Ο Θωμάς Μοσχόπουλος, έστησε μια θαυμάσια παράσταση, τρυπώνοντας την κλασσική κωμωδία του 1600 στην Αγγλία του 1960.
Γεφυρώνοντας δύο έργα, τη χιλιοπαιγμένη 12η Νύχτα του Σαίξπηρ με την φάρσα του Τζό Όρτον «Τι είδε ο μπάτλερ», παραδίδει στο θεατή την απόλαυση της φρεσκάδας μιας κλασσικής κωμωδίας.
Η Βιόλα (Ιωάννα Παππά), η σεξπιρική ηρωίδα που μεταμφιέζεται σε αγόρι για να επιβιώσει όταν διασώζεται από ναυάγιο στις ακτές της Ιλλυρίας, μπαίνει στην υπηρεσία του Ορσίνο(Χρήστος Λούλης), ερωτευμένου με την Ολίβια(Μαρίσα Τριανταφυλλίδη), και γίνεται το αντικείμενο του έρωτα της τελευταίας, ενώ η ίδια ερωτεύεται τον κύριό της.
Ο έκλυτος βίος , η φαντασίωση, η ματαιοδοξία, ο πόθος της εξουσίας, η αλλαγή της σεξουαλικής ταυτότητας, η υπερβολή που μπορεί να φαντάζει ως τρέλα και να εξαπατά, το όνειρο και ο έρωτας, στις πολλαπλές μορφές του, η σεξουαλική ανάγκη που προκαλεί κωμικές καταστάσεις, μ’ ένα ρυθμό καταιγιστικό. Ένας κόσμος αλλόκοτος: ζωντανεύει σαν σε ένα πολύχρωμο τσίρκο. Και στο τέλος, οι μαριονέττες καθοδηγούνται για να αποκατασταθεί η τάξη.
Ο Φέστε (Αργύρης Ξάφης), σκανταλιάρης γελωτοποιός ή τρελός, πανταχού παρών ως πνεύμα που παρακολουθεί τα πάντα. Ο Σεμπάστιαν (Προμηθέας Ελευθερόπουλος), ο δίδυμος αδελφός της Βιόλα, θα δώσει επιτέλους τη λύση στο μύθο, και ο έρωτας θα συνδέσει όλα τα ζευγάρια, σ’ένα "happy end". Ο ασαφής φίλος και εραστής του Αντόνιο (Ηλίας Παναγιωτακόπουλος) με την παραβατική του συμπεριφορά παραπέμπει στους χούλιγκανς των αγγλικών γηπέδων.
Ο ματαιόδοξος αρχιθαλαμηπόλος της Ολίβια, Μαλβόλιο (Νίκος Καραθάνος), συγκεντρώνει τις βολές και τις χοντροκομμένες φάρσες της λαϊκής παρέας που αποτελούν το περιβάλλον της Ολίβια : η πιπεράτη καμαριέρα της (Ηλιάννα Γαϊτάνη), ο θειός της (Σωκράτης Πατσίκας) και ο υποψήφιος γαμπρός (Θάνος Τοκάκης).
Οι ηθοποιοί, πολύ καλοί στους ρόλους τους – εκτός ίσως από την Ιωάννα Παππά. Ξεχωριστός ο Νίκος Καραθάνος, τον λατρέψαμε.
Το σκηνικό, μεταλλικές πόρτες που συνεχώς ανοιγόκλειναν, υπηρετούσε το γρήγορο ρυθμό που εναλλάσσονται τα πρόσωπα και οι καταστάσεις στη σκηνή, και τα κοστούμια υπαινίσσονταν τη συσχέτιση της ελισαβετιανής εποχής με την ποπ ατμόσφαιρα των σίξτις.
Στην ίδια κατεύθυνση και η μουσική. Μπιτλς μειξάρονται επί σκηνής με ελισαβετιανά μουσικά μοτίβα.
Πρόκειται για ένα έργο που σε ακολουθεί όταν φεύγεις από το θέατρο. Κι αυτό δεν συμβαίνει συχνά τελευταία…
Αν και ο τίτλος των παραστάσεων είναι «’Ο,τι προτιμάτε» καθώς ο θεατής έχει την επιλογή να παρακολουθήσει είτε τη μία είτε την άλλη είτε και τις δυο παραστάσεις στη σειρά κάθε Κυριακή, θα επανέλθουμε!
Γεφυρώνοντας δύο έργα, τη χιλιοπαιγμένη 12η Νύχτα του Σαίξπηρ με την φάρσα του Τζό Όρτον «Τι είδε ο μπάτλερ», παραδίδει στο θεατή την απόλαυση της φρεσκάδας μιας κλασσικής κωμωδίας.
Η Βιόλα (Ιωάννα Παππά), η σεξπιρική ηρωίδα που μεταμφιέζεται σε αγόρι για να επιβιώσει όταν διασώζεται από ναυάγιο στις ακτές της Ιλλυρίας, μπαίνει στην υπηρεσία του Ορσίνο(Χρήστος Λούλης), ερωτευμένου με την Ολίβια(Μαρίσα Τριανταφυλλίδη), και γίνεται το αντικείμενο του έρωτα της τελευταίας, ενώ η ίδια ερωτεύεται τον κύριό της.
Ο έκλυτος βίος , η φαντασίωση, η ματαιοδοξία, ο πόθος της εξουσίας, η αλλαγή της σεξουαλικής ταυτότητας, η υπερβολή που μπορεί να φαντάζει ως τρέλα και να εξαπατά, το όνειρο και ο έρωτας, στις πολλαπλές μορφές του, η σεξουαλική ανάγκη που προκαλεί κωμικές καταστάσεις, μ’ ένα ρυθμό καταιγιστικό. Ένας κόσμος αλλόκοτος: ζωντανεύει σαν σε ένα πολύχρωμο τσίρκο. Και στο τέλος, οι μαριονέττες καθοδηγούνται για να αποκατασταθεί η τάξη.
Ο Φέστε (Αργύρης Ξάφης), σκανταλιάρης γελωτοποιός ή τρελός, πανταχού παρών ως πνεύμα που παρακολουθεί τα πάντα. Ο Σεμπάστιαν (Προμηθέας Ελευθερόπουλος), ο δίδυμος αδελφός της Βιόλα, θα δώσει επιτέλους τη λύση στο μύθο, και ο έρωτας θα συνδέσει όλα τα ζευγάρια, σ’ένα "happy end". Ο ασαφής φίλος και εραστής του Αντόνιο (Ηλίας Παναγιωτακόπουλος) με την παραβατική του συμπεριφορά παραπέμπει στους χούλιγκανς των αγγλικών γηπέδων.
Ο ματαιόδοξος αρχιθαλαμηπόλος της Ολίβια, Μαλβόλιο (Νίκος Καραθάνος), συγκεντρώνει τις βολές και τις χοντροκομμένες φάρσες της λαϊκής παρέας που αποτελούν το περιβάλλον της Ολίβια : η πιπεράτη καμαριέρα της (Ηλιάννα Γαϊτάνη), ο θειός της (Σωκράτης Πατσίκας) και ο υποψήφιος γαμπρός (Θάνος Τοκάκης).
Οι ηθοποιοί, πολύ καλοί στους ρόλους τους – εκτός ίσως από την Ιωάννα Παππά. Ξεχωριστός ο Νίκος Καραθάνος, τον λατρέψαμε.

Το σκηνικό, μεταλλικές πόρτες που συνεχώς ανοιγόκλειναν, υπηρετούσε το γρήγορο ρυθμό που εναλλάσσονται τα πρόσωπα και οι καταστάσεις στη σκηνή, και τα κοστούμια υπαινίσσονταν τη συσχέτιση της ελισαβετιανής εποχής με την ποπ ατμόσφαιρα των σίξτις.
Στην ίδια κατεύθυνση και η μουσική. Μπιτλς μειξάρονται επί σκηνής με ελισαβετιανά μουσικά μοτίβα.
Πρόκειται για ένα έργο που σε ακολουθεί όταν φεύγεις από το θέατρο. Κι αυτό δεν συμβαίνει συχνά τελευταία…
Αν και ο τίτλος των παραστάσεων είναι «’Ο,τι προτιμάτε» καθώς ο θεατής έχει την επιλογή να παρακολουθήσει είτε τη μία είτε την άλλη είτε και τις δυο παραστάσεις στη σειρά κάθε Κυριακή, θα επανέλθουμε!