106 GTI και...οικονομική οδήγηση???

Ψιλοανέκδοτο θα μου πείτε.

Όσοι έχουν αυτό το αυτοκίνητο ή κάποιον κλώνο του (Saxo VTS, 106 rallye) ξέρουν ότι όταν το...πίνεις, σε πίνει κι αυτό.

Μέχρι τώρα και πάντα με βενζίνη σούπερ αμόλυβδη κάθε γέμισμα ρεζερβουάρ και στο άναμα του λαμπακίου (40 λίτρα δηλαδή-όταν ανάβει λαμπάκι σου αφήνει 5 λίτρα μέσα) μου έβγαζε περίπου 500 χιλιόμετρα.
Αυτό μας κάνει 8 λίτρα τα 100 χιλιόμετρα. Όχι και πολύ άσχημα για τη φύση του αυτοκινήτου.
Φυσικά αν το πατήσεις πάμε στα 9-10 λίτρα άνετα.

Χθες πετάχτηκα μέχρι την Κομοτηνή για κάτι δουλειές, γύρισα σήμερα.
Έκανα σύνολο 630 χιλιόμετρα με ένα γέμισμα. Λίγο πριν επιστρέψω στο σπίτι άναψε το λαμπάκι του ρεζερβουάρ.

Μου φαίνεται εξωφρενικό το νούμερο των 6 και κάτι λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα! :speechless-smiley-0

Και μη φανταστείτε ότι πήγαινα σα παρθένα. Ιδίως στις στροφές της Καβάλας και στο πάνε και στο έλα ήμουν με 5η και 110-150 χιλιόμετρα.

Έπαθα πλάκα με το θέμα και είπα να το μοιραστώ μαζί σας. :grinning-smiley-043
 
Στέργιο είναι γνωστό ότι οι κινητήρες της PSA είναι αρκετά οικονομικοί όταν μετακινείσαι σε ανοικτούς δρόμους.

Μπορώ να στο επιβεβαιώσω σαν πρώην κάτοχος Peugeot τα τελευταία 14 χρόνια...
 
Απάντηση: Re: 106 GTI και...οικονομική οδήγηση???

Στέργιο είναι γνωστό ότι οι κινητήρες της PSA είναι αρκετά οικονομικοί όταν μετακινείσαι σε ανοικτούς δρόμους.

Μπορώ να στο επιβεβαιώσω σαν πρώην κάτοχος Peugeot τα τελευταία 14 χρόνια...

Μετά από το πεζώ τι πήρες???

Εγώ έχω πάθει κατιτίς με το καινούργιο Bravo! :bigcry:
 
στα 14 αυτό χρόνια είχα 306 1.4 και από το '98 306 Race.

To Race πουλήθηκε λόγω του ότι έχω εταιρικό τουτού και η γυναίκα ένα Punto speedgear.

Δεν έχω σκεφτεί τι θα έπαιρνα αν πήγαινα πάλι για δικό μου.
Σίγουρα Fiat δεν θα έπαιρνα αν και ήμουν κάτοχος Mirafiori Abarth !!!!
 
Εγώ είχα Saxo 1.4 και έβγαζε Θεσσαλονίκη-Ιωάννινα-Θεσσαλονίκη με ένα γέμισμα, από τον παλιό δρόμο (πριν ανοίξει Εγνατία στην Κοζάνη, από Νεάπολη-Επταχώρι-Κόνιτσα). Γύρω στα 650 χιλιόμετρα, αλλά τα μισά και πλέον ορεινός-ημιορεινός δρόμος. Ένα καλοκαίρι είχα πάει Αθήνα, σταθερά 120 και aircondition, με ελάχιστα παραπάνω από μισό ντεπόζιτο (γύρω στα 25 λίτρα). Η βενζίνη είχε γύρω στις 200 δρχ/λίτρο, άρα μιλάμε για ένα πεντοχίλιαρο. Σήμερα τόσο είναι μόνο τα διόδια :lol:
 
Ελαττωματικά ηλεκτρονικά, όχι και τόσο ανθεκτικοί κινητήρες. Παρόμοια προβλήματα έχουν και οι Lancia και Alfa Romeo. Βέβαια, για τις Alfa δεν ξέρω μήπως φταίει που κι οι οδηγοί τους είναι κατά κανόνα πιτσιρικάδες που τις "σπάνε".
 
Ψιλοανέκδοτο θα μου πείτε.

Όσοι έχουν αυτό το αυτοκίνητο ή κάποιον κλώνο του (Saxo VTS, 106 rallye) ξέρουν ότι όταν το...πίνεις, σε πίνει κι αυτό.

Μέχρι τώρα και πάντα με βενζίνη σούπερ αμόλυβδη κάθε γέμισμα ρεζερβουάρ και στο άναμα του λαμπακίου (40 λίτρα δηλαδή-όταν ανάβει λαμπάκι σου αφήνει 5 λίτρα μέσα) μου έβγαζε περίπου 500 χιλιόμετρα.
Αυτό μας κάνει 8 λίτρα τα 100 χιλιόμετρα. Όχι και πολύ άσχημα για τη φύση του αυτοκινήτου.
Φυσικά αν το πατήσεις πάμε στα 9-10 λίτρα άνετα.

Χθες πετάχτηκα μέχρι την Κομοτηνή για κάτι δουλειές, γύρισα σήμερα.
Έκανα σύνολο 630 χιλιόμετρα με ένα γέμισμα. Λίγο πριν επιστρέψω στο σπίτι άναψε το λαμπάκι του ρεζερβουάρ.

Μου φαίνεται εξωφρενικό το νούμερο των 6 και κάτι λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα! :speechless-smiley-0

Και μη φανταστείτε ότι πήγαινα σα παρθένα. Ιδίως στις στροφές της Καβάλας και στο πάνε και στο έλα ήμουν με 5η και 110-150 χιλιόμετρα.

Έπαθα πλάκα με το θέμα και είπα να το μοιραστώ μαζί σας. :grinning-smiley-043


Φιλαρακ...

το τουτουνι το ειχα για πανω απο 4 χρονια.

Το καλυτερο που ειχα καταφερει να κανω ηταν 450 χιλ με ενα τεποζιτο. Βεβαια δεν δοκιμασα να πηγαινω με 90χλμ/ωρα που ειναι το οικονομικοτερο του !

Το χειροτερο που εχω κανει , ηταν οταν ανεβαινα μια φορα πανω και καταφερα να φτασω με τις "αναθυμιασεις" στο βενζιναδικο στα Τεμπη . Ποσο ειναι? Καμμια 365αρια χιλ ?

Αλλα του ηπια του αιμα :D
 
Φιλαρακ...

το τουτουνι το ειχα για πανω απο 4 χρονια.

Το καλυτερο που ειχα καταφερει να κανω ηταν 450 χιλ με ενα τεποζιτο. Βεβαια δεν δοκιμασα να πηγαινω με 90χλμ/ωρα που ειναι το οικονομικοτερο του !

Το χειροτερο που εχω κανει , ηταν οταν ανεβαινα μια φορα πανω και καταφερα να φτασω με τις "αναθυμιασεις" στο βενζιναδικο στα Τεμπη . Ποσο ειναι? Καμμια 365αρια χιλ ?

Αλλα του ηπια του αιμα :D

Εγώ έχω σταματήσει απο καιρό να το πίνω πολύ. Γενικά πάω νορμάλ.

Το καλοκαίρι το είχα τσιπάρει με superchips, κανονικά πράματα, κονσέρβα, όχι χαρτογραφήσεις για τον συγκεκριμένο κινητήρα και τέτοια. Ο μάστορας μου είπε: "η κατανάλωση όταν το πίνεις θα είναι μεγαλύτερη από πριν, αλλά σε νορμάλ οδήγηση θα δεις αισθητή οικονομία σε σχέση με πριν"
"Ναι, καλά" σκέφτηκα τότε...

Λέτε να είχε δίκιο?

Και είμαι 100% βέβαιος για τα χιλιόμετρα, πριν από λίγο φουλάρισα (στο ίδιο βενζινάδικο της ΕΛΙΝ) και πήρε 43 λίτρα. Δηλαδή είχαν μείνει μέσα 2 λίτρα!
648 χιλιόμετρα με 43 λίτρα. Και τα πρώτα 70 χιλιόμετρα σε διαδρομές σπίτι-δουλειά.

Τι να πω, δε ξέρω.

Έπαθα πλάκα, πλησίασα σε κατανάλωση το σειτσέντο της γυναίκας μου...
 
Παντα!

Βρες μπας και δεν μηδενισες το μετρητη κι εβαλες κανα συμπληρωματακι για να φυγεις γεματος? :flipout:

Την εχω πατησει κι εγω ετσι !
 
Για το GTi δεν ξέρω, αλλά το απλό XS (1360 cc) που είχα εγώ, με απλή αμόλυβδη, μπορούσε να χτυπήσει 560+ άμα το πήγαινες χαλαρά. Στο στρώσιμο που δεν πέρασα τα 140, πήγα Πάτρα και γύρισα και έμενε ακόμα 1/4 του ρεζεβουάρ. Επίσης, από Γλυφάδα πήγαινα Θεσσαλονίκη χωρίς ενδιάμεσο γέμισμα και μετά από Κατερίνη το πήγαινα τερματισμένο (170+).
Ωραία χρόνια...
 
Εγώ ξέρω οτι σ' αυτά τα τουτού πετάς ένα τούβλο πάνω στο γκάζι και πας πάντα μαμιόντας!

Απλά πράγματα...
 
Πάντως, στο Mini, στα πολύ χαλαρά έχω 13.5lt/100km και στα σπασμένα(συνέχεια δηλαδή) φτάνει μέχρι και τα 15.5 με 16lt/100km...

Τρύπιος κουμπαράς είναι το άτιμο!!!

Υ.γ Όσες φορές είπα να πάω χαλαρά, στα μέσα της διαδρομής το μετάνιωνα και έβριζα τον εαυτό μου για τις λαμακίες που ασχολούμουν...
μετά ακολουθούσε φυσικά το σχετικό σπάσιμο...
 
Στέργιο, ο τύπος της βενζίνης δεν πολυπαίζει ρόλο στην κατανάλωση. Επίσης, ο μάστορας σου τα είπε σωστά. Ένας καλός επεξεργαστής σε χαμηλές στροφές ελαχιστοποιεί την κατανάλωση και την αυξάνει στις υψηλές.
Αυτό γίνεται επειδή βελτιστοποιείται η καύση. Στις λίγες στροφές το τουτού κάνει τη δουλειά του με λιγότερο καύσιμο, επειδή αξιοποιεί την ίδια ποσότητα σε μεγαλύτερο βαθμό, στις πολλές δίνει περισσότερο καύσιμο για να αποδώσει μεγαλύτερη ιπποδύναμη.
Οπότε, αν το πηγαίνεις με 100-110, αλλά με 3η και 4η σχέση στο κιβώτιο, πάλι θα πίνει τ' άντερά του...

@PETRAN: Να υποθέσω ότι έχεις το Cooper S;
 
Re: Απάντηση: 106 GTI και...οικονομική οδήγηση???

Eδω και 3 μηνες περιπου που βαζω καυσιμα "Ελιν", κανω περισσοτερα χλμ στην ιδια ποσοτητα καυσιμου, και ειναι και πιο φθηνα!

Μάλλον έχεις πέσει σε τίμιο πρατηριούχο..

Μου έχει τύχει και εμένα με "δευτεροκλασάτο" βενζινάδικο το οποίο ήταν πολύ καλύτερο από διάφορες Shell / BP κτλ.
 
Πρέπει όλοι να δοκιμάσετε τα καύσιμα των διαφορετικών εταιριών και μετά να αποφασίσετε τι θα βάζετε. Δοκιμή εννοώ παραπλήσιες συνθήκες και 3 τουλάχιστον γεμίσματα. Εγώ έχω κάνει αρκετές δοκιμές στο δικό μου αυτοκίνητο με βενζίνη 95 οκτανίων (δεν έχει Knock sensor ο κινητήρας μου οπότε δεν έχει νόημα να βάζω super αμολύβδη- είναι ρυθμισμένος για απλή).
Έτσι έχουμε:
1. Shell Unleaded 95
2. Shell Vpower 95
3. EKO Kinitron 95
4. Elin
5. BP 95
6. AVIN
Με απλά λόγια, από αυτές καθαριστικά πρόσθετα έχουν μόνο 2, η V-power και η ΕΚΟ. Από πλευράς απόδοσης η καλύτερη είναι μάλλον η ΕΚΟ στο ίδιο επίπεδο με την V-power με τις υπόλοιπες να εμφανίζουν ελάχιστες διαφορές. Το καλύτερη προφανώς μεταφράζεται σε λίγη περισσότερη προθυμία του κινητήρα να ανεβάσει στροφές.
Τα ενδιαφέροντα όμως συμπεράσματα ήταν στην κατανάλωση.
Στην πόλη (χωρίς πολύ κέντρο, παλαιότερα που κατέβαινα περισσότερο κέντρο η κατανάλωση ήταν ακόμη μεγαλύτερη):
ΕΚΟ Κinitron: 9.5 l/100km
Shell 95: 8.8 l/100 km
Shell V-power: 12.4 l/100km
Οι υπόλοιπες από 9.3 μέχρι 9.6 l/100km
Σε ανοικτό δρόμο (εθνική με κοντά 120-140 και επαρχειακούς)
ΕΚΟ Κinitron: 7.5 l/100km
Shell 95: 6.5 l/100 km
Shell V-power: 9.5 l/100km
Οι υπόλοιπες από 7.2 μέχρι 7.7 l/100km
Έτσι ήμουν σε ένα μεγάλο δίλλημα μεταξύ 2 βενζινών, της απλής Shell 95 και της ΕΚΟ. Τελικά στην Αθήνα προτιμώ την ΕΚΟ λόγω των καθαριστικών προσθέτων της, ενώ όταν πηγαίνω ταξίδι προτιμώ την Shell μιας και βγάζει παραπάνω χιλιόμετρα. Και ΕΚΟ και Shell στην Αττική βάζω από συγκεκριμένα πρατήρια.
Πάντως τα πιο τρελά χιλιόμετρα τα έχω δει με το οικογενιακό Peugeot 406. Στη δεύτερη εκδρομή στον Πύργο με το avforum συνέχισα μετά Αιτωλοακαρνανία. Έκανα με ένα γέμισμα 1050 κμ, με βενζίνη BP Ultimate και είχε και μερικά λίτρα ακόμα το ντεπόζιτο όταν το ξαναγέμισα.
 
Γιώργο το 406 όπως και 306 είχαν ρεζερβουάρ 61 λίτρων και έβγαζαν τρελά χιλιόμετρα με ελαφρύ πόδι !!!