Υπάρχει κανείς από αυτούς που πήγαν και είδαν την ταινία στα 48fps και επέκριναν την τεχνολογία των 48 frames, να την είδε μετά σε απλή αίθουσα στα 24; Μόνο έτσι θα μπορούσε να γίνει ασφαλής σύγκριση.
Πάντως σε λίγες μήνες που θα βγεί η ταινία σε Blu-Ray 3D και θα είναι υποχρεωτικά στα 23,976, τότε θέλω να δω αντιδράσεις...
E, γουστα ειναι αυτα.. Τουλαχιστον εσύ το ευχαριστήθηκες..
Εγω αισθανθηκα πως ημουν στο γυρισμα της ταινίας πίσω απο την κάμερα, οχι μεσα στην ταινία, κοινώς αποσυνδεθηκα απο το story.
Υπάρχει κανείς από αυτούς που πήγαν και είδαν την ταινία στα 48fps και επέκριναν την τεχνολογία των 48 frames, να την είδε μετά σε απλή αίθουσα στα 24; Μόνο έτσι θα μπορούσε να γίνει ασφαλής σύγκριση.
Πάντως σε λίγες μήνες που θα βγεί η ταινία σε Blu-Ray 3D και θα είναι υποχρεωτικά στα 23,976, τότε θέλω να δω αντιδράσεις...
Αν εχεις δει τον άρχοντα που να ειναι απο τον ιδιο δημιουργό και εκει το ιδιο στυλ κινηματογράφησης τοτε ξερεις την εικονα των 24f.
Βεβαια αυτο το ξερεις ανεξαρτήτου ταινίας αλλα αλλα ο Αρχοντας ειναι πιο κοντα στο Χομπιτ
Στις σκηνές μάχης (ειδικά στο 3) τα 24fps ήταν ελλιπέστατα...
Γενικά σε ταινίες δράσης δεν μπορώ να τις δω ευχάριστα αν δεν βάλω FI. Πολλά παναρίσματα με απότομη κίνηση, μου δίνουν την αίσθηση πάρκισον. Και μιλάμε για τις ταπεινές μου 92 ίντσες. Που να ‛χα και μεγαλύτερη οθόνη.
Έχουμε και λέμε. Ανάλυση μεγαλύτερη θέλουμε, προ των πυλών τα 4K. Χρώμα πιό πλούσιο θέλουμε, τουλάχιστον 12 bit ανά χρώμα. Οπότε τι άλλο μένει; Frames... Δώστε frames στον λαό!
Πάντως σίγουρα στα dvd έστω κι έτσι η κίνηση ήταν πολύ καλύτερη απ αυτή που βιώνουμε με τα μπλε δισκάκια. Αφού λοιπόν με τα 48 έχουμε διπλάσια πληροφορία γιατί παραπονιόμαστε; Δηλαδή με τα 4Κ, το ίδιο δίλημμα δεν θα χουμε; Ο σκοπός δεν είναι η όσο πιο πιστή απόδοση της ταινίας ώστε να μπούμε κι εμείς στην ατμόσφαιρα; Αυτό δεν ζητάγαμε πάντα; Την υψηλή ευκρίνεια;
(Τα bold δικά μου, το quote από Wikipedia)In Europe (and, to a lesser degree, elsewhere) the new development was treated with suspicion by many filmmakers and critics, who worried that a focus on dialogue would subvert the unique aesthetic virtues of soundless cinema.
(Howard Barnes, κριτικός κινηματογράφου των 30s)To a regular cinemagoer in the era of silent films, attendance at the motion-picture playhouse today is a continuously disturbing experience... The discovery that the shadowy images of the screen could be made articulate was as fruitful for exploitation to the captains of the cinema industry as was the realization that women would wear long skirts to the couturiers...
Αλλο ενα ενδιαφερον άρθρο που τονιζει και την σημασια που εχει πλεον ο φωτισμος της σκηνής στα 48 fps, ενας τομεας που πιθανοτατα έγινε λαθος στην παραγωγη του Hobbit και επέτεινε το video look:
http://justatad.wordpress.com/2012/12/15/lets-talk-48fps/
"For example, one of the things 48fps does is make lighting seem brighter. If you stick a key light on a person and just look at them, chances are it’ll look unnatural. Film that person at 24fps and the light doesn’t appear nearly as harsh. Well, 48fps makes things look more like they appear in reality, which also means that the lighting will look as harsh as if you were right there on set. There are many scenes in the film where in certain shots the lighting is just right, and despite the oddly smooth motion the film actually looks very good. But then the shot will change and the lighting will suddenly be too harsh, and what looked before like a believable fantasy film now looks like a stage drama with obvious sets and costumes. And it’s not that the sets and costumes look bad or cheap. They look great! Except they are lit so harshly that you feel like you’re in a soundstage with overly bright lamps overhead. From my perspective, this is less an inherent problem with 48fps, and more of a learning curve.
The place where the lighting issue was most clear to me was in the “Riddles In the Dark” sequence involving Gollum. The motion-capture and CGI technology has come a long way since 2003′s The Return of the King and Gollum looks better than ever. Not only that, but because the 48fps gives the film a more palpable and believable sense of depth and dimension, the perfectly textured and animated Gollum actually looks like he’s there on set. I swear, there are some shots I was almost convinced he was actually there. The effect is that good. Weirdly, though, in that same scene, the shots of Bilbo, while not as bad as at some other points in the film, look overlit and too much like that stageplay or BBC effect you’ve been hearing so much about. The biggest difference, so far as I could tell, was that Gollum has no real lighting. It’s all virtual. Added on when he is rendered. Bilbo, played by Martin Freeman, is lit with practical lights, on a set, and that’s exactly what it looks like. Maybe the quality of CGI still isn’t quite there to make the lighting look real or harsh enough, but whatever the case, the digital artists clearly “lit” Gollum in a manner that feels more natural to a film than a soap opera. In fact, almost all the CGI creations, even the ones that look a little less believable that Gollum are benefitted by the 48fps."
The other major problem in a 48fps film is the acting. When the image appears so real, false acting appears that much more false. There are several sequences involving all the dwarves where a couple of the actors feel like believable characters, but the rest come off as poor theatrical stage performers. This, combined with the British accents, is probably one of the reasons a lot of people are jumping to the BBC comparison, because that’s how it feels."
Γελάτε, γελάτε, αλλά τα ίδια έγιναν και όταν οι ταινίες απέκτησαν ήχο!
(Τα bold δικά μου, το quote από Wikipedia)
(Howard Barnes, κριτικός κινηματογράφου των 30s)
Παρόμοιες αντιδράσεις υπήρξαν και όταν οι ταινίες έγιναν... έγχρωμες!
:ernaehrung004:
Λυπαμαι που στενοχορώ τους φιλους μου (λεμε τωρα...ο ενας κυνηγουσε στις 12,30 το βραδυ να βιασει το γατακι της εισοδου και ο αλλος με αναγκασε να βαλω ηλεκτρικη σκουπα (ψίχουλα ftw) στις 2 το πρωι μετα από 1,30 ωρα θεασης vampire b-movie με τρελό lip a-sunc![]()
![]()
) αλλα συμφωνω.
Λυπάμαι που θα σε στεναχωρησω, αλλα η δική σου γνωμη δεν μετράει, τουλαχιστον οσο δεν φτιάχνεις το htpc σου...
![]()
Τάκη, η βιντεαδικη αίσθηση που είδες, δεν εχει να κάνει με τα 48fps, αλλα με το τροπο που τραβηχτηκαν και με το μεγάλος βάθος πεδίου που πιθανόν διάλεξε για ν αναδείξει τα τοπία κλπ.
Εγω, όπως έχω ξαναπεί, τραβάει σε 50 fps εδώ και καιρό, και δεν έχω κανένα τέτοιο πρόβλημα.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.