Streaming με Raspberry

Φήμες λένε πως το 4 ακούγεται καλύτερα από το 5....
Δεν ξέρω κάτι στα σίγουρα....
Το 5 έχει πιο μεγαλύτερο επεξεργαστή και υψηλότερα clocks, άρα υποτίθεται πως παράγει περισσότερο ηλεκτρικό και RF θόρυβο...
Το 4 επίσης, σίγουρα έχει μεγαλύτερη ποικιλία από αξεσουάρ σαν πιο ώριμη πλατφόρμα και χρειάζεται λιγότερη ψύξη.

Τα ίδια λέγανε και για 3 vs 4. Βγαίνει ο καθ ένας κ κάνει ένα βιντεάκι στο YouTube και λέει ότι να ναι για να μαζέψει views κ likes

Ο μεγαλυτερος επεξεργαστής όταν τρέχει το ίδιο πρόγραμμα δουλεύει ποιο χαλαρά