Το δεύτερο είναι κακό, αλλά το πρώτο ακόμα χειρότερο...να κανω μια ερωτηση που εχει μια μικρη σχεση με το αντικειμενο?τελικα τι ειναι πιο "κομφορμιστικο" σε μια ταξη δημοτικου (οπου τα παιδια χρειαζονται καποιος να τους δειξει τον δρομο)να φορανε "ποδιες" η το ενα να φορα nike το αλλο αθλητικα της λαικης του ενος ευρω και να διαβαζουν "φιλελευθερη' Ρεπουση?
Να φοράνε ποδιές και να διαβάζουν Ρεπούση.
Στον μισό πλανήτη τα παιδιά φοράνε στολές στο δημοτικό, ακριβώς για να μην φαίνονται -τουλάχιστον εξόφθαλμα- οι κοινωνικές διαφορές.
Όσο για το βιβλίο ιστορίας, το είδε κανείς σας ή παπγαλίετε; Σταθήκαμε σε μία φράση, όταν ήταν πραγματικά ένας εξαιρετικός νέος τρόπος διδασκαλίας της ιστορίας. Αποσπάσματα από τις πηγές, σύγκριτική ιστορία, αναφορές σε εφημερίδες και στην τέχνη. Ένα βιβλίο που προωθούσε τη σκέψη κι όχι την παπαγαλία. Αλλά οι δάσκαλοι έχουν μάθει να δουλεύουν με αυτό τον τρόπο;
Και μετα την ποδια, προσευχη δυο φορες την ημερα, εμβατηρια στο διαλλειμα, επαρση σημαιας, φωτογραφια το τριο σε καθε αιθουσα κλπ....
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.