1600cc - Ποιο απ' όλα???

Απο γερμανία, καλύερα με δοκιμασμένους τρόπους , δλδ κάποιος που το έχει κάνει 3 φορές τουλάχιστον και φυσικά να έχεις άνθρωπο εκεί για έλεγχο άρα το κόστος δεν θα είναι αυτό που βλέπεις στο site αλλα +40-50% περίπου
 
Jos3ph said:
Απο γερμανία, καλύερα με δοκιμασμένους τρόπους , δλδ κάποιος που το έχει κάνει 3 φορές τουλάχιστον και φυσικά να έχεις άνθρωπο εκεί για έλεγχο άρα το κόστος δεν θα είναι αυτό που βλέπεις στο site αλλα +40-50% περίπου

το ξερω μια νορμαλ τιμη ειναι περιπου στα 12000ε εκει με ολα τα εξοδα δηλ κανενα 20000 ε αυτοκινητα υπαρχουν χρημα δεν εχουμε :slapface: :flipout:
 
Jos3ph said:
Απο γερμανία, καλύερα με δοκιμασμένους τρόπους , δλδ κάποιος που το έχει κάνει 3 φορές τουλάχιστον και φυσικά να έχεις άνθρωπο εκεί για έλεγχο άρα το κόστος δεν θα είναι αυτό που βλέπεις στο site αλλα +40-50% περίπου
....και βάλε
Να σας πώ περίπτωση ο πεθερός μου αυτοκινητιστής χρόνια πήγε να πάρει ταξί Μερσεντές από Γερμανία.
Αλλο είδε άλλο του δώσανε και με πολλά προβλήματα άσε τις λαμαρίνες που από το αλάτι......-bye-
 
Το μονο που μπορώ να σου πώ ειναι να αποκλείσεις το Α4 (εαν ειναι σε 1.6 κυβικά με τον κινητήρα των 102 ιππων) γιατι ειναι πολύ αργό Φορτωμενο δε και με τον κλιματισμό ανοιχτο τα πράγματα ειναι ζορικα...

Το ιδιο ισχύει και για το S40 στην εκδοση 1.6


Εαν εχεις τη δυνατοτητα δες στα 1.6 κυβικά το Ford Focus 1.6 με τον κινητήρα των 115 ιππων. Νομιζω οτι ειναι από τα πλεον ολοκληρωμενα αυτοκίνητα στην κατηγορία του..
 
Eki_65 said:
....και βάλε
Να σας πώ περίπτωση ο πεθερός μου αυτοκινητιστής χρόνια πήγε να πάρει ταξί Μερσεντές από Γερμανία.
Αλλο είδε άλλο του δώσανε και με πολλά προβλήματα άσε τις λαμαρίνες που από το αλάτι......-bye-

δηλαδη αν πας να το παρεις απο εδω απο μια μαντρα θα ειναι απο ελληνικα χερια γιατι το 99% ειναι απο γερμανια απ' οτι ξερω και το πληρωνεις κανα 5000 πιο ακριβο
 
Κοιτάς ημερομηνίες πρώτης άδειας & βιβλία συντηρήσεως ρίχνεις και μια ματιά εάν έχει περάσει ΚΤΕΟ.
Ολα τα μεταχειρισμένα του εξωτερικού ανεξαρτήτου ηλικίας πρέπει να έχουν περάσει ΚΤΕΟ.
 
Ο Άγγελος τι έγινε ρε παιδιά;
Η μέχρι πρόσφατα Νομοθεσία για την εισαγωγή αυτοκινήτου,εδώ:
http://www.g2g.gr/teloneia/xrisimes_plirofories_teloneia/efk/efk5.htm

Όσο για τις τιμές που αναφέρονται στο -γεμάτο απατεώνες- autoscout,κρατείστε και πολύυυ μικρό καλάθι.
Πρόκειται ή για απατεώνα,ή για τρακαρισμένο ή για αυτοκίνητο με leasing.

Γενικότερα,η γνώμη μου είναι,μακρυά από Γερμανία για αυτοκίνητο.
Προτιμάτε Ελληνικής αντιπροσωπείας, με βιβλίο service και χωρίς...αλάτι στο αμάξωμα.
 
δεν πρόκειται για καμία περίεργη νομοθεσία παιδιά, απλώς ο (νέος) τελωνειακός μας κώδικας είναι. Η τροποποίηση που μας αφορά, δλδ σχετικά με την εισαγωγή μεταχειρισμένων από ΕΕ, έγινε το 2003 και αναφέρεται στον τρόπο υπολογισμού της αξίας επί της οποίας επιβάλλεται το τέλος ταξινόμησης.

Το έψαχνα στις αρχές του 2004 και κατέληξα ότι εάν έχεις άνθρωπο επάνω ώστε να εξασφαλίσεις ότι παίρνεις καλό πράμα, και ψάχνεις για αυτοκίνητο που στην Ελλάδα έχει άνω των 30.000 € καινούργιο, τότε συμφέρει αρκετά. Διότι για να έχεις ένα κέρδος 2-3 χιλ. € δεν νομίζω να αξίζει τον κόπο.

Δεν είχα γνωστό στη Γερμανία (εννοώ που να του έχω μεγάλο θάρρος, όχι να βρω έναν γνωστό να του φορτωθώ) κι έτσι δεν το έψαξα παραπάνω.
 
Last edited:
Απάντηση: Re: 1600cc - Ποιο απ' όλα???

ΣΩΚΡΑΤΗΣ Τ. said:
Όσο για τις τιμές που αναφέρονται στο -γεμάτο απατεώνες- autoscout,κρατείστε και πολύυυ μικρό καλάθι.
Πρόκειται ή για απατεώνα,ή για τρακαρισμένο ή για αυτοκίνητο με leasing.

Γενικότερα,η γνώμη μου είναι,μακρυά από Γερμανία για αυτοκίνητο.
Προτιμάτε Ελληνικής αντιπροσωπείας, με βιβλίο service και χωρίς...αλάτι στο αμάξωμα.

δεν ειπα οτι δεν υπαρχουν απατεωνες αλλα το ιδιο ισχυει και για τους δικους μας οταν μαλιστα αυτα που σου πουλανε ειναι κυριως απο την γερμανια

το βιβλιο service δεν σε καλυπτει σε τιποτα δεν ξερεις πως το παει ο αλλος το αμαξι ;)

παντα η αγορα ενος αυτοκινητου ειναι ρισκο και ειδικα ενος μεταχειρισμενου

φιλος μου στην γερμανια με focus το εχει 4 χρονια μεταχειρισμενο το πηρε δεν εχει σκουριες αυτο με το αλατι δεν το καταλαβαινω :nounder:

οπως το ειπες και εσυ το λεω ξανα εγω θελει προσοχη και αν εχεις γνωστο επανω ελαχιστοποιεις τον κινδυνο :grinning-smiley-043

φιλικα -bye-
 
δεν μιλαω μονο για την Γερμανια φτηνα αυτοκινητα υπαρχουν και αλλου αρκει να γνωριζεις την γλωσσα πχ Ιταλια ,Ισπανια ,Βελγιο απλα οι περισσοτεροι εχουν καποιον γνωστο εκει ;)
 
Αυτό με τις σκουριές δεν το καταλαβαίνω.

Στο citroen zx που είχα μέχρι το 2000, είχα κάνει μια τεράστια χαρακιά στο εμπρός φτερό, με άνοιγμα όσο ένα δάχτυλο.

Δεν είχε απλά ξυθεί, φάνηκε και σκάφτηκε η λαμαρίνα.

Επειδή ως νέος τότε τα φράγκα τα έτρωγα αλλού (χεχε) όταν πήγα να το φτιάξω μετά από 2 χειμώνες που έφαγε έτσι, δεν υπήρχε ίχνος σκουριάς.

Ακούω για σκουριασμένες μερσεντές και μου σηκώνεται η τρίχα!
 
Απάντηση: Re: 1600cc - Ποιο απ' όλα???

ΣΩΚΡΑΤΗΣ Τ. said:
Ο Άγγελος τι έγινε ρε παιδιά;

ΠΑΡΩΝ!!!-bye-

Εδω ειμαι αλλα ισως δεν εγινα κατανοητος (ή απλά η κουβεντα πηγε αλλού από μόνη της...

Μιλαω για την πιθανοτητα να σας λεγανε ότι διαλεγεις όποιο 1600αρι θελεις (δεν πληρωνεις να το αγορασεις, δεν πληρωνεις να το συντηρησεις, δεν σου ανηκει).
Εταιρικο δηλαδη αλλα δεν ειμαι σιγουρος αν θα επιλεξω μεταξυ καποιων συγκεκριμενων ή ελεύθερα...
Οχι 1400, όχι 1800, όχι μεταχειρισμενο.

Ξαναλεω ότι όνειρό μου ήταν η 156 αλλα μαλλον δεν βγαινει πλεον έτσι?

Αρα με ελευθερη επιλογη παω για 316 ή Α4 ή Α3 ή 116 ή S40 ή ...
Με περιορισμενη επιλογη θα επανελθω
Αληθεια το TERIOS το τζιπάκι ειναι 1600?
 
Xμμμμ το νεο τεριος ειναι ενα ομορφο αν μη τι αλλο τζιπάκι για ριξε μια ματια <a href="http://www.daihatsu.gr/terios_tech.html"> εδω </a>
 
Last edited:
Xμμμμ το νεο τεριος ειναι ενα ομορφο αν μη τι αλλο τζιπάκι για ριξε μια ματια
HTML:
 <a href="http://www.daihatsu.gr/terios_tech.html"> εδω </a>
 
Απάντηση: Re: 1600cc - Ποιο απ' όλα???

Αγγελος said:
Αρα με ελευθερη επιλογη παω για 316 ή Α4 ή Α3 ή 116 ή S40 ή ...
Σε παρόμοιο δίλημμα ήταν πριν 2 μήνες φίλος μου κ τελικά αγόρασε 116 dynamic με ηλιοροφή από Σπανό Γλυφάδας σε πολύ ωραίο μπλέ ανοιχτό χρώμα κ μόνο καλά λόγια μπορώ να πω. 6άρι κιβώτιο, χαμηλή κατανάλωση μέχρι στιγμής, 8,2 με 3300 περίπου χιλιόμετρα με ταξίδι εθνικής μαζί, πολύ ωραίο σαλόνι μέσα, χειριστήρια στο τιμόνι(δερμάτινο), κλιματισμό, καθίσματα μπάκετ ρυθμιζόμενα προς όλες τις κατευθύνσεις με δέρμα κ ύφασμα μαζί κτλ κτλ κτλ.... Είναι κατά την γνώμη μου η καλύτερη επιλογή στα 1600. :grinning-smiley-043
 
Απάντηση: Re: 1600cc - Ποιο απ' όλα???

Μιχάλης Κορ. said:
Σε παρόμοιο δίλημμα ήταν πριν 2 μήνες φίλος μου κ τελικά αγόρασε 116 dynamic με ηλιοροφή από Σπανό Γλυφάδας σε πολύ ωραίο μπλέ ανοιχτό χρώμα κ μόνο καλά λόγια μπορώ να πω. 6άρι κιβώτιο, χαμηλή κατανάλωση μέχρι στιγμής, 8,2 με 3300 περίπου χιλιόμετρα με ταξίδι εθνικής μαζί, πολύ ωραίο σαλόνι μέσα, χειριστήρια στο τιμόνι(δερμάτινο), κλιματισμό, καθίσματα μπάκετ ρυθμιζόμενα προς όλες τις κατευθύνσεις με δέρμα κ ύφασμα μαζί κτλ κτλ κτλ.... Είναι κατά την γνώμη μου η καλύτερη επιλογή στα 1600. :grinning-smiley-043

Μιχαλη το μονο που με κολλαει ειναι οι χωροι (2 πιτσιρικια γαρ). Αν χωραει καροτσι στο πορτ μπαγκαζ τοτε...-bye-
 
Για εταιρικό αυτοκίνητο μιλάμε;
Πάρε παλικάρι μου μια 316 και κάνε την πάπια.... Τι το ψάχνεις;