House of the Dragon [HBO]

Βαθμολογήστε την Σειρά:

  • Εξαιρετική

    Votes: 15 38.5%
  • Πολύ Καλή

    Votes: 12 30.8%
  • Καλή

    Votes: 5 12.8%
  • Μέτρια

    Votes: 5 12.8%
  • Κακή

    Votes: 2 5.1%

  • Total voters
    39
Ωραία σειρά, καλογυρισμένη και καλοπαιγμένη, αλλά έχει ένα πρόβλημα: Όλοι, μα όλοι οι χαρακτήρες είναι καθάρματα. Όποιος και να νικήσει, όποιος και να χάσει, οποίος και να ζήσει, όποιος και να πεθάνει σου είναι αδιάφορο.
Αυτό είναι καλύτερο ισως. Στο Game of thrones δενομασταν με έναν χαρακτήρα και πριν κατέβει το πρώτο πατατάκι "εφευγε" εν ψυχρώ με κάποιο απίστευτα γρήγορο και βίαιο τρόπο και μετά είχες χάλια ψυχολογία για 1 εβδομάδα
 
  • Haha
Reactions: #@george@#
Αυτό είναι καλύτερο ισως. Στο Game of thrones δενομασταν με έναν χαρακτήρα και πριν κατέβει το πρώτο πατατάκι "εφευγε" εν ψυχρώ με κάποιο απίστευτα γρήγορο και βίαιο τρόπο και μετά είχες χάλια ψυχολογία για 1 εβδομάδα
Ναι αλλα μετα ερχοτανε ο καλος και επαιρνε εκδικηση. ;)
 
Το μόνο κακό που έχει αυτή η σειρά είναι ότι όλοι, μα όλοι οι χαρακτήρες είναι καθάρματα. Είτε ζουν είτε πεθαίνουν ούτε κρύο ούτε ζέστη.
Δεν ξερω ποσο ενδιαφερον μπορει να εχει ενα τετοιο εργο, ειδικα για εμας τους παλαιοτερους που
απλως δεν υπηρχε σινεμα χωρις καλους και κακους.
 
Δεν ξερω ποσο ενδιαφερον μπορει να εχει ενα τετοιο εργο, ειδικα για εμας τους παλαιοτερους που
απλως δεν υπηρχε σινεμα χωρις καλους και κακους.
Δεν είναι απλά"καλοί και κακοί", είναι η παντελής έλλειψη ηθικού σύμπαντος.Η κοινωνία του Westeros στην πραγματικότητα θα κατέρρεε σε μια εβδομάδα.
 
Δεν είναι απλά"καλοί και κακοί", είναι η παντελής έλλειψη ηθικού σύμπαντος.Η κοινωνία του Westeros στην πραγματικότητα θα κατέρρεε σε μια εβδομάδα.
Δεν νομίζω. Αν διαβάσεις την ιστορία της ανατολικής Ρωμαϊκής αυτοκρατοριας , το westeros δεν είναι τίποτα μπροστά στις δολοπλοκίες και δολοφονίες της .