17-40mmf/4.0L USM vs. EF-S 17-55mmf/2.8 IS USM

2976072838_fd7c23c599_b.jpg
 
ευχαριστώ...δυστυχώς δεν είχα κάποιο άλλο φακό πριν για να βγάλω συμπεράσματα εκτός του 10-22 που θα ήταν άδικο να τον συγκρίνω και τον 50αρη. στο 50-55 του καινούργιου φακού το bokeh είναι πολύ ικανοποιητικό πάντως.
 
αυτά τα εντυπωσιακά δέντρα, ελπίζω να μην είναι άρρωστα.


2975343827_7b02f1825d_b.jpg
 
send ευχαριστώ για τις συμβουλές και απόψεις. ελπίζω να μην κούρασα.



2976208612_2cca59ef10_b.jpg




οι υπόλοιπες στα ανάλογα νήματα.
 
Θα ήθελα να δω και κάποια/ες φωτογραφίες με εστίαση στο άπειρο και όχι σε κοντινά πλάνα με πολύ κλειστά διαφράγματα. Υπάρχουν τέτοιες;
 
δυστυχώς μέσα στο δάσος, είναι πολύ δύσκολο. με την πρώτη ευκαιρία θα τραβήξω και θα ανεβάσω.
 
Άργησα να δώ λίγο το θέμα λόγω απουσίας από την πόλη . Σαν κάτοχος του 17-40 και με βάση όλα τα δεδομένα που έθεσες στην αρχή καλά έκανες και πήρες τον 17-55. Ο 17-40 εκεί που υπερτερεί είναι η ποιότητα του σαν κατασκευή. Δηλαδή έχω τύχει να βγάλω 1500 φώτο σε 2 ώρες με τον 17-40 και ήταν σαν τον έβγαλα μόλις από την θήκη σε αντίθεση με άλλους πιο φθηνούς φακούς που μου έτυχε μετά από 300-400 λήψεις γρήγορες το focus να κάνει βόλτες να εστιάζει λάθος να κολάει κτλ κτλ.
Με άλλα λόγια ο επαγγελματισμός του 17-40 δεν είναι τόσο οπτικός όσο ποιοτικός σε αντοχή πράγμα που είπες δεν σε ενδιαφέρει. (όχι ότι ο 17-55 δεν είναι πολύ καλός ποιοτικά).
 
:2thumb22sup:

αυτά ακριβώς σκέφτηκα κι εγώ...άκόμη βέβαια απορώ τι είναι αυτό που τον κάνει τόσο ακριβό.
 
Εντάξει, ας μην είμαστε τόσο υπερβολικοί.

Χώρια που τη σταθεροποίηση σε φακούς τέτοιου εστιακού μήκους δεν την θεωρώ και το πλέον αναγκαίο χαρακτηριστικό. Στα 17mm να δίνει σταθερά κέρδος 1 στοπ? Άντε ενάμισυ? Με λίγη εξάσκηση σε τέτοια μήκη βγάζω καλές φωτογραφίες και με ταχύτητες 1/20-1/15, πόσο πιο κάτω να το ρίχνει? Κάτω από 1/6 (ενάμισυ στοπ δηλαδή) αδύνατον.
 
Αν χρειαστείς να βγάλεις κάποιο μουσείο-ναό με βάθος και ανάλυση μαζί τότε ακόμη και το 1 στοπ είναι αρκετά χρήσιμο. Βέβαια καμιά σχέση με την χρησιμότητα στον τηλεφακό που άχρηστες φώτο τις κάνει κανονικές.
 
Εντάξει, ας μην είμαστε τόσο υπερβολικοί.

Χώρια που τη σταθεροποίηση σε φακούς τέτοιου εστιακού μήκους δεν την θεωρώ και το πλέον αναγκαίο χαρακτηριστικό. Στα 17mm να δίνει σταθερά κέρδος 1 στοπ? Άντε ενάμισυ? Με λίγη εξάσκηση σε τέτοια μήκη βγάζω καλές φωτογραφίες και με ταχύτητες 1/20-1/15, πόσο πιο κάτω να το ρίχνει? Κάτω από 1/6 (ενάμισυ στοπ δηλαδή) αδύνατον.


σε ταχύτητα 1/20 1/15 μπορεί να μην βγαίνει ορατά κουνημένη αλλά αν τραβήξεις την ίδια φωτογραφία χερι και τρίποδο θα δεις διαφορά. όπως και να χει ακόμη και σε αυτά τα εστιακά μήκη, είναι χρήσιμο.
 
Αγαπητέ μου, και με σταθεροποίηση να την τραβήξεις, πάλι με τρίποδο θα δεις διαφορά. Αυτό που λένε x στοπ κέρδος είναι από τη λεγόμενη "ασφαλή" ταχύτητα, και αναφέρεται σε απλώς "αποδεκτά" αποτελέσματα. Η απολυτη οξύτητα θέλει υψηλή ταχύτητα ή τρίποδο, τελεία.
 
το οτι η απόλυτη οξύτητα θέλει υψηλή ταχύτητα ή´/και τρίποδο δεν ανερεί την χρησιμότητα του IS. αυτό λέω/λέμε (νομίζω και ο NNOW αυτό εννοεί).

το "αγαπητέ" κάπως μου κάθεται.
 
Ε πώς να σε πω δηλαδή? "Φίλε"? -bye-

Δεν είναι το άλλο το "αγαπητέ" που ενδεχομένως νομίζεις, όχι.

Όσο για το is της Canon, το έχω ξαναγράψει.

Έχω τον 28-135is και η σταθεροποίηση στο τέλε άκρο μου έχει φανεί πάρα πολύ χρήσιμη, ειδικά όταν του φοράω ένα φίλτρο close-up. Εκεί έχω βγάλει φωτογραφίες με 1/60 και 1/80 που κανονικά θα ήθελαν από 1/320 και πάνω. Η σταθεροποίηση μου επιτρέπει ρίχνοντας την ταχύτητα, να κλείσω το διάφραγμα ακόμη και σε f/11 για βάθος πεδίου που κανονικά δεν θα μπορούσα να το έχω με τίποτα. Αλλά στα 28mm, το κέρδος είναι μικρό. Μπορεί και μόνο 1 στοπ.
 
Μπορείς να με λές ecopak ή και Πάκη.

Συγγνώμη αν παρερμήνευσα...αυτά εχει ο e-γραπτός λόγος.

Κατά τα άλλα συμφωνούμε απόλυτα...μικρό η όχι, το κέρδος είναι υπαρκτό.