28 Οκτωβρίου 2009

Αυτο ακριβως εννοω, οχι κατι αλλο. Το ξερω οτι ειναι νομοθετημενο.

Οι καθε ειδους πραξεις δικαιου, θα επρεπε να ειναι ανεξαρτητες απο θρησκευτικες τελετες. Πολιτικος γαμος υποχρεωτικος για ολους και οποιος θελει τελετη, την κανει.

Ο γαμος ειναι πρωτα κοινωνικος και οχι θρησκευτικος θεσμος.

Offtopic είμαστε, αλλά μια και το έπιασες, πέραν της ιερουργίας, υπάρχει και το τμήμα της αστικής σύμβασης σε έναν γάμο, θρησκευτικό γάμο εννοώ. Ο πολιτικός γάμος ουσιαστικώς διαφέρει στην αφαίρεση του τμήματος της ιερουργίας ως τυπικού. Η τυπικότητα των συμβάσεων είναι η εξαίρεση, και ο νόμος την καθιερώνει όταν θέλει να διαφυλάξει κάτι. Το δε δίκαιο ακολουθεί τις κοινωνικές δομές και συνήθειες. Καθιέρωση πρόσθετου τυπικού εν προκειμένω, αμφιβάλλω εάν θα διαφύλαττε κάτι επιπλέον, και πολύ περισσότερο εάν συνέπλεε με το κοινωνικό αίσθημα.
 
Offtopic είμαστε, αλλά μια και το έπιασες, πέραν της ιερουργίας, υπάρχει και το τμήμα της αστικής σύμβασης σε έναν γάμο, θρησκευτικό γάμο εννοώ.


Η τυπικότητα των συμβάσεων είναι η εξαίρεση, και ο νόμος την καθιερώνει όταν θέλει να διαφυλάξει κάτι. Το δε δίκαιο ακολουθεί τις κοινωνικές δομές και συνήθειες. Καθιέρωση πρόσθετου τυπικού εν προκειμένω, αμφιβάλλω εάν θα διαφύλαττε κάτι επιπλέον, και πολύ περισσότερο εάν συνέπλεε με το κοινωνικό αίσθημα.

Το ρημαδι το κοινωνικο αισθημα ειναι το θεμα. Γιατι καθοριζεται απο την πλειοψηφια. Αν τυχον δεν εισαι σε αυτην, πρεπει να κολυμπησεις το ποταμι αναποδα. Και για μερικους μπορει να εχει και καταρρακτες....

Ευτυχως, σταδιακα τα πραγματα βελτιωνονται. Απλως, οσο πιο συντηρητικη ειναι η κοινωνια, τοσο πιο ανθεκτικη ειναι στις αλλαγες...
 
Έγραψα ότι πέραν του κοινωνικού αισθήματος, το οποίο είναι εν προκειμένω δευτερεύον ζήτημα, η καθιέρωση πρόσθετου τυπικού (: δλδ υποχρεωτική μία επιπλέον διαδικασία) σε μία αστική σύμβαση, δεν θα εξυπηρετούσε τίποτα. Επομένως θα μέναμε με την προσβολή του κοινωνικού αισθήματος μιας -οποιουδήποτε μεγέθους- ομάδας πολιτών δίχως λόγο.

Αλλά ας μην συνεχίζουμε εδώ μία εντελώς offtopic κουβέντα.
 
Έγραψα ότι πέραν του κοινωνικού αισθήματος, το οποίο είναι εν προκειμένω δευτερεύον ζήτημα, η καθιέρωση πρόσθετου τυπικού (: δλδ υποχρεωτική μία επιπλέον διαδικασία) σε μία αστική σύμβαση, δεν θα εξυπηρετούσε τίποτα. Επομένως θα μέναμε με την προσβολή του κοινωνικού αισθήματος μιας -οποιουδήποτε μεγέθους- ομάδας πολιτών δίχως λόγο.

Αλλά ας μην συνεχίζουμε εδώ μία εντελώς offtopic κουβέντα.


Συμφωνω με αυτο εντελως, γι'αυτο και το εσβησα χωρις να το σχολιασω. Μη μου πεις οτι κανω κοπτοραπτικη...

Καποια ομαδα θα προσβαλεται παντως ετσι ή αλλιως.
 
ΙΑΚΩΒΟΣ ΚΑΜΠΑΝΕΛΛΗΣ "O αέρας μύριζε καμένο κρέας..."

Στο στρατόπεδο συγκεντρώσεως του Μαουτχάουζεν έμεινα κρατούμενος από το καλοκαίρι του 1943 ως το τέλος το πολέμου. H παραλαβή μας από τους Ες Ες έγινε ονομαστικά. Μπήκαμε σε πεντάδες. Ο αέρας μύριζε καμένο κρέας... Το χαλίκι του δρόμου ήταν ανάμεικτο με αποκαΐδια και κομμάτια κόκαλα. Ανάμεσα στο πρώτο κτίριο και στον τοίχο 265 πεθαμένοι ήταν αραδιασμένοι στο τσιμέντο, οι νεκροί της ημέρας.

Στην παράγκα αριθμός 10 ο Γιοζέφ Μπαλίνα με συμβούλευσε, «εδώ μέσα για να γλιτώσεις χρειάζεται μια κρούστα τρέλας γύρω από το μυαλό». Μπήκα στο συνεργείο για το φόρτωμα της άμμου. Στον δρόμο ήταν σωροί αποκαΐδια... Τα αποκαΐδια ήταν καλύτερο υλικό για την επίστρωση δρόμων από το ψιλό χαλίκι. Δεν λάσπωνε. Οπως και να το κάνουμε, ο άνθρωπος είναι πάντα το καλύτερο υλικό. Σχεδόν αναντικατάστατο.

Οι Ες Ες στα στρατόπεδα σταδιοδρομούσαν, ανταγωνιζόμενοι ποιος θα είναι ο χειρότερος. Προτιμούσαν Εβραίους ή Ρώσους. Οι Ρώσοι, αιχμάλωτοι πολέμου, πάντα τραγουδούσαν. Τα τραγούδια τους ήταν οι εκκλησίες του Μαουτχάουζεν, εκεί μεταλαβαίναμε θάρρος. Τον Απρίλιο του '44 φέρανε από το Νταχάου, όπου είχαν και τον Ζαχαριάδη, τον Αντώνη από τους Αμπελόκηπους. Μετά φέρανε ιταλούς αξιωματικούς που αρνήθηκαν τον Μουσολίνι και έναν άγγλο αξιωματικό, πολύ ψύχραιμο ως τη στιγμή που βρήκε στη σούπα του ένα κομμάτι κρέας που έμοιαζε με ανθρώπινο.
.......

...


EYA ΚΑΡΑΣΟ "Με έβαλαν να σκάψω τον τάφο μου"

Γεννήθηκα στην Ουγγαρία. Εφτασα στο Αουσβιτς το 1944, ανυποψίαστη, και έγινα το νούμερο «8670031». Εψαξα αμέσως για την αδελφή μου, έτρεχα τη νύχτα στα μπλοκ με χίλιες προφυλάξεις. Δεν την αναγνώρισα αμέσως με ξυρισμένο το κεφάλι· χάλια. Της έδινα το φαγητό μου γιατί ήταν πολύ αδύνατη και μπορεί να την έπαιρναν στη διαλογή. Το βράδυ κοιμόμασταν 28 κοπέλες πάνω σε ένα σανίδι σαν σαρδέλες. Οταν ήθελε κάποια να γυρίσει πλευρό, γυρνούσαμε όλες μαζί. Μας πήγαν αλλού. Μεταφέραμε κορμούς δέντρων στο ποτάμι. Μια μέρα ένας αξιωματικός ζήτησε να του καθαρίσω το γραφείο και μου έδωσε ένα κόκκινο μαντίλι για να κρύβω το ξυρισμένο μου κεφάλι. Ετσι με πρόσεξε ο δεύτερος άντρας μου, ο Ιωσήφ Πέπο Καράσο, από τη Θεσσαλονίκη. Δεν καταλάβαμε πώς ήρθε ο έρωτας.

Μια μέρα αρρώστησα, αυτός ανησύχησε και μου έστειλε ένα ραβασάκι. «Γιατί δεν ήρθες; Ι miss you... Ι love you...». Δυστυχώς το έπιασαν οι Γερμανοί, ο Πέπος έφαγε 25 βουρδουλιές κι εμένα με έβαλαν να σκάψω τον τάφο μου. H αδελφή μου, που δούλευε καθαρίστρια στο σπίτι του διοικητή, έπεσε στα γόνατα και τον παρακάλεσε να τη σκοτώσει πρώτη. Περίεργο, αλλά αυτός, που δεν μπορώ να τον πω άνθρωπο, συγκινήθηκε.

http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&artid=163769&ct=75&dt=23/01/2005






για δέστε ρε τι σόι στρατό πολεμήσαμε ,, και λίγους σφάξαμε ,, και καλά θα κάνουμε να το θυμόμαστε και να γουστάρουμε ..

που θα νοιώσουμε και ντροπή !!!!
 
Θυμάμαι παλιά, στο κατάστημα των Μόλχο (φωτογραφικά) τη γιαγιά Μόλχο στο ταμείο... Το καλοκαίρι με τα κοντά μανίκια έβλεπες το νούμερό της γραμμένο ανεξίτηλα στο χέρι της.
 
67852-004-71DAA7B7.jpg




για μην ξεχνιόμαστε τι ακριβώς συνέβη και γιατί επρόκειτο

που κοντέψαμε να εξομοιώσουμε την επέλαση των φασιστών με την επέλαση της cocacola το 70...

έλεος !!!
 
Απάντηση: Re: 28 Οκτωβρίου 2009

Αυτό που προσδιορίζει κάθε Λαό και τον Ξεχωρίζει από τους άλλους είναι η ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ,την οποία Οφείλουμε να Διαφυλάττουμε και να Μνημονεύουμε με κάθε Τρόπο...(Παρελάσεις,Τραγούδια,Γραπτά Αναλλοίωτα στο Χρόνο κλπ.)
Είτε μας αρέσει είτε ΟΧΙ.

Εγώ τώρα, που είμαι λαός ή τουλάχιστον μέρος του, έχω δικαίωμα από αυτές τις "παραδόσεις" να ξεχάσω όσες δεν μου αρέσουν-δεν με εκφράζουν πια και να τις αντικαταστήσω με άλλες? Π.χ. την "Παπαλάμπραινα" με τις "Τρύπες"?

Επιτρέπεται να σταματήσω να πηγαίνω τις φλοκάτες στη νεροτριβή (έθιμο με πολιτιστικά στοιχεία, τραγουδούσαν κιόλας) και να τις δίνω στο πλυντήριο του Θοδόση εδώ δίπλα στα μουγκά?

Αν θέλω ντε και καλά συλλογική ταυτότητα, μιας και αισθάνομαι ιδιαίτερα ανασφαλής με την προσωπική μου, θα την διαλέξω μόνος μου.

Και θα συμμετάσχω σε όποια κοινωνική οργάνωση με εκφράζει (κράτος) ταυτιζόμενος με όποιο εθνικό, φυλετικό ή ότι άλλο μόρφωμα νομίζω ότι μου ταιριάζει- ή και με κανένα.

Όπως ελεύθερα μπορεί κάποιος να κρατήσει για να τον εκφράζουν τα στοιχεία όποιας συλλογικής ταυτότητας επιλέξει.

Αλλά ούτε πρέπει, ούτε επιβάλλεται, εφόσον δεν μου αρέσει.



Πολλούς χαιρετισμούς
Κωνσταντίνος
 
Πως φαίνεσαι ότι κι εσύ δεν διδάχθηκες απο πτυχιούχο θεολόγο:flipout:
 
Re: Απάντηση: Re: 28 Οκτωβρίου 2009

Εγώ τώρα, που είμαι λαός ή τουλάχιστον μέρος του, έχω δικαίωμα από αυτές τις "παραδόσεις" να ξεχάσω όσες δεν μου αρέσουν-δεν με εκφράζουν πια και να τις αντικαταστήσω με άλλες? Π.χ. την "Παπαλάμπραινα" με τις "Τρύπες"?

Επιτρέπεται να σταματήσω να πηγαίνω τις φλοκάτες στη νεροτριβή (έθιμο με πολιτιστικά στοιχεία, τραγουδούσαν κιόλας) και να τις δίνω στο πλυντήριο του Θοδόση εδώ δίπλα στα μουγκά?

Εάν κρατήσουμε μόνο το φολκλόρ στοιχείο της παράδοσης, όντως καταντάει γραφικότητα. Προφανώς παράδοση δεν είναι μόνο η "Κυριακή στο χωριό"
 
Απάντηση: Re: 28 Οκτωβρίου 2009

Εγώ τώρα, που είμαι λαός ή τουλάχιστον μέρος του, έχω δικαίωμα από αυτές τις "παραδόσεις" να ξεχάσω όσες δεν μου αρέσουν-δεν με εκφράζουν πια και να τις αντικαταστήσω με άλλες? Π.χ. την "Παπαλάμπραινα" με τις "Τρύπες"?

Επιτρέπεται να σταματήσω να πηγαίνω τις φλοκάτες στη νεροτριβή (έθιμο με πολιτιστικά στοιχεία, τραγουδούσαν κιόλας) και να τις δίνω στο πλυντήριο του Θοδόση εδώ δίπλα στα μουγκά?

Αν θέλω ντε και καλά συλλογική ταυτότητα, μιας και αισθάνομαι ιδιαίτερα ανασφαλής με την προσωπική μου, θα την διαλέξω μόνος μου.

Και θα συμμετάσχω σε όποια κοινωνική οργάνωση με εκφράζει (κράτος) ταυτιζόμενος με όποιο εθνικό, φυλετικό ή ότι άλλο μόρφωμα νομίζω ότι μου ταιριάζει- ή και με κανένα.

Όπως ελεύθερα μπορεί κάποιος να κρατήσει για να τον εκφράζουν τα στοιχεία όποιας συλλογικής ταυτότητας επιλέξει.

Αλλά ούτε πρέπει, ούτε επιβάλλεται, εφόσον δεν μου αρέσει.



Πολλούς χαιρετισμούς
Κωνσταντίνος


Ναι, έχεις κάθε δικαίωμα να κάνεις τις επιλογές σου.

Αυτό, βέβαια, δεν σημαίνει πως θα γκρεμίσω τη πόρτα του σπιτιού επειδή ''πάχυνα'' και δεν με χωράει. Καλύτερα να κάνω δίαιτα....
 
Re: Απάντηση: Re: 28 Οκτωβρίου 2009

Εγώ τώρα, που είμαι λαός ή τουλάχιστον μέρος του, έχω δικαίωμα από αυτές τις "παραδόσεις" να ξεχάσω όσες δεν μου αρέσουν-δεν με εκφράζουν πια και να τις αντικαταστήσω με άλλες? Π.χ. την "Παπαλάμπραινα" με τις "Τρύπες"?

Επιτρέπεται να σταματήσω να πηγαίνω τις φλοκάτες στη νεροτριβή (έθιμο με πολιτιστικά στοιχεία, τραγουδούσαν κιόλας) και να τις δίνω στο πλυντήριο του Θοδόση εδώ δίπλα στα μουγκά?

Αν θέλω ντε και καλά συλλογική ταυτότητα, μιας και αισθάνομαι ιδιαίτερα ανασφαλής με την προσωπική μου, θα την διαλέξω μόνος μου.

Και θα συμμετάσχω σε όποια κοινωνική οργάνωση με εκφράζει (κράτος) ταυτιζόμενος με όποιο εθνικό, φυλετικό ή ότι άλλο μόρφωμα νομίζω ότι μου ταιριάζει- ή και με κανένα.

Όπως ελεύθερα μπορεί κάποιος να κρατήσει για να τον εκφράζουν τα στοιχεία όποιας συλλογικής ταυτότητας επιλέξει.

Αλλά ούτε πρέπει, ούτε επιβάλλεται, εφόσον δεν μου αρέσει.



Πολλούς χαιρετισμούς
Κωνσταντίνος


Καθένας είναι υπεύθυνος και ελεύθερος για τις επιλογές του ή ''θύμα'', αν θες, των επιλογών του.

Δημοκρατία έχουμε, σέβομαι τις πεποιθήσεις σου αλλά δε με εκφράζουν.
Δεν χρησιμοποίησα τη λέξη ''πρέπει'' ούτε ''επιβάλλεται'' -αλλοίμονο-χάνεται η ουσία με αυτές τις λέξεις.

''Οφείλουμε'' σημαίνει ότι έχουμε συνείδηση για αυτά που επιλέγουμε. Βάσει της γνώσης και της ''εμπειρίας'' διαμορφώνει καθένας τα απαραίτητα εκείνα κριτήρια που απαιτούνται για μια ορθή κρίση-απόφαση.

Είσαι ελεύθερος να πιστεύεις ό,τι θέλεις,όπως θέλεις, αναλαμβάνοντας την ''ευθύνη'' της ελευθερίας σου, όποια κι αν είναι αυτή.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: 28 Οκτωβρίου 2009

Υποτιμώ συνειδητά του συμφορουμίτες που έχουν ανάγκη από χειροκροτητές και ακόλουθους για να αισθανθούν ότι οι απόψεις τους έτσι αποκτούν μεγαλύτερη σημασία. Οι άλλοι υποτιμώνται από μόνοι τους, δεν με έχουν ανάγκη.

Τουλάχιστον η μειοψηφία στην οποία εγώ ανήκω δεν είναι τόσο αυτάρεσκη όσο η μειοψηφία στην οποία ανήκεις εσύ. Μέχρι τώρα δε, γνωρίζαμε ότι αυτή έχει την αποκλειστική διανομή "επαναστατικής" ταυτότητας. Τώρα μάθαμε ότι έχει και αυτή της "πατριωτικής".

ΥΓ. Μπορώ να ζητάω κι εγώ να ξεκλειδώνεται το θέμα για να απαντήσω όποτε θέλω ή είναι αποκλειστικό προνόμιο της "εξουσίας" του forum την οποία παλαιότερα έχεις περάσει γενεές δεκατέσσερις για τους ίδιους λόγους;

Το μότο μέ τούς ´χειροκροτητές´πάλιωσε και θα έλεγα πώς ´Ο Πεινασμένος καρβέλια ονειρεύεται´...


Και ακριβώς γιά το ίδιο θέμα υπάρχει ο λεγόμενος και μηχανισμός προβολής όπου: 'Κατά τον μηχανισμό αυτό το άτομο προσπαθεί να επιρρίψει την ευθύνη για τις αποτυχίες του επί της ανεπιθύμητης διαγωγής ενός άλλου προσώπου, ή επί της απροθυμίας του δευτέρου να συνεργασθεί μαζί του. Τείνει δηλαδή να αποσπάσει την προσοχή των άλλων από την ανεπιθύμητη διαγωγή του και να την κατευθύνει προς την κατεύθυνση, τού άλλου προσώπου.'....Επειδή παραασχολεισαι μέ τά ´χειροκροτήματα´......................

Tέλος ,ώς πρός τά περί ´δημοκρατικότητας´πού αναφέρονται,δέν υπάρχει μεγαλύτερη απόδειξη οτι τά ´χαριτωμένα ´ποστάκια δέν σβήστηκαν και το ´Νημα´ξεκλειδώθηκε ....

Αλλοίμονο μέ σβησίματα νά ηρωοποιούνταν ´αντιστασιακοί αντεξουσιαστές´..................-bye--bye--bye-
Οσο γιά αυτούς πού υποτιμάς ,αφού έχεις αυτή τήν δυνατότητα μπράβο σου..

Οταν με το καλό η ´φωτισμένη μειοψηφία´καταλάβει ποτέ την εξουσία θα αντιμετωπίσει ´δεόντως´τούς ´υποτιμημένους´ ή αλλοιώς θά τούς ´αναμορφώσει´άν δεν ορκιστούν στόν ´διεθνισμό´ και στήν ´εκλεκτή νομενκλατούρα τών νέων αντεξουσιαστών -εξουσιαστών.:drummer::drummer:

Υ.Γ.
Θεωρώ πώς οι διαφωνίες μας είναι μεγάλες καί η συζήτηση μεταξύ μας δεν έχει νόημα.

Ομως τά περί ´χειροκροτητών´αλλού...Τελευταία φορά και τέλος απο μένα.
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: 28 Οκτωβρίου 2009

Το μότο μέ τούς ´χειροκροτητές´πάλιωσε και θα έλεγα πώς ´Ο Πεινασμένος καρβέλια ονειρεύεται´...
[...]

Εξήγησα και με πμ ότι δεν πρόκειται να συνεχίσω αυτή την αντιπαράθεση δημοσίως διότι δεν με ενδιαφέρει η δημιουργία εντυπώσεων εναντίον σου ή υπέρ μου.

Επί της ουσίας, για να γίνω και εγώ λίγο χειροκροτητής θα συμφωνήσω πλήρως με το ποστ του Κωνσταντίνου Τυροβολά. Ιδιαίτερα δε, θα χειροκροτήσω τη θέση περί αναζήτησης συλλογικής ταυτότητας εξαιτίας της ελλειπούς προσωπικής. :aktion033:
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: 28 Οκτωβρίου 2009

Εξήγησα και με πμ ότι δεν πρόκειται να συνεχίσω αυτή την αντιπαράθεση δημοσίως διότι δεν με ενδιαφέρει η δημιουργία εντυπώσεων εναντίον σου ή υπέρ μου.

Επί της ουσίας, για να γίνω και εγώ λίγο χειροκροτητής θα συμφωνήσω πλήρως με το ποστ του Κωνσταντίνου Τυροβολά. :aktion033:

Και παρομοίως απάντησα στο πιμί.
Αλλά τά περί ´δημοκρατικότητας και ´εξουσίας´ πού έγραψες σέ διέψευσαν γιατί δεν σβήστηκε απολύτως τίποτα,ενώ θά μπορούσε να γίνει χαλαρά.
Αυτά.
 
Απάντηση: Re: 28 Οκτωβρίου 2009

67852-004-71DAA7B7.jpg




για μην ξεχνιόμαστε τι ακριβώς συνέβη και γιατί επρόκειτο

που κοντέψαμε να εξομοιώσουμε την επέλαση των φασιστών με την επέλαση της cocacola το 70...

έλεος !!!
:grinning-smiley-043
Στον Θεοδωρίδη καί τούς ομοίους του να τά στείλεις αυτά.
Που πουλάει και αριστεριλίκια .
Και άν τολμήσεις να διαμαρτυρηθείς αρχίζει η ´επέλαση´πού τολμάς και επικρίνεις ´αυτοπροσδιοριζόμενο αριστερό´.
 
Τέτοιες φωτογραφίες, υπάρχουν παντού, όπου έγινε πόλεμος.
Απ αυτές τις φωτογραφίες αυτές, το συμπέρασμα είναι ένα.
ΟΧΙ στον πόλεμο (όσο γραφικό μπορεί να ακούγεται σε κάποιους)
 
Τέτοιες φωτογραφίες, υπάρχουν παντού, όπου έγινε πόλεμος.
Απ αυτές τις φωτογραφίες αυτές, το συμπέρασμα είναι ένα.
ΟΧΙ στον πόλεμο (όσο γραφικό μπορεί να ακούγεται σε κάποιους)


Eμένα μου φαινεται γραφικό σαν σύνθημα.
Εννοείς και οχι στην αντίσταση σε Ξενο εισβολεα??
Η Αντίσταση κατά τού Ναζισμού έγινε καλώς ή οχι??
Oλοκαύτωμα τέτοιου τύπου οπως στον Β.Παγκόσμιο δέν είχε γίνει ποτέ...
Δηλαδή και οι Εβραίοι πού εξεγέρθηκαν στο Γκέτο τής Βαρσοβίας έκαναν κακώς και πολέμησαν κατά τών Ναζί??

Για τον ´ταξικό´πόλεμο τι γνώμη έχεις?
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Re: 28 Οκτωβρίου 2009

Ναι, έχεις κάθε δικαίωμα να κάνεις τις επιλογές σου.

Αυτό, βέβαια, δεν σημαίνει πως θα γκρεμίσω τη πόρτα του σπιτιού επειδή ''πάχυνα'' και δεν με χωράει. Καλύτερα να κάνω δίαιτα....

Εξαρταται πως οριζονται οι τυπικες διαστασεις που πρεπει να εχει μια πορτα.

Το "παχυνα και καλυτερα να κανω διαιτα" υποννοει σαφως οτι εχω παρεκκλινει απο την σωστη πορεια. Και οφειλω να διορθωθω.

Ασε που στα σπιτια που και που γινονται ανακαινισεις. Μπαινουν νεα υλικα, νεα επιπλα, γκρεμιζονται τοιχοι. Κι ολα αυτα γιατι αλλαζουν οι αναγκες και οι απαιτησεις.