Tι παραλάβαμε σήμερα..

Παρελαβα το ingco mg2008 για το οποιο ειδα και επαθα για να βρω ενα κοματι
και καταλαβα γιατι αυτο το μοντελο και το ομοιο total tg 2006
εξαντληθηκαν πολυ γρηγορα απο σκρουτζ και απο ολα τα ανεξαρτητα μαγαζια που το πουλουσαν.
Brutal δυναμη, 30 διαβαθμισεις ταχυτητας περιστροφης που αλλαζουν ηλεκτρονικα και τις βλεπεις στο
dispaly, και τελος υποδειγματικη λειτουργια της προεκτασης ακομα και στις 40000 στροφες.
Κατι εχει μεινει ακομα στον Γεωργακοπουλο απο οπου το πηρα.


2vyVkcf.jpeg
 
Last edited:
Παρελαβα το ingco mg2008 για το οποιο ειδα και επαθα για να βρω ενα κοματι
και καταλαβα γιατι αυτο το μοντελο και το ομοιο total tg 2006
εξαντληθηκαν πολυ γρηγορα απο σκρουτζ και απο ολα τα ανεξαρτητα μαγαζια που το πουλουσαν.
Brutal δυναμη, 30 διαβαθμισεις ταχυτητας περιστροφης που αλλαζουν ηλεκτρονικα και τις βλεπεις στο
dispaly, και τελος υποδειγματικη λειτουργια της προεκτασης ακομα και στις 40000 στροφες.
Κατι εχει μεινει ακομα στον Γεωργακοπουλο απο οπου το πηρα.


2vyVkcf.jpeg
Προφανώς δεν έχει σχέση με το αντίστοιχο του lidl...
 
  • Like
Reactions: skysound
προχθεσινη παραλλαβη
https://www.temu.com/goods.html?_bg_fs=1&goods_id=601099664615200
https://www.temu.com/goods.html?_bg_fs=1&goods_id=605941785282811
https://www.temu.com/goods.html?_bg_fs=1&goods_id=601100316602769
https://www.aliexpress.com/item/1005010004503681.html

Το κουτι ειναι μαλλον απο τα πιο πληρη στην αγορα

η γκαζοταναλια-αντιγραφο ειναι ακλουλα, λιγο αγαρμπη ομως ειναι η ρυθμιση της.
την χτυπησα σε τιμη προσοφρας 2 ευρω!

web-193544.jpg

μαζι και μερικα ειδη για το συμπηρωμα του φαρμακειου αυτοκινητου

https://www.temu.com/goods.html?_bg_fs=1&goods_id=601099513556143
https://www.aliexpress.com/item/1005010788992453.html
https://www.aliexpress.com/item/1005008953499718.html
https://www.aliexpress.com/item/1005012363208271.html
https://www.aliexpress.com/item/1005012088478104.html
 
ναι αλλα δεν μπορεις να βρεις επιθεμα εγκαυματων (ειδικη γαζα)...οποτε συμπληρωσα με τα υπολοιπα το δεκαρικο
πώς δεν μπορείς να βρείς?

αλλά μιλάμε για ποιοτικό προιόν
αν σε ενδιαφέρει μόνο να υπάρχει τότε έχει νόημα η Κίνα
 
  • Like
Reactions: KOSSTV
πώς δεν μπορείς να βρείς?

αλλά μιλάμε για ποιοτικό προιόν
αν σε ενδιαφέρει μόνο να υπάρχει τότε έχει νόημα η Κίνα
αυτο ειναι επιθεμα υδρογέλης (40g)
οι οδηγιες για τα φαρμακεια ειναι για γαζα 60χ80 (non-woven)
Αλλη δουελια κανει το ενα (φροντιδα) και αλλη το αλλο (προστασια μεχρι το νοσοκομειο)
 
Αυτό είναι αποστειρωμένη γάζα 10χ10 με υδρογέλη για εγκαύματα.

Είναι ότι καλύτερο μετά το πρώτο 15λεπτο με τρεχούμενο νερό.
Έχει και tea tree oil για αντισηπτικό που δεν βασίζεσαι σε αυτό αλλά γιατί όχι σαν πρώτη βοήθεια στο πεδίο.


Αν ψάχνεις γάζα 60x80 non-woven
υπάρχουν μή αποστειρωμένες σε πακέτα των 100τμχ με €0.50 και πάνω
και οι αποστειρωμένες σε πακέτα των 10+ τμχ με ίδια τιμή πάνω κάτω

Βέβαια παίρνεις όλο το ΚΙΤ με €13+ που πληρεί τις προδιαγραφές, το κρατάς και σφραγισμένο και δεν ψάχνει ο αστυνομικός ημερομηνίες λήξης σε ένα ένα για να βρεί κάτι να γράψει.
Αφού ψωνίζεις απο Κίνα λογικά τα παίρνεις για το πρόστιμο και όχι για την ανάγκη.


Τώρα σε έγκαυμα σοβαρό που φεύγει το δέρμα στεγνή γάζα δεν θα έβαζα με τίποτα. Χίλιες φορές να το αφήσεις χωρίς τίποτα και να το φτιάξουν στο νοσοκομείο.
 
ναι αλλα δεν μπορεις να βρεις επιθεμα εγκαυματων (ειδικη γαζα)...οποτε συμπληρωσα με τα υπολοιπα το δεκαρικο
ειδική γάζα δεν είναι η απλή γάζα αποστειρωμένη ή μη
είναι ειδική για εγκαύματα