House of the Dragon [HBO]

Βαθμολογήστε την Σειρά:

  • Εξαιρετική

    Votes: 15 38.5%
  • Πολύ Καλή

    Votes: 12 30.8%
  • Καλή

    Votes: 5 12.8%
  • Μέτρια

    Votes: 5 12.8%
  • Κακή

    Votes: 2 5.1%

  • Total voters
    39
Ωραία σειρά, καλογυρισμένη και καλοπαιγμένη, αλλά έχει ένα πρόβλημα: Όλοι, μα όλοι οι χαρακτήρες είναι καθάρματα. Όποιος και να νικήσει, όποιος και να χάσει, οποίος και να ζήσει, όποιος και να πεθάνει σου είναι αδιάφορο.
Αυτό είναι καλύτερο ισως. Στο Game of thrones δενομασταν με έναν χαρακτήρα και πριν κατέβει το πρώτο πατατάκι "εφευγε" εν ψυχρώ με κάποιο απίστευτα γρήγορο και βίαιο τρόπο και μετά είχες χάλια ψυχολογία για 1 εβδομάδα
 
  • Haha
Reactions: #@george@#
Αυτό είναι καλύτερο ισως. Στο Game of thrones δενομασταν με έναν χαρακτήρα και πριν κατέβει το πρώτο πατατάκι "εφευγε" εν ψυχρώ με κάποιο απίστευτα γρήγορο και βίαιο τρόπο και μετά είχες χάλια ψυχολογία για 1 εβδομάδα
Ναι αλλα μετα ερχοτανε ο καλος και επαιρνε εκδικηση. ;)
 
Το μόνο κακό που έχει αυτή η σειρά είναι ότι όλοι, μα όλοι οι χαρακτήρες είναι καθάρματα. Είτε ζουν είτε πεθαίνουν ούτε κρύο ούτε ζέστη.
Δεν ξερω ποσο ενδιαφερον μπορει να εχει ενα τετοιο εργο, ειδικα για εμας τους παλαιοτερους που
απλως δεν υπηρχε σινεμα χωρις καλους και κακους.
 
Δεν ξερω ποσο ενδιαφερον μπορει να εχει ενα τετοιο εργο, ειδικα για εμας τους παλαιοτερους που
απλως δεν υπηρχε σινεμα χωρις καλους και κακους.
Δεν είναι απλά"καλοί και κακοί", είναι η παντελής έλλειψη ηθικού σύμπαντος.Η κοινωνία του Westeros στην πραγματικότητα θα κατέρρεε σε μια εβδομάδα.
 
Δεν είναι απλά"καλοί και κακοί", είναι η παντελής έλλειψη ηθικού σύμπαντος.Η κοινωνία του Westeros στην πραγματικότητα θα κατέρρεε σε μια εβδομάδα.
Δεν νομίζω. Αν διαβάσεις την ιστορία της ανατολικής Ρωμαϊκής αυτοκρατοριας , το westeros δεν είναι τίποτα μπροστά στις δολοπλοκίες και δολοφονίες της .
 
Δεν νομίζω. Αν διαβάσεις την ιστορία της ανατολικής Ρωμαϊκής αυτοκρατοριας , το westeros δεν είναι τίποτα μπροστά στις δολοπλοκίες και δολοφονίες της .
την έχω διαβάσει, και πολύ μάλιστα. Το θέμα δεν είναι αν υπήρχαν δολοπλοκίες και συνωμοσίες...είναι ότι υπήρχε ηθικό σύστημα-οι αυτοκράτορες, οι δούκες, οι Πατριάρχες πίστευαν σε Θεό και διάβολο, σε καλό και κακό, σωστό και λάθος. Για να δικαιολογήσουν στην κοινή γνώμη (και τον εαυτό τους) όλα τα εγκλήματα έκαναν ένα σωρό λογικές ακροβασίες για να εμφανίσουν εαυτούς αθώους, με θεϊκή εντολή κλπ. Εδώ όλοι αυτοί οι Ταργκάρυεν, Λάνιστερ κλπ. απλά λένε "είμαστε δυνατοί και κάνουμε ότι γουστάρουμε γιατί έτσι μας αρέσει, και δεν πιστεύουμε σε τίποτα άλλο από στρατιωτική ισχύ και εξουσία". Κανένα σύστημα διακυβέρνησης δε δούλεψε έτσι, ποτέ, πουθενά.
 
Απλά λείπει το θρησκευτικό στοιχείο να αιτιολογησει καταστασεις. Υπηρχε σε μια σεζον και ειδαμε πως κατεληξε . Όλα τα άλλα είναι πολύ ρεαλιστικά. Όσοι έχουν χρήματα ειναι ισχυροί . Όσοι έχουν δράκους είναι ισχυροί. Η ηθική δεν απουσιάζει, απλά είναι μέσα στα πλαίσια αυτού του κόσμου.
Και εγώ πιστεύω ότι δεν απέχει πολύ από αυτά που γίνονταν στη πραγματική ιστορία. Οι αυτοκρατοριες δεν χτίστηκαν με λουλούδια και δώρα...
Σήμερα ο Μέγας Αλέξανδρος θα ήταν εγκληματίας Πολέμου...
 
Ωραίο πρώτο επεισόδιο.
Ανεξαρτήτως της έλλειψης ηθικού υποβάθρου των πρωταγωνιστών, εμένα μου φαίνεται εξαιρετικά ενδιαφέρουσα η ιστορία τους.
 
Επειδή το σκεφτόμουν χτες . Έχουμε σύστημα νόμων στο GoT . Δεν υπάρχουν δικαστές. Αυτοί είναι οι τοπικοί άρχοντες. Αυτοί αποφασίζουν την τύχη των εγκληματιών. Το τείχος φαίνεται να είναι η ήπια τιμωρία με τον θάνατο την πιο λογική.
Εμένα αυτό μου φαίνεται πολύ κοντά στην φαιουδαρχικη κοινωνία πριν μερικούς αιώνες. Απλά λείπει το ανώτερο από όλους θρησκευτικό στοιχείο ως κάτι ξεχασμένο ή ξεπερασμένο ( τα δέντρα που βλέπαμε στο GoT) .
Δεν απουσιάζει η ηθική. Απλά δεν είναι στα πλαίσια που έχουμε στο μυαλό μας. Έτσι κι αλλιώς η ηθική ορίζεται στα πλαίσια την κοινωνίας που εφαρμόζεται.