει πχ η 6900, θα παραμένει πανάκριβη για 1-2 χρόνια, και η 6500 θα πουλιέται για ψίχουλα).
 
Να ξεκαθαρίσω, κάμερες δεν αγοράζω κάθε χρόνο (και σκοπεύω να συνεχίσω έτσι). Η χρήση θα είναι κατά προτεραιότητα φωτογραφία, κατά δεύτερον βίντεο (γι'αυτό και δεν κοίταξα εξαρχής τη σειρά των FX), αλλά επειδή ακριβώς σκοπεύω να με συντροφεύει (καλά να'μαστε) για άλλη μια 10ετία όπως σχεδόν η 6500, θα ήθελα στο βίντεο να είναι πλήρης (για τη σημερινή εποχή έστω, και όχι σε επαγγελματικό βαθμό προφανώς).

Μεγάλο κομμάτι της όλης παρόρμησης είναι όπως έγραψα πιο πριν ότι ακόμα η 6500 μπορεί να πωληθεί σε μια σοβαρή τιμή, κάτι που θα κάνει το φρεσκάρισμα σχετικά αναίμακτο (σε σχέση πχ με 2 χρόνια αργότερα που θα βγει πχ η 6900, θα παραμένει πανάκριβη για 1-2 χρόνια, και η 6500 θα πουλιέται για ψίχουλα).
Και αυστηρα φωτογραφικα να το παρεις, ο νεος σενσορας παραγει, οπως εγραψα, πιο ευκρινες αποτελεσμα με καλυτερο DR. Και υποστηριζει και HEIF. Επισης εχει πολυ καλυτερο Auto Focus.
 
  • Like
Reactions: Maestro
Παίδες παρακαλώ μη επαναλαμβάνεται αυτά που ήδη έχουν γραφτεί. Ουτε χρειάζονται αντιπαραθέσεις επι προσωπικού για να πειστεί.

Ο Ιάσωνας έχει πάρει πιστεύω όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται , θα τα ζυγίσει και θα αποφασίσει.
 
Φέτος το καλοκαίρι, ούτε μέσα Ιουλίου δεν έχουμε ακόμα και έχω ήδη περάσει ως ταξιδιώτης σε 3... ηπείρους, οπότε λογικά αναθερμάνθηκε το ενδιαφέρον μου για τη φωτογραφία και τα βίντεο πειράματα. Σκέφτηκα λοιπόν μήπως θα ήταν καλή στιγμή να αναβαθμίσω την 6500 που μέχρι τώρα με κάλυπτε σχεδόν πλήρως για κάτι που να μου δίνει λίγες παραπάνω δυνατότητες (πχ. λίγο καλύτερο autofocus που καμιά φορά με απογοήτευε, log video 10bit, λίγο καλύτερο αρχείο, λίγο καλύτερη σταθεροποίηση, usb-c για να μην κουβαλάω 500 διαφορετικά καλώδια κάθε φορά κλπ.).

Έλεγα πάντα ότι αν ποτέ αναβαθμιστώ θα πάω σε FF, αλλά μάλλον δεν είμαι ο τύπος που θα δώσει 10Κ σε φακούς κλπ, και οριακά την παλεύω με την 6500 σε θέματα όγκου/βάρους/μεταφοράς, ενώ είμαι αρκετά ικανοποιημένος με κάποιους από τους φακούς μου (πχ Sigma 16mm/1.4), άρα προτιμώ να παραμείνω στο Ε.

Είναι λοιπόν η 6700 ένας λογικός επόμενος σταθμός (ειδικά τώρα που έχει ηρεμήσει λίγο τιμολογιακά, τη βρίσκεις στα $1400)? Ή υπάρχει κάτι άλλο σ'αυτή την κατηγορία;
Κάτοχος και εγώ της εν λόγω κάμερας και έχω να πω ότι είμαι πολύ ευχαριστημένος. Έχω δοκιμάσει διάφορες μηχανές (Nikon d5200 & d7100, Panasonic G80, Olympus em-5 ii, Fujifilm XT4) και αυτή είναι η κορυφαία που είχα ποτέ.
Έχει πολύ καλό autofocus, καλά χρώματα, είναι επαρκώς παραμετροποιήσιμη και μικρή σε όγκο. Έχει πάρα πολλές επιλογές φακών για όλα τα βαλάντια. Τη χρησιμοποιώ κατά 95% για φωτογραφία, αν και στο βίντεο είναι επίσης δυνατή.
Αν θέλεις μπορείς να ρίξεις μία ματιά στο album μου στο flickr. Ερασιτεχνικές φωτογραφίες αλλά μπορείς να πάρεις μία γεύση για τις φώτο που βγάζει : sony a6700
Νομίζω ότι για ερασιτεχνική χρήση είναι υπεραρκετή, τουλάχιστον για εμένα είναι.
 
  • Like
Reactions: takisot and Maestro